Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

από το νέφος, μιας και τα οξείδια του αζώτου, το μονοξείδιο και τους άκαυστους υδρογονάνθρακες θα τους μετατρέπανε σε νερό, σε άζωτο και σε απλό διοξείδιο που είναι το αέριο που έχει η γκαζόζα! το περιβάλλον πάει από το κακό στο χειρότερο και τώρα θα το "σώσουν" τα ηλεκτρικά! ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.
Συνδέεις και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Τα καταλυτικά αυτοκίνητα μείωσαν τη ΡΥΠΑΝΣΗ (pollution) που θα γινόταν όλο και χειρότερη λόγω της αύξησης του αριθμού των αυτοκινήτων, όπως πολύ σωστά γράφει ο freaktmp.

Αλλά το διοξείδιο του άνθρακα δεν αποτελεί ρύπανση, άσχετα από το τι βλακείες μπορεί να γράφουν διάφοροι αμόρφωτοι "δημοσιογράφοι". Δεν είναι δηλητηριώδες (όπως το μονοξείδιο του άνθρακα) και είναι απαραίτητο για τη ζωή όπως την ξέρουμε αφού χωρίς αυτό δεν θα υπήρχαν φυτά και διότι χωρίς το φαινόμενο θερμοκηπίου το οποίο προκαλείται από αυτό αλλά και άλλα αέρια στην ατμόσφαιρα η Γη θα ήταν πολύ ψυχρότερη. Το πρόβλημα με το διοξείδιο είναι ότι λόγω της ολοένα αυξανόμενης κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων από την εποχή της βιομηχανικής επανάστασης το ποσοστό του στην ατμόσφαιρα αυξάνεται με επιταχυνόμενους ρυθμούς με αποτέλεσμα το φαινόμενο θερμοκηπίου να γίνεται εντονότερο και η μέση θερμοκρασία του πλανήτη να ανεβαίνει με αντίστοιχα αυξανόμενη ταχύτητα,

Αντίθετα, τα μη καταλυτικά αυτοκίνητα δημιουργούσαν ρύπους που έχουν άμεση επίδραση στην υγιεία των ανθρώπων. Όχι μόνο αυτά που αναφέρεις αλλά και σωματίδια (που οδηγούσαν στο σχηματισμό της αιθαλομίχλης), μόλυβδο κλπ κλπ. Τα καταλυτικά αυτοκίνητα αυτά μείωναν σε μεγάλο βαθμό. Και όσο για εκπομπή αερίων που συνεισφέρουν στο φαινόμενο θερμοκηπίου τα παλιά ήταν πολύ χειρότερα κυρίως λογω της πολύ μεγαλύτερης κατανάλωσης ανά χιλιόμετρο σε σύγκριση με τα τωρινά.

40βάλε χρόνια πριν στο πολυτεχνείο ξέραμε πολύ καλά για το αυξημένο φαινόμενο θερμοκηπίου και οτι θα δημιουργούσε προβλήματα στο απώτερο μέλλον. Εκείνο που δεν ξέραμε ήταν πόσο λιγότερο "απώτερο" ήταν το μέλλον απ' όσο νομίζαμε και επίσης το μέγεθος και τις λεπτομέρειες των μελλοντικών προβλημάτων, αφού και τα μοντέλα και οι υπολογιστές που τα χρησιμοποιούσαν ήταν πρωτόγονα. Αλλά και αυτή η ανεπαρκής γνώση περιοριζόταν στους επιστήμονες και κανένας έξω από τα πανεπιστήμια δεν είχε ιδέα γι' αυτά ούτε ενδιαφερόταν. Οι πετρελαιοεταιρείες φυσικά το ήξεραν και προσπαθούσαν (όχι απόλυτα επιτυχυμένα) να καταπνίγουν ή να θάβουν κάθε έρευνα που μπορούσε να ενημερώσει τον πολύ κόσμο. Ακολουθούσαν σ' αυτό την παλιότερη και επιτυχημένη συνταγή των καπνοβιομηχανιών

Δεν είναι στραβός ο γιαλός λοιπόν. Εμείς στραβά αρμενίζουμε, και θα συνεχίσουμε να αρμενίζουμε διότι τα μέτρα που πρέπει να παρθούν είναι πολύ πιο δρακόντεια απο αυτά που παίρνονται και ο κόσμος αποκλείεται να τα δεχτεί ακόμη και χωρίς την παραπληροφόρηση από τις εταιρείες πετρελαιοειδών και τους πολιτικούς - όργανά τους που για δεκαετίες εμπόδιζαν τη λήψη μέτρων όταν ήταν ακόμη νωρίς και θα μπορούσε ΙΣΩΣ να αναστραφεί τελικά η κλιματική αλλαγή με λιγότερο επώδυνα μέτρα. Και συνεχίζουν να το κάνουν αλλά έτσι κι αλλιώς τώρα πια είναι αργά. Αλλά αυτό είναι μια μεγάαααλη συζήτηση που είναι τελείως έξω από τη θεματολογία του RM.
 
Πίσω
Μπλουζα