Παντως για το θεμα της βρωμιας που αναφερθηκε, θα ηθελα πολυ να δω πως θα ηταν το συστημα του Αθηναϊκου μετρο σε λιγο καιρο αν δεν υπηρχαν πλεον ενστολοι με τα αυτοματα, και η λειτουργια τους βρισκοταν επι 24ωρου βασεως.
Δεν ξερω τι καθεστως επικρατει στα αλλα ευρωπαϊκα μετρο, αλλα στης Νεας Υορκης, μπορεις να τους πεις παλιους τους σταθμους (αν αναλογιστει κανεις οτι υπαρχουν απο τις αρχες του 1900), αλλα καθαριζονται επιμελως, τα βαγονια αλαζονται σε τακτα χρονικα διαστηματα και ηδη εχουν εγκατασταθει τα νεου τυπου βαγονια που ντρεπεσαι να μπεις μεσα στις γραμμες Ν και W. Περα της ελειψεως κανα δυο σταθμων που να καλυπτουν την βορεια περιοχη του Queens, το μετρο της ΝΥ ειναι ενας πολυ καλος λογος για να μην χρησιμοποιει καποιος αυτοκινητο στην πολη αυτη. Οργανωμενο, λειτουργικοτατο, και με ημερησιο δεικτη επιβατων να ανερχεται στα 6.000.000. Ολα αυτα μοιρασμενα σε 470 σταθμους, διχως παρουσια αστυφυλαξης (περαν απο τυχαιους ελεγχους και απο μεμονωμενα ατομα) και με συνεχη και αδιακοπη λειτουργια 24/7 ακομα και τα σαββατοκυριακα, και διχως ταλαιπωρια του κοσμου σε περιπτωσεις επισκευων.