Αποκλειστική συνέντευξη του «Σκυλά» ΚΩΣΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ στο Greek RetroManiax !

exetlaios

Retro PaTRi@RcH
Joined
17 Mαϊ 2006
Μηνύματα
4.460
Αντιδράσεις
1.041
Ο Κώστας Στεφανάκης είναι ένα ηθοποιός με περίπου 30 χρόνια καριέρα (http://www.imdb.com/name/nm1204316/). Έπαιξε σε δεκάδες ταινίες και σήριαλ. Από σεξο-περιπέτειες της δεκαετίας του 70' μέχρι δημοφιλή τηλεοπτικά σήριαλ της δεκαετίας του 90'. Και από φτηνές βιντεοταινίες μέχρι ποιοτικά έργα του Νίκου Κούνδουρου και του Παντελή Βούλγαρη. Όμως, οι περισσότεροι των γνωρίζουν για τον ανεπανάληπτο ρόλο του στην cult ταινία «Ο Σκυλάς» του 1986.

Ο Κώστας Στεφανάκης εντοπίστηκε και έδωσε μια αποκλειστική συνέντευξη για το Greek RetroManiax. Απολαύστε την …

Υ.Γ. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους “Transformers” και “Moriarti” του http://trashmania.wordpress.com που με έφεραν σε επαφή με τον κο.Στεφανάκη, καθώς και τον “Τρίτωνα” του http://www.xlpoit.gr που ήρθε μαζί μου στη συνέντευξη (δυστυχώς ο «συνήθης ύποπτος» Manos426f δε μπόρεσε να παρευρεθεί).

Ο «Σκυλάς» Κώστας Στεφανάκης και ο Exetlaios.



Προβολή συνημμένου 92716
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ας ξεκινήσουμε με μια κλασσική ερώτηση ; Πώς βρεθήκατε στο χώρο του κινηματογράφου ;

Είναι μεγάλη ιστορία. Πριν σας πω αυτό, πρέπει να σας εξηγήσω πώς βρέθηκα στην Αθήνα. Στην Κρήτη δούλευα σε μια οικογενειακή επιχείρηση με κεραμικά. Νεαρός ακόμα, ξεκίνησα να έρθω στην Αθήνα, με 200 δραχμές, όλες τις οικονομίες μου. Τις 100 τις χάλασα για το εισιτήριο του πλοίου και έτσι βρέθηκα στην Αθήνα με 100 δραχμές. Το πρώτο διάστημα κοιμόμουνα σε μια εγκαταλειμμένη βάρκα, στο λιμάνι του Πειραιά. Ο λιμενοφύλακας με είχε γνωρίσει και δε με έδιωχνε. Σιγά-σιγά, εξασφάλιζα με διάφορους αυτοσχέδιους τρόπους το φαγητό μου και έψαχνα και σε αγγελίες για δουλειά. Ευτυχώς στη Κρήτη είχα σκληραγωγηθεί από μικρός και είχα μάθει από τη μητέρα μου να επιβιώνω με λίγα, όταν υπάρχει ανάγκη.

Αρχικά λοιπόν, έψαξα δουλειά σε εργαστήρια κεραμικής που είχα και εμπειρία, αλλά δεν έβρισκα κάτι. Στο στρατό, είχα εκπαιδευτεί στη Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών (Ο.Υ.Κ.) και είχα υπηρετήσει σε Μονάδα Αμφιβίων Καταδρομών. Έτσι, είχα μια καλή εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες (Τζούντο και Ζίου-Ζίτσου). Τα πήγαινα καλά τότε και επειδή συμμετείχα και σε στρατιωτικούς αγώνες, έκανα εντατική εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες. Διάβασα λοιπόν μια αγγελία, όταν ήμουν άνεργος στην Αθήνα, που ζητάγανε στη σχολή καράτε του Μεγαρίτη, έναν προπονητή. Πήγα, αλλά είχαν μαζευτεί πάρα πολλά άτομα. Τελικά όμως με πήρανε. Έπαιρνα 60 δραχμές μεροκάματο τότε. Μου βγήκε σε καλό η εκπαίδευση στο στρατό, τελικώς.

Ο Κώστας Στεφανάκης, σε νεαρή ηλικία.



Και τελικά με τον κινηματογράφο πώς μπλέξατε ;

Αργότερα δούλεψα «πόρτα» σε ένα νυχτερινό κέντρο. Η ιαπωνική πάλη μου άνοιξε αρκετές ευκαιρίες για δουλεία, στην αρχή. Στο μαγαζί αυτό συχνάζανε και κάποιοι καλλιτέχνες και γνωριστήκαμε. Ένας από αυτούς ήταν επώνυμος (δε θα αποκαλύψω την ταυτότητά του όμως) και μιλάγαμε συχνά. Του εξήγησα ότι θα ήθελα να γίνω και εγώ ηθοποιός και τον ρώτησα να νομίζει ότι έχω τα προσόντα. Μου απάντησε ότι εξωτερικά είχα τα προσόντα, αλλά εσωτερικά έπρεπε να το ψάξω, αν διέθετα τα κατάλληλα προσόντα. Μου πρότεινε να απευθυνθώ στο Εθνικό Θέατρο, να πάρω κάποια κομμάτια και από εκεί θα με κατεύθυναν. Μαζευόμασταν με διάφορα παιδιά στο σπίτι μου στην αρχή και κάναμε πρόβες. Πήγαμε και στη σχολή Σταυράκου, στη Βάσω Μανωλίδου. Τελικά εκεί κάποτε μας είπαν ότι είμαστε έτοιμοι να δώσουμε εξετάσεις. Ήταν δύσκολο να πας σε ιδιωτική σχολή τότε, κόστιζε 700 δραχμές το μήνα, με ένα μέσο μεροκάματα στις 60 δραχμές. Έτσι, αποφάσισα να πάω στον Πειραϊκό Σύνδεσμο, που ήταν κρατική σχολή. Είπα «αν περάσω, πέρασα». Τελικά, δώσαμε 300 άτομα και περάσαμε μόνο 20. Από αυτούς, αποφοιτήσαμε μόλις 3 άντρες και 2 κοπέλες.

Όταν αποφοίτησα, διαπίστωσα ότι ο χώρος ήταν δύσκολος. Εγώ νόμιζα τότε, ότι μόλις έπαιρνα το πτυχίο, θα με προσλάμβανε μια εταιρία, θα υπέγραφα συμβόλαιο αμέσως και θα έπαιζα. Τελικώς όμως, χόρεψα στο ταψί ! Το στυλ ήταν «να σου δώσω, να μου δώσεις». Εγώ ήμουνα πιτσιρικάς τότε και θέλανε διάφορα, αλλά δεν υπέκυπτα και δεν έκανα συμβιβασμούς. Έχασα πολλές και καλές δουλειές, αλλά δεν πειράζει. Με ενδιέφερε να προχωρήσω αξιοκρατικά. Και να ξέρω και το βεληνεκές μου.

Πριν ακόμα αποφοιτήσετε από τη σχολή ως ηθοποιός, πήρατε ένα ρόλο στην ταινία Η ΚΟΥΚΛΑ του Αλέξανδρου Διαμαντή. Πώς είχε προκύψει αυτό και τι θυμάστε από τον Αλέξανδρο Διαμαντή ;

Πήγα σε μια οντισιόν που γινόταν για το έργο αυτό. Με ήξερε ο σκηνοθέτης, αλλά ήθελε πρώτα να δει πώς τα λέω και πώς αποδίδω στο ρόλο. Αφού με είδε, πήρα το ρόλο. Η ταινία είχε μεγάλη επιτυχία όταν προβλήθηκε, αλλά αργότερα εξαφανίστηκε και είναι πλέον δυσεύρετη.

Η συγκεκριμένη ταινία στάθηκε αφορμή να απορρίψω κάποιους ρόλους και το σκυλομετάνιωσα. Μου είχαν πει κάποιοι, ότι όταν ξεκινάς πρωταγωνιστής, δεν πρέπει να δέχεσαι στη συνέχεια μικρότερους ρόλους. Εγώ ξεκίνησα δυνατά ως πρωταγωνιστής στην «Κούκλα» και το μετάνιωσα πολύ, το ότι αρνήθηκα κάποιους ρόλους, εξαιτίας αυτού.

Στην αρχή της καριέρας σας (τέλη δεκαετίας του 70') πρωταγωνιστήσατε σε τρεις ταινίες του Χριστόφορου Λιάμπου, μαζί με τον Κώστα Γκουσγκούνη. ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ. Πώς προέκυψε η συνεργασία αυτή ;

Όταν πρωτοξεκίνησα ως ηθοποιός, έτρεχα σε όλες τις οντισιόν, αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Μου λέγανε «καλός είσαι, αλλά μικρός». Και εγώ αναρωτιόμουν «καλά, πότε επιτέλους θα μεγαλώσω» ; Και τελικά το «μπαμ» έγινε με τις ταινίες του Λιάμπου.

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ταινίες του Λιάμπου, Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ κατέβηκε και στην Κρήτη και έγινε ο χαμός. Μαθεύτηκε ότι έπαιξε και ένας Κρητικός (εγώ) και έτρεχαν όλοι να τη δουν. Ξεσηκώθηκαν όλα τα χωριά, γιατί όπως καταλαβαίνεις όλοι λίγο-πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας στην Κρήτη. Έγινε κάτι σαν κοσμικό γεγονός. Πηγαίνανε στους κινηματογράφους με ταξί, με ιδιωτικά αυτοκίνητα, όλοι μαζί, για να δούνε εμένα. Εγώ ήμουνα Αθήνα εκείνη την εποχή, αλλά μου τα λέγανε. Χάρηκα που τελικά πήγε Κρήτη η ταινία και έτσι συνέβησαν και αυτά που σας είπα.

Εκείνη την εποχή, το σεξ ήταν κάτι άγνωστο στον ελληνικό κινηματογράφο. Μιλάμε για δεκαετία του 70'. Υπήρχε και έντονη λογοκρισία τότε.

Ο Γκουσκούνης ήταν πολύ πρωτοπόρος. Έκανε μια έξυπνη σκέψη τότε, μαζί με τον Λιάμπο. Παρά τη λογοκρισία, προώθησε το σεξ στα έργα του, σκεπτόμενος ότι ακόμα και πρόστιμα να έτρωγε, με τις αυξημένες εισπράξεις που θα έκανε, θα πλήρωνε και τα πρόστιμα και θα του έμενε και κέρδος. Έτσι και έγινε τελικά. Έτρωγαν πρόστιμο, διαπραγματεύονταν, το πλήρωναν και τους μένανε και λεφτά. Το ζυγίσανε και καταλήξανε να λειτουργήσουν έτσι.

Όταν προβλήθηκε Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ στον κινηματογράφο «Σταρ» στην Αγίου Κωνσταντίνου στην εδώ στην Αθήνα, η ουρά είχε φτάσει μέχρι την Ομόνοια. Το 1975 ήταν, αν θυμάμαι καλά.

Φωτογραφίες από παλιές συμμετοχές του σε ταινίες της δεκαετίας του 70'.







Τι θυμάστε από τον Κώστα Γκουσγκούνη ;

Με τον Κώστα τον Γκουσγκούνη, είμασταν -και είμαστε ακόμα- πολύ φίλοι. Προχτές μάλιστα, πίναμε κρασί μαζί. Είναι ένα πολύ καλό παιδί. Κοίταζε πάντα τη δουλειά του. Είχε και ένα φωτογραφείο, αν το έχετε υπόψιν σας και αφιέρωνε πολύ χρόνο σε αυτό. Ήταν πάντα πρόσχαρος με όλους. Όχι μόνο με τους καλλιτέχνες, αλλά με όλους, γιατί δεν ήταν συμφεροντολόγος. Έβγαινε από την ψυχή του, ότι έκανε. Δεν ήταν ο τύπος που για σε κέρναγε μόνο αν είχες κάποια άκρη, για να τον βάλεις να παίξει κάπου. Ήταν αυθόρμητος.

Πολλοί σας ξεχωρίζουν λόγω του ρόλου σας στην ταινία Ο ΣΚΥΛΑΣ του Δημήτρη Βογιατζή. Τι θυμάστε από την ταινία αυτή ;

Ήταν πρόχειρη παραγωγή. Η μηχανή με την οποία γυρίστηκε, ήταν σαν αυτές που τραβάνε βαφτίσια ! Δεν ήταν καν επαγγελματική. Όταν το γυρίζαμε, δεν πιστεύαμε ότι θα έφτανε εκεί που είναι τώρα και θα παρέμενε γνωστή. Εμένα με είχε αγγίξει το σενάριο και γι'αυτό και έπαιξα. Ήταν στο στοιχείο μου και ήθελα να παίξω έναν τέτοιο ρόλο. Τελικά βγήκε αυτό που βγήκε, αν και θα έπρεπε να ήταν καλύτερο από τεχνική άποψη. Το είχε βιαστεί το έργο και δεν υπήρχαν και χρήματα.


Στο εξώφυλλο της συγκεκριμένης βιντεοκασέτας έγραφε ότι είχε γυριστεί όλη στη Χαλκίδα. Πώς έτσι ;

Ο λόγος που γυρίστηκε στη Χαλκίδα, ήταν επειδή εκεί είχε σπίτι ο σκηνοθέτης και μας είχε φιλοξενήσει εκεί, όλους τους ηθοποιούς.

Είχατε κάποιες βιωματικές εμπειρίες, που σας βοήθησαν να ενσαρκώσετε τόσο πειστικά το ρόλο του «Σκυλά» ;

Ναι, αλλά όχι με σκυλάδικα. Δε μου άρεσαν ποτέ, ούτε τα σκυλάδικα, ούτε τα πολλά ξενύχτια. Καθόλου δε μου άρεσαν αυτά. Σκυλάς δεν υπήρξα ποτέ και δε μου άρεσε και η νύχτα. Μου έβγαινε όμως πολύ το στοιχείο της αδικίας. Όπως στο έργο ο αστυνόμος Νέζος, κατηγορεί άδικα το Σκυλά, έτσι και εγώ είχα βιώματα αδικίας. Την οποία και δεν αντέχω. Η αδικία με σκοτίζει και αυτό το συναίσθημα μου βγήκε στην ταινία.

Πέστε μας κάτι άγνωστο στο ευρύ κοινό, από τα παρασκήνια του ΣΚΥΛΑ ;

Να σας πω και κάτι που το ξέρουν ελάχιστοι. Στη σκηνή που γίνεται ένας τσακωμός στο σκυλάδικο επειδή μου πετάνε ένα ποτήρι, ο ηθοποιός που λέει «ρίξτου ένα ποτήρι, να δούμε τι θα κάνει», είναι ο γιος του σκηνοθέτη !

Επίσης, σκηνοθέτης Δημήτρης Βογιατζής, αρχικά ήθελε να παίξει αυτός το ρόλο του «Σκυλά» και γύρισε μάλιστα και ορισμένα δοκιμαστικά πλάνα. Δυστυχώς δεν ξέρω τι έχουν γίνει τα πλάνα αυτά και αν υπάρχουν ακόμα. Αλλά τελικά είδε πως δεν του ταίριαζε και έτσι έψαξε άλλον ηθοποιό. Είδε πως δεν κούμπωνε ο ρόλος στον ίδιο και στράφηκε στο Φαίδωνα τον Γεωργίτση. Μετά δοκίμασε τον Τσαχιρίδη. Τελικά φώναξε εμένα και κάναμε μια οντισιόν στο γραφείο του και πήρα το ρόλο.

Από το Δημήτρη Βογιατζή –ως άνθρωπο και ως σκηνοθέτη- τι αναμνήσεις έχετε ;

Καλός ήταν, αλλά υπήρχε ένα θέμα με τα χρήματα. Τουλάχιστον με εμένα, δεν ήταν απόλυτα συνεπής με την αμοιβή μου, στο ΣΚΥΛΑ. Μας είχε πει πάντως όταν γυρίζαμε το ΣΚΥΛΑ, ότι μπορεί να μην πάρουμε πολλά χρήματα, αλλά θα γινόμασταν πασίγνωστοι με το έργο αυτό και θα κερδίζαμε δόξα. Τότε μας φάνηκε υπερβολικό και δε δώσαμε σημασία. Τώρα το θυμάμαι και λέω ότι τελικά είχε δίκιο.

Τον ήξερα και πριν, όταν είχαμε συνεργαστεί στην ταινία Ο ΒΙΝΤΕΟΚΛΑΜΠΑΣ με τον Γκοτζαμάνη. Τότε μου είχε πει να κάνουμε μια ταινία μαζί. Συζητήσαμε και συμφωνήσαμε. Είχε στο νου του να γύριζε καμιά δεκαριά ταινίες μαζί μου. Είχε και κάποια σενάρια έτοιμα. Μετά το ΣΚΥΛΑ ετοιμαζόμασταν να γυρίσουμε μια Κρητική κωμωδία. Θα ντυνόμασταν με παραδοσιακές Κρητικές φορεσιές και θα μιλάγαμε και με Κρητική προφορά. Είχα ήδη μάθει απέξω το σενάριο. Ο Βογιατζής είχε καλή «Κρητική» προφορά. Δυστυχώς όμως πέθανε και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τα σχέδιά του. Κρίμα, γιατί θα ήταν καλή και αστεία ταινία. Είχε ζάχαρο θυμάμαι, και μου παραπονιόταν ότι έτρεχε συνέχεια στους γιατρούς. Θυμάμαι ότι έλεγε «την βγάζω, δεν την βγάζω». Μια μέρα του τηλεφώνησα για επαγγελματικούς λόγους και μου είπε ο Γιώργος ο γιος του, ότι πέθανε. Ο γιος του ήταν πολύ καλό παιδί, αλλά δεν συνέχισε τα βήματα του πατέρα του.

YouTube - Epistrofi Ton Katharmaton (2003) Trailer

Η ηθοποιός Φαίη Ντεμάνη στην ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ, μοιάζει πολύ με την πρωταγωνίστρια του ΣΚΥΛΑ (Φρόσω Δημητρουλάκου). Είναι το ίδιο πρόσωπο ; Τι γνωρίζετε για αυτήν ;

Ναι, είναι το ίδιο πρόσωπο. Το Δημητρουλάκου είναι το πραγματικό της όνομα. Ο Δημήτρης ο Βογιατζής, όταν ετοιμάζαμε το ΣΚΥΛΑ, με ρώτησε αν θέλω κάποια συγκεκριμένη ηθοποιό για συμπρωταγωνίστρια, αλλά εγώ δεν είχα κάποια προτίμηση. Μου πρότεινε να βάλουμε τη Φρόσω τη Δημητρουλάκου και συμφώνησα. Ήταν πολύ καλή η Φρόσω, είχε τελειώσει και τη σχολή Μιχαηλίδη. Ήταν και πολύ καλή κοπέλα και πολύ ωραία. Θα μπορούσε να είχε γίνει ακόμα πιο γνωστή. Είχε κάνει και με το Μαραγκό το σκηνοθέτη κάποιες δουλειές και γενικά δούλεψε και με καλούς σκηνοθέτες. Ασχολείται ακόμα με το επάγγελμα. Δε λέει όχι σε προτάσεις. Ήταν φίλη με τον Απόστολο το Σουγκλάκο, και έτσι κατέληξε να παίξει στην ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ.

Είχατε παίξει και στο ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΗΡΩΙΝΗ του Δημήτρη Τζελά. Τι θυμάστε από τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη ;

Έχω παίξει σε τρεις ταινίες του Τζελά. Η συνεργασία μου μαζί του ήταν πάρα πολύ καλή. Είχαμε κάνει και περιοδεία στο θέατρο μαζί. Με είχε προτείνει να παίξω και το ρόλο του Κρητικού στο «Κορίτσια με εγγύηση» αλλά εξαιτίας κάποιων άλλων λόγων, δεν προχώρησε η συγκεκριμένη πρόταση.

Εκτός από τις κωμωδίες και περιπέτειες που σας έχουμε συνηθίσει, έχετε παίξει και σε πολύ σοβαρές ταινίες του Νίκου Κούνδουρου («Μπορντέλο»), του Σωτήρη Γκόριτσα («Απ'το χιόνι») και του Παντελή Βούλγαρη («Πέτρινα χρόνια»). Ποιο από τα δύο είδη προτιμούσατε ; Τις «εμπορικές» ταινίες ή τις «ποιοτικές» ;

Δεν είχα πρόβλημα. Θέλω και την ποιότητα και την εμπορικότητα. Δε βγαίνει να λες όχι, στο χώρο. Κάποτε είχα αρνηθεί κάποιους ρόλους και το μετάνιωσα. Στο Happy Day (1976) του Παντελή Βούλγαρη, είχα πάρει και βραβείο Β' αντρικού ρόλου, στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Από ποιόν σκηνοθέτη που δουλέψατε, έχετε τις καλύτερες αναμνήσεις ;

Από τον Παντελή Βούλγαρη. Ήταν γλυκός άνθρωπος και ευχάριστος. Ήμουνα πολύ ευχαριστημένος μαζί του. Και τώρα όταν μιλάμε καμιά φορά, το ευχαριστιέμαι. Σου έβγαζε συναισθήματα, είτε το ήθελες, είτε δεν το ήθελες. Καμιά φορά, θες να παίξεις και δε μπορείς, αν δε βοηθήσει και ο σκηνοθέτης.

Ένας ρετρό αυτόματος τηλεφωνητής και γύρω-γύρω αποκόμματα εφημερίδων, από συμμετοχές σε ταινίες.

Ποια θεωρείτε την ωραιότερη ελληνίδα ηθοποιό της εποχής σας ;

Από παλιές οι Καρέζη και η Βουγιουκλάκη. Από δεκαετία του 80' θα έλεγα τη Φιλίνη. Και η Σχοινάκη, κάπως.

Έχετε κρατήσει επαφές ή φιλίες με κάποιον ηθοποιό ;

Πάντα κρατάω. Δεν το επιδιώκω πάντα, αλλά κρατάω επαφές. Όσοι με παίρνουν, τους παίρνω. Αν αδρανήσει κάποιος, σταματάω και εγώ.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ταινία, από όσες έχετε παίξει ;

Ο ΣΚΥΛΑΣ.

Το αυθεντικό VHS εξώφυλλο του ΣΚΥΛΑ.



Βλέπετε ξανά, παλιές ταινίες σας ;

Ναι, καμιά φορά κάθομαι και τις ξαναβλέπω στο βίντεο. Το πιστεύεις ότι δεν τις είχα τις πιο πολλές ; Τις γυρίζαμε και δε μας τις δίνανε σε αντίγραφο και εμάς. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια, μου βρήκαν πολλές από τις ταινίες μου, νέα άτομα που έχω γνωρίσει.

Υπάρχει κάποια ταινία στην οποία να μην είχατε παίξει αλλά να σας άρεσε πολύ και να είχατε πει «κρίμα που δεν έχω ένα ρόλο σε αυτή» ;

Κοίταξε να δεις. Ναι, έχω δει ρόλους που μου πήγαιναν. Και τώρα ακόμα συμβαίνει. Αλλά δεν είμαι στα κυκλώματα των παραγωγών αυτών. Ο κάθε παραγωγός έχει τους δικούς του ανθρώπους. Από έναν-δύο γνωστούς να έχουν, σκηνοθέτης, παραγωγός και οπερατέρ, πάνε κλείσανε οι βασικοί ρόλοι. Αν δεν είσαι κολλητός δε δουλεύεις. Αλλά δε μπορείς να είσαι κολλητός με όλους. Και να θες, δε σου μένει χρόνος.

YouTube - Emones Idees #3 (1989, TV)

http://www.youtube.com/watch?v=sJ0J9Z6yV4c

Έχετε μετανοιώσει ποτέ για κάποια δουλειά σας ;

Δεν έχω μετανοιώσει ποτέ και για τίποτα. Όσο μικρός και να είναι ένας ρόλος. Έχω μετανοιώσει μόνο επειδή αρνήθηκα κάποιους μικρούς ρόλους, όχι επειδή τους πήρα.

Ο Κώστας Στεφανάκης είχε παίξει και στη δυσεύρετη βιντεοταινία «Ο νίντζα με τη γκλίτσα».



Παρόλο που ποτέ δεν ήσασταν αυτό που λέμε «πρώτο όνομα», έχετε πετύχει κάτι πολύ σημαντικό. Έχετε κάνει μια καριέρα 30 ετών και ακόμα σας βλέπουμε σε νέες ταινίες και σε τηλεοπτικά σήριαλ. Που οφείλεται κατά τη γνώμη σας αυτό ; Είναι θέμα γνωριμιών, ταλέντου ή κάτι άλλο ;

Δεν ξέρω, τι να πω ; Λόγω ευθύτητος, λόγω τύχης ; Όποιος θέλει, δουλεύει. Με βοήθησαν και κάποιες νέες ταινίες που έκανα όπως Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ. Βέβαια, καμιά φορά είναι και θέμα ευκαιριών και συμπτώσεων. Δε χάνω και τις επαφές μου. Μπορεί να μην το κυνηγάω όπως παλιά, αλλά δεν απομακρύνομαι.

YouTube - Apagorevmeni Agapi (26/5/2006, TV)

http://www.youtube.com/watch?v=Sa2lLN3o_Hk

Τα τελευταία χρόνια, με τα διάφορα φεστιβάλ και προβολές cult ελληνικού κινηματογράφου, οι ταινίες σας είναι ξανά επίκαιρες. Αισθάνεστε ότι αυτό αποτελεί κατά κάποιο τρόπο δικαίωση των προσπαθειών εκείνης της εποχής ;

Ναι, το αισθάνομαι. Μάλιστα, όταν συναντιέμαι με τα παιδιά μου, χαίρομαι γιατί μου λένε «μπράβο ρε μπαμπά, ο αγώνας σου, τώρα δικαιώνεται». Ειδικά οι δουλειά του καλλιτέχνη, δικαιώνεται αργά. Μου αρέσει γιατί με αναγνωρίζει η νέα γενιά. Όταν είχα ξεκινήσει την καριέρα μου, είχα όνειρο να παίξω σε μια ταινία και να με αναγνωρίζει ο κόσμος. Χαίρομαι που τα κατάφερα. Ειδικά όταν πρώτο-προβλήθηκε ο ΣΚΥΛΑΣ στο Γκαγκάριν, κατάλαβα ότι άρεσε. Έγινε χαμός. Με κάποια παιδιά που είχα μιλήσει, μου είπαν ότι την έχουν δει δέκα φορές και μαζεύονται και την ξαναβλέπουν.

Πείτε μας λίγο, για τη νέα ταινία που ετοιμάζετε.

Λέγεται Η ΚΑΘΑΡΣΗ σε σκηνοθεσία Φωκίων Μπόγρη. Όπου να'ναι τελειώνει. Θα προβληθεί γύρω στο Μάρτιο. Ίσως πάει και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά μάλλον θα παιχτεί και στο Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου στο Γκαγκάριν το Φλεβάρη. Είναι πολύ καλή ταινία και εντελώς διαφορετικό στυλ απ'ότι έχω κάνει μέχρι στιγμής. Δείχνει τη βρωμιά και την αύξηση της εγκληματικότητας. Εγώ ερμηνεύω ένα χαρακτήρα, το Έστεμπαν, που τα βάζει με κάποιους εμπόρους ναρκωτικών και παίρνει το νόμο στα χέρια του.

YouTube - CATHARSIS rough teaser #1

[video=youtube;El2-mihXm_o]http://www.youtube.com/watch?v=El2-mihXm_o

Αλήθεια, σας γνωρίζει ο κόσμος στο δρόμο ;

Οι επαναλήψεις των ταινιών μου, με έχουν βοηθήσει πολύ. Όταν γύριζα τις ταινίες αυτές, πολλά από τα νεώτερα παιδιά που τώρα με γνωρίζουν, ήταν αγέννητα ή πολύ μικρά. Τώρα όμως, και χάρη στο Ίντερνετ, με αναγνωρίζουν πολλοί στο δρόμο. Με κυκλώνουν τα παιδιά στο δρόμο και μου κάνει εντύπωση. Δεν έχω αλλάξει και πολύ εμφανισιακά από τότε [γελάει] !

Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας, με μία μόνο λέξη ;

Ευέξαπτος. Όταν βλέπω αδικία, θυμώνω πάντα. Επίσης συντηρητικός. Δεν ανοίγομαι πολύ.

Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας.

imgp1053a.jpg

imgp1030.jpg

imgp1024l.jpg

imgp1033p.jpg

imgp1034i.jpg

imgp1039v.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όταν αντιλήφθηκα την ύπαρξη της ταινίας Ο ΣΚΥΛΑΣ, αμέσως η αναζήτησή της μου έγινε ψύχωση. Αν και αρχικά δεν καρποφόρησε, είδα τελικά τον ΣΚΥΛΑ σε επαναπροβολή (σχεδόν 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του) στο Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου στο Γκαγκάριν. Όσοι ήταν παρόντες εκείνο το βράδυ, θυμούνται σίγουρα την απόκριση και την αντίδραση του κοινού.

Εκεί συνάντησα για πρώτη φορά και τον κο.Στεφανάκη, στην είσοδο του κινηματογράφου, όπου βρισκόταν ως επίτιμος προσκεκλημένος. Έπαιζε τόσο πειστικά το ρόλο του "άγριου" στην ταινία, που σχεδόν «φοβόμουν» να τον πλησιάσω και να του ζητήσω να βγούμε μια αναμνηστική φωτογραφία. Τελικά οπλίσθηκα με θάρρος, τον πλησίασα και βγάλαμε την επίμαχη φωτογραφία.

Έκτοτε, ξανα-είδα πολλές φορές το ΣΚΥΛΑ, μόνος ή παρέα με φίλους. Αργότερα, αναζήτησα και άλλα έργα του Κώστα Στεφανάκη, όπως Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ. Κοινό χαρακτηριστικό τους ; Ο πειστικότατος τρόπος με τον οποίο έπαιζε κάθε φορά τον «σκληρό».

Λίγα χρόνια αργότερα, σχεδόν με δέος κατέβαινα τα σκαλιά της πολυκατοικίας στην οποία έμενε, για να του πάρω μια συνέντευξη. Αρκετά «ψαρωμένος» μπήκα στο διαμέρισμά του. Λιτό και μικρό. Στον τοίχο όμως, οι διάσπαρτες φωτογραφίες από έργα του, μαρτυρούσαν ότι στο μικρό διαμέρισμα, έμενε κάποιος με μεγάλη ζωή. Στο χώρο υπήραν διάφορα διακοσμητικά και ανάμεσά τους παλιές βιντεοκασσέτες του κου.Στεφανάκη.

Μας υποδέχτηκε φιλικά και ο «πάγος» δεν άργησε να σπάσει. Σύντομα, μπροστά μας ξετυλίχτηκε μια εντελώς διαφορετική εικόνα απ'ότι περιμέναμε. Ο «άγριος σκυλάς» ήταν στην πραγματικότητα ένας φιλικότατος και ευγενέστατος άνθρωπος. Ντόμπρος και μάγκας, το είδος του ανθρώπου που τείνει να εκλείψει.

Η ωραιότερη στιγμή, ήταν αναμφισβήτητα μετά τη συνέντευξη, όταν ο κος.Στεφανάκης μας πρότεινε να βγούμε την αυλή του και να μας κεράσει τσίπουρο από την Κρήτη και φρουτάκι. Σύντομα, η συνέντευξη έδωσε τη θέση της σε μια όμορφη και φιλική κουβέντα. Τα όσα ειπώθηκαν εκεί, θα προτιμούσα να μην τα παραθέσω στο Διαδίκτυο, καθώς εκλαμβάνω πολλά εξ αυτών, ως άνοιγμα ψυχής.

Μετά το τσιπουράκι, άλλη μια φωτογραφία : Exetlaios και Κώστας Στεφανάκης.



Στην αυλή, ο χώρος απέπνεε μια ασυνήθιστη ηρεμία. Η μυρωδιά από τις γλάστρες, η καλή καρδιά του Κώστα Στεφανάκη και ο ήχος από το ποτήρια που τσούγκριζαν, ήταν εντελώς αντιφατικά από τον περίγυρο. Δύο στενά παρακάτω, στην Πλατεία Βάθης, υπήρχαν ναρκομανείς, πόρνες, βρωμιά, και ένα διάχυτο αίσθημα απογοήτευσης, σήψης και παρακμής. Όμως ο κος.Στεφανάκης, στη μικρή αυλή του, έμοιαζε απομονωμένος από όλα αυτά. Λες και είχε στήσει μια μικρή όαση, ανάμεσα στο βούρκο του «ιστορικού κέντρου». Δίχως υπερβολή, τον θαύμασα.

Η «μαγική αυλή» του Κώστα Στεφανάκη. Μια όαση ηρεμίας, στον βούρκο του κέντρου της Αθήνας.



Σύντομα, στην παρέα ήρθε και ένας ακόμα φίλος του Κώστα Στεφανάκη, ο οποίος έκατσε μαζί μας. «Είμαστε 30 χρόνια φίλοι και γείτονες» μας είπε, καθώς του γέμιζε και αυτού το ποτήρι. Δύο γνήσιοι άνθρωποι, που έμοιαζαν σαν δύο εστίες «αντίστασης» στην Αθήνα που σαπίζει και χάνεται.

Ο γείτονας και φίλος (επί 30 χρόνια) του Κώστα Στεφανάκη. Ο συγκεκριμένος συμπαθέστατος κύριος, έχει εμφανιστεί σε μικρούς ρόλους, στις ταινίες Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ και Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ. Επίσης, ήταν ΜΙΣΤΕΡ ΕΛΛΑΣ 1975 !



Δυστυχώς όμως η ώρα πέρασε γρήγορα και έπρεπε να φύγω. Άλλη μια ξεχωριστή συνέντευξη, είχε ολοκληρωθεί.

Αν κάτι μου έμεινε περισσότερο από τον κο.Στεφανάκη, ήταν η θετική του αύρα και ο ντόμπρος χαρακτήρας του. Ένας πράγματι ωραίος και μποέμ τύπος.

Τον ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, τόσο για τη συνέντευξη όσο και για το κέρασμα.

imgp1060.jpg imgp1060.jpg

imgp1061.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
exetlaios είπε:
Ας ξεκινήσουμε με μια κλασσική ερώτηση ; Πώς βρεθήκατε στο χώρο του κινηματογράφου ;Είναι μεγάλη ιστορία. Πριν σας πω αυτό, πρέπει να σας εξηγήσω πώς βρέθηκα στην Αθήνα. Στην Κρήτη δούλευα σε μια οικογενειακή επιχείρηση με κεραμικά. Νεαρός ακόμα, ξεκίνησα να έρθω στην Αθήνα, με 200 δραχμές, όλες τις οικονομίες μου. Τις 100 τις χάλασα για το εισιτήριο του πλοίου και έτσι βρέθηκα στην Αθήνα με 100 δραχμές. Το πρώτο διάστημα κοιμόμουνα σε μια εγκαταλειμμένη βάρκα, στο λιμάνι του Πειραιά. Ο λιμενοφύλακας με είχε γνωρίσει και δε με έδιωχνε. Σιγά-σιγά, εξασφάλιζα με διάφορους αυτοσχέδιους τρόπους το φαγητό μου και έψαχνα και σε αγγελίες για δουλειά. Ευτυχώς στη Κρήτη είχα σκληραγωγηθεί από μικρός και είχα μάθει από τη μητέρα μου να επιβιώνω με λίγα, όταν υπάρχει ανάγκη.

Αρχικά λοιπόν, έψαξα δουλειά σε εργαστήρια κεραμικής που είχα και εμπειρία, αλλά δεν έβρισκα κάτι. Στο στρατό, είχα εκπαιδευτεί στη Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών (Ο.Υ.Κ.) και είχα υπηρετήσει σε Μονάδα Αμφιβίων Καταδρομών. Έτσι, είχα μια καλή εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες (Τζούντο και Ζίου-Ζίτσου). Τα πήγαινα καλά τότε και επειδή συμμετείχα και σε στρατιωτικούς αγώνες, έκανα εντατική εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες. Διάβασα λοιπόν μια αγγελία, όταν ήμουν άνεργος στην Αθήνα, που ζητάγανε στη σχολή καράτε του Μεγαρίτη, έναν προπονητή. Πήγα, αλλά είχαν μαζευτεί πάρα πολλά άτομα. Τελικά όμως με πήρανε. Έπαιρνα 60 δραχμές μεροκάματο τότε. Μου βγήκε σε καλό η εκπαίδευση στο στρατό, τελικώς.

Ο Κώστας Στεφανάκης, σε νεαρή ηλικία.



Και τελικά με τον κινηματογράφο πώς μπλέξατε ;

Αργότερα δούλεψα «πόρτα» σε ένα νυχτερινό κέντρο. Η ιαπωνική πάλη μου άνοιξε αρκετές ευκαιρίες για δουλεία, στην αρχή. Στο μαγαζί αυτό συχνάζανε και κάποιοι καλλιτέχνες και γνωριστήκαμε. Ένας από αυτούς ήταν επώνυμος (δε θα αποκαλύψω την ταυτότητά του όμως) και μιλάγαμε συχνά. Του εξήγησα ότι θα ήθελα να γίνω και εγώ ηθοποιός και τον ρώτησα να νομίζει ότι έχω τα προσόντα. Μου απάντησε ότι εξωτερικά είχα τα προσόντα, αλλά εσωτερικά έπρεπε να το ψάξω, αν διέθετα τα κατάλληλα προσόντα. Μου πρότεινε να απευθυνθώ στο Εθνικό Θέατρο, να πάρω κάποια κομμάτια και από εκεί θα με κατεύθυναν. Μαζευόμασταν με διάφορα παιδιά στο σπίτι μου στην αρχή και κάναμε πρόβες. Πήγαμε και στη σχολή Σταυράκου, στη Βάσω Μανωλίδου. Τελικά εκεί κάποτε μας είπαν ότι είμαστε έτοιμοι να δώσουμε εξετάσεις. Ήταν δύσκολο να πας σε ιδιωτική σχολή τότε, κόστιζε 700 δραχμές το μήνα, με ένα μέσο μεροκάματα στις 60 δραχμές. Έτσι, αποφάσισα να πάω στον Πειραϊκό Σύνδεσμο, που ήταν κρατική σχολή. Είπα «αν περάσω, πέρασα». Τελικά, δώσαμε 300 άτομα και περάσαμε μόνο 20. Από αυτούς, αποφοιτήσαμε μόλις 3 άντρες και 2 κοπέλες.

Όταν αποφοίτησα, διαπίστωσα ότι ο χώρος ήταν δύσκολος. Εγώ νόμιζα τότε, ότι μόλις έπαιρνα το πτυχίο, θα με προσλάμβανε μια εταιρία, θα υπέγραφα συμβόλαιο αμέσως και θα έπαιζα. Τελικώς όμως, χόρεψα στο ταψί ! Το στυλ ήταν «να σου δώσω, να μου δώσεις». Εγώ ήμουνα πιτσιρικάς τότε και θέλανε διάφορα, αλλά δεν υπέκυπτα και δεν έκανα συμβιβασμούς. Έχασα πολλές και καλές δουλειές, αλλά δεν πειράζει. Με ενδιέφερε να προχωρήσω αξιοκρατικά. Και να ξέρω και το βεληνεκές μου.

Πριν ακόμα αποφοιτήσετε από τη σχολή ως ηθοποιός, πήρατε ένα ρόλο στην ταινία Η ΚΟΥΚΛΑ του Αλέξανδρου Διαμαντή. Πώς είχε προκύψει αυτό και τι θυμάστε από τον Αλέξανδρο Διαμαντή ;

Πήγα σε μια οντισιόν που γινόταν για το έργο αυτό. Με ήξερε ο σκηνοθέτης, αλλά ήθελε πρώτα να δει πώς τα λέω και πώς αποδίδω στο ρόλο. Αφού με είδε, πήρα το ρόλο. Η ταινία είχε μεγάλη επιτυχία όταν προβλήθηκε, αλλά αργότερα εξαφανίστηκε και είναι πλέον δυσεύρετη.

Η συγκεκριμένη ταινία στάθηκε αφορμή να απορρίψω κάποιους ρόλους και το σκυλομετάνιωσα. Μου είχαν πει κάποιοι, ότι όταν ξεκινάς πρωταγωνιστής, δεν πρέπει να δέχεσαι στη συνέχεια μικρότερους ρόλους. Εγώ ξεκίνησα δυνατά ως πρωταγωνιστής στην «Κούκλα» και το μετάνιωσα πολύ, το ότι αρνήθηκα κάποιους ρόλους, εξαιτίας αυτού.

Στην αρχή της καριέρας σας (τέλη δεκαετίας του 70') πρωταγωνιστήσατε σε τρεις ταινίες του Χριστόφορου Λιάμπου, μαζί με τον Κώστα Γκουσγκούνη. ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ. Πώς προέκυψε η συνεργασία αυτή ;

Όταν πρωτοξεκίνησα ως ηθοποιός, έτρεχα σε όλες τις οντισιόν, αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Μου λέγανε «καλός είσαι, αλλά μικρός». Και εγώ αναρωτιόμουν «καλά, πότε επιτέλους θα μεγαλώσω» ; Και τελικά το «μπαμ» έγινε με τις ταινίες του Λιάμπου.

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ταινίες του Λιάμπου, Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ κατέβηκε και στην Κρήτη και έγινε ο χαμός. Μαθεύτηκε ότι έπαιξε και ένας Κρητικός (εγώ) και έτρεχαν όλοι να τη δουν. Ξεσηκώθηκαν όλα τα χωριά, γιατί όπως καταλαβαίνεις όλοι λίγο-πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας στην Κρήτη. Έγινε κάτι σαν κοσμικό γεγονός. Πηγαίνανε στους κινηματογράφους με ταξί, με ιδιωτικά αυτοκίνητα, όλοι μαζί, για να δούνε εμένα. Εγώ ήμουνα Αθήνα εκείνη την εποχή, αλλά μου τα λέγανε. Χάρηκα που τελικά πήγε Κρήτη η ταινία και έτσι συνέβησαν και αυτά που σας είπα.

Εκείνη την εποχή, το σεξ ήταν κάτι άγνωστο στον ελληνικό κινηματογράφο. Μιλάμε για δεκαετία του 70'. Υπήρχε και έντονη λογοκρισία τότε.

Ο Γκουσκούνης ήταν πολύ πρωτοπόρος. Έκανε μια έξυπνη σκέψη τότε, μαζί με τον Λιάμπο. Παρά τη λογοκρισία, προώθησε το σεξ στα έργα του, σκεπτόμενος ότι ακόμα και πρόστιμα να έτρωγε, με τις αυξημένες εισπράξεις που θα έκανε, θα πλήρωνε και τα πρόστιμα και θα του έμενε και κέρδος. Έτσι και έγινε τελικά. Έτρωγαν πρόστιμο, διαπραγματεύονταν, το πλήρωναν και τους μένανε και λεφτά. Το ζυγίσανε και καταλήξανε να λειτουργήσουν έτσι.

Όταν προβλήθηκε Ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ στον κινηματογράφο «Σταρ» στην Αγίου Κωνσταντίνου στην εδώ στην Αθήνα, η ουρά είχε φτάσει μέχρι την Ομόνοια. Το 1975 ήταν, αν θυμάμαι καλά.

Φωτογραφίες από παλιές συμμετοχές του σε ταινίες της δεκαετίας του 70'.







Τι θυμάστε από τον Κώστα Γκουσγκούνη ;

Με τον Κώστα τον Γκουσγκούνη, είμασταν -και είμαστε ακόμα- πολύ φίλοι. Προχτές μάλιστα, πίναμε κρασί μαζί. Είναι ένα πολύ καλό παιδί. Κοίταζε πάντα τη δουλειά του. Είχε και ένα φωτογραφείο, αν το έχετε υπόψιν σας και αφιέρωνε πολύ χρόνο σε αυτό. Ήταν πάντα πρόσχαρος με όλους. Όχι μόνο με τους καλλιτέχνες, αλλά με όλους, γιατί δεν ήταν συμφεροντολόγος. Έβγαινε από την ψυχή του, ότι έκανε. Δεν ήταν ο τύπος που για σε κέρναγε μόνο αν είχες κάποια άκρη, για να τον βάλεις να παίξει κάπου. Ήταν αυθόρμητος.

Πολλοί σας ξεχωρίζουν λόγω του ρόλου σας στην ταινία Ο ΣΚΥΛΑΣ του Δημήτρη Βογιατζή. Τι θυμάστε από την ταινία αυτή ;

Ήταν πρόχειρη παραγωγή. Η μηχανή με την οποία γυρίστηκε, ήταν σαν αυτές που τραβάνε βαφτίσια ! δεν ήταν καν επαγγελματική. Όταν το γυρίζαμε, δεν πιστεύαμε ότι θα έφτανε εκεί που είναι τώρα και θα παρέμενε γνωστή. Εμένα με είχε αγγίξει το σενάριο και γι'αυτό και έπαιξα. Ήταν στο στοιχείο μου και ήθελα να παίξω έναν τέτοιο ρόλο. Τελικά βγήκε αυτό που βγήκε, αν και θα έπρεπε να ήταν καλύτερο από τεχνική άποψη. Το είχε βιαστεί το έργο και δεν υπήρχαν και χρήματα.

...........................
 
Φίλε,εγώ θα πω ένα πράγμα μόνο κι αυτό τα λέει όλα:Σε....πιστεύω απ' άκρη σ΄άκρη για το σχόλιό σου γιατί σε ξέρω καλά για τα όσα λες και διατυπώνεις μετά από κάθε συνέντευξη,κι η συγκεκριμμένη είναι σίγουρα από τις καλύτερές σου!

Μια αληθινή προσφορά εδώ στο GRM !

Πολλά μπράβο!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 
manos426f είπε:
Φίλε,εγώ θα πω ένα πράγμα μόνο κι αυτό τα λέει όλα:Σε....πιστεύω απ' άκρη σ΄άκρη για το σχόλιό σου γιατί σε ξέρω καλά για τα όσα λες και διατυπώνεις μετά από κάθε συνέντευξη,κι η συγκεκριμμένη είναι σίγουρα από τις καλύτερές σου!
Μια αληθινή προσφορά εδώ στο GRM !

Πολλά μπράβο!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ευχαριστώ φίλε, αν και συνέντευξη χωρίς εσένα, είναι λειψή ! :)
 
Φίλε μου τι να σου πω. Βελτιώνεσαι κάθε φορά. Συγκινήθηκα με το παρόν κι υπόσχομαι να δω τον Σκυλά. Μα και στην Απαγορευμένη αγάπη;Σημαντική πληροφορία για το αρχείο μου. Πρέπει να είναι καλός άνθρωπος σαν τον Καλογήρου κι αυτός. Αλήθεια για τις βιντεοκασέτες που λες...Καρποφόρησε κάποιου είδους συνεργασία για αντιγραφές-διάθεση στο κοινό ή τσου (για συναισθηματικους λόγους και καλά θα κάνει ό άνθρωπος). Φοβερό το σημερινό ταξίδι να είσαι καλά (ασχολίαστος ο Μίστερ Ελλάς). O tempora o mores....
 
Μαλλον η πιο δυνατη συνεντευξη μεχρι τωρα εδω μεσα. Ισως φυσικα ειμαι μεροληπτικος ως μεγαλος φαν.

O Στεφανακης, μεσα απο τη κουβεντα που μολις ανεγνωσα, μου φανηκε οπως τον ειχα στο κεφαλι μου. Μια φραση του το εγκιβωτιζει περιφημα:

"Η αδικία με σκοτίζει...".

Τον θεωρω το κομματι puzzle που λειπει απο καθε Ελληνικη ταινια "εκδικησης". Το ισιωμα της αδικιας ειναι ραμμενο πανω του.

Παντως ειναι αξιο λογου το διαβασμα και η σπουδη που γινεται πριν την καθε συνεντευξη. Ο κοσμος εχει βαρεθει τα ξυλινα, καλουπωμενα interviews.Συγχαρητηρια Exetlaios!
 
Stormwatch είπε:
Αυτό τώρα, πώς να το εκλάβω ;

Ως επιβράβευση της συνέντευξης, ή ως απόπειρα να εμφανιστούν κρυμμένα rapishare links

για κατέβασμα του ΣΚΥΛΑ ; :p
 
exetlaios είπε:
Αυτό τώρα, πώς να το εκλάβω ;
Ως επιβράβευση της συνέντευξης, ή ως απόπειρα να εμφανιστούν κρυμμένα rapishare links

για κατέβασμα του ΣΚΥΛΑ ; :p
Τον έχω δει το ΣΚΥΛΑ, αρκετές φορές μάλιστα ;)
 
Δεν έχω δει τον "Σκυλά" ούτε ήξερα τον ηθοποιό. (μην βαράτε...)

Αλλά και πάλι, ευχαριστώ και τον κ. Στεφανάκη και εσένα για μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη! :thumbup:
 
o ανθρωπος ειναι απλα θεος μια τρελοcult φιγουρα των 80'ς
 
exetlaios σε θερμοευχαριστώ για την καταπληκτική συνέντευξη που πήρες! Άψογος φίλε μου!

Μα καλά διακοπές δεν πας βρε παιδί; ;)

Να ευχηθώ μήπως, τώρα που υπάρχει η επαφή με τον κύριο Στεφανάκη, γίνει εφικτή κάποτε μια συνέντευξη και με τον φίλο του τον μέγιστο Κώστα Γκουσγκούνη;
 
Ένα εξαιρετικά μεγάλο "μπράβο" στην μέγιστη, κατ'εμέ, μορφή του GRM τον exetlaio. Ένα μέλος που έχει προσφέρει όσο ελάχιστοι στο παρών φόρουμ.

Ήξερα για τη συνέντευξη μια και είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο, και μάλιστα στην αρχή νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα. Ευτυχώς είχα καταλάβει λάθος.

Όσα "ευχαριστώ" και να σου δώσω θα είναι λίγα.......
 
Οι συνεντεύξεις σου, γράφουν ιστορία, φίλε!

Εξαιρετικός!!! :thumbup:

Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω και εγώ τον κ. Στεφανάκη για την απολαυστική συνέντευξη που παραχώρησε!
 
Ευχαριστώ ρε παιδιά ! :D

Όσο για τη συνέντευξη Γκουσγκούνη που ανέφερε ο φίλος "ψηλός",

φοβάμαι ότι λόγω ανωτέρας βίας και προσωπικών κωλυμάτων, δεν είναι εφικτή στο άμεσο μέλλον.

Για το απώτερο μέλλον όμως, όλα παίζονται ... :cool:
 
μπράβο exetlaios! από τις καλυτερες συνεντευξεις!
 
Γι'αυτό έβαλα το "κάποτε" στην ερώτησή μου... ;)

Κανένα μέλλον δεν είναι πραγματικά μακρινό... :)
 
Λίγα λόγια για το φίλο του Κώστα Στεφανάκη. Είναι ο Γιάννης Κούκος Μιστερ Ελλάς 1975. Όσοι έχουν δει το "Ο δράκουλας των Εξαρχείων" θα θυμούνται τη σκηνή του στριπτιτζάδικου. Εκεί ποζάρουν ο πρωτοπόρος για τα τότε Ελληνικά δεδομένα Σπύρος Μπουρνάζος, ο μικρότερος Κώστας Μπουρνάζος και ένας άλλος κύριος με μούσι αλά 300, που δεν είναι άλλος από τον Γιάννη Κούκο. Maximum Respect
 
Πίσω
Μπλουζα