Δραματικές σκηνές που είχαν τα αντίθετα αποτελέσματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
24.140
Αντιδράσεις
83.735
Ξαναβλέποντας αυτό το παλιότερο θέμα...

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php/24918-%CE%9A%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B5

Ας πάμε στην αντίθετη πλευρά. Ποιες δραματικές σκηνές για διάφορους λόγους , είχαν τα αντίθετα αποτελέσματα σε εσάς; Δηλαδή από το να σας αφήσουν αδιάφορους , μέχρι και να σας φέρουν χαμόγελο στα χείλη; Μερικά δικά μου παραδείγματα...


Η Αγάπη μας (1968)
: Ο μεθυσμένος Παπαμιχαήλ να βγάζει με μονόλογο τα απωθημένα του, για την δόξα που του κλέβει η Βουγιουκλάκη. Σκηνοθεσία, ερμηνείες όλα μου φαίνονταν χάλια


Ο Κατήφορος (1961)
: Η σκηνή είναι καλογυρισμένη και ο Διανέλος πολύ καλός στον ρόλο του , αλλά δεν ξέρω εκεί με το σκαμπίλισμα της άτακτης κόρης του , πάντα μου φαινόταν λίγο κωμικό...


Ορατότης μηδέν (1969)
: Οι λαρυγγισμοί του μεθυσμένου Κούρκουλου στο " Ναυπηγεία Κρεούζηηηη.... χαχαχαχα... " κλπ


Αιχμάλωτοι του μίσους (1972)
: O ταραγμένος μονόλογος της Λάσκαρη στην Τηλεοπτική εκπομπή. Φωσκολική υπερβολή στο φουλ...

Το Δόλωμα (1964) : O μονόλογος με τα " άτυχα χορταράκια που τα πατούν τα βρωμοπάπουτσα " κλπ κλπ . Όχι ότι παίζει άσχημα η Αλίκη σε αυτή την σκηνή, αλλά τα λόγια μου φαίνονταν πάντα κάπως.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Νομίζω ότι η ίσως κορυφαία "δραματική" σκηνή του του ελληνικού κινηματογράφου που μόνο "δραματική" δεν ήταν, είναι η θρυλική μάχη του Νίκου Ξανθόπουλου με την αρκούδα στην ταινία "Η Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου".


Από εδώ και πέρα, οι περισσότερες "μελό" ταινίες σήμερα μάλλον μόνο γέλιο θα έβγαζαν.
 
Ναι η σκηνή με τον Νικόλα και την αρκούδα, είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.... :D
 
Δεν ξέρω πολλά από ελληνικό κινηματογράφο για να σκεφτώ παραδείγματα, αλλά θα συμφωνήσω για τη σκηνή με την αρκούδα, ποτέ δεν έχω διασκεδάσει τόσο :D Κι εδώ που τα λέμε γενικά οι ερμηνείες του Ξανθόπουλου μου προκαλούν πάντα γέλιο, δεν μπορώ να τον πάρω στα σοβαρά.
 
Πολλές σκηνές από την Υπολοχαγό Νατάσα. Ενώ η Αλίκη παίζει πολύ καλά αυτό το πορτοκαλί φωσφοριζέ κραγιόν και η βλεφαρίδα του μικρού πόνυ μεχρι τον ουρανό με κάνουν να πεθαίνω στα γέλια! Μα κι αυτοί, πορτοκαλί φωσφοριζέ; Να προσθέσω και την σκηνή που την έχουν αλυσοδεμένη υποτείθεται για δύο μήνες και το μαλλί είναι κομωτηρίου! Άντε μετά να το πάρεις στα σοβαρά!

Αστεία μου φαινόταν και πολλά υποτείθεται δραματικά χαστούκια που λειτουργούσαν ώς η κορύφωση της σκηνής. Είναι αρκετές οι ταινίες που μου έρχονται στο μυαλό. Φαινόταν πολύ ψεύτικα.

Τί ήταν αυτό με την αρκούδα;;; Ή να πώ King Kong καλύτερα! :rofl:
 
Η Αγάπη μας (1968) ( Ξανά ) με τον μονόλογο της Βουγιουκλάκη για το κλάμα και το γέλιο των ηθοποιών...
 
εδώ νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα η σκηνή με τους ντολμάδες από την ταινία "Καρδιά μου πάψε να πονάς" με Νίκο Ξανθόπουλο και Μάρθα Βούρτση

 
εδώ νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα η σκηνή με τους ντολμάδες από την ταινία "Καρδιά μου πάψε να πονάς" με Νίκο Ξανθόπουλο και Μάρθα Βούρτση


Φαίνεται και το μικρόφωνο από πάνω... :D
 
Δεν ειναι σκηνοθετικο λαθος. Το μικροφωνο μπηκε απο το διευθυντη των φυλακων γιατι ηθελε να μαθει τη συνταγη για τους ντολμαδες.
 
Γιατί δεν του πέρναγε μια λίμα από τα κάγκελα να τα λιμάρει τα σίδερα (*) να δραπετεύσει να φάει όσους ντολμάδες ήθελε?

(*) Αφού ομολογεί ότι δεν μπορεί να τα τσακίσει. Εμ βέβαια, αυτά παθαίνουν όσοι όσο είναι έξω το μυαλό τους το έχουν στο να τσακίζουν ντολμάδες και πιτόγυρα αντί να κάνουν λίγη γυμναστική, άρση βαρών και τέτοια που θρέφουν τα μούσκουλα κι όχι τις μπάκες.
 
Δεν ξέρω για πια ταινία πρόκειται αλλά σίγουρα ταιριάζει με το θέμα. Απόσπασμα από μια παλιά συνέντευξη του ηθοποιού και σεναριογράφου Γιώργου Κυρίτση....

«Παίξε μας κάτι, πατέρα»
" Μιλώντας με τους πρωταγωνιστές, δεν μπορούσες παρά να διακρίνεις μία αγάπη για τον Λαυρέντη Διανέλλο, τον ηθοποιό που για κάποιο περίεργο λόγο, μας βγάζει και μας μία παππουδίστικη συμπάθεια, σχεδόν αυθόρμητη.
“Θυμάμαι μια ιστορία που μας είχε πει σε ένα διάλειμμα, λέει ο Γιώργος Κυρίτσης. “Έπαιζε σε μία ταινία, δεν θυμάμαι πια, ήταν στο κρεβάτι ξαπλωμένος και πέθαινε, και του λένε τα παιδιά του “παίξε μας κάτι πατέρα” και πήρε ένα μπουζούκι και άρχισε να παίζει, έτσι στο άσχετο, στο κρεβάτι. Και τον ρωτάω εγώ “καλά, δεν είχατε ορούς, καλώδια, απ’ αυτά που έχουν οι άρρωστοι, “όχι παιδάκι μου”, μου λέει,“τι ορούς; Πέθαινα, έριξα και μία με το μπουζούκι εκεί και γεια σας”… Γελούσαν και οι ίδιοι με αυτά, εν γνώση τους δηλαδή τα κάνανε, καταλάβαιναν από μόνοι τους το αστείο του πράγματος. ..."
 
Νόμος 4000 : Όταν ο Βουλγαρίδης γυρίζοντας στο σπίτι του ακούει από τον δρόμο ακόμα, τους καυγάδες των γονιών του (για 854η φορά), ανεβαίνοντας προς το διαμέρισμάτου βλέπει διαδοχικά δυο γειτόνισσες να έχουν βγεί στην πόρτα και να ακούν τον καυγά σαν να το διασκεδάζουν λίγο. Δεν ξέρω αλλά αυτό το σκηνικό μου έφερνε λίγο γέλιο κάθε φορά που το έβλεπα.

Οι Επικίνδυνοι : Όταν η συμμορία του Ευριπιώτη στήνει ενέδρα και σαπίζει στο ξύλο την παρέα του Μιχαλόπουλου, περαστικοί και ένοικοι, έχουν βγεί στον δρόμο και κοιτάνε το συμβάν (να μην χάσει ο νεοέλληνας) και μερικοί από αυτούς σαν να το απολαμβάνουν. Ειδικά ένας τύπος έχει απορροφηθεί τόσο πολύ από το θέαμα και το απολαμβάνει αφάνταστα σαν να βλέπει ντέρμπυ ΠΑΟ-Ολυμπιακού και να σκοράρει ο Σαραβάκος στο 90ο λεπτό.

Άγρια Νιάτα : Η στιγμή που ο κέρβερος της μικροαστικής ηθικής μαστρο-Μάνος μπουκάρει στο γυμναστήριο και βρίζει ασύστολα τον γιο του αποκαλώντας τον γαυγίζοντας, συν τοις άλλοις αλήτη! (επειδή αθλείται στην πυγμαχία!!!) και στο καπάκι τον παίρνει σχεδόν σηκωτό τον γιο του τον Σήφη έξω από το γυμναστήριο. Την σκηνή την παρακολουθούν αποσβολωμένοι οι παριστάμενοι θεατές της προπόνησης, αλλά το όλο σκηνικό μάλλον προκαλεί θυμηδία.

Ορατότης μηδέν : Όταν ο Κρεούζης αλαφιασμένος τρέχει στο Πέραμα και βρίσκει τον μικρό του αδερφό να δουλεύει σκληρά στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη γεμάτος λάδια και σκουριά ενώ τον προόριζε για καπετάνιο, ακολουθεί έντονος καυγάς των δυο τους και αρκετή βία, με αποτέλεμα τα πρόσωπα και των δυο τους σε λίγο να έχουν μαυρίσει ολοκληρωτικά!!! κυλιόμενοι στο μαύρο χαλίκι (αλήθεια πως έγινε άραγε) λες και βλέπουμε τον Καζαμπούμπου και τον Αμίν Νταντά! Υπερβολή του Φώσκολου που προκαλεί αβίαστα το γέλιο.

Με φόβον και πάθος : Η ανάπηρη κόρη του νεκρού κακοποιού Ζαρίφη που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι, μετά την αποκάλυψη της απάτης από τον Κούρκουλο που πήγε νυχτιάτικα στο σπίτι τους, ξαφνικά η καθαρή συνείδηση της που ποδοπατήθηκε άγρια της δίνουν τόσο μεγάλη δύναμη που απωθεί βίαια τον σωματώδη! αδερφό της Παπαναστασίου που προσπάθησε να την συγκρατήσει πετώντας τον μακριά, κατεβαίνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα τα σκαλιά τριών ορόφων για να προλάβει τον Κούρκουλο και να του αποκαλύψει την πλεκτάνη! Η δύναμη της θέλησης θεραπεύει την αναπηρική αδυναμία των κάτω άκρων! Την συγκλονιστική στιχομυθία κόρης Ζαρίφη-Φαναριώτη παρακολουθούν αποσβολωμένοι οι ένοικοι του ορόφου που πετάχτηκαν από τον ύπνο τους με τις πυτζάμες και τις νυχτικιές!!! μέσα στα άγρια χαράματα! Όχι δεν είναι από ταινία επιστημονικής φαντασίας ούτε από κομεντί το σκηνικό, είναι από ταινία του Φώσκολου που καλύπτει και τις δύο περιπτώσεις!
 
Πίσω
Μπλουζα