Βοήθεια με Amiga 500 1mb Ram

• Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας cutlaroc
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

cutlaroc

RetroActive
Αντιδράσεις
12
Καλησπέρα σας!!

Πρόσφατα απέκτησα εναν Amstrad 6128 (από τον συμφορουμίτη μας Saulot τον ευχαριστώ πάρα πολύ!! (θα ανοιχτεί thread στο αντίστοιχο section ) και μια Amiga 500 1mb Ram (την είχα άχτι από μικρός) αλλά είμαι άσχετος! (Με την Amiga)

Το θέμα είναι οτι θέλω να ασχοληθώ γιαυτό λοιπόν θέλω τα φώτα σας

Το μόνο που έχω καταφέρει είναι να μεταφέρω adf από Pc σε δισκέτες και αν βοηθάει κάποιον το κάνω μέσω linux και συγκεκριμένα από Debian Lenny (το adf sender terminal λειτουργεί κανονικά μέσω wine)

Θα ήθελα λοιπόν αν μπορούσε κάποιος να βοηθήσει με τις εξής απορίες μου (συγχωρήστε με αν είναι άκυρες αλλά όπως είπα είμαι άσχετος από Amiga)

1) Τρέχει Workbench 1.3 , μπορεί να τρέξει τίποτε άλλο; Αν Όχι μπορεί κάποιος να μου υποδείξει software που μπορώ να χρησιμοποιώ; (γενικώς για να παίξω λίγο)

2) Γενικώς τι μπορώ να της βάλω πάνω ως extra (πχ δίσκο???)

Βασικώς θέλω να μάθω τι άλλο μπορώ να κάνω εκτός του να παίζω παιχνίδια...

Συγγνώμη αν οι ερωτήσεις μου είναι λίγο γενικές...

Ευχαριστώ πολύ :)

1) Οταν λες "τίποτε αλλο", τι θα ήθελες να τρέχει (εκτός από παιχνίδια βεβαίως); Μπορείς να της αλλάξεις τις Roms με 2.04 και να τρέχει νεώτερο λειτουργικό αλλα και παλι, δε μπορείς να κανεις κατι. Μονο για παιχνίδια είναι φίλε μου.

2) Η δική μου 500άρα έχει ό,τι αναφέρω εδώ και εδώ.Μπουτάρει σε 2.05 για να φτιάξω δισκέτες και μετα reboot σε 1.3 για να τις τρέξω. Και ο scandoubler για να παίξει σε οποιαδήποτε οθόνη. Αλλα δεν είναι τζαμπέ ;) :D .

ΥΓ. Αν παντως θες να πειραματιστείς με κάτι πιο "προχώ", δοκίμασε να τρέξεις Minix έτσι για να δεις πώς παίζει. Δεν κανει και τίποτα σπουδαίο, εγώ όμως το βρήκα σπουδαίο να τρέξω unix στην 500άρα μου.

Rygar είπε: