Εκείνες και Εγώ (1976 ΥΕΝΕΔ)

Ήθελα νάξερα αυτά τα τηλεοπτικά διαμάντια που έγραψαν ιστορία και άφησαν εποχή, ποιος ανθρώπινος νους αποφάσισε και ποιο χέρι διέγραψε από τα αρχεία της ΥΕΝΕΔ? Καταπληκτική σειρά που είναι συνδεδεμένη με τα χρόνια της παιδικής μας αθωότητας, για αυτό έχω μακρινές αλλά χαρακτηριστικές αναμνήσεις που μένουν στο υποσυνείδητο και στον σκληρό δίσκο του μυαλού μου.
Πρωταγωνιστής δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον μέγιστο Λάμπρο μας, που ενσάρκωνε τον απαιτητικό ρόλο και του ώριμου εραστή και του κωμικού με απόλυτη επιτυχία. Γιατί ποιος άλλος θα μπορούσε να ενσαρκώσει αυτόν τον ρόλο?
Πολύ καλοί οι ηθοποιοί που συμμετείχαν και πλαισίωναν τον Λάμπρο, αν και κατά την γνώμη μου έκλεψε την παράσταση ο Τώνης Γιακωβάκης, η"λατρεία" όπως τον αποκαλούσε ο τηλεοπτικός του φίλος Δόγκανος.
Μου έχει μείνει ο νεολογισμός ή ο γλωσσοπλαστικός όρος όπως προτιμάτε, "αισθηματολόγιο" που χρησιμοποιούσε ο Λάμπρος μας όταν αναφερόταν στο καρνέ με τις δεκάδες κατακτήσεις του. Αχ υπέροχα, αγνά και αθώα χρόνια της ελληνικής τηλεόρασης και όχι μόνο.
πανος χατζηκουτσελης ηταν η λατρεια
 
Ήθελα νάξερα αυτά τα τηλεοπτικά διαμάντια που έγραψαν ιστορία και άφησαν εποχή, ποιος ανθρώπινος νους αποφάσισε και ποιο χέρι διέγραψε από τα αρχεία της ΥΕΝΕΔ? Καταπληκτική σειρά που είναι συνδεδεμένη με τα χρόνια της παιδικής μας αθωότητας, για αυτό έχω μακρινές αλλά χαρακτηριστικές αναμνήσεις που μένουν στο υποσυνείδητο και στον σκληρό δίσκο του μυαλού μου.
Πρωταγωνιστής δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον μέγιστο Λάμπρο μας, που ενσάρκωνε τον απαιτητικό ρόλο και του ώριμου εραστή και του κωμικού με απόλυτη επιτυχία. Γιατί ποιος άλλος θα μπορούσε να ενσαρκώσει αυτόν τον ρόλο?
Πολύ καλοί οι ηθοποιοί που συμμετείχαν και πλαισίωναν τον Λάμπρο, αν και κατά την γνώμη μου έκλεψε την παράσταση ο Τώνης Γιακωβάκης, η"λατρεία" όπως τον αποκαλούσε ο τηλεοπτικός του φίλος Δόγκανος.
Μου έχει μείνει ο νεολογισμός ή ο γλωσσοπλαστικός όρος όπως προτιμάτε, "αισθηματολόγιο" που χρησιμοποιούσε ο Λάμπρος μας όταν αναφερόταν στο καρνέ με τις δεκάδες κατακτήσεις του. Αχ υπέροχα, αγνά και αθώα χρόνια της ελληνικής τηλεόρασης και όχι μόνο.
Η "λατρεία" αποκαλούνταν έτσι και από τον Κωνσταντάρα;
Η Δεβόρα μιλούσε επίσης σπαστά Ελληνικά; Έμοιαζαν με της σύγχρονης Δεβόρας ή ήταν διαφορετικά;
Η Λίλη είχε παρόμοιο αναρχικό χαρακτήρα με του 1996;
Οι διάλογοι ήταν copy paste και σε τι ποσοστό;
Τα κωμικά σκηνοθετικά τρικ (πχ παύση και κοντινό σε ανέκφραστο πρόσωπο) γινόταν και στη σειρά του 1976;
 
Μιας και επανήλθε το θέμα στην επικαιρότητα, μια απορία που έχει προκύψει. Έχοντας δει σχετικά πρόσφατα το πασίγνωστο ριμέικ, έχω την εντύπωση ότι κάποια επεισόδια, γράφτηκαν το 1996. Δεν θυμάμαι επακριβώς την πλοκή, σίγουρα πάντως, περιείχε πράγματα τα οποία σε καμία περίπτωση δεν υπήρχαν το 1976. Θυμάμαι υπήρχε αναφορά σε διασημότητες της δεκαετίας του 90 (αν θυμάμαι καλά υπήρξε κάποια αναφορά στη Μαντόνα) και απευθείας, σκέφτηκα αν τυχόν υπήρξε κάποια αντίστοιχη αναφορά σε διασημότητα της εποχής του αρχικού σίριαλ. Επομένως, η ερώτηση είναι αν όντως όλα τα επεισόδια του ριμέικ, βασιζόταν στα πρωτότυπα σενάρια του Πρετεντέρη η υπήρξαν και επεισόδια, τα οποία, γράφτηκαν αποκλειστικά και μόνο για το ριμέικ; Συν τοις άλλοις, από ένα σημείο και έπειτα, νομίζω ότι έχει αλλάξει και το ύφος της σειράς επομένως, σαν να φαίνεται ότι κάτι έχει αλλάξει στην "πρώτη ύλη" του σεναρίου.
 
επειδή ηλικιακά ευτυχώς θυμάμαι το πρωτότυπο θέλω να πω ότι το remake σε αρκετά μεγάλο βαθμό από τις λίγες φορές που συμβαίνει ξεπέρασε το πρωτότυπο ο γιάννης μπέζος είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός. δεν νομίζω ότι άλλος ηθοποιός θα μπορούσε να ξεπεράσει τον κορυφαίο λάμπρο κωνσταντάρα στο συγκεκριμένο ρόλο.
άποψή μου πάντα
 
Αν θυμάμαι καλά, σε συνέντευξη του ο Μπέζος, είχε αναφέρει ότι επειδή θα ήταν αναπόφευκτες οι συγκρίσεις με τον Κωνσταντάρα, απέφυγε να τον μιμηθεί και αποφάσισε να δώσει τη δική του πινελιά στο ρόλο, εξού και η αλλαγή στο όνομα του πρωταγωνιστή (Λάμπρος στο πρωτότυπο, Ζάχος στο ριμέικ).

Γενικά, ίσως μας φαίνεται καλύτερο το ριμέικ, χωρίς να αμφισβητήσω το ότι όντως είναι αξιόλογη δουλειά, επειδή είναι πιο κοντά στα δικά μας δεδομένα, από πολλές και διάφορες απόψεις, γι' αυτό μάλλον μας έκατσε καλύτερα το ριμέικ, μας φαίνεται πιο οικείο. Αλλιώς θα αντιμετωπίσουν οι νεότεροι ως πρωταγωνιστή τον Μπέζο, διαφορετικά τον Κωνσταντάρα. Τον Κωνσταντάρα, οι παλαιότεροι τον είχαν κατά νου ως τον τύπο του γλεντζέ, αυτή την περσόνα είχε στις ταινίες του, αυτήν υποδύθηκε και στο Εκείνες Κι Εγώ.

Για τους νεότερους που είναι αδαείς και δεν έχουν κατά νου τι εστί Λάμπρος Κωνσταντάρας στις ταινίες του, ενδεχομένως δεν είναι τόσο διασκεδαστικό, για τους παλαιότερους όμως, ήταν μια ευκαιρία να δουν αυτό το χαρακτήρα, σε νέες περιπέτειες, τι ενδιαφέρον αυτός ο χαρακτήρας να έχει για τους νεότερους, αν δεν ξέρουν τις παλιές περιπέτειες;
 
Πίσω
Μπλουζα