Δίψα (1990 MEGA)

Εν τω μεταξύ, μια απορία που μου δημιουργήθηκε:

Σε όσες σειρές έχω δει που διαδραματίζεται μια δίκη, οι μάρτυρες ποτέ δεν συνομιλούν ή απαντούν σε ερωτήσεις του κατηγορούμενου. Αν δεν κάνω λάθος, κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τη δικονομία. Εδώ, όμως, βλέπουμε τον κατηγορούμενο Λαηομάτη να ερωτά ως δικηγόρος διάφορα πράγματα τους μάρτυρες.

Ατόπημα του σεναρίου ή κάποια δικονομική αλλαγή που αγνοώ;
 
Εν τω μεταξύ, μια απορία που μου δημιουργήθηκε:

Σε όσες σειρές έχω δει που διαδραματίζεται μια δίκη, οι μάρτυρες ποτέ δεν συνομιλούν ή απαντούν σε ερωτήσεις του κατηγορούμενου. Αν δεν κάνω λάθος, κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τη δικονομία. Εδώ, όμως, βλέπουμε τον κατηγορούμενο Λαηομάτη να ερωτά ως δικηγόρος διάφορα πράγματα τους μάρτυρες.

Ατόπημα του σεναρίου ή κάποια δικονομική αλλαγή που αγνοώ;
Νομίζω ότι ο κατηγορούμενος έχει αυτό το δικαίωμα, σε κάποιες περιπτώσεις.
 
Ο τηλεπαρουσιαστής του MEGA Νίκος Διαμανταρίδης μας ενημερώνει για την προβολή του τελευταίου επεισοδίου της κοσμοπολίτικης σειράς ((ΔΙΨΑ)). Μεταδόθηκε την Παρασκευή 10 Μαΐου 1991.
 
Πολύ καλή σειρά στα σπάργανα κυριολεκτικά της ιδιωτικής τηλεόαρσης που έκανε τα πρώτα βήματα της, με πολύ σημαντικούς και λαμπερούς ηθοποιούς. Η πλοκή της σειράς περιστρέφεται γύρω από τον αδηφάγο επιχειρηματικό ανταγωνισμό επιφανών οικονομικών παραγόντων, συνδυασμένο οπτικά με την ανάλογη χλιδή και επίδειξη πλούτου που συνήθιζε στα σήριαλ που σκηνοθετούσε ο Καπώνης και ήταν παραγωγός ο Μαρκίδης. Οι ηθοποιοί που έπαιζαν στην ''ΔΊΨΑ'' συμμετείχαν πλείστοι από αυτούς στα σήριαλ των δυο προαναφερομένων, προεξαρχόντως φυσικά της Αυτού Μεγαλειότης Γιάννη Βόγλη που στην διάρκεια του βίου του απογειώθηκε από τον ταπεινό βοσκό που κυνηγούσε την Λόμπεργκ για να της δώσει μύγδαλα, σε έναν κολοσσιαίο επιχειρηματία τεραστίου εκτοπίσματος στις σειρές του Μαρκίδη.
Πολύ σημαντικός κατά την γνώμη μου ηθοποιός, πληθωρικός από όλες τις πλευρές, με μεγάλο όμως φάουλ του σκηνοθέτη οι σχέσεις και οι διαχυτικότητες στο σήριαλ με τις καλλονές της εποχής Μπάρμπα, Γαβριήλ και Μουρούζη. Συγνώμη ρε παιδιά αλλά τα παθιασμένα φιλιά στο στόμα του Βόγλη με τις τρεις προαναφερόμενες χαριτόβρυτες ενζενί της εποχής προσβάλλουν την αισθητική μας, ακόμα και αν οι τρεις λαμπερές υπάρξεις είχαν...λεφτά αισθήματα.
Εν κατακλείδι μια υπερκάλτ σειρά που βλέπεται ευχάριστα και είναι συνυφασμένη με την έναρξη μιας νέας σε όλα δεκαετίας στην Ελλάδα, που άρχισε να γίνεται πιο έντονο το Κωστοπουλiκό μότο: Η ζωή είναι πολύ σύντομη για να είναι μίζερη. Δυστυχώς με τέτοια μυαλά επικράτησε το μίζερη που μόνο σύντομη δεν αποδείχτηκε ότι είναι.
Τέλος μια ξεχωριστή αναφορά σε έναν από τους πρωταγωνιστές της σειράς που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι από τους πιο σημαντικούς ηθοποιούς της γενιάς του και φυσικά μιλάω για τον Αντώνη Καφετζόπουλο. Πραγματικά υπέροχος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα