Διαφημίσεις παλιών αυτοκινήτων

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ουσιαστικα ηταν η τετραθυρη σενταν δελτα της εποχής με πινελιες πολυτέλειας! Είχε ένας γείτονας την ταπεινη 1,6 όμως με το ξύλο στο ταμπλό έδειχνε τόσο πολυτελής που την χάζευα κάθε φορά που την έβλεπα...δεν οδηγησα ποτέ αυτή την γενια πάντως....άρα σταματω εδω
 
έχει «ξύλο Αφρικανικής τριανταφυλλιάς» γράφει.
Αντε να το πεις αυτο στις μερες μας.
Θα τα καίνε σαν τα Tesla.
 
Ειναι η εποχή που η αντιπαλότητα Ford και Chevrolet βρίσκεται στο απόγειο.
παντως είμαι πολύ περίεργος να μάθω πόσοι αγορών στην Ελλάδα το διαφημιζόμενο μοντέλο.
Αδύνατο να βρεις στοιχεία....την δεδομένη περίοδο στην Ελλάδα και όχι μόνο, το αυτοκίνητο δεν ήταν ακόμα για τον λαό! Μόνο στην Αμερική είχε αρχίσει να γίνεται τέτοιο. Αυτοκίνητο στην Ελλάδα των 30ς είχαν μόνο οι ευκατάστατοι και πάνω.Δηλαδη λίγοι...
 
Αδύνατο να βρεις στοιχεία....την δεδομένη περίοδο στην Ελλάδα και όχι μόνο, το αυτοκίνητο δεν ήταν ακόμα για τον λαό! Μόνο στην Αμερική είχε αρχίσει να γίνεται τέτοιο. Αυτοκίνητο στην Ελλάδα των 30ς είχαν μόνο οι ευκατάστατοι και πάνω.Δηλαδη λίγοι...
Κι εγω θα ορκιζομουν οτι δεν υπάρχουν στοιχεία, αλλα ψάχνοντας βρήκα απο το car and driver αυτο:
«
Tη χρονιά εκείνην, το 1932, αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford είχε μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτου της τάξης του 33% και η δεύτερη, Chevrolet, 20%. Από τα καινούργια 273 επιβατικά αυτοκίνητα που είχαν κυκλοφορήσει στους δρόμους, τα 60 ήταν Ford και από τα αντίστοιχα 202 φορτηγά τα 88 ήταν Ford.
«

Το αρθρο μπορεί να το δει κάποιος εδω
 
Τα στοιχεία της εποχής δεν μπορεί να είναι ακριβή αφού αυτοκίνητα δεν εισήγαγε μόνο η όποια ( ;;; ) αντιπροσωπεία φορντ αλλά και ιδιώτες ανεξάρτητα ενώ δεν γίνονταν διαχωρισμός σε εισαγωγές καινούριων και μεταχειρισμένων αλλά μόνο καταχωρήσεις! Ακόμα και έτσι βέβαια μπορείς να πάρεις μία δυναμική αγοράς που επιβεβαιώνει τα όσα έγραψα περί εξαιρετικά μικρής αγοράς! Θα μου πείτε τι αυτοκίνητα να πάρουν αφού καλά καλά δεν υπήρχαν δρόμοι να κινηθούν εκτός μεγάλων αστικών κέντρων! Θεωρητικά θα μπορούσαν να υπάρχουν στα αρχεία του κράτους οι όποιες ταξινομήσεις όμως τέτοια πράγματα μετά την κατοχή δεν ξέρω αν διατηρήθηκαν! Είχα διαβάσει κάπου ότι οι Γερμανοί επίταξαν όλα τα αυτοκίνητα της χώρας από το 1941-1944 και μάλιστα πολλά από αυτά είτε τα κατέστρεψαν είτε τα χρησιμοποίησαν κατά την υποχώρηση τους το φθινόπωρο του 1944 μαζί με τα φορτηγά φυσικά! Λογικό να έχουν καταστρέψει και το υποτυπώδες αρχείο του υπουργείου που προηγήθηκε του πιο σύγχρονου μεταφορών.
 
Πίσω
Μπλουζα