Παραθέτω μερικά ακόμα:
Syndicate Wars (ωραίο !!),
Fade to Black (επίσης ωραίο),
Super Huey III (ο βιασμός της κλασσικής helo-sim σειράς. Ο ενθουσιασμός μου όταν πριν αρκετά χρόνια έμαθα την είδηση, μετατράπηκε σε φρίκη όταν τελικά έπεσε στα χέρια μου το παιχνίδι),
Lands of Lore II (Ωραίο. Mάλιστα είχα εντυπωσιαστεί ιδιαιτέρως όταν είχα πρωτοδεί ένα teaser video σε κάποιο cd του Red Alert),
Populous - The beginning (εξαρτάται απο τα γούστα. Εγώ το βρήκα καλό),
Sim City 4 (πολύ καλό. Επίσης υπάρχει και κάποια παλιότερη Ν64 έκδοση με "ολίγη" απο 3D, καθώς και τα spin-offs Sim Copter & Streets of S.C. - αλλά προσωπικά δεν θέλω να μπλέξουμε με "παρακλάδια" σειρών, διότι θα γίνει αχταρμάς).
Το ανανεωμένο Pirates! (αυτό του Sid Meier). Special retro-ανάμνηση αποτελεί η στιγμή που πήγα στο Πλαίσιο για να το αγοράσω, και περιμένοντας στην ουρά του ταμείου, δύο νεαροί μπροστά μου κοίταζαν μία αφίσσα του Pirates! παραδίπλα και συζητούσαν ότι... το παιχνίδι προέρχεται απο την (τότε πρόσφατη) ταινία "Οι Πειρατές της Καραϊβικής" !! :supergrin: Τέλος πάντων... το παιχνίδι το θεωρώ πάρα πολύ καλό, διότι συν τοις άλλοις κατάφερε να αποφύγει τις πιθανές "lose-lose" καταστάσεις που εγκυμονούν τα modern-day-remakes/sequels, δηλαδή απο την μία να έχεις τους purists που ενδέχεται να παραπονεθούν για τυχόν δραστικές αλλαγές της μοντέρνας έκδοσης που "χάλασε την κλασσική συνταγή" και δεν "παίζει όπως παλιά" (και άρα είναι "μάπα"), και απο την άλλη εκείνους που, αν το παιχνίδι μείνει υπερβολικά "πιστό" στις ρίζες του, ενδέχεται να πούν ότι "δεν προσφέρει τίποτα καινούριο πλην ανανεωμένων γραφικών" και είναι "μία απο τα ίδια" (...και άρα είναι "μάπα"). Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις οι "ισορροπίες" είναι λεπτές, και όσο πιό δημοφιλές υπήρξε ένα παιχνίδι στο παρελθόν, τόσο πιό πολύ προσοχή πρέπει να δείξει ο developer για βρεί την "χρυσή τομή" και να μην γκρινιάξουν οι παίκτες.
Eυτυχώς ο Sid Meier δεν είναι κανένας τυχαίος, και το νέο Pirates! ήταν ένα παιχνίδι που άφησε τους πάντες (ή σχεδόν τους πάντες), ικανοποιημένους.
Robin Hood - Defender of the Crown. Οταν το είχα παίξει μου είχε φανεί σαφώς άνω του μετρίου. Γενικά είναι αρκετά διασκεδαστικό, αν και ορισμένα σημεία θα ήθελαν λίγο παραπάνω δουλειά (όπως π.χ. η ξιφομαχία να έχει λίγο περισσότερη "τακτική" και να είναι πιό δύσκολη). Το θέμα είναι ότι το παιχνίδι αγοραστικά δεν "έπιασε". Ενας απο τους λόγους μάλλον εντοπίζεται στις ρίζες του αυθεντικού παιχνιδιού, το οποίο ξεχώρισε για τα εκπληκτικά του γραφικά, παρά για την (απλοϊκή) στρατηγική του ή τα action sequences που είχε (τα οποία χωρίς να συνοδεύονται απο εκπληκτικά graphics δεν θα έκαναν τόση αίσθηση). Αντίθετα, παιχνίδια όπως το αυθεντικό Pirates! ήταν πιό καλοδουλεμένα απο άποψης gameplay, χωρίς να στηρίζονται στα γραφικά τους. Το νέο DotC είχε μεν όμορφα graphics αλλά όχι απο αυτά που θα έκαναν "επανάσταση" (όπως στο αυθεντικό). Ετσι ως αντιστάθμισμα θα έπρεπε να βελτιωθούν και να ανανεωθούν οι υπόλοιποι τομείς. Ευτυχώς στο νέο παιχνίδι άλλαξαν κάποια πράγματα κάνοντας το γενικό σύνολο αρκετά ενδιαφέρον. Παρ' όλα αυτά όπως είπαμε δεν "έπιασε" και η κύρια αιτία είναι το replayability. Aπο τη στιγμή που ο παίκτης τελειώνει το παιχνίδι, δεν έχει κάποιον ιδιαίτερο λόγο να το ξανααρχίσει (και επιπλέον ο χαρακτήρας που έχουμε είναι πάντα ο ίδιος). Αντίστοιχα το νέο Pirates! διέθετε διαφορετικές περιόδους για να ξεκινήσεις (οι οποίες επέφεραν αλλαγές στις πόλεις του χάρτη και-όχι-μόνο), κάποιων ειδών "achievements" κλπ, ενώ και ο ίδιος ο χάρτης της Καραϊβικής προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για περιπέτεια, απο τον αρκετά πιό "περιορισμένο" της Αγγλίας. Αν είναι λοιπόν κάτι το οποίο κάνει το νέο DotC να "πάσχει", αυτό είναι πάνω απ' όλα η "αντοχή στο χρόνο".
Διάφορα... χμμ... "αθλητικά" παιχνίδια, όπως τα ISS 64, Madden NFL 97, NBA Live 96, και βέβαια το γνωστό (και απαίσιο) FIFA 96, το οποίο oμοίως με το ISS, εξομοιώνει το πιό μισητό παιχνίδι ανα την υφήλιο, το ποδόσφαιρο. :rant: (πέραν τούτου, πρέπει να ομολογήσω πως το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν πολύ αγαπητό στους ποδοσφαιρόφιλους, και κατά συνέπεια ιδιαίτερα επιτυχημένο στην εποχή του).