Απο τα 1080p στα 2160p μεσω Cell

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.887
Αντιδράσεις
3.886
Eναλακτικος τιτλος η δυναμη του Cell.
tongue.gif


Aνακοινωθηκε στην CES απο την Toshiba η παρακατω 56' Cell Ηdtv με δυνατοτητα upscaling του 1080p σηματος στα 3,840 x 2,160p .

Σαλια τρεχουν........
biggrin.gif


Yποθετω κατι αναλογο θα κανει και το PS3 στα παιχνιδια οταν βγουν αυτες οι tv.

Παμε στοιχημα.
wink.gif


ces09-zf-005.jpg


Quote:

Unlike most everyone else at CES, Toshiba has decided to out all of its expo materials in one single PR. Unfortunately, we were already well aware of most things mentioned, but we felt it prudent to pass along a few unique mentions.

First off, it'll be demonstrating a Cell-based prototype HDTV with a 56-inch 4k x 2k panel; said set can upconvert full 1080p to 3,840 x 2,160p thanks to its Resolution+ technology, which frankly has our mouths watering profusely. Additionally, we'll supposedly see a 55-inch LED-backlit panel that's also controlled by the Cell platform, which will seek to demonstrate "high-speed control of all picture parameters, including an innovative local dimming function.

" In somewhat related news (but not at all, really), we're also told of a few conceptual MIDs that'll make it to the show floor, including an internet notepad, a water-resistant viewer and a 5-millimeter card-sized device.

progress.gif
 
αυτά ειναι...

υγ:αααχχχ βρε aardvark βγάζω τα μάτια μου με αυτά τα γραμματακια.. κλαπς
 
Ξεκινησε η Ceatec στην Japan αυτην την εβδομαδα και βγηκε και η παραπανω CELL REGZA tv ,δετε στο http://www.akihabaranews.com/en/ και την TV και αλλα πολλα .

Οτι θα κυκλοφορησει την επομενη 5αετια.
 
Aardvark είπε:
[..]
Yποθετω κατι αναλογο θα κανει και το PS3 στα παιχνιδια οταν βγουν αυτες οι tv.

[...]
χλωμόν... ενώ στα βίντεο το PS3 κάνει εκπληκτική δουλειά, είναι γνωστό ότι λόγω βιασύνης στα παιχνίδια το upscaling είναι πολύ χειρότερο...
 
Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχουν 5 παιχνίδια που να υποστηρίζουν 1080p στο PS3! Οπότε έχουμε ακόμη μέλλον για τα 2160p! :p
 
μωρέ γενικά δεν έχει 1080ρ σε κονσόλες ΛΟΛ
 
μωρέ γενικά δεν έχει 1080ρ σε κονσόλες ΛΟΛ
Ακριβώς!Αν και υποτίθεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό παιχνιδιών του XBOX 360 το υποστηρίζει!
 
Νative 1080p στο 360 και στο PS3 βρισκουμε σπανιοτατα. Η υποστηριξη 1080p σημαινει στο 99% των περιπτωσεων απλα upscale.
 
^ ακριβώς!
 
Can't push enough pixels without frying.

Υπομονή, στην επόμενη γενιά θα σας πούνε "The real 1080p is here". :)

Ώρες-ώρες αισθάνομαι ότι καλά κάνει ο Μάνος και κράζει τις κονσόλες...
 
Οποια και να ειναι η αναλυση, το αποτελεσμα ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που "αντιμετωπισε" η ομαδα αναπτυξης και οι testers. Κλειστη αρχιτεκτονικη FTW.

Eπισης οι κονσολες ειναι αναγκαστικα δεμενες στα resolution standards της βιομηχανιας. To 720p ειναι ακομα to πιο διαδεδομενο. Πολλα console games κανουν εσωτερικο render στα 1080p και βγαζουν στην οθονη 720p (πχ SoulCalibur IV, Tekken 6 κτλ)
 
Wally είπε:
Οποια και να ειναι η αναλυση, το αποτελεσμα ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που "αντιμετωπισε" η ομαδα αναπτυξης και οι testers. Κλειστη αρχιτεκτονικη FTW.
ΔΕΝ υπάρχει πλέον testing. Τα τελευταία χρόνια βλέπω οφθαλμοφανή bugs που τα παίρνεις χαμπάρι ακόμα και σε λιγότερο από 2 ώρες παιχνιδιού και ακόμα και σε "απλό" σχετικά κώδικα (πχ στο DS που δεν είναι ΤΟΣΟ τεράστια τα προγράμματα). Ο μόνος τρόπος να το ερμηνεύσω αυτό είναι ότι testing γίνεται μόνο για να σιγουρευτούν ότι δεν κρασάρει συνεχώς, ουδείς ασχολείται παραπέρα.

\ είπε:
Eπισης οι κονσολες ειναι αναγκαστικα δεμενες στα resolution standards της βιομηχανιας. To 720p ειναι ακομα to πιο διαδεδομενο. Πολλα console games κανουν εσωτερικο render στα 1080p και βγαζουν στην οθονη 720p (πχ SoulCalibur IV, Tekken 6 κτλ)
Χωρίς ίχνος ειρωνείας:

Αυτό που λες ακούγεται τραγικά παράλογο. ΓΙΑΤΙ να συμβαίνει αυτό; Αν είναι μόνο θέμα να προσφερθεί υποστήριξη στους χρήστες που δεν έχουν FullHD τηλεόραση όπως ισχυρίζεσαι, θα αρκούσε μια οθόνη επιλογής. 720p/1080p, όπως ακριβώς πολλά παιχνίδια έχουν 50/60Hz ή Narrow/Wide select. Βλέπεις κανένα λόγο να κάνει υποχρεωτικά downscaling το παιχνίδι και να μην σε αφήνει να διαλέξεις εσύ; Άρα, πιστεύω ότι υπάρχουν άλλοι τεχνικοί λόγοι που σπάνια βλέπεις 1080p. Όπου τεχνικοί λόγοι, διάβαζε: αδυναμία του hardware να "σπρώξει" την υψηλή ανάλυση σε επαρκή FPS χωρίς να πάρει φωτιά. :)
 
Υπαρχει testing απλα τα παιχνιδια εχουν γινει μερικες εκατονταδες φορες πιο περιπλοκα. Πλεον δεν τσεκαρεις να μπορεις να πηδηξεις απο πλατφορμα σε πλατφορμα.

Το downscale μπορει να γινεται πχ για την αποφυγη καποιος να βαλει 4ΑΑ εκμεταλευομενος το downscale, παρολα αυτα μιλουσαμε για αναλυση και γι αυτο στο παρεθεσα.

Το βασικο ειναι το original experience. Τη δυνατοτητα της ελεγξιμης και ομογενοποιημενης εμπειριας που μας δινει η κλειστη αρχιτεκτονικη.

Δεν αντιμετωπιζεις φαινομενα του να σκας 500 ευρω για μια καρτα και να τρεχεις παιχνιδια με 5 frames. Και κερασακι στη τουρτα ειναι οτι καθε χρηστης βλεπει το δικο του Framerate, τη δικη του εμπειρια απεικονισης... :(

picture.php
 
Πίσω
Μπλουζα