Βία στα σημερινά βιντεοπαιχνίδια.

alkis21 είπε:
Το να πατάς κουμπάκια με συγκεκριμένο ρυθμό ΔΕΝ συνιστά συμμετοχή στη βία. Παρακολούθηση είναι κι αυτό όπως ακριβώς η τηλεόραση. Ως έφηβος ήμουν αρκετά ανήσυχος ώστε να έχω παίξει αναρίθμητες φορές ξύλο, ειδικά στη διάρκεια σπορ, αυτό ήταν συμμετοχή στην βία που τα περισσότερα σημερινά onlineόπαιδα δεν την ζουν.
Αλκη μην κανεις το λαθος να συγκρινεις τα παιδικα μας χρονια (τα τελευταια ''αναλογικα'' παιδια) με αυτα των τωρινων πιτσιρικιων. Επειδη ακριβως λιγα παιδια (σε επαρχια) ζουν το παιχνιδι και οτι συνεπαγεται, πιστευω πως θα τους ειναι πιο ευκολο να χασουν το οριο μεταξυ ''ρολου'' και πραγματικοτητας. Ειδικα αν υπαρχουν καταλληλα ερεθισματα απο το περιβαλλον διαβιωσης.
 
Υπάρχει μια διφορά ρεαλισμού στα παιχνίδια που παίζαμε εμεις με αυτα που κυκλοφορούν τώρα.

Δέν υπήρχε περίπτωση να πιστέψουμε οτι είναι αλήθινά, και τα κρατούσμε στην σφαίρα της φαντασίας.

Γενικά πιστευω οτι τα βίαια παιχνίδια, μονο και μόνο για χατίρι της βίας είναι ασχημα για κάθε ηλικία αλλα και ο "απαγορευμένος καρπός" για τα πιτσιρίκια
 
Saulot είπε:
Υπάρχει μια διφορά ρεαλισμού στα παιχνίδια που παίζαμε εμεις με αυτα που κυκλοφορούν τώρα.Δέν υπήρχε περίπτωση να πιστέψουμε οτι είναι αλήθινά, και τα κρατούσμε στην σφαίρα της φαντασίας.

Γενικά πιστευω οτι τα βίαια παιχνίδια, μονο και μόνο για χατίρι της βίας είναι ασχημα για κάθε ηλικία αλλα και ο "απαγορευμένος καρπός" για τα πιτσιρίκια

Η βια είναι στο μυαλό και όχι στα βιντεοπαιχνίδια, αν η οικογένεια σου είναι προβληματική εξ αρχής, όλα θα τα ενάγεις στην βία, σε αντίθεση αν η οικογένεια σου είναι όσο το δυνατόν ισορροπημένη τότε τα βίαια βιντεοπαιχνίδια θα είναι ένας τρόπος να αποφορτιστείς από μια κουραστική ημέρα.
 
Αυτο δεν ειναι δικαιολογία για να έχουμε ασχημα παιχνίδια βίας.

Συμφωνω οτι μπορούν να λειτουργήσουν καθαρτικα (οχι με την εννοια της τουαλέτας) αλλα μπορούν να είναι καλά παιχνίδια
 
Saulot είπε:
Αυτο δεν ειναι δικαιολογία για να έχουμε ασχημα παιχνίδια βίας.Συμφωνω οτι μπορούν να λειτουργήσουν καθαρτικα (οχι με την εννοια της τουαλέτας) αλλα μπορούν να είναι καλά παιχνίδια
Ναι αλλά δεν γίνεται να ΜΗΝ έχεις και βία στα παιχνίδια, δεν γίνεται να είναι όλα τύπου τέτριζ, ούτε σαν το bejeweled.

Το μέσο ΠΡΕΠΕΙ να έχει ποικιλία, για να έχει μεγαλύτερο εύρος αγοραστών.

Με το ίδιο σκεπτικό δεν θα έπρεπε να υπάρχουν οι ταινίες τρόμου.
 
αν υπηρχε ενα παιχνιδι οπως το the sick room στην ταινια cradle of fear τοτε ισως και να πιστευα οτι μπορει να επηρεασει
 
Other_Reality είπε:
Εμένα προσωπικά με ενοχλεί περισσότερο η προπαγάνδα στα παιχνίδια παρά η βία, γιατί είναι πιό ύπουλο πράγμα και σαφώς προσχεδιασμένο και στοχευμένο απο πλευράς developing. Είναι μεγάλη - και πιθανώς διαφορετική - κουβέντα, εν ολίγοις όμως, τίτλοι όπως το Americas Army ή το πρώτο Soldier of Fortune ξεκάθαρα προάγουν φιλοαμερικανικά αισθήματα, ρατσισμό και μίσος. Είναι διαφορετικό πράγμα να σκοτώνεις τέρατα στο δάσος απο ρώσους, αφγανούς και σέρβους σε εμπόλεμη ζώνη. Κάποτε είχα στείλει ένα γράμμα στο PC Master σχετικά με τα φιλοπολεμικά παιχνίδια, και ειδικότερα εν μέσω πολέμου (Ιράκ) και είχα σχολιάσει ένα εξώφυλλο με τανκ, όπου είχε τεράστια επιγραφή "εισβολή" - κάπως έτσι. Δέν δημοσιέυτηκε ποτέ.

Δέν είναι φυσικά μόνο ο πόλεμος η βία, όμως επειδή ο πόλεμος είναι αληθινός δυστυχώς, εγώ εκεί επικεντρώνω την προσοχή μου. Μαστιζόμαστε απο πολεμοκαπηλία στο gaming και δυστυχώς η εποχή που στις νέες κυκλοφορίες βρίσκαμε Wizzball και arkanoid (που λέει ο λόγος τώρα) έφυγε
Τα είπες όλα. Επικεντρωνόμαστε στη βία και περνάνε όλα τα άλλα στο υποσυνείδητο. Από τη διαφήμιση της κάθε εταιρείας, μέχρι τη συνειδητή διαμόρφωση στάσεων ζωής, από αμερικανικές εταιρείες όπου ο πας μη Αμερικανός κακός εστί.

Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν έβγαινε ένα παιχνίδι όπου θα έκανες επίθεση @υτοκτ0νίας στο κέντρο της Νέας Υόρκης; Σεισμός 1000 ρίχτερ. Αλλά το αν ξεκοιλιάζουμε Αφγανούς, είναι καλό, τι να πεις.

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν ανήκω σε καμία παράταξη, κανένα κόμμα, καμία οργάνωση και μισώ όλους τους humans το ίδιο.

Τώρα αν θα άφηνα τα παιδιά μου να παίξουν FPS. Φυσικά, είναι δυνατόν να τους στερούσα το Halo; Αλλά COD δεν θα τα άφηνα ελαφρά τη καρδία, ακόμα και σε μεγαλύτερη ηλικία.
 
pooky(1) είπε:
Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν έβγαινε ένα παιχνίδι όπου θα έκανες επίθεση @υτοκτ0νίας στο κέντρο της Νέας Υόρκης; Σεισμός 1000 ρίχτερ. Αλλά το αν ξεκοιλιάζουμε Αφγανούς, είναι καλό, τι να πεις.

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν ανήκω σε καμία παράταξη, κανένα κόμμα, καμία οργάνωση και μισώ όλους τους humans το ίδιο.

Τώρα αν θα άφηνα τα παιδιά μου να παίξουν FPS. Φυσικά, είναι δυνατόν να τους στερούσα το Halo; Αλλά COD δεν θα τα άφηνα ελαφρά τη καρδία, ακόμα και σε μεγαλύτερη ηλικία.
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Days_in_Fallujah
 
alkis21 είπε:
Το να πατάς κουμπάκια με συγκεκριμένο ρυθμό ΔΕΝ συνιστά συμμετοχή στη βία. Παρακολούθηση είναι κι αυτό όπως ακριβώς η τηλεόραση. Ως έφηβος ήμουν αρκετά ανήσυχος ώστε να έχω παίξει αναρίθμητες φορές ξύλο, ειδικά στη διάρκεια σπορ, αυτό ήταν συμμετοχή στην βία που τα περισσότερα σημερινά onlineόπαιδα δεν την ζουν.
Όπα, για περίμενε, είπες ωραία κουβέντα τώρα, τι θα γίνει με το πρώτο βίαιο παιχνίδι, τύπου manhunt, του Kinect άραγε;
 
alkis21 είπε:
Επίσης δεν συμφωνώ με τον παραλληλισμό σου και το σχόλιο ότι τα παιχνίδια σήμερα είναι πολύ πιο αληθοφανή από το Doom που παίζαμε παλιά, γιατί τα ίδια έλεγαν για την αληθοφάνεια πχ. του Carmaggeddon κάποτε και τα ίδια θα λένε για το πόσο παιδικά είναι τα σημερινά σε σχέση με τον αντίστοιχο βίαιο τίτλο του 2020.
Είπα καθαρά ότι πιστεύω πως πιό ώριμοι εγκέφαλοι δεν έχουν πρόβλημα να καταλάβουν την διαφορά με την πραγματικότητα, αλλά δεν υπάρχει καμμία απόδειξη ότι αυτό συμβαίνει και στα μικρότερα παιδιά. Να προσθέσω επίσης ότι νομίζω ότι το να σκοτώνεις εξωγήινους και τέρατα είναι μάλλον πιό "αθώο" από τις σφαγές μεταξύ ρεαλιστικών ανθρώπων σε ρεαλιστικά περιβάλλοντα, αν μιλάμε για ίδιο επίπεδο γραφικής λεπτομέρειας. Γιατί υπάρχει ακόμα ένα layer που απομακρύνει όσα βιώνεις στο παιχνίδι από την πραγματικότητα.

Και τα πολύ ρεαλιστικά παιχνίδια, "θολώνουν" επίτηδες τις γραμμές μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας. Αυτή την στιγμή κανένας δεν γνωρίζει που θα οδηγήσει αυτό. Άρα καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί σε τι εκθέτουμε τα παιδιά μας μέχρι τουλάχιστον να μεγαλώσουν. Έχω φίλο που παίζει FPS με τον 5χρονο γιό του. Ε, δεν μπορώ να το δεχτώ ως φυσιολογικό αυτό! Ας πάει 13-14 και βλέπουμε...

alkis21 είπε:
Το να πατάς κουμπάκια με συγκεκριμένο ρυθμό ΔΕΝ συνιστά συμμετοχή στη βία. Παρακολούθηση είναι κι αυτό όπως ακριβώς η τηλεόραση.
Σαφώς και "συμμετέχεις" στην βία πολύ περισσότερο όταν πατάς "μόνο" κουμπάκια παρά όταν απλά κάθεσαι και παρακολουθείς μια ταινία, όσο σκληρή και αν είναι αυτή.

>Πατάω κουμπάκια, σημαδεύω κεφάλι, πατάω κουμπάκι, ανοίγω κεφάλι. Παίρνω και την αμοιβή μου (Achievement: headshot! κλπ)

Δεν κάνεις τις κινήσεις τυχαία ή μηχανικά, επιδιώκεις το συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Και ο ρεαλισμός αυτού που κάνεις, συνεχώς αυξάνεται. (θίχτηκε ήδη το Kinect, ακολουθεί 3D και σούπερ φωτορεαλιστικά γραφικά). Μπορεί να μην τρέχει όντως τίποτα, αλλά όσο δεν υπάρχουν αποδείξεις...
 
πριν λιγο το καναλι της Βουλης εδειξε ενα ενδιαφερον ντοκυμαντερ γαλλικης παραγωγης για τα βιντεοπαιχνιδια, περισσοτερο αναλυτικο απο τα συνηθισμενα οπου προσπαθουν να αποδομισουν τα παιχνιδια και τι κρυβεται πισω απο ολες τις κοινωνικες αντιδρασεις.

Με διαφωτισε σε αρκετα σημεια. Μου αρεσε το τελος που ενας Αμερικανος αναφερει πως αν παιζεις συνεχεια βιαια βιντεοπαιχνιδια, στο τελος δεν σου μενει χρονος να ασκησεις βια!

Επισης ενας αλλος αναφερει πως η βια στην τηλεοραση τον απωθει περισσοτερο παρα η βια στα βιντεοπαιχνιδια. Πχ να δει το πτωμα ενος Ιρακινου. Γιατι εκει ξερει πως αυτα που βλεπει ειναι αληθινα, ενω τα παιχνιδια ειναι ψευτικα.

Ενα αλλο σημαντικο ειναι πως αυτοι που παιζουν παιχνιδια δεν συνηδειτοποιουν την εικονα που βλεπουν γιατι συμμετεχουν στο παιχνιδι. Πχ μια κοπελα επαιζε gta3 χωρις να ενοχλειται απο τη βια, οταν ομως ειδε τη μικρη της αδελφη να παιζει φοβηθηκε με αυτα που εβλεπε στην τηλεοραση, γιατι τα εβλεπε παθητικα και δεν συμμετειχε. Οταν ομως ενα παιδι ρωτηθηκε αν το ιδιο επηρρεαζεται απο τα βιντεοπαιχνιδια και τη βια, ειπε πως οχι δεν το ενοχλει. Υπαρχει δηλαδη μια ταση να βλεπουμε τον εαυτο μας κυριαρχο ενω βλεπουμε τους αλλους παντα αδυνατους και επιρρεπεις, ιδιως τα παιδια.

Ουσιαστικα τα παιδια εδω και χρονια συμπεριφερονται με τον ιδιο ακριβως τροπο, οι θεωριες ειναι που αλλαζουν καθε λιγο

Η επιθετικοτητα και η εκτονωση υπαρχει σε καθε πλευρα της ζωης στις καθημερινες και επαγγελματικες μας δραστηριοτητες. Παλιοτερα τα βιαια παιδια λεγαν πως ειχαν δαιμονιστει και τα δερνανε ή και τα καιγαν στην πυρα.

Ομως το σημαντικο ειναι πως γινομαστε μια κοινωνια ολοενα και πιο ανοικτη και ανεκτικη που αντιλαμβανεται τις συνεπειες της βιας.

τωρα το μελλον των βιντεοπαιχνιδιων, εκ των οποιων τα βιαια ειναι μονο ενα μικρο ποσοστο, δεν ξερω τι μας επιφυλασσει
 
Ελα ρε παιδιά...μην μου βάζετε μόνο Αμερικάνικα προπαγανδίστικα παιχνιδια που δεν τα παίζει κάνενας, οτί είναι αποδεκτά απο το ευρύ κοινό...ήμαρτών. Νομίζετε οτί δεν υπάρχει η άλλη πλευρά δηλαδή ? http://en.wikipedia.org/wiki/Under_Siege_%282005_video_game%29 Εδώ πάνε να βγάλουνε και το assasin Creed αντιαμερικάνικο και εναντίων των καθολικών...Μην πουμε σε αυτο το τριπάκι τώρα, νοήμωνες άνθρωποί.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα τα άφηνα να παίξουν μετά από κάποια ηλικία.
 
Και εγώ το ίδιο. Δεν πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να γίνει βίαιος από ηλεκτρονικά παιχνίδια ή ταινίες...
 
Πίσω
Μπλουζα