Εκπομπή hashtag στο Έψιλον με θέμα τα 80s

jimijoop

RetroMaNiaC
Joined
28 Απρ 2011
Μηνύματα
690
Αντιδράσεις
96
Λοιπον αυριο στο καναλι εψιλον στις 23:30 η εκπομπη hashtag με την Ελεονωρα Μελετη θα κανει αφιερωμα στην δεκαετια του 80!! Θα μιλαει για τα παντα που εγιναν στην δεκαετια του 80, απο μουσικη μεχρι πολιτικα. Βγηκε τρειλερ για την εκπομπη αλλα εχει ανεβει στο facebook και θα το δειτε στην σελιδα της εκπομπης στο facebook, hashtagetv ετσι λεγεται και θα το δειτε. Να ειστε συντονισμενοι αυριο.
 
Θα ειναι εκει και η αγαπημενη μας Μαρια Αλιφερη!!
 
Άραγε θα βάλουν την Ελεονώρα Μελέτη να πάει σε ντίσκο και να δει στο βίντεο ότι να ναι βιντεοκασέτες;

Καλά... Θεωρώ δεδομένο ότι θα έχει πάει και σε προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ με μία τεράστια εικόνα του Αντρέα! :p
 
Ωωωω τι ευχάριστα νέα είναι αυτά;;;
 
Ναι, ωραία αλλά πιο νωρίς δεν μπορούν να τα προβάλλουν; Εργαζόμενοι άνθρωποι είμαστε, δεν μπορούμε να ξενυχτάμε. :rant: Ελπίζω να το βρω από αλλού αργότερα να το δω
 
johnny19818 είπε:
Ναι, ωραία αλλά πιο νωρίς δεν μπορούν να τα προβάλλουν; Εργαζόμενοι άνθρωποι είμαστε, δεν μπορούμε να ξενυχτάμε. :rant: Ελπίζω να το βρω από αλλού αργότερα να το δω
Ελα ντε, ουτε εγω που παω σχολειο μπορω να το δω ολοκληρο, μην ανησυχεις η εκπομπη λιγες ωρες μετα το τελος της εκπομπης ανεβαινει στο επισημο λογαριασμο του καναλιου στο vimeo και οταν βρω το συνδεσμο θα το ποσταρω ευχαριστως.
 
Εγω το βλεπω live, δε χανεται αυτο, ωραια εκπομπη!!

Αν και η δεκαετια του 80 ειχε τοσα πολλα, που ουτε με 5 ωρες δε θα καλυπτοταν ολη..
 
Μετριοτατη η εκπομπη... Λιγο απο ολα, ενα πασαλειμμα χωρις να δωσει το κατι παραπανω που περιμενα.

To υλικο ηταν βιντεακια πολυ κακης ποιοτητα απο το YouTube [edit] offtopic [/edit]

Πιστευα οτι ενα καναλι που θελει να κανει τετοια εκπομπη, θα ειχε φροντισει να εχει προσβαση σε πλουσιοτερο αρχειακο υλικο απο αλλες πηγες. Αμ δε...

Επισης οι συνεντευξεις του πρωτου μερους ηταν λιγες και στημενες στο "ποδι" και καποιοι πρωταγωνιστες εμφανως ανορεκτοι να νοσταλγησουν τα παλια.

Ειδικα η Σοφια Αρβανιτη, σχεδον αποκυρηξε την μουσικη της εποχης εκεινης!

Μπορει για καποιον που δεν ψαχνεται σχετικα με το ρετρο η εκπομπη να ειχε καποιο ενδιαφερον.

Για οσους ομως εχουν ξεψαχνισει τουλαχιστον το YouTube, ηταν απογοητευτικη...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To υλικο ηταν βιντεακια πολυ κακης ποιοτητα απο το YouTube και μαλιστα τα περισσοτερα ηταν με καλυμενα υδατογραφηματα - η γνωστη κατάρα των Ελληνων "αρχειοθετων" που προβαλουν τον εαυτο τους περισσοτερο απο το ιδιο το αρχειακο υλικο που υποτιθεται οτι διασωζουν.
 


Ωωχ δεν βαριεσαι αν τα καναλια και οι λοιποι μπλογκαδοροι που "δανειζονται" την δουλεια των αλλων αναφεραν ονομαστικα την πηγη και δεν την παρουσιαζαν σαν δικη τους ,δεν θα χρειαζοταν και οι Αρχειοθετες τα Watermarks.
 
Από το λίγο που είδα κι εμένα μου φάνηκε αδιάφορη και εξαιρετικά προχειροφτιαγμένη. Βίντεο σε τόσο κακή ποιότητα που δεν μπορούσες να τα παρακολουθήσεις, αγχωμένη αφήγηση για να προλάβουμε να τα πούμε όλα με αποτέλεσμα να μην πούμε τίποτα το ουσιαστικό. Ίσως τελικά να ήταν ενδιαφέρουσα για κάποιον νεώτερο αλλά ήταν μάλλον βαρετή για εμάς που τα ζήσαμε και έχουμε προσωπική γνώμη
 
Aardvark είπε:
Ωωχ δεν βαριεσαι αν τα καναλια και οι λοιποι μπλογκαδοροι που "δανειζονται" την δουλεια των αλλων αναφεραν ονομαστικα την πηγη και δεν την παρουσιαζαν σαν δικη τους, δεν θα χρειαζοταν και οι Αρχειοθετες τα Watermarks.
Διαφωνω...

Για μενα καποιος που βαζει ενα τεραστιο αντιαισθητικο υδατογραφημα που καλυπτει την μιση οθονη, ενδιαφερεται περισσοτερο για την αναγνωριση και υστεροφημια του, παρα για το ιδιο το υλικο που υποτιθεται οτι προσπαθει να "διασωσει" και να "μοιραστει". Το κινητρο τελικα ειναι η ανιδιοτελης προσφορα ή μηπως η προσωπικη προβολη;

Και το απλοϊκο επιχειρημα οτι το υδατογραφημα εμποδιζει καποιους να εκμεταλευτουν τον κοπο των αλλων, καταριφθηκε και εχθες με την εκπομπη αυτη, καθως τα υδατογραφηματα ηταν φλουταρισμενα ή καλυμενα. Μπορει εγω πχ να καταλαβα οτι οι περισσοτερες ρετρο διαφημισεις που προβληθηκαν χθες ηταν του Argiris Classic, αλλα ο ανυποψιαστος τηλεθεατης εβλεπε απλα την μιση οθονη κιτρινη. Αρα μηδεν εις το πηλικο.

Σεβομαι τα παιδια που κανουν τον κοπο να διασωζουν αναμνησεις, αλλα για μενα οταν καποιος ψηφιοποιει και μοιραζεται αρχειακο υλικο, δεν σημαινει οτι του ανηκει κιολας.

Οι μνημες ανηκουν σε ολους. Ποση αξια θα ειχε ενα ψηφιοποιημενο Pixel με τεραστιο υδατογραφημα που θα εμποδιζε τελικα την αναγνωση του ιδιου του κειμενου;
 
Διαφωνω...

Για μενα καποιος που βαζει ενα τεραστιο αντιαισθητικο υδατογραφημα που καλυπτει την μιση οθονη, ενδιαφερεται περισσοτερο για την αναγνωριση και υστεροφημια του, παρα για το ιδιο το υλικο που υποτιθεται οτι προσπαθει να "διασωσει" και να "μοιραστει". Το κινητρο τελικα ειναι η ανιδιοτελης προσφορα ή μηπως η προσωπικη προβολη;
Μια μικρη δοση υστεροφημιας θα υπαρχει οπως χαιρονται και τα καναλια και φωτιζει το προσωπο τους με καθε o θεος να το κανει αποκλειστικο που βγαζουνε μαρκαροντας το με ενα τεραστιο Watermark αλλα περισσοτερο και τον κυριοτερο ρολο παιζει κατεμε αυτο που προειπα παραπανω,προσωπικος κοπος και δουλεια να παρουσιαζεται σαν επιτυχια και κατορθωμα αλλων οπως και επισης μονο σε μια απο τις δυο πλευρες υπαρχει το χρηματικο κερδος απο την παρουσιαση.

Και το απλοϊκο επιχειρημα οτι το υδατογραφημα εμποδιζει καποιους να εκμεταλευτουν τον κοπο των αλλων, καταριφθηκε και εχθες με την εκπομπη αυτη, καθως τα υδατογραφηματα ηταν φλουταρισμενα ή καλυμενα. Μπορει εγω πχ να καταλαβα οτι οι περισσοτερες ρετρο διαφημισεις που προβληθηκαν χθες ηταν του Argiris Classic, αλλα ο ανυποψιαστος τηλεθεατης εβλεπε απλα την μιση οθονη κιτρινη. Αρα μηδεν εις το πηλικο.

Δεν τους εμποδιζει τους δυσκολευει και πως ακριβως καταριφθηκε; ρομπα γινανε με τα κεκαλυμενα βιντεο με χαλια αποτελεσμα και αγανακτηση του κοσμου ,ας αλλαξουν τακτικη.

Σεβομαι τα παιδια που κανουν τον κοπο να διασωζουν αναμνησεις, αλλα για μενα οταν καποιος ψηφιοποιει και μοιραζεται αρχειακο υλικο, δεν σημαινει οτι του ανηκει κιολας.Οι μνημες ανηκουν σε ολους.
Οι μνημες ανηκουν σε ολους ναι ,τα χρηματα που βγαινουν απο τον κοπο των αλλων σε ποιον,τα κερδη απο τις διαφημισεις των καναλιων και των blogs παρουσιαζοντας δουλειες αλλων σε ποιον.

.

.

.

Και μενα με ενοχλουν τα μεγαλα Watermarks και αλλο τοσο με ενοχλει η τακτικη γεμιζω εκπομπες με δουλεια αλλων,ας πιασουμε την TV με τις εκπομπες αστα τα μπλογκακια που εχουν ξεπατικωσει (ρετρο φραση) οτι υλικο υπαρχει με σβησμενα Watermarks για αλλη ωρα και τους πιτσιρικαδες ρεπορτερς να κανουν δημοσιογραφια να γεμισουν την εκπομπη τους μεσα απο την καρεκλα τους και το Youtube αντι να πιασουνε ενα μικροφωνο και να βγουνε εξω να παγωσει λιγο ο .... μυτη τους.

Kαι κατι αλλο ,τα καναλια μας τα μαθανε τα Watermarks ,αυτα ξεκινησανε να βαζουνε ταμπελες που πιανανε ολη την οθονη και βγαζανε τα ματια για να μην τους κλεβουνε τα αποκλειστικα... payback time η θεια δικη;;




Τα logo των καναλιων ,μιλαω για το ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ πανω δεξια στην γωνια και αυτο ενα ειδος διαφημιστικου watermark ειναι,αντιστοιχου μεγεθους θα βαζανε και οι αρχειοθετες αν οπως προειπα υπηρχε αναγνωριση και οχι καπηλευση της δουλεια τους.
 
Θα ήθελα να σταθώ λίγο στο live της εκπομπής. Με μεγάλη μας χαρά είδαμε για άλλη μια φορά την αγαπημένη μας Μαρία Αλιφέρη , έπαθα ένα ψιλοσόκ με τον Μιχάλη Μόσιο , τον γνωστό Ταμτάκο που αν δεν μου λεγαν πως είναι αυτός δεν θα τον αναγνώριζα , και τέλος θα ήθελα να σχολιάσω την εμφάνιση του "ζεν πρεμιέ" της εποχής (ποιός ήρθε;; ;) κ. Νίκο Ζιάγκο ο οποίος εμφανίστηκε στην αρχή του live και μετά το μεγάλο βίντεο που ακολούθησε εξαφανίστηκε ως δια μαγείας και δεν ξανα αναφέρθηκε σαν να μην υπήρξε ποτέ εκεί!!! Μήπως εκνευρίστηκε και έφυγε από την μεγάλη αναμονή του βίντεο;;; Δε ξέρω , πάντως μου έκανε εντύπωση...
 
Την εκπομπή δεν την είδα, και μπορεί να την δω κάποια άλλη στιγμή... Όμως δεν θα περίμενα και κανένα αριστούργημα, και γιαυτό έκανα και το "χιουμοριστικό" σχόλιο στην αρχή.

[edit] offtopic [/edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν και ειμαστε εκτος θεματος, επετρεψε μου Aardvark απο την θεση σου ως S.M. να συνεχισω τον διαλογο καθως βρισκω αυτο το ζητημα των watermarks πολυ ενδιαφερον προς συζητηση. Στο παρελθον μια αποπειρα να συζητηθει ακριβως το θεμα των υδατογραφηματων στο φορουμ, κατεληξε (για αγνωστο λογο) σε λογοκρισια και σβησιμο μυνηματων, οποτε αν αγγιζω ευαισθητες χορδες ζητω προκαταβολικα συγνωμη.

Aardvark είπε:
Μια μικρη δοση υστεροφημιας θα υπαρχει οπως χαιρονται και τα καναλια και φωτιζει το προσωπο τους με καθε o θεος να το κανει αποκλειστικο που βγαζουνε μαρκαροντας το με ενα τεραστιο Watermark αλλα περισσοτερο και τον κυριοτερο ρολο παιζει κατεμε αυτο που προειπα παραπανω,προσωπικος κοπος και δουλεια να παρουσιαζεται σαν επιτυχια και κατορθωμα αλλων οπως και επισης μονο σε μια απο τις δυο πλευρες υπαρχει το χρηματικο κερδος απο την παρουσιαση.
Δεν τους εμποδιζει τους δυσκολευει και πως ακριβως καταριφθηκε; ρομπα γινανε με τα κεκαλυμενα βιντεο με χαλια αποτελεσμα και αγανακτηση του κοσμου ,ας αλλαξουν τακτικη.
Το καναλι εκανε μια χαρα την δουλεια του και ας υπηρχαν τα υδατογραφηματα και εν τελει παλι δεν πηρε κανενα credit ο αρχειοθετης. Κακως δεν ανεφεραν εστω με ενα σουπερακι οτι το υλικο ηταν απο τον ταδε λογαριασμο στο YouTube. Το θεμα ομως ειναι οτι το υδατογραφημα τελικα δεν τους εμποδισε να "κλεψουν" την δουλεια του αρχειοθετη.

Εμεις που ξερουμε πεντε πραγματα, θεωρουμε οτι εγιναν ρομπα θολωνοντας το μισο βιντεο. Καποιος που δεν ασχολειται, το πολυ-πολυ να απορησε επειδη εβλεπε μονο το μισο καδρο με το υπολοιπο να ειναι μια αμορφη ακατανοητη μαζα.

Aardvark είπε:
Οι μνημες ανηκουν σε ολους ναι ,τα χρηματα που βγαινουν απο τον κοπο των αλλων σε ποιον, τα κερδη απο τις διαφημισεις των καναλιων και των blogs παρουσιαζοντας δουλειες αλλων σε ποιον.
Ενδεχομενως να κανω λαθος, αλλα δεν νομιζω να εχει γινει κανενας πλουσιος βαζοντας "κλεμμενες" διαφημισεις της παλιας Ελληνικης TV στο blog του. Ουτε μπορουμε να ισχυριστουμε οτι τα καναλια εχουν τοσο ενδιαφερον για το retro υλικο, ωστε να υπαρχει η αναγκη να προστατευτει ο αρχειοθετης απο... διαφυγοντα κερδη. Στο κατω-κατω, αν πρεπει να προστατευτει καποιος, αυτος ειναι ο δημιουργος του υλικου και οχι ο κομιστης του.

Στο ιντερνετ βρισκει κανεις εκατονταδες GB απο σκαναρισμενα ρετρο περιοδικα. Στο YouTube υπαρχουν χιλιαδες ωρες ρετρο υλικου απο ολον τον κοσμο. Σπανιες συναυλιες και βιντεο κλιπ, αθλητικα γεγονοτα, ιστορικα ντοκουμεντα και "επικαιρα", ρετρο διαφημισεις και intro ξεχασμενων καναλιων, εκπομπες ολοκληρες απο περασμενες δεκαετιες.

Τι αξια θα ειχε ολο αυτο το υλικο αν καλυπτοταν απο τεραστια υδατογραφηματα του εκαστοτε αρχειοθετη, ψηφιοποιητη, uploader;

Τα κομματια αυτα της ποπ κουλτουρας και ιστοριας διασωθηκαν απο την ληθη και εγιναν διαθεσιμα στο ευρυ κοινο με πρωτοβουλια και κοπο καποιων ανθρωπων, που δεν θεωρησαν σημαντικοτερη την δικη τους αναγνωριση απο οτι το ιδιο το υλικο που διασωζουν. Το φαινομενο των τεραστιων υδατογραφηματων πραγματικα το εχω συναντησει μονο σε Ελληνικο υλικο και με κανει να απορω.

Aardvark είπε:
Και μενα με ενοχλουν τα μεγαλα Watermarks και αλλο τοσο με ενοχλει η τακτικη γεμιζω εκπομπες με δουλεια αλλων,ας πιασουμε την TV με τις εκπομπες αστα τα μπλογκακια που εχουν ξεπατικωσει (ρετρο φραση) οτι υλικο υπαρχει με σβησμενα Watermarks για αλλη ωρα και τους πιτσιρικαδες ρεπορτερς να κανουν δημοσιογραφια να γεμισουν την εκπομπη τους μεσα απο την καρεκλα τους και το Youtube αντι να πιασουνε ενα μικροφωνο και να βγουνε εξω να παγωσει λιγο ο .... μυτη τους.
Συμφωνω. Ειναι κατακριτεο πιστευω απο ολους το να κανει καποιος την δουλεια του (ειδικα οταν αμοιβεται για αυτην) λειτουργωντας ως "κλεψας του κλεψαντος". Οπως βλεπουμε ομως, ακομα και τα υδατογραφηματα δεν ειναι ικανα να σταματησουν αυτην την πρακτικη. Αρα θα ξαναπω, μηδεν εις το πηλικο.

Aardvark είπε:
Kαι κατι αλλο, τα καναλια μας τα μαθανε τα Watermarks ,αυτα ξεκινησανε να βαζουνε ταμπελες που πιανανε ολη την οθονη και βγαζανε τα ματια για να μην τους κλεβουνε τα αποκλειστικα... payback time η θεια δικη;;
Το να βαζεις υδατογραφημα σε υλικο που εχεις δημιουργησει εσυ, εστω και αν αυτο το υλικο ειναι ενα πλανο μιας σταρλετιτσας που πινει καφε ή ενος ρεματος που παρασυρει τα παρκαρισμενα αυτοκινητα, ας πουμε οτι εχει μια βαση. Δεν μου αρεσει, αλλα το κατανοω. Το να ψηφιοποιησω μια βιντεοκασετα και μετα να κρυψω το μισο πλανο προβαλλοντας το nickname μου, συγνωμη αλλα δεν μπορω να το δικαιολογησω.

Aardvark είπε:
Τα logo των καναλιων ,μιλαω για το ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ πανω δεξια στην γωνια και αυτο ενα ειδος διαφημιστικου watermark ειναι,αντιστοιχου μεγεθους θα βαζανε και οι αρχειοθετες αν οπως προειπα υπηρχε αναγνωριση και οχι καπηλευση της δουλεια τους.
Μακαρι τα υδατογραφηματα να ηταν τοσο διακριτικα οσο τα logo των καναλιων. Αν ισχυε αυτο, νομιζω οτι δεν θα ευρισκε ευκαιρια να γκρινιαξει καποιος, ουτε καν εγω που κοντευω να γινω γέρος του Muppet Show...

Καταληγοντας, να επαναλαβω πως σεβομαι τον κοπο των παιδιων που ανεβαζουν αρχειακο υλικο (για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, κυριως τον Argiris Classic και τον Akis TV) και πιστευω οτι τους αξιζει αναγνωριση. Θεωρω ομως οτι εχουν διαλεξει λαθος τροπο να διεκδικησουν αυτην ακριβως την αναγνωριση και πως, με αυτη την πρακτικη, τελικα υποβιβαζουν το πολυτιμο υλικο που διεσωσαν.
 
Άρα λοιπόν συμπεραίνω ότι δεν έχασα και τίποτα που δεν την είδα...Σίγουρα κέρδισα τον ύπνο πάντως :sleep:
 
Kι εγω ειδα χθες εντελως τυχαία την εκπομπη μετα απο ζάπινγκ! Σε καποια φαση ειχαν και ζωντανό λινκ απο τη πασίγνωστη disco "Boom boom" με το Θοδωρή Ρακιτζή και το θρυλικο dj Soulis (Υπο τους ηχους του "Big in Japan" των Alphaville) .. Απο τους καλεσμένους ο Νίκος Ζιάγκος εξιστόρησε μεταξυ των αλλων και για το γνωστο θεμα με τους παραγωγούς των 80's βιντεοταινιών πως η πλειοψηφία τους ηταν άσχετοι με το αντικείμενο και απλα βρηκαν ευκαιρία να κανουν πρόσκαιρα κέρδη γυρίζοντας μερικες βιντεοκασσέτες.. Η παντα εντυπωσιακή και γοητευτική Μαρία Αλιφέρη ανέφερε για το ποσο διαφορετική ηταν η είσπραξη της αγάπης του κόσμου εκεινη την εποχή που ηταν πιο άμεση και ζωντανή (τα γράμματα των θαυμαστών ερχονταν σε ολοκληρες σακούλες και τα διάβαζε ολα) κι επισης εξομολογήθηκε οτι ναι μεν αγαπά το χθες αλλα ξερει να παταει καλα στο σήμερα και αναγνωρίζει πως καθε εποχή εχει και τα αρνητικά αλλα και τα θετικά της.. Η Κέλλυ Σακάκου ειπε για το ποσο υπέροχο ηταν που η κρατική τηλεόραση της εποχης ειχε αρκετες σειρές βασισμένες σε μυθιστορήματα και αναγνώρισε πως ο κόσμος τοτε ηταν πιο απαιτητικός ως προς τα τηλεοπτικά δρώμενα και σε σχέση με το σήμερα παραδέχθηκε οτι εχει πέσει αρκετά το μορφωτικό επίπεδο γι'αυτο και η τηλεοραση πλεον εχει γεμίσει με "σκουπίδια"..
 
Είμαστε όντως εκτός θέματος. Και πολύ!

Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα λογοκρισίας. Τα μηνύματα είναι offtopics. Όποιος κάθεται και μαζεύει, ψηφιοποιεί και ανεβάζει υλικό έχει το δικαίωμα να βάλει όποιο watermark θέλει για να διαφυλάξει τον προσωπικό του κόπο. Όταν κάποιος κάνει αυτή τη δουλειά, -οποιοσδήποτε- κάνει όλη αυτή τη δουλειά και την ανεβάσει για όλο τον κόσμο, άμα θέλει ας μη βάλει τίποτα.


Δεν θέλουμε όμως το φόρουμ να γίνει βήμα για να σχολιάζεται (και σχολιάζετε!) με τέτοιο τρόπο δουλειά ανθρώπων που δε μπορούν να απαντήσουν για τον εαυτό τους.


Όταν κάτι είναι εκτός θέματος, σβήνεται - δεν έχει καμία σχέση με λογοκρισία η εύρρυθμη λειτουργία του φόρουμ. Όπως προαναφέραμε, μπορείτε άνετα να πιάσετε ονομαστικά οι ίδιοι τον Argirisclassic ή τον Notisthom και να τους απευθύνετε το λόγο για τα μεγάλα υδατογραφήματα. Εμείς, δεν εμπλεκόμαστε πουθενά σαν φόρουμ.

 


@supacoopa: Σε παραπέμπω
εδώ κι εδώ, όπου έχω ξαναπεί ακριβώς τα ίδια πράγματα. Και όχι, δεν αγγίζεις ευαίσθητες χορδές. Απλά δεν έχει νόημα να γίνονται τέτοιες συζητήσεις. Θα χαρώ πολύ να δω ότι έχεις κάτσει, ψηφιοποιήσει & αναρτήσει υλικό χωρίς υδατογράφημα ή με μικρό υδατογράφημα, καταπώς θεωρείς ότι είναι σωστό. Να είσαι σίγουρος, ότι πρώτη εγώ προσωπικά, θα μπω στο youtube να επαινέσω τη δουλειά σου.

 


Το θέμα κλειδώνεται και θα καθαριστεί (πάλι).
 
Το θέμα καθαρίστηκε και ξεκλειδώθηκε. Παρακαλώ θερμά να μείνουμε εντός θέματος.
 
Πίσω
Μπλουζα