Αtari VR..Τόσο μπροστά που ούτε καν κυκλοφόρησε

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.853
Αντιδράσεις
3.778
Μιας και δεν υπαρχει τοπικ μονο για κονσολες το εχωσα εδω :) .

Θα γραψω 2 σκεψεις για το UPGRADE μιας κονσολας που οπως λεει και ο τιτλος ηταν δεκαετιες μπροστα εγω πιστευω και σημερα να κυκλοφορουσε οχι το 94 που θελανε παλι θα εκανε παταγο για την πρωτοπορια της.

Ποιος δεν θα ηθελε οχι απλα να παιζει τα παιχνιδια αλλα να ειναι μεσα σε αυτα. Κριμα που δεν κυκλοφορησε ποτε ( λογω ανεπαρκους τεχνολογιας) γιατι αν εβγαινε τοτε θα ακολουθουσαν και ολοι οι αλλοι (Α ρε ATARI με τις ιδεες σου).

Τεσπα εγω αυτο που θελω να ρωτησω ειναι τι απεγινε με την VIRTUAL REALITY τεχνολογια καπου στα μεσα με τελη του 90 μας ειχαν ζαλισει θυμαμαι στα arcades της Κανιγκος (Τζωρτζ) κατι θηρια virtual reality ηλεκτρονικα με κρανος που εμπαινες μεσα καθοσουν το φοραγες και επαιζες με 200 δρχ τοτε το παιχνιδι (50 τα κανονικα).

Ολες οι εταιριες μιλαγανε για 3D καταστασεις (π.χ VIRTUAL BOY ΝΙΝΤΕΝDO) και ενταξει τοτε η τεχνολογια ηταν ανεπαρκης τωρα 10 χρονια μετα με τους σουπερ επεξεργαστες CELL PS3- XBOX-360 τι γινεται ;

Υ.Σ Kαι μην μου πει κανεις οτι δεν θα ηθελε κατι παρομοιο με το παρακατω πακετο με το WII της NINTY. :D

sysjaguarandcdle4.jpg
jaguar20015dj5.jpg
jagvr2wc1.png
jagvrgunmw3.jpg


Και μια πληροφορια για χαρη της παραπανω κονσολας η ΑΤΑRI σταματησε την κυκλοφορια του καινουργιου και πιο γρηγορου Falcon της 040 :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Υποβόσκει... τελευταία προσπάθεια που είχα δεί ήταν πρίν 3-4 χρόνια σε έκθεση υπολογιστών τότε που είχε πρωτοβγεί και το Playstation 2 θυμάμαι. Ηταν κάτι γυαλιά που τα συνδεες στο PC και αν είχες 3d game το έβλεπες τρισδιάστατο. Ομως μετά από λίγο άρχιζαν οι ζαλάδες΄λόγο των κοντινών lcd display. Επίσης παρόμοια γυαλιά έχω δει για dvd ταινίες. Ηταν σαν να έβλεπες προσωπικό cinema....

Στις 20-22 έχει η Expo έκθεση... ίσως δούμε κάτι και εκεί...
 
AARDVARK είπε:
Και μια πληροφορια για χαρη της παραπανω κονσολας η ΑΤΑRI σταματησε την κυκλοφορια του καινουργιου και πιο γρηγορου Falcon της 040 :(
Σωστός ο AARDVARK. Διέκοψε τα σχεδιά της για τον Falcon με τον 68040,ο οποίος θα είχε ανοιχτη αρχιτεκτονική και PCI Slots. Πιστεύω οτι αν δεν τον ακύρωνε θα πήγαινε παρα πολύ καλά.

falcon040_1.jpg
falcon040_2.jpg


falcon040_3.jpg
falcon040_4.jpg
 
Nα κανω μια διευκρινιση το VIRTUAL REALITY δεν εχει τοσο σχεση ουτε με 3D ουτε με το να φοραω τα γυαλια αντι να βλεπω την τηλεοραση, μονιτορ.....Με το V-R φορας το κρανος και κοιτωντας αριστερα δεξια πανω κατω βλεπεις τα πραγματα εκει που πραγματικα επρεπε να ειναι π.χ παιζεις το rez-evil και εισαι μεσα στο σπιτι κουνωντας το κεφαλι σου προς τα κατω βλεπεις μονο το πατωμα προς τα πανω το ταβανι και παει λεγοντας (για αυτο δεν την σηκωναν την τεχνολογια τα τοτε μηχανηματα) τωρα γυαλια-τηλεορασεις που φορωντας τα ειναι σαν να παρακολουθεις 50 ιντσων οθονη υπαρχουν εδω και καιρο.....Αυτο που ηθελε να κανει η ATARI και μεχρι τοτε μονο ογκωδη arcade μηχανηματα ειχαν καταφερει ηταν πραγματικα next gen gaming..... EDIT:Να περιγραψω λιγο την εμπειρια μου απο το arcade που αναφερα στο πρωτο μου post:Το παιχνιδι ηταν flight simulator και τα γραφικα φορωντας το κρανος (που ομολογω ηταν αβολο)δεν ηταν αναλογα της εποχης ηταν μαλλον χοντροκομενα πολυγωνα (μαλλον δεν μπορουσαν να τα χωρεσουν-συνδυασουν ολα) αλλα η εμπειρια του να ψαχνεις τα αλλα μαχητικα στον ουρανο κουνοντας το κεφαλι σου αναλογα ηταν απεριγραπτη πραγματικα πεταγες το αεροπλανο. Και υποψην κοιτωντας μπροστα εκει που επρεπε να ειναι τα χερια σου και τα κοντρολ εβλεπες το κοπκιτ με τα οργανα του σκαφους.
 
Aλλο ενα λινκ της SEGA αυτη την φορα και ολα αυτα το 91 μηπως παιζεται καμμια συνομοσια και δεν το βγαζουν για να πουλανε τις LCD τηλεορασεις τους (πιθανον για την ΣΟΝΥ):biglaugh: http://en.wikipedia.org/wiki/Sega_VR
segavrbs2.th.jpg
:cool:
 
Στο emarket καποιος τυπος πουλουσε ενα virtual reality για pc κορυφαιο αλλα

και πανακριβο!!Δεν θυμαμαι ποσο ακριβως αλλα περιπου ηταν στα 1000Ε
 
Επανερχομαι με περισοτερες πληροφοριες για την V.R Παρακατω ενα εξωφυλλο απο το PIXEL (ακομα να ερθει αυτη η ωρα) :) .
dsc00404na3.jpg
Και ενα αρθρο απο αγγλικο περιοδικο 1995 για το UPGRADE της ATARI.
ngenjuly95jagvrspecsxp0.jpg
Και για οσους εχουν πρεσβυωπια :D (μην στεναχωριεστε της ηλικιας μας ειναι και αυτα) εδω το link.http://img180.imageshack.us/img180/4617/ngenjuly95jagvrspecswk0.jpg Ποιο wiimote sixaxis ps3 αν εβγαινε αυτο ολα τα αλλα θα ηταν οδοντοκρεμες :)
 
Έχω την εντύπωση ότι στο μαγαζί στην Κάννιγκος, το VR ήταν το Red Baron (ή κάτι που είχε σχέση με τον Α'ΠΠ), και κρυβόταν μέσα του μία Αmiga 3000. (Αυτά νομίζω τα είχα διαβάσει σε κάποιο Pixel).
 
Παντα ηθελα ενα Jaguar αλλα δεν μου εκατσε.

Προσφατα πηγα να κτυπησω ενα αλλα δεν προχωρησα διοτι μου εκανε εντυπωση το χαμηλο framerate σε ΟΛΑ τα παιχνιδια που ειδα.

Ξερετε πως πολλοι υποστηριζουν οτι το Tomb Raider (που πρωτοβγηκε στο Saturn) ηταν αρχικα να κυκλοφορησει για Jaguar?

Παραθετω ενα ενδιαφερον thread που μπλεκει TombRaider,Saturn,PS1,Jaguar...
 
Captain Kal είπε:
Έχω την εντύπωση ότι στο μαγαζί στην Κάννιγκος, το VR ήταν το Red Baron (ή κάτι που είχε σχέση με τον Α'ΠΠ), και κρυβόταν μέσα του μία Αmiga 3000. (Αυτά νομίζω τα είχα διαβάσει σε κάποιο Pixel).
Kατα 99% εχεις δικιο αυτο περιγραφω 2-3 ποστ πιο πανω γιατι τα αεροπλανα που λεω ηταν α' παγκοσμιου π. Το μονο παιχνιδι που προλαβε να βγαλει η ATARI με το οποιο δειχνει της δυνατοτητες του μηχανηματος ηταν το ALLIEN VS PREDATOR. To δικο μου το JAGUAR το πηρα (ευκαιρια) 5.000 δρχ απο μαγαζι στην χαλκοκονδυλη (και παραπανω να εκανε....) το 99-2000 και θυμαμαι ηθελε να μου πασαρει και ενα 3DO αλλα δεν το πηρα εψαχνα απεγνωσμενα το CD-ROM για να παει πακετο με το jaguar οπου για την ιστορια δεν βρηκα ποτε.
 
Άμα πάντως βρούμε πουθενά σε κανα ebay, το VR της Κάννιγκος, να βάλουμε ρεφενέ όλοι, μπας και το πάρουμε.:biglaugh: :biglaugh:
 
Υπαρχουν μερικοι psycho εδω μεσα που θα το αγορασουν μονο και μονο για να ξετρυπωσουν την AMIGA 3000 (αν οντως ισχυει).:biglaugh: :biglaugh:
 
11 λογοι που δεν επιασε το Virtual Reality.

Top Eleven Reasons VR Has Not Yet Become Commonplace

In no particular order:
1) Gates envy: Everyone jumped in in the early 1990s with absurdly premature software in the hopes of being positioned as a standard bearer. VRML, for example. Utterly useless stuff. Java3D. Etc. VR software is HARD and astonishingly some of the most visible of the proposed standards were designed by people who hadn't actually completed any serious VR apps.

2) Slow computers. In fact, the ceiling for real time graphics hasn't budged in 5 years. SGI and its competitors stopped improving back then. Now that commodity cards have caught up with SGI, the new hope is building big machines out of commodity cards running in parallel.

3) Expensive data/content. You could hand enter the data to make a word processor or spreadsheet useful from the very beginning, so data wasn't a limiting factor to get pc apps primed. Useful VR needs lots of hard to get data- insides of human bodies, etc. And static data isn't enough- dynamics are at the cutting edge of viability because of computer speed and the existing body of applied math techniques.

4) Too many charlatans: $1 per minute crappy VR in malls really hurt the field in the late 1980s/early 1990s.

5) Interface components: Still need higher res screens, better optics, etc.

6) Liability problems: Can't rely on consumer market because insurers worry about VR accidents. Kids walking into hot stoves while they think they're dancing on clouds, or God knows what.

7) Because human acuity is so good that you can't get away with so-so specs as you can when the interface is less intimate, as with existing mass produced devices.

8 )Because expectations are so high, it's too easy to disappoint. Some of the attempts to build VR products have stumbled on this difficulty.

9) Because the basic ideas of VR still need some more work. We still don't have a clear idea of what a truly useful general haptic interface would be like, for instance. Of course those of us who are obsessed with the problems are always working on such ideas, and I'm completely confident we'll get there, but it must be admitted that there's still work to be done.

10) Because there is still no clear sense of where VR fits into the time and space of our lives and workflows. VR setups take up space. Where would you put one? When would you use it? New interfaces usually colonize the time and space taken up by older ones. That's why the first successful consumer computer designs initially looked like typewriters, even though I think everyone involved was vaguely embarrassed by the association. Same with wireless devices in relation to phones. What exactly is VR stepping into the shoes of? It can't really step into reality, so, where? When? A lot of ideas have come up. It's the new home exercise machine, or the new game machine (warmer, perhaps), or the rainy day alternative to the bicycle, but whatever it is, there needs to be some sense of time and place for it, at least at first.

11) One movie projector can entertain hundreds of people at once. A room full of people can look at a television. A few people can look at a PC screen at the same time. But only one person at a time can fully enjoy VR, even though the equipment costs more than any of the above. That problem has confounded entertainment applications.
 
Sega VR σε δράση:

Sega V.R. U.S. Debut @ 1993 Summer CES in Chicago

[video=youtube;mwY-EaUQ_Yc]

 
Θυμαμαι στο θεμα Jaguar σχετικα με το V.R το δοκιμαζανε πειραματικα και ενω ο κοσμος επαιζε με τα V.R ζαλιζοτανε παρα πολυ γρηγορα,οποτε και το σταματησανε.
 
Έχει μερικές ημέρες που απόκτησα jaguar, όχι για να παίξω βέβαια, πιό πολύ για λόγους σελλεκτικούς. Όπως και να έχει χαίρομαι που το απόκτησα...
 
Πίσω
Μπλουζα