Δώσε το δικό σου τέλος...

tonytony

retron00b (sick admin's joke!)
Joined
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
28.494
Αντιδράσεις
49.944
Σίγουρα κάποια στιγμή , βλέποντας μια ταινία ως το τέλος της , αυτό ίσως δε μας ικανοποίησε και δε μας "δικαίωσε". Αλλιώς θα προτιμούσαμε να γίνουν τα πράγματα και αλλιώς τα έπλασε ο σεναριογράφος...Πως θα θέλατε να ήταν το τέλος μιας ταινίας αν είχε π.χ. μισή ώρα διάρκεια ακόμη;


Στη δική μου περίπτωση θα αναφέρω τις εξής ταινίες:


 


"To Tαξίδι"


Μετά τη δολοφονία της Μαρίνας (Αλίκη) η αστυνομία συλλαμβάνει τη δολοφόνο της (Λιλή Παπαγιάννη) και την κλείνει ισόβια φυλακή! :angry: Ο Στέφανος (Νίκος Κούρκουλος) μετά τη Μαρίνα δεν ξαναγάπησε άλλη γυναίκα και μπάρκαρε σε καράβια , ικανοποιώντας έτσι την επιθυμία της αγαπημένης του να κάνουν ένα ταξίδι , μόνο που δεν το κάνανε μαζί...

 


"Γυμνοί στο δρόμο"


Μετά την αυτοκτονία της Ζωής Λάσκαρη , η γειτονιά διαλύεται , ο γάμος της Σοφίας Ρούμπου και του Βαγγέλη Σειληνού επίσης και ο Νίκος Κούρκουλος μάλλον κλείνεται σε μοναστήρι μια και δε μπορεί να ξεπεράσει τον χαμό της αγαπημένης του... :p

"Η Αρχόντισσα και ο Αλήτης"

 


Η Ρένα (Αλίκη) και ο Λευτέρης (Παπαμιχαήλ) , όπως βλέπουμε παντρεύονται. Κάνουν ένα αγοράκι το οποίο το ονομάζουν Πίπη και μάλιστα ο νονός του είναι ο Ντίνος (Γιώργος Τσιτσόπουλος). Τα βαφτίσια γίνονται επάνω στο κότερό του! Ο Ντίνος "τα βρίσκει" με την Αννέτα , αδερφή του Λευτέρη (Φλωρέττα Ζάννα) και έτσι είναι και τα δύο ζευγάρια αγαπημένα και ευτυχισμένα... Ο μόνος που μένει μπουκάλα είναι ο Νέστωρ (Πέτρος Λοχαίτης) ο οποίος παίρνει "τη μύτη του" και το σαραβαλάκι του και φεύγει... :p

Δώστε και σεις το δικό σας τέλος σε όποια ταινία θα θέλατε να δείτε άλλο ή κατά κάποιο τρόπο τη συνέχειά της...Αν μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό θα επανέλθω... ;)

 


 
Πολύ ωραίο θέμα, Αντώνιε.

Σε όλες τις ταινίες (χαρούμενες ή μη) με την Βουγιουκλάκη, θα την έκλεινα φυλακή (οι συμπάθειες δεν κρύβονται) και όλοι μετά θα πηγαίναμε στην παραλία, όπως έλεγε η Μερκούρη στο Ποτέ την Κυριακή!!!! :D :D

Θα ήθελα ένα ευχάριστο τέλος σε δύο ταινίες του Β. Λογοθετίδη.

Στο "Δεσποινίς ετών 39", να εμφανίζεται κάποιος παλιός γνωστός της Στεφανίδου και να παντρεύεται. Όπως περίπου έγινε και στην ταινία με τον Κωνσταντάρα.

Επίσης, στο "Ένας ήρως με παντούφλες", να εμφανιζόταν κάποιος πρώην στρατιώτης του Λογοθετίδη που του χρωστούσε τη ζωή και να τον βοηθούσε στις δύσκολες ώρες του.
 
Η Αλίκη στο Ναυτικό

Με την Αλίκη μεταμφιεσμένη ως δόκιμο, το πλοίο πέφτει σε καταιγίδα. Καθώς βυθίζεται στο σκοτάδι αναδύεται από τα οργισμένα κύματα το Κράκεν από την μυθολογία Cthulhu. Γρήγορα ο Κώστας Δέγλερης συνειδητοποιεί ότι ο μόνος τρόπος για να γλυτώσουν από το τέρας είναι να του προσφέρουν την Αλίκη ως ανθρωποθυσία. Στην τελευταία σκηνή χορεύει ζεϊμπέκικο υπό τους ήχους του "Κι αν θάλασσες παράπονα σʼ έχουν καθηλωμένο, ανέβα και ζωγράφισε ζεϊμπέκικο βρεγμένο" ενώ η Αλίκη παρασύρεται στον βυθό τυλιγμένη σε ένα από τα πλοκάμια του Κράκεν.
 
alkis21 είπε:
Η Αλίκη στο Ναυτικό
Με την Αλίκη μεταμφιεσμένη ως δόκιμο, το πλοίο πέφτει σε καταιγίδα. Καθώς βυθίζεται στο σκοτάδι αναδύεται από τα οργισμένα κύματα το Κράκεν από την μυθολογία Cthulhu. Γρήγορα ο Κώστας Δέγλερης συνειδητοποιεί ότι ο μόνος τρόπος για να γλυτώσουν από το τέρας είναι να του προσφέρουν την Αλίκη ως ανθρωποθυσία. Στην τελευταία σκηνή χορεύει ζεϊμπέκικο υπό τους ήχους του "Κι αν θάλασσες παράπονα σʼ έχουν καθηλωμένο, ανέβα και ζωγράφισε ζεϊμπέκικο βρεγμένο" ενώ η Αλίκη παρασύρεται στον βυθό τυλιγμένη σε ένα από τα πλοκάμια του Κράκεν.
Καλό αλλά όχι αρκετό (όπως έδειξε και η ιστορία με τον Τζόνι Ντεπ) καλύτερα να την φάει ο καρχαρίας από τα σαγόνια του καρχαρία (και με την όρκα τη δολοφόνο φάλαινα βολευόμαστε).

Χ τυχαία ταινία με Ξανθόπουλο.... εκεί που ο πτωχός πλην τίμιος Νίκος (ή Γιακουμής) το παιδί του λαού ξεκινά να πει το πρώτο του τραγούδι (δηλ περίπου 45" μετά την έναρξη της ταινίας) ορμάει ο Κόναν τον τεμαχίζει στα γρήγορα και ξεκινά να κατακτήσει το βασίλειο της Ακυλωνίας (ο Κόναν)
 
Tonytony, για να καταλαβω.....θελεις να προσθεσουμε αλλο ενα ημιωρο μετα το ηδη υπαρχον φιναλε η απλως να βρουμε ενα δικο μας τελειως διαφορετικο;

Επισης, το φιναλε αυτο πρεπει να κινειται εντος των αναμενομενων πλαισιων ή.....στη ζωνη του λυκοφωτος; Γιατι μεχρι στιγμης, περισσοτερο το δευτερο εχω δει.
 
Το θέμα έχει "ψιλοξεφύγει" λίγο αλλά μ' αρέσει , γέλασα πολύ!!! :D Αλλά γιατί ρε συ miki θα έκλεινες την Αλίκη φυλακή; Σε ποιες ταινίες; Να έχει και κάποια σχέση με το σενάριο που ήδη ξέρουμε όχι έτσι στο άσχετο...


Και για να απαντήσω και στην αγαπητή Bambinella , θα ήθελα ένα τέλος...συνέχεια του τέλους που ήδη ξέρουμε αλλά τη φαντασία του καθενός δε μπορεί να τη χαλιναγωγήσει κανείς!...
:D
 
Όχι. λίγο πριν γίνει η εκτέλεση, εμφανίζεται ο στρατηγός με τους άντρες του κατατροπώνουν τους Γερμανούς και φυγαδεύουν το ζευγάρι Πρέκα-Κρούσκα. Στην συνέχεια οι δυο τους φεύγουν για Μέση Ανατολή. ( ο στρατηγός με τον Πρέκα)...

Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά. Ενώ επιστρέφει ο Παπαμιχαήλ, πέφτει πάνω σε Γερμανούς που υποχωρούν οι οποίοι χωρίς κανέναν λόγο, τον εκτελούν. Ο γάμος της Βουγιουκλάκη με τον Αντωνόπουλο γίνεται κανονικά, χωρίς ο δεύτερος να κερδίσει τον τίτλο του αρχιγκαντέμη του ελληνικού κινηματογράφου.

Ο Ηλίας του 16ου. Όταν φέρνουν τον Βέγγο στο τμήμα, ο Χατζηχρήστος κάνει την πάπια και απλά αποχωρεί. Ο Βέγγος είναι πληγωμένος από την συμπεριφορά του φίλου του, αλλά αποφασίζει να μην μιλήσει. Η ζωή είναι σκληρή...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
tonytony είπε:
Αλλά γιατί ρε συ miki θα έκλεινες την Αλίκη φυλακή; Σε ποιες ταινίες; Να έχει και κάποια σχέση με το σενάριο που ήδη ξέρουμε όχι έτσι στο άσχετο...
Δηλαδή στις υπόλοιπες απαντήσεις, σου φάνηκε σχετική η κατάληξη;;;; :D :D:D:D:D

Σε όλες θα την έκλεινα φυλακή και χωρίς λόγο. Ή μάλλον υπάρχει λόγος: είναι η Αλίκη!!!!! :D :D

Π.χ. Στο ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, κάνει βόλτα στο προάυλιο του σχολείου η Αλίκη και ξαφνικά έρχεται η αστυνομία και την πιάνει. :D :D
 
miki-mik7 είπε:
Δηλαδή στις υπόλοιπες απαντήσεις, σου φάνηκε σχετική η κατάληξη;;;; :D :D:D:D:D
Σε όλες θα την έκλεινα φυλακή και χωρίς λόγο. Ή μάλλον υπάρχει λόγος: είναι η Αλίκη!!!!! :D :D

Π.χ. Στο ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, κάνει βόλτα στο προάυλιο του σχολείου η Αλίκη και ξαφνικά έρχεται η αστυνομία και την πιάνει. :D :D
Στο "Η Αλίκη στο Ναυτικό" η Αλίκη θα έμπαινε φυλακή με την κατηγορία της κατασκοπείας γιατί ως πολίτης εισχώρησε σε πλοίο του ΠΝ σε περίοδο άσκησης μεταμφιεσμένη ως δόκιμος. Ο Παπαμιχαήλ θα έτρωγε δια παντώς ban από τη σχολή και ο Μαλούχος θα γινόταν αρχηγός του ΠΝ (άσχετο). Τέλος ο Κωνσταντάρας θα έκανε laser στα μάτια του...
 
Άλλη μία συνέχεια ταινίας που θα έβλεπα. Στη "Μανταλένα" , όπως βλέπουμε η Μανταλένα και ο Λάμπης παντρεύονται. Οι δουλειές τους πάνε περίφημα , κάποια στιγμή εγκαταλείπουν την Αντίπαρο και πηγαίνουν Αθήνα , όπου γίνονται πάμπλουτοι (κάτι σαν Λάτσηδες και Βαρδινογιάννηδες). Τώρα , αν η περιουσία τους με τη σημερινή κρίση συνεχίζει να υπάρχει , αυτό δε το ξέρω!...

 


Επίσης στην ταινία
"Η κόρη του ήλιου". Εδώ θα συμφωνήσω με τον αγαπητό miki. Η Μάγια και ο Λευτέρης (Αλίκη και Καρράς) , καταδικάζονται τελικά σε τουλάχιστον 15 χρόνια ο ένας! :p Πραγματικά θεωρώ πολύ χαζό στο σενάριο στο τέλος στη σκηνή του δικαστηρίου , η Αλίκη να διακόπτει τη διαδικασία και να απολογείται χωρίς καν να της επιβληθεί ο λόγος και στο τέλος να αθωώνεται και να χαίρεται μαζί με τον αγαπημένο της την περιουσία της οικογένειας που , κατά κάποιον τρόπο , ξεκλήρισαν...
 
Θα συμφωνήσω με τον miki-mik7 για τις ταινίες με τον Λογοθετίδη. Μια αχτίδα ελπίδας βρε παιδί μου! Στο "Ένας ήρωας με παντούφλες" για χρόνια φαντασιωνόμουν πως ο ηλεκτρολόγος που έρχεται στο τέλος να περάσει το καλώδιο στο μπαλκόνι, βλέπει την άρρωστη κόρη, την ερωτεύεται και παντρεύονται. Μου τα χαλούσε λίγο το "ηλεκτρολόγος" (καθόσον ο πρίγκιψ - σωτήρ οφείλει να είναι τουλάχιστον γιος εφοπλιστή) αλλά παρηγοριόμουν ότι ήταν φοιτητής στο Πολυτεχνείο και καλώδια κρεμούσε τις ελεύθερες ώρες του :cool:

Επίσης στο "Μαντώ Μαυρογένους" θα κατέβαζα τον Φυσσούν με το ζόρι από τ' άλογο που το παίρνει φυματικός άνθρωπος μέσα στη βροχή και τρέχει επί δύο πλάνα, θα τον έχωνα σ' ένα κρεβάτι με μια θερμοφόρα και θ' άστραφτα δυο χαστούκια στην Καρέζη, η οποία, ως Μαντώ, επαληθεύει όλα τα κλισέ περί γυναικείας υστερίας.
 
Επιτέλους δικαιώνομαι!!!!!! :p :p
 
Οσον αφορα την Κορη του ηλιου, εμενα ακομα πιο χαζο μου φαινεται, οτι ο Καλογηρου ειναι ενα χρονο παντρεμενος με την Αλικη και δεν εχει κοιμηθει μαζι της!!

Δηλαδη ο Καρρας ειναι το αντιθετο του αρχιγκαντεμη που λεει πιο πανω ο RIO για τον Αντωνοπουλο.

Παντρευεται μια παμπλουτη χηρα που ταυτοχρονα παραμενει αγνη!!
 
Επίσης στην ταινία "Δάκρυα για την Ηλέκτρα". Η Χρονοπούλου σκοτώνει τελικά τον Αλεξανδράκη και δεν πέφτει με το σκάφος στα βράχια και σκοτώνεται. Άδικο το θεωρώ το τέλος αυτό. Όπως επίσης άδικο τέλος έχει και η "Στεφανία" η οποία τελικά έπρεπε να ξεφύγει από τον Αρμάο (Καλογήρου) και να ζήσει ευτυχισμένη τη ζωή της. Αυτό το τέλος όπως ξέρουμε έχει γυριστεί και έχει προβληθεί στο εξωτερικό , άσχετα αν εμείς δεν είχαμε την τύχη να το δούμε ποτέ...


Στην ταινία
"Όλγα αγάπη μου". Η Λάσκαρη παρατάει τελικά τον Γεωργίτση. Κανέναν οίκτο για έναν τύπο υστερικό όπως αυτός που της έκανε τη ζωή πατίνι!

 


 
Στεφανία. Η Λάσκαρη γοητεύεται από το σκληρό στυλ του καλογήρου και θέλει να ζήσει μαζί του. Ο καλογήρου όμως, από τύψεις για την συμπεριφορά του προς την άκακη γυναικούλα του, την απορρίπτει. Η Λάσκαρη κυνηγάει τον Καλογήρου στο δάσος και τον πνίγει άθελα της. Στην τελευταία σκηνή, τον κρατά στα χέρια και προχωράει θλιμμένη στο δάσος...

Παπαφλέσσας. Στην κρίσιμη στιγμή ο παπα-γιώργης Διανέλος βγάζει ένα Mg-42 και θερίζει ανελέητα τους Αιγύπτιους του Ιμπραήμ...

Αιχμάλωτοι του μίσους. Η Λάσκαρη ενθουσιάζεται από το πραγματικό επάγγελμα του άντρα της και αποφασίζει να καταταγεί μισθοφόρος στο Κογκό. Ο Καρράς ξεπερνά τον φόβο για τις φωτιές και γίνεται δασοφύλακας...

Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο. Η Καρέζη τα φτιάχνει με τον Φτωχό πλην τίμιο Φωτόπουλο και αποφασίζουν να παντρευτούν. Κάτι που δεν αρέσει στον Αυλωνίτη που τυφλωμένος από ζήλεια προκαλεί τον Φωτόπουλο σε μονομαχία. Η μονομαχία θα γίνει στην Λατέρνα φτώχεια και γαρύφαλλο...
 
421166_379965665349281_655238328_n.jpg


Κάπως έτσι θα ήταν η Μανταλένα χρόνια μετά...Η Αλίκη εδώ σε μια φωτογράφιση που έκανε στη δεκαετία του '90 , ακριβώς στην ίδια πόζα με τη δεκαετία του '60...
 
Η έβδομη μέρα της δημιουργίας :

Ο Αλέκος, μετά την απόρριψη του σχεδίου του από την τσιμεντοβιομηχανία, δεν έσπασε τη μακέτα που με τόσο κόπο έφτιαξε !!! Πήγε και την παρουσίασε στην ανταγωνίστρια τσιμεντοβιομηχανία !!! Εκεί το Δ.Σ. της τσιμεντοβιομηχανίας δεν τον περιγέλασε και δεν τον λοιδώρησε [όπως έκαναν στην προηγούμενη τσιμεντοβιομηχανία] !!! Του είπαν : "Μας φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, θα το μελετήσουμε και θα το σκεφτούμε" !!! Και στο τέλος της ταινίας, εκεί που έπιασε δουλειά στην οικοδομή και έχει συμβιβαστεί με τη μοίρα του ... έρχονται οι άνθρωποι της τσιμεντοβιομηχανίας, τον βρίσκουν με το μυστρί και το πηλοφόρι [!!!!] και .... του προσφέρουν γη και ύδωρ για να τους παραχωρήσει τα δικαιώματα της ιδέας του, προκειμένου να την εφαρμόσουν στο εργοστάσιό τους !!! Κι έτσι ο Αλέκος, μαζί με τη Χριστίνα, αλλά και το μικρό τους το παιδάκι ... πέρασαν μια ζωή άνετη, δίχως στερήσεις !!!

Δηλαδή ...ούτε απ' την οικοδομή έπεσε ο Αλέκος, ούτε ήρθαν οι κλητήρες και του κάνανε κατάσχεση τα υπάρχοντά του, ούτε η γυναικούλα του χήρεψε από πολύ - πολύ νέα, ούτε το παιδάκι του ορφάνεψε πριν ακόμη γεννηθεί .....

Στην ταινία "Όλγα αγάπη μου". Η Λάσκαρη παρατάει τελικά τον Γεωργίτση. Κανέναν οίκτο για έναν τύπο υστερικό όπως αυτός που της έκανε τη ζωή πατίνι!




Έτσι, έτσι tonyX2, συμφωνώ !!! Για να μη λέμε μετά "πόσο κακιασμένη πεθερά η Τασσώ Καββαδία" ... εν προκειμένω, τα είχε τα δίκια της ;) ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνώ με τον τίτλο του "αρχιγκαντέμη" του ελληνικού κινηματογράφου που αποδόθηκε στον σπουδαίο Άγγελο Αντωνόπουλο. Θα άλλαζα λοιπόν το φινάλε οποιασδήποτε ταινίας παρουσιάζει "αδικημένο" τον υπέροχο κύριο Αντωνόπουλο.

1. Στην "Εκδρομή" η ο Αντωνόπουλος δεν θα τραυματιζόταν και η Λίλυ Παπαγιάννη θα του έμενε πιστή, αντί να το σκάσει με τον Κώστα Καραγιώργη.

2. Στη "Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά" ο γάμος του Άγγελου με την Αλίκη Βουγιουκλάκη θα ολοκληρωνόταν και, όταν θα εμφανιζόταν ο Παπαμιχαήλ, η Αλίκη θα έλεγε στον Δημήτρη: "Ήρθες αργά, είμαι πλέον παντρεμένη με άλλον".

3. Στο "Σ' αγαπώ" ο Αντωνόπουλος δεν θα πέθαινε στα χιόνια στα χέρια της Βουγιουκλάκη, αλλά θα ανακάλυπταν ότι η διάγνωση περί καρκίνου είναι ιατρικό λάθος και θα ζούσαν πανευτυχείς ως το βαθύ γήρας.

4. Στο "Οι γενναίοι πεθαίνουν δυο φορές" ο Αντωνόπουλος θα ξέφευγε από τους Γερμανούς και θα εμφανιζόταν απροσδόκητα στο νεκροταφείο μπροστά στη γυναίκα του Γκέλλυ Μαυροπούλου και την κόρη του Καίτη Γρηγοράτου.

5. Στο "Μια γυναίκα στην αντίσταση" ο Άγγελος Αντωνόπουλος θα απαρνιόταν τη ναζιστική ιδοελογία, θα τασσόταν στο πλευρό των Ελλήνων και θα παντρευόταν την Τζένη Καρέζη.
 
retrofan είπε:
Στο "Ένας ήρωας με παντούφλες" για χρόνια φαντασιωνόμουν πως ο ηλεκτρολόγος που έρχεται στο τέλος να περάσει το καλώδιο στο μπαλκόνι, βλέπει την άρρωστη κόρη, την ερωτεύεται και παντρεύονται. Μου τα χαλούσε λίγο το "ηλεκτρολόγος" (καθόσον ο πρίγκιψ - σωτήρ οφείλει να είναι τουλάχιστον γιος εφοπλιστή) αλλά παρηγοριόμουν ότι ήταν φοιτητής στο Πολυτεχνείο και καλώδια κρεμούσε τις ελεύθερες ώρες του :cool:

RIO είπε:
Αιχμάλωτοι του μίσους. Η Λάσκαρη ενθουσιάζεται από το πραγματικό επάγγελμα του άντρα της και αποφασίζει να καταταγεί μισθοφόρος στο Κογκό. Ο Καρράς ξεπερνά τον φόβο για τις φωτιές και γίνεται δασοφύλακας...
:animlaugh: :animlaugh: Πολλά respect παιδιά!
 
atanasio είπε:
2. Στη "Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά" ο γάμος του Άγγελου με την Αλίκη Βουγιουκλάκη θα ολοκληρωνόταν και, όταν θα εμφανιζόταν ο Παπαμιχαήλ, η Αλίκη θα έλεγε στον Δημήτρη: "Ήρθες αργά, είμαι πλέον παντρεμένη με άλλον"..
Ακομα κι αν ολοκληρωνοταν η γαμηλια τελετη, απο τη στιγμη που ο πρωτος συζυγος θα ηταν ζωντανος, ο γαμος με τον Αντωνοπουλο θα εθεωρειτο αυτοματα ακυρος. Και ειδικα αν δεν προλαβαινε να υπαρξει και "πρωτη νυχτα" θα ηταν σαν να μην ειχε γινει ποτε.
 
Πίσω
Μπλουζα