Δεν μπορώ να δω την playlist μου στο iPod

Vetus

RetroMaNiaC
Joined
21 Αύγ 2008
Μηνύματα
761
Αντιδράσεις
58
Έχω ένα iPod Video 80GB κι αρκετές φορές είχα το πρόβλημα να μην μπορώ να δω την playlist μου στην συσκευή. Συνήθως το πρόβλημα λυνόταν όταν σύνδεα την συσκευή στον Η/Υ, άνοιγα το iTunes όπου εμφανιζόταν κανονικά η playlist, έκλεινα μετά το iTunes, έκανα ασφαλής αποσύνδεση της συσκευής και έτσι μπορούσα επίτελους να ξαναδώ την playlist μου.

Τώρα δυστυχώς το πρόβλημα δεν λύνεται ούτε με την παραπάνω διαδικασία. Ακολουθώντας συμβουλές από ήδη υπάρχων threads σε άλλα forums έκανα reset τις ρυθμίσεις του iPod, του έκανα reboot πατώντας το κεντρικό κουμπί και το κουμπί menu και μετά επέλεγα το Apple OS, έκανα έλεγχο για ενημέρωση του iTunes αλλά για κάποιο λόγο μου έβγαζε σφάλμα,

2hqtdp5.jpg


δοκίμασα να εγκαταστήσω χειροκίνητα την τελευταία έκδοση του iTunes αλλά μετά μου έβγαινε το install window στα ιαπωνικά και δεν μπορούσα πάλι να κάνω install...

zso493.jpg


Καμιά ιδέα για το τι πρέπει να κάνω; Έχω φτάσει στο αμήν. :mad:
 
Πείραξες τίποτα από τα regional settings? Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για τα γιαπωνέζικα.

Πάνε στα regional settings από το control panel (δες οδηγίες εδώ)....

Λογικά θα σου ανοίξει ένα παραθυράκι όπως το παρακάτω.

Εκεί που λέει "English (united states)" στην φωτό, εσύ βεβαιώσου ότι έχεις επιλεγμένο το Greek:

NONUNICODE2.JPG

Αν δεν είναι, κάντο ελληνικά και δοκίμασε να ξανακάνεις την εγκατάσταση. Αν είναι, πόσταρε να σε πω πώς προχωράς...
 
Δεν έχω πειράξει τα regional settings. Είναι στα ελληνικά. Άλλος ένας λόγος παραπάνω που το βρίσκω περίεργο που μου εμφανίζει το install window στα ιαπωνικά. Το ίδιο μου έκανε και με το Nero.
 
Κάνε έναν κόπο και τσέκαρέ το σε παρακαλώ... Μπορεί εσύ να μην τα πείραξες, αλλά κάτι που εγκατέστησες / παραμετροποίησες τελευταία μπορεί να το έκανε για σένα...

Είναι στα ελληνικά?
 
Το 'χω ήδη τσεκάρει κι είναι στα ελληνικά.
 
Είναι στα κινέζικα και δεν πρόκειται για uninstaller/installer του iTunes αλλά για κάποιο πρόγραμμα που το προσποιείται. Με άλλα λόγια, malware.
 
Να ρωτήσω: στην εγκατάσταση άλλων προγραμμάτων, σου κάνει τα ίδια?

Αν ναι, τότε ο Dr. έχει δίκιο - ψάχνουμε για malware... Αν όχι, τότε δοκίμασε να πάρεις ένα backup το iTunes σου, να το απεγκαταστήσεις και να το επανεγκαταστήσεις.

Have a look: http://support.apple.com/kb/HT1751
 
Πίσω
Μπλουζα