alkis21
ΚickOff World Champ 2013
- Joined
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 2.603
- Αντιδράσεις
- 213
Για κάποιο λόγο σήμερα μου ήρθε στο μυαλό μετά από πολλά χρόνια ένα παιχνίδι που είχα σκαρφιστεί μικρός για να περνάει η ώρα μου στις βαρετές πολύωρες διαδρομές με αυτοκίνητο. Και όπως συνήθως μου συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, το επόμενο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "θα το κάνω post στο GRM"!
Το συγκεκριμένο -ανώνυμο- παιχνίδι θα μου έπαιρνε ώρες να το εξηγήσω γιατί είχε ατέλειωτους κανόνες, σύστημα βαθμολογίας και υποπεριπτώσεις. Άσε που δεν το θυμάμαι και καλά... Πάντως είχε να κάνει με τις πινακίδες των αυτοκινήτων και τον αριθμό 23. Οι βασικοί κανόνες είχαν ως εξής:
1) Αν το άθροισμα των αριθμών ήταν 23, η πινακίδα έπαιρνε 4 πόντους.
Πχ. 4793
2) Αν οι αριθμοί ήταν τέτοιοι ώστε να μπορούσαν να δείχνουν ώρα σε ψηφιακό ρολόι, έπαιρνε 2 ακόμα πόντους.
Πχ. 5756
3) Αν δεν ήταν έτσι αλλά μπορούσαν να αναδιοργανωθούν ώστε να δείχνουν ώρα, έπαιρνε 1 ακόμα πόντο.
Πχ. 7565
4) Έξτρα πόντους δινόταν αν η πινακίδα είχε μηδενικό.
Πχ. 9707
Επομένως σύμφωνα με τα παραπάνω (διαβάζει κανείς ακόμα; :xm: ), τον μέγιστο αριθμό πόντων (7) έπαιρναν μόνο οι πινακίδες με νούμερα 5909 και 0959. Θυμάμαι ότι ενθουσιαζόμουν όταν έβλεπα μία!
Τώρα, αν τα ψηφία της πινακίδας δεν έδιναν άθροισμα 23, τότε ίσχυαν οι εξής κανόνες:
5) Αν μπορούσε να προκύψει το 23 αφαιρώντας έναν αριθμό, η πινακίδα έπαιρνε 2 πόντους.
Πχ. 8587
6) Αν μπορούσε να προκύψει το 23 επαναλαμβάνοντας έναν από τους αριθμούς, τότε αν ο αριθμός αυτός ήταν μικρότερος ή ίσος του 3, η πινακίδα έπαιρνε 2 πόντους, αν ήταν μεγαλύτερος έπαιρνε 1 πόντο.
Πχ. 2577 = 2 πόντοι, 1774 = 1 πόντος
7) Αν δεν ίσχυε τίποτα από τα παραπάνω, τότε η πινακίδα έπαιρνε 0 πόντους.
Απίστευτο geek δεν ήμουν στο δημοτικό;
Ένα άλλο παιχνίδι δικής μου επινόησης ήταν 22 Playmobil που παίζουν ποδόσφαιρο με έναν μικρό βόλο, turn based παιχνίδι με παρόμοια λογική με το Subbuteo.
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά πιστεύω πως τα σημερινά παιδιά δεν θα μπαίνουν στον κόπο να ανακαλύπτουν νέα παιχνίδια με τη φαντασία τους αφού η ψηφιακή εποχή τους τα προσφέρει σε αφθονία. Και σίγουρα οι γονείς μας θα επινοούσαν ακόμα περισσότερα απ' ότι εμείς.
Εσείς μπορείτε να θυμηθείτε κάποιο αυτοσχέδιο παιχνίδι σας;
Το συγκεκριμένο -ανώνυμο- παιχνίδι θα μου έπαιρνε ώρες να το εξηγήσω γιατί είχε ατέλειωτους κανόνες, σύστημα βαθμολογίας και υποπεριπτώσεις. Άσε που δεν το θυμάμαι και καλά... Πάντως είχε να κάνει με τις πινακίδες των αυτοκινήτων και τον αριθμό 23. Οι βασικοί κανόνες είχαν ως εξής:
1) Αν το άθροισμα των αριθμών ήταν 23, η πινακίδα έπαιρνε 4 πόντους.
Πχ. 4793
2) Αν οι αριθμοί ήταν τέτοιοι ώστε να μπορούσαν να δείχνουν ώρα σε ψηφιακό ρολόι, έπαιρνε 2 ακόμα πόντους.
Πχ. 5756
3) Αν δεν ήταν έτσι αλλά μπορούσαν να αναδιοργανωθούν ώστε να δείχνουν ώρα, έπαιρνε 1 ακόμα πόντο.
Πχ. 7565
4) Έξτρα πόντους δινόταν αν η πινακίδα είχε μηδενικό.
Πχ. 9707
Επομένως σύμφωνα με τα παραπάνω (διαβάζει κανείς ακόμα; :xm: ), τον μέγιστο αριθμό πόντων (7) έπαιρναν μόνο οι πινακίδες με νούμερα 5909 και 0959. Θυμάμαι ότι ενθουσιαζόμουν όταν έβλεπα μία!
Τώρα, αν τα ψηφία της πινακίδας δεν έδιναν άθροισμα 23, τότε ίσχυαν οι εξής κανόνες:
5) Αν μπορούσε να προκύψει το 23 αφαιρώντας έναν αριθμό, η πινακίδα έπαιρνε 2 πόντους.
Πχ. 8587
6) Αν μπορούσε να προκύψει το 23 επαναλαμβάνοντας έναν από τους αριθμούς, τότε αν ο αριθμός αυτός ήταν μικρότερος ή ίσος του 3, η πινακίδα έπαιρνε 2 πόντους, αν ήταν μεγαλύτερος έπαιρνε 1 πόντο.
Πχ. 2577 = 2 πόντοι, 1774 = 1 πόντος
7) Αν δεν ίσχυε τίποτα από τα παραπάνω, τότε η πινακίδα έπαιρνε 0 πόντους.
Απίστευτο geek δεν ήμουν στο δημοτικό;
Ένα άλλο παιχνίδι δικής μου επινόησης ήταν 22 Playmobil που παίζουν ποδόσφαιρο με έναν μικρό βόλο, turn based παιχνίδι με παρόμοια λογική με το Subbuteo.
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά πιστεύω πως τα σημερινά παιδιά δεν θα μπαίνουν στον κόπο να ανακαλύπτουν νέα παιχνίδια με τη φαντασία τους αφού η ψηφιακή εποχή τους τα προσφέρει σε αφθονία. Και σίγουρα οι γονείς μας θα επινοούσαν ακόμα περισσότερα απ' ότι εμείς.
Εσείς μπορείτε να θυμηθείτε κάποιο αυτοσχέδιο παιχνίδι σας;