Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Θα σχολιάσω τις 2 τελευταίες δημοσιεύσεις: το δίλιτρο ντάτσουν ήταν αμαξάρα αλλά για λίγους τότε! Έδειχνε πόσο γρήγορα μάθαιναν οι Ιάπωνες και πόσο γρήγορα γίνονταν ανταγωνιστικοί με ρυθμό πρωτόγνωρο για τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό τότε αλλά και τον αμερικάνικο όπου εκεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πούλησε περισσότερο! Για τα χόντα δεν θα γράψω πολλά διότι είμαι προκατειλημμένος...απλά σημειώνω ότι ο μόνος λόγος που δεν πούλησαν στην χώρα όσο τους άξιζε, στην εκάστοτε κατηγορία, ήταν η αλμυρή τιμολόγηση τους, η μη ύπαρξη λιτών-βασικών εκδόσεων και η αρχική αντιπροσώπευση από τον Σαρακάκη που δημιούργησε αρνητικό στερεότυπο για την επάρκεια των ανταλλακτικών, τόσο ισχυρό, που ακόμα και στην δεκαετία των '00ς ήταν υπαρκτό παρόλο που στην πράξη δεν ίσχυε πλέον! Αντιθέτως ο Σ στα χρόνια προ κρίσης ήταν η μοναδική αντιπροσωπία όπου άλλαζαν τα πάντα εντός εγγύησης δίχως "ναι μεν αλλά"! Η ρετσινιά όμως είχε μείνει από τα πεπραγμένα τους στις προηγούμενες δεκαετίες...
 
Κακότεχνη προσθήκη του Lauda στη φωτο που δεν υπήρχε αρχικά.
Αλλα λιγη σημασία έχει.
Θυμίζω οτι:
Brabham: Niki Lauda, Gordon Murray, Bernie Ecclestone.
 
Πίσω
Μπλουζα