Βραζιλιάνικες σαπουνόπερες (telenovelas brasileiras)

Μετά, η επόμενη ήταν μια σειρά που λεγόταν "στη δίνη του έρωτα και του πάθους" (1989)..... θυμάμαι ότι ο πρωταγωνιστής ήταν πολύ πλούσιος, μεσήλικας, τα είχε όλα. Και ανακαλύπτει ότι έχει μια ανίατη νόσο και θα πεθαίνει σύντομα. Αποφασίζει λοιπόν να κάνει σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα ό,τι δεν έκανε σε όλη τη ζωή του, να χωρίσει τη γυναίκα του, να εκδικηθεί τους εχθρούς του, κλπ. Ερωτεύεται και μια κοπέλα, η οποία μένει έγκυος και κάπως έτσι τελειώνει η σειρά στο τελευταίο επεισόδιο με τους δυό τους στην παραλία. Τη θυμάται κανείς αυτή τη σειρά?
Emmy μηπως τον ελεγαν Ρενατο το ρολο του πρωταγωνιστη;για τη σειρα αυτη θυμαμαι που μιλουσαν συνεχεια οι γειτονισσες ,λιγες φορες την παρακολουθησα αλλα τη σκηνη που λες τη θυμαμαι!αν δεν κανω λαθος ειχε ογκο στον εγκεφαλο
 
Nαι, Ρενάτο τον έλεγαν..... δε θυμάμαι τί ακριβώς είχε αλλά ήταν πάρα πολύ ωραία σειρά !!!!
 
Ανεκαθεν θεωρουσα τα βραζιλιανικα της Ερτ τη δεκαετια του '80 πολυ καλυτερα απο τα σκουπιδια που προβληθηκαν αργοτερα απο την ιδιωτικη τηλεοραση και φυσικα θεωρω οτι δεν ειχαν καμια σχεση με τις μεξικανικες σειρες που ηταν λιγο πιο...δακρυβρεχτες - αγαπημενη σταρ πρωταγωνιστρια η Βερόνικα Κάστρο! Η πρωτη βραζιλιανικη σειρα που ειδα ηταν το Στη Δινη της Εξουσιας και του Ερωτα, ενω λιγο αργοτερα ημουν φανατικος του Μανα και Κορη, με τη Γκλορια Πιρες.Η ιστορια ηταν για μια τσαουσα κορη που διψαγε για λουσα και ντρεποταν για τη μανα της που κερδιζε τιμια το ψωμι της πουλωντας σαντουιτς στην παραλια. Αξεπεραστη ομως θεωρω τις Γυναικες της Αμμου ξανα με τη Γκλορια Πιρες, σε διπλο ρολο. Επαιζε δυο διδυμες, η μια καλη και τιμια και η αλλη η απολυτη σκυλα που ερωτευτηκαν τον ιδιο αντρα. Ακομα θυμαμαι το τραγουδακι των τιτλων:

[video=youtube_share;MzyvYAADZgA]

Ενα βεβαια απο τα κοινα που ειχαν ολες οι βραζιλιανικες σειρες ηταν οτι παντα στα τελευταια επεισοδια καποιος ξεπαστρευοταν απο ενα θεαματικο, αυτοκινητιστικο δυστυχημα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διάβασα αυτά που παραθέτεις Αριάδνη, μπας και καταφέρω να βρω δύο σαπουνόπερες που έβλεπα αρχές 90's, αλλά δεν έχω καταφέρει να τις βρω ακόμα. Έχω κοιτάξει και τα υπόλοιπα που έχουν γραφτεί στο φόρουμ, αλλά τίποτα. Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι αν ήταν Αργεντίνικες ή Βραζιλιάνικες. Μία που παιζόταν από την κρατική τηλεόραση, είχε μία ξανθιά γαλανομάτα πρωταγωνίστρια με ένα όνομα κάτι σαν Ρόζα νομίζω, και μία άλλη μελαχροινή, τη Μάρθα, που ήταν ερωτευμένες με τον ίδιο άντρα, τον Αλεξάντρο και τελικά προκύπτει ότι ήταν αδερφές και δεν το ήξεραν. Ο τίτλος είχε να κάνει κάτι με εκδίκηση. Η άλλη παιζόταν στο New Channel και ήταν μία κοπέλα που νομίζω ότι την έλεγαν Ρενέ, η οποία από σπασικλάκι με γυαλιά και κοτσίδες, μεταμορφωνόταν κρυφά σε μία πολύ όμορφη κοπέλα, κυρίως τα βράδια.
 
Θυμαμαι μονο δυο από την λιστα , την μικρη κυρια και την Μπειζα και κοιτα να δεις που ηταν αληθινη ιστορια :eek: και βιβλιο που γυριστηκε σε σειρα
 
ήθελα να ρωτήσω για μια σειρά....την έχω di γύρο στο 2000 αλλα δεν την θυμάμαι καλά gt ήμουν μικρός τότε....θυμάμαι μονο την πρωταγωνίστρια με μαύρο καρέ μαλλί...που έμενε σε μια vila.sto ίδιο σπίτι έμενε μια γριά που έκανε την ανάπηρη και ένας άντρας που έχει κρυμμένο στο υπόγειο έναν νεκρό μέσα σε φέρετρο και κάτι χρυσαφικά στον πάτο μιας λίμνης κάπου εκεί κοντά....αν κάποιος θυμάται κάτι ας μου απάντηση...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απο αυτες τις σειρες θυμαμαι να παρακολουθω την Μικρη κυρια, την Μαρινα και την σκλαβα Ισαουρα απο την οποια ειχα κολλησει και την ατακα που ακουγοταν πολυ συxνα "bast....... negro".
 
Θυμάμαι το " αγαπημένη Σολεδάδ " , επειδή το παρακολουθούσε η αδελφή μου αρχές των 90ς. Αν και δεν ξέρω αν ήταν Βραζιλιάνικη η Μεξικάνικη...
 
Σπαω το κεφάλι μου να θυμηθω τον τίτλο μιας σειράς που παιζοταν την δεκαετία του 90. Ήταν εργο "εποχής", δηλαδη η ιστορία διαδραμματιζόταν στα τελη του 19ου αιώνα και τα κουστουμια που φορούσαν οι γυναικες ηθοποιοί ήταν βικτωριανού στιλ (φουσκωτα με φουρό σαν τα φορεματα της Πρίγκιπισσας Σίσσυ) και τα μαλλιά τους όλο με μπούκλες.

Ιστορία:

Δυο αδερφές, κορες ενος πλούσιου γαιοκτήμονα. Η μια ξανθιά, η άλλη μελαχροινή. (Αυτο απο μονο του ειναι εναυσμα ωστε καποιος φιλος/φιλη να θυμηθει τη σειρά)

Η ξανθιά δεν ήταν βιολογικό παιδι της οικογενειας, την ειχαν παρει κοντά τους απο μωρό. Μόνο η μελαχροινή ήταν βιολογικο τους παιδι. Tα δυο κορίτσια ομως ήταν τοσο πολυ δεμενα και αγαπημενα μεταξύ τους που ελεγαν οτι ειναι "αδερφές της καρδιάς".

Φτανοντας σε ηλικία γαμου, τα φερνει έτσι η μοιρα και ερωτεύονται τον ίδιο άντρα, εναν υπηρετη του πατερας τους. Ο υπηρέτης ερωτευεται και αυτος από την πλευρά του την ξανθιά. Η μελαχροινή, ζηλευει μεν, αλλα κανει πισω για χαρη της αδερφης της. Ο πατερας τους ομως, που έχει παρει χαμπαρι τι γινεται, παντρευει με το ζόρι την ξανθια με ενα πλούσιο, προκειμένου να την απομακρύνει απο τον υπηρετη.

Ο νεαρός χανοντας την αγαπημένη του, βρισκει παρηγορία στην μελαχροινή αδερφή της (η οποια φυσικά αλλο που δεν ήθελε να τα μπλεξει μαζί του) με αποτέλεσμα να την αφήσει έγκυος. Οταν το μαθαίνει ο πατερας, την αποκληρωνει και τη διώχνει. Αυτή γεννάει το παιδί, ένα αγοράκι, και το δινει σε μια οικογενεια ινδιάνων να το μεγαλωσουν. Ετσι το αγορι μεγαλωνει ως ινδιάνος, ενώ η ιδια καταληγει σε οικο ανοχης.

Και η ξανθιά όμως δεν ειχε καλυτερη μοίρα. Ο άντρας που της εδωσε ο πατερας τους ήταν μούτρο και την απατούσε ασύστολα. Την περιοδο που η ξανθιά ήταν έγκυος στο παιδι τους, παραλληλα ήταν εγκυος και η ερωμενη του.

Γεννάνε και οι δυο ταυτοχρονα την ιδια βραδιά 2 κοριτσάκια. Αυτος, εν αγνοια της γυναικας του (της ξανθιας), τη βραδιά της γεννας δίνει το κοριτσάκι τους σε μια οικογενεια και στη θέση του φέρνει στο σπιτι το κοριτσι που γεννησε η ερωμένη του. Ετσι η ξανθια μεγαλωνει το κοριτσι της ερωμενης του αντρας της, νομιζοντας ότι είναι το δικο τους.

Παιρνόντας τα χρόνια, τα φερνει ετσι η τυχη, ώστε ο γιος της μελαχροινής και του νεαρού υπηρέτη που μεγάλωσε σαν ινδιάνος να γνωρίσει και να ερωτευθεί την κορη της ξανθιάς που ο ιδιος της ο πατερας της την ειχε δωσει.

Ειχαν συμβει και αλλα διαφορα...π.χ. θυμαμαι ότι η μελαχροινή, ειχε αποκτήσει και μια εξωγαμη κορη από πελατη της στον οικο ανοχήςβ¦.τελος παντωνβ¦

Η ουσία ειναι ότι στο τελος, ολες οι αληθειες ήρθαν στο φως, εσμιξαν μετα από χρονια οι δυο αδερφες που ειχαν χαθεί, η ξανθια εσμιξε και παντρευτηκε (αν και μεσοκοποι πλεον) με τον ερωτα της τον υπηρετή, και παντρευτηκαν και τα παιδια τους (δηλαδη η κορη της ξανθιας παντρευτηκε το γιο της μελαχροινής και του υπηρετη).

Το «μπαμ» στη σειρά, ήταν ότι οι ηθοποιοι έπαιζαν διπλους ρόλους δηλαδη:

Η ηθοποιος που επαιζε την ξανθιά στα νειάτα της, επαιξε αργοτερα την κορη της! Αντιστοιχα η ηθοποιος που επαιζε την μελαχροινή στα νειάτα της, επαιξε αργοτερα και την εξωγαμη κορη της! Όπως και ο ηθοποιος που επαιζε τον υπηρετή, επαιξε στη συνεχεια και το γιο που απεκτησε η μελαχροινή με τον υπηρετή και παντρευτηκε την κορη της ξανθιάς.

Τετοιο μπερδεμα δεν θυμαμαι σε άλλο βραζιλιανικο!!! :biglaugh::tongue:
 
Το Mas alla del horizonte λες που στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο Μιλάγκρος. Δεν ήταν βραζιλιάνικη σαπουνόπερα αλλά αργεντίνικη. Κάπου στο τόπικ με τις ισπανόφωνες σαπουνόπερες, από σελίδα 6 και μετά, θα βρεις κάποια πραγματάκια για τη σειρά και, βέβαια, άπειρα βιντεάκια στο youtube:)
 
retrofan είπε:
Το Mas alla del horizonte λες που στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο Μιλάγκρος. Δεν ήταν βραζιλιάνικη σαπουνόπερα αλλά αργεντίνικη.
:thanx2:retrofan
 
http://ola-ta-kala.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1266.html

ένα αφιερωμα στις πρωτες βραζιλιάνικες σειρες
το λινκ αυτο δε λειτουργει πια

"Ας κάνουμε ένα ταξίδι στο χρόνο να θυμηθούμε τις πρώτες βραζιλιάνικες τηλενουβέλες που προβλήθηκαν στην ελληνική τηλεόραση, οι περισσότερες εκ των οποίων ήταν στην ΕΡΤ, αλλά και στο Mega channel, τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του.

Μαλού (Malu)
ΕΡΤ-1 Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 1982, 20.05΄ - Δευτέρα 7 Μαρτίου 1983, 20.05΄
Ήταν η πρώτη βραζιλιάνικη σειρά που μεταδόθηκε από την ελληνική τηλεόραση, αλλά κόπηκε στα μισά -προβλήθηκαν 19 (+1 ειδική εκπομπή) από τα 44 επεισόδια- λόγω της "σκληρής" θεματολογίας, κάτι που δε συνέβη μόνο στη χώρα μας. Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα retromaniax.gr, "στο σήριαλ αντικατοπτριζόταν η σχέση μεταξύ αντρών και γυναικών, οι δυσκολίες του έγγαμου βίου και της βιοπάλης της γυναίκας, η μόρφωση των παιδιών και το χάσμα των γενεών". Πάντως, η σειρά δεν ανήκει στην κατηγορία της "τηλενουβέλας", καθώς ήταν εβδομαδιαίας προβολής.


Η σκλάβα Ισαούρα (Escrava Isaura)
ΕΡΤ-2 Τρίτη 6 Μαΐου 1986, 20.30΄ - Τρίτη 12 Αυγούστου 1986, 20.30΄

 
Βραζιλία, 1860, λίγα χρόνια πριν την απελευθέρωση των σκλάβων. Η Ισαούρα ήταν μια σκλάβα με ανοικτό χρώμα δέρματος -στην πραγματικότητα μιγαδικής καταγωγής- που ζει στο σπίτι του διοικητή Αλμέιδα, ο οποίος δεν τη συμπαθεί και πολύ, σε αντίθεση με τη σύζυγο του, Ντόνα Εστέρ, που αντιμετωπίζει την Ισαούρα σαν να ήταν κόρη της. Στην ιστορία μπλεκόταν και μία άλλη σκλάβα, που ζήλευε την Ισαούρα, όπως και ο Λεόνκιο, γιος του διοικητή Αλμέιδα, ο οποίος ήταν παθιασμένος μαζί της, αλλά και πολύ μοχθηρός.
Αν και η σειρά είχε 100 επεισόδια στην πρωτότυπη εκδοχή της, στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες, προβλήθηκε σε 15 ωριαία επεισόδια. Τώρα, πώς κατάφεραν να συμπυκνώσουν τη δράση, αυτό πρέπει να είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία για τους μοντέρ, που ανέλαβαν να το καταφέρουν - αν και είναι συνηθισμένο οι περισσότερες βραζιλιάνικες τηλενουβέλες να προβάλλονται με μικρότερο αριθμό επεισοδίων στο εξωτερικό.
Η σειρά ήταν βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Μπερνάρντο Γκιμαράες.
(Πηγή: Wikipedia)


 
Μικρή Κυρία (Sinhá Moça)
ΕΤ-1 Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 1988, 18.00΄ - Πέμπτη 29 Ιουνίου 1989, 18.00' (170 ημίωρα επεισόδια)
 
Η σειρά αυτή είναι βασισμένη σε μυθιστόρημα της Μαρίας Ντεζόνε Πατσέκο Φερνάντες και τοποθετείται χρονικά στη δεκαετία του 1880. Ήταν η πρώτη καθημερινή σειρά που έβλεπαν οι Έλληνες τηλεθεατές, κάτι που χαρακτηρίστηκε από τις εφημερίδες της εποχής ως "πρωτοτυπία για την ελληνική τηλεόραση". Έτσι περιέγραψε την περίληψη του σίριαλ η "Ελευθεροτυπία" στις 2 Αυγούστου 1988:
"Η σειρά των 170 επεισοδίων διηγείται την ιστορία της εξέγερσης των σκλάβων μέσα από την ζωή μιας νεαρής συναισθηματικής και επαναστατημένης εναντίον της αδικίας του καιρού της κοπέλας, η οποία δεν διστάζει να εναντιωθεί στον πατέρα της, ο οποίος είναι ένας πανίσχυρος κτηματίας και σκληρός δουλέμπορας.
Η υπόθεση του σίριαλ ξεκινά το 1878 στην Αραρούνα, μια μικρή πόλη στην πολιτεία του Σάο Πάολο. Δούλοι και αφέντες ζουν αρμονικά. Οι σκλάβοι δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα εξημερωμένα ζώα. Προλαβαίνουν τις επιθυμίες των αφεντάδων, είναι υποτακτικοί, προθυμότατοι, δουλευταράδες. Κάποιος μεταξύ τους αρνείται να υποταχτεί και δεν ανέχεται τη σκέψη ότι οι δούλοι θα παραμείνουν δούλοι στον αιώνα τον άπαντα. Αυτός θα ρίξει το σπόρο της ανταρσίας και μετά από δέκα χρόνια στη Βραζιλία θα επιβληθεί ο "χρυσός νόμος", δηλαδή ο νόμος που καταργεί τη δουλεία. Όμως μέχρι να γίνει αυτό χρειάστηκε μεγάλος και άνισος αγώνας.
Οι σκλάβοι ελευθερώνονται πρώτα στα βορειοανατολικά, μετά στο Ρίο, κατόπιν στο Σάο Πάολο. Η Αραρούνα ήταν το έσχατο προπύργιο του παλιού καθεστώτος. Η ηρωίδα της σειράς επιστρέφει στην πόλη της από την πρωτεύουσα όπου σπούδαζε, το 1886. Φέρνει μαζί με τις αποσκευές της και ιδέες για την ελευθερία των ανθρώπων αδιακρίτως χρώματος. Η σύγκρουση με το συντηρητικό πατέρα της είναι αναπόφευκτη. Θάρρος για να συνεχίσει να προασπίζεται τα ιδανικά της θα της δώσει η γνωριμία με το γιο του δικηγόρου του πατέρα της, ο οποίος έχει προχωρήσει στο στάδιο της δράσης, αφού οργανώνει τους σκλάβους της οικογένειάς του, ώστε να αντιταχθούν στο καθεστώς που τους επιβάλλεται. Η γνωριμία αυτή θα εξελιχτεί σε σφοδρό έρωτα που θα προκαλέσει την οργή του πατέρα της νεαράς ιδεαλίστριας".
Η σειρά προβλήθηκε και από το Σταρ το 2001, μεταγλωττισμένη.
 

Μεγάλα Μονοπάτια (Grande Sertão: Veredas)
πρώτη προβολή: ΕΤ-2 Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 1988, 22.30΄

Η σειρά αυτή, που ξέφυγε από την αρχική λίστα, δεν θεωρείται ακριβώς τηλενουβέλα, καθώς ολοκληρώθηκε σε 25 μόλις επεισόδια. Βασιζόταν στο ομώνυμο βιβλίο (πορτογαλικός τίτλος) του Ζοάο Γκιμάρες Ρόζα και συμμετείχε ο γνωστός από τη "Μικρή Κυρία" Ρούμπενς ντε Φάλκο και μαζί του οι Μπρούντα Λομπάρντι, Τόνι Ράμος, Ταρκίσιο Μέιρα κ.ά.


 
Στη δίνη της εξουσίας και του έρωτα (Roda de Fogo)
ΕΤ-1 Τρίτη 14 Νοεμβρίου 1989, 19.15΄ - Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 1990, 19.00' (180 ημίωρα επεισόδια)
Βασικός ήρωας είναι ο Ρενάτο Βιλάρ, ένας πλούσιος επιχειρηματίας, που δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κάνει οτιδήποτε προκειμένου να διατηρήσει τη δύναμη του.
Στην αρχή της ιστορίας, η αυτοκρατορία του Ρενάτο βρίσκεται σε κίνδυνο. Κάποιοι απειλούν ότι θα δώσουν στη δημοσιότητα ένα φάκελο με στοιχεία, που αποδεικνύουν ότι η εταιρία έχει κάνει παράνομη εξαγωγή συναλλάγματος. Ο Ρενάτο, όμως, είναι αποφασισμένος να προφυλάξει την καλή του φήμη και τα συμφέροντα του, καταφεύγοντας όχι μόνο σε εκβιασμούς, αλλά και σε φόνο. 
Η υπόθεση της παράνομης εξαγωγής συναλλάγματος γίνεται γνωστή και αρχίζει νέα δικαστική έρευνα. Ο δικαστής που αναλαμβάνει κατ' αρχήν την υπόθεση φαίνεται πως χρηματίζεται για να "θάψει" την ιστορία. Πολύ γρήγορα, όμως, αντικαθίσταται από τη Λουτσία, μια δικαστίνα αδέκαστη, που κανείς δεν μπορεί να επηρεάσει. Η ιστορία έχει απρόβλεπτη εξέλιξη, όταν ο Ρενάτο ανακαλύπτει πως είναι βαριά άρρωστος. Τότε για πρώτη φορά συλλογίζεται την ζωή του και παίρνει τη μεγάλη απόφαση να διορθώσει όσα λάθη είχε κάνει στο παρελθόν. Ο καινούργιος Ρενάτο θα βρει τότε την αληθινή αγάπη κοντά στη Λουτσία. 
Γύρω του, όμως, υπάρχουν άνθρωποι που είχαν επωφεληθεί από τις κομπίνες του και που δεν είναι διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν τόσο εύκολα τα παράνομα κέρδη τους. Η Λουτσία και ο Ρενάτο θα προσπαθήσουν να ξεφύγουν από τον κοινωνικό τους περίγυρο. (Πηγή: Καθημερινή, 14.11.1989)
 
Μαρίνα η αγαπημένη (A Sucessora)
ΕΤ-1 Δευτέρα 16 Απριλίου 1990, 12.30΄ - Παρασκευή 24 Αυγούστου 1990, 15.30΄
 
Η Μαρίνα, που είναι μια νέα, όμορφη και μορφωμένη γυναίκα, ζει σε μια φάρμα. Παντρεύεται το γοητευτικό και πλούσιο χήρο Ρομπέρτο Στιν. Η Μαρίνα θα εγκαταλείψει τους φίλους της και θα εγκατασταθεί στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Η σεμνή και ευαίσθητη Μαρίνα θ' αντιμετωπίσει στο καινούριο της σπίτι το φάντασμα της Άλις και την έχθρα της πιστής γκουβερνάντας της, Τζουλιάνα. Αυτή η αόρατη...θα μεταμορφώσει την προσωπικότητα της Μαρίνας και θ' αλλάξει την ζωή της, οδηγώντας τη σε ψυχολογικό αδιέξοδο.
(Πηγή: Καθημερινή 14.04.1990)
 

 
 


Η σειρά είναι βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα (A Sucessora) της Καρολίνα Ναμπούκο, που έχει πολλές ομοιότητες με τη "Ρεβέκα" της Δάφνης ντε Μοριέ.
 
Μάνα και Κόρη (Vale Tudo)
ΕΤ-1 Δευτέρα 27 Αυγούστου 1990, 15.30΄ - Πέμπτη 4 Ιουλίου 1991, 17.30΄ (170 ημίωρα επεισόδια)


Στη σχετική σελίδα του τηλεοπτικού σταθμού Globo, αναφέρεται ότι η σειρά αντικατόπτριζε την κατάρρευση των ηθών στη Βραζιλία της δεκαετίας του '80. Η Μαρία Φατίμα, πουλάει κρυφά το σπίτι, όπου ζει με τη μητέρα της, κάπου στην επαρχία, με σκοπό να πάει στο Ρίο ντε Τζανέιρο και να γίνει μοντέλο. Η μητέρα της, Ρακέλ, μένει στον άσσο και ψάχνει να βρει τη Μαρία Φατίμα στη μεγαλούπολη πουλώντας αρχικά σάντουιτς στην παραλία. Εν τω μεταξύ, θα γνωρίσει τον πλούσιο Ιβάν, σύζυγο της πάμπλουτης, πλην όμως αλκοολικής, Ελένα Ρόιτμαν. Αργότερα, στην ιστορία εισβάλει και η μέγαιρα μητέρα της Ελένα, η οποία κάνει την ζωή όλων μαρτύριο, μέχρι που δολοφονείται όλοι αναρωτιούνται: Ποιος σκότωσε την Οντέτ Ρόιτμαν;

Ντόνα Μπεϊζά (Dona Beija)
ΕΤ-1 Παρασκευή 5 Ιουλίου 1991, 17.30΄ - Παρασκευή 10 Απριλίου 1992, 12.00΄ (178 ημίωρα επεισόδια)

Αν και η σειρά είναι βραζιλιάνικη, στην Ελλάδα προβλήθηκε μεταγλωττισμένη στα γαλλικά και με ελληνικούς υπότιτλους. Άλλωστε, σε αντίθεση με άλλες βραζιλιάνικες σειρές, η διεθνής εκδοχή της Ντόνα Μπεϊζά είχε πολύ περισσότερα επεισόδια σε σχέση με την εγχώρια.
Όσον αφορά την υπόθεση, η σειρά ήταν βασισμένη σε δύο μυθιστορήματα διαφορετικών συγγραφέων, που εξιστορούσαν την ταραχώδη ζωή της αληθινής Ντόνα Μπεϊζά (1800-1879), μιας πόρνης που δίχασε τη μικρή πόλη του Αραξά, αλλά έκανε και πολλές αγαθοεργίες.

[Οι δύο τελευταίες σειρές ("Μάνα και κόρη" και "Ντόνα Μπεϊζά") ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς και προβλήθηκαν λίγους μήνες μετά σε επανάληψη.]

 


Η Αγριόγατα (Fera Radical)
MEGA Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 1990, 18.00΄ - Τρίτη 21 Μαΐου 1991, 17.30΄
Ηρωίδα είναι η Κλαούντια, ένα νέο κορίτσι, που έχει ως στόχο της ζωής της να πάρει εκδίκηση για τη δολοφονία της οικογένειάς της, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, όταν ήταν η ίδια ακόμα παιδί. Ο θάνατος των δικών οφειλόταν σε πυρκαγιά που ξεκίνησε από εμπρησμό.
Η Κλαούντια, για να μπορέσει ν' ανακαλύψει ποιος ευθύνεται για το θάνατο των δικών της, επιστρέφει στη μικρή πόλη Ρίο Νόβο και πιάνει δουλειά ως αναλύτρια συστήματος στο ράντσο του Αλτίνο Φλόρες, ενός από τους πιθανούς ενόχους. Εκεί, οδηγούμενη από την εμμονή της, προσπαθεί να καταστρέψει την οικογένεια του Αλτίνο παρασύροντας τους δυο γιους του, τον Εϊτόρ και τον Φερνάνδο, καθώς επίσης και το γαμπρό του Ζορζέ, στην αγκαλιά της.
Η Κλαούντια, όμως, παρόλο που θέλει να φαίνεται σαν μια ψυχρή υπολογίστρια, δεν καταφέρνει να κρύψει τα πραγματικά της αισθήματα, που την προδίδουν. Όταν λοιπόν αρχίζει και η ίδια να συμπαθεί τον Αλτίνο Φλόρες μέσα της αρχίζει να υποφέρει και αυτό την κάνει αναποφάσιστη. Αισθάνεται να βασανίζεται από συγκρουόμενα αισθήματα αμφιβολίας και αβεβαιότητας που δεν είχε ξανανιώσει ποτέ πριν στην ζωή της. (Πηγή: Καθημερινή 16.09.1990)
Η πρωταγωνίστρια της σειράς, Μαλού Μάλντερ, που υποδυόταν την Κλαούντια, πρωταγωνιστούσε και σε άλλες σειρές που προβλήθηκαν στη συνέχεια από το Mega, την "Ζούγκλα της ασφάλτου" και το "Τοπ Μόντελ".

Άλλες βραζιλιάνικες σειρές που παρακολουθήσαμε στην ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του ΄90 ήταν:
Δικαίωμα στην αγάπη
MEGA Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 1989, 17.30΄ - Πέμπτη 5 Ιουλίου 1990, 18.05΄ (160 ημίωρα επεισόδια)

Η Ζούγκλα της ασφάλτου (O Outro)
MEGA  Τετάρτη 22 Μαΐου 1991, 17.30΄ - Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 1991, 17.00΄

Τοπ Μόντελ (Top Model)
MEGA  Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 1992, 17.00΄ - Τρίτη 4 Αυγούστου 1992, 10.00΄

Άσπονδοι Φίλοι (Ti Ti Ti)
ΕΤ-2 Δευτέρα 27 Απριλίου 1992, 14.30΄ - Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 1992, 14.30΄

Το νησί του έρωτα (Riacho Doce)
MEGA Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 1993, 13.00΄ - Παρασκευή 5 Μαρτίου 1993, 11.30΄

Για μια νέα ζωή
MEGA Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 1993 14.00΄ - Παρασκευή 10 Ιουνίου 1994, 13.00΄

Επικίνδυνη αγάπη (Meu Bem, Meu Mal)
ΕΤ2 Τετάρτη 18 Μαΐου 1994, 14.00΄ - Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 1994, 14.00΄

Τα μυστικά της άμμου (Mulheres de Areia)
ΕΤ1 Δευτέρα 8 Αυγούστου 1994, 14.00΄ - Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 1995, 14.00΄   "
 

πηγη
 
Έβλεπα κι ένα άλλο απ την Ετ1 τέλη δεκαετίας 80 αρχές 90,με τίτλο "Στην δίνη της εξουσίας και του έρωτα" που ήταν σε σύγχρονη εποχή όμως με πρωταγωνιστικο χαρακτήρα έναν επιχειρηματία, εφοπλιστή ή κάτι τέτοιο με το όνομα Ρενάτο Βιλαρ που τον υποδυόταν ο ηθοποιός Ταρσισιο Μειρα...όλα τα λεφτά σε αυτό το σήριαλ ήταν ο σωφερ του Ρενάτο Βιλαρ, ο Ταμπακο που χτύπαγε τριπλοβάρδια με 3 χυμωδεις βραζιλιάνες που όμως τον έπιαναν πάντα στα πράσα. Τρελό γέλιο όταν πήγαινε να δικαιολογηθει στην καθεμία όταν τον έπιαναν επ αυτοφορω
 
Τελευταία επεξεργασία:
ήθελα να ρωτήσω για μια σειρά....την έχω di γύρο στο 2000 αλλα δεν την θυμάμαι καλά gt ήμουν μικρός τότε....θυμάμαι μονο την πρωταγωνίστρια με μαύρο καρέ μαλλί...που έμενε σε μια vila.sto ίδιο σπίτι έμενε μια γριά που έκανε την ανάπηρη και ένας άντρας που έχει κρυμμένο στο υπόγειο έναν νεκρό μέσα σε φέρετρο και κάτι χρυσαφικά στον πάτο μιας λίμνης κάπου εκεί κοντά....αν κάποιος θυμάται κάτι ας μου απάντηση...

Την Πακίτα λες λογικά. Είχε γενικα πολυ περιεργη υπόθεση αλλα αναφέρεσαι στο πιο "εξωπραγματικό" story arc για την εποχή και ειδικα για την ωρα που προβάλονταν τέτοιες σειρές. Τι εννοώ?

  • Μιλουσε με την νεκρή γιαγια της
  • Εκανε αστρική προβολή και η νελκρη γιαγια της της ελεγε τα ταρώ
  • Είχε μια καταρα με βάση την οποια οποιον αντρα παντρευόιταν πεθαινε
  • Ειχε παντρευτει αρκετα μεγαλυτερο της σοβαρο κύριο
  • Τα είχε μπλέξει με εναν στρίπερ
  • Την κυνηγουσε μια κακια με ενα ματί (στο άλλο φορούσε eye patch)
  • Ολόκληρο το στορι με την με την συγγραφέα
Και πολλα πολλα άλλα ----> https://en.wikipedia.org/wiki/Yo_amo_a_Paquita_Gallego
 
Πίσω
Μπλουζα