Βοήθεια Για games

geo1977

RetroWannaBe
Joined
2 Ιαν 2009
Μηνύματα
46
Αντιδράσεις
0
Παιδιά είμαι άσχετος και καινούργιος με spectrum και έχω την τιμή να εχω στα χέρια μου έναν sinclair 128 zx spectrum +2 gray ελπίζω να είναι καλή

επιλογή??? ξεκινάω λοιπόν το final fight κασέτα και αφού πατήσω το play

μέτα απο λιγο μου λέει "stop the tape reset tape counter to zero then press space" ποιο είναι το counter?? δε καταλαβαίνω τι πρεπει να πατησω

για το counter(μη γελάσετε παρακαλώ..!!)γενικά πως ξεκιναει ένα game

στον spectrum???
 
Με γειες ,δεν ειναι τιποτα δυσκολο μην αγχωνεσαι,(βεβαια αν ειχες Αmstrad) θα ηταν ολα πιο ευκολα. :D

Το counter ειναι ο μετρητης της κασετας ,του κασετοφωνου ενα ρολο με μηδενικα που αυξανονται.

Τωρα που το εχει ο spectrum δεν ειμαι σιγουρος ,αλλα ειμαι σιγουρος οτι η βοηθεια ειναι στον δρομο. :)
 
Τα παιχνιδια στο Spectrum δεν χρειαζονται κατι ιδιαιτερο.Ξεκινανε μονα τους εκτοw αν ειναι multi load (δηλαδη φοτωνεις καθε πιστα) οποτε σου βγαζει μηνυμα οταν ειναι να ξεκινησεις το κασετοφωνο.

Ασχετο αλλα αν θυμαμαι καλα το Final Fight εχει απο τη μια μερια το Spectrum (128 only!) και απο την αλλη το Amstrad version...
 
Ναι έτσι ειναι Wally είναι αυθεντική αλλα την βάζω απο την μεριά για spectrum

τώρα έβαλα το saboteur βγάζει την πρώτη οθόνη με τον saboteur αλλά δε κάνει

τίποτα πατάω πλήκτρα πάλι τίποτα..???
 
Αν εννοεις την οθονη φορτωματος,εχει "ψωμι ακομα" για να φορτωσει.

Υπολογισε γυρω στα 4 λεπτα συνολικα,χοντρικα 50 στροφες...
 
Νομίζω ναι απο πίσω την εικόνα δείχνει μπλε & κίτρινες γραμμέςΤελειώνει η κασέτα με ένα μπλε φόντο και μάυρο κύβο μεσα αλλα τζίφος
 
To Saboteur μου φαινεται πως δεν τρεχει σε 128αρη... :(
 
Το βάζω σε 48κ mode σύμφωνα με οδήγιες του gtsamour αν δεν κάνω λαθος σε αλλο τοπικ !!!