Επανακυκλοφορεί τελικά τους επόμενους μήνες το θρυλικό "Pony"

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Metalcandyman
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.348
Αντιδράσεις
6.046
Η Νamco (οχι η γνωστη των videogames:D ) η εταιρια που θα φτιαχνει τα Pony εδωσε στη δημοσιοτητα ενα βιντεο που δειχνει τον τροπο συναρμολογησης του νεου Pony.Θα κατασκευαζεται στην θεσσαλονικη και θα προοριζεται για χωρες οπως τυνησια,αιγυπτος,αλγερια,μαροκο χωρις να ξερουμε κατι για την αγορα της ελλαδας.Το αμαξωμα και το πλαισιο θα κατασκευαζεται στην ελλαδα ενω το σαζμαν και ο κινητηρας 1,5 λιτρων θα κατασκευαζεται στο εξωτερικο.Η εταιρια οπως βγαζει προς τα εξω θα παραγει 24 αυτοκινητα την μερα σε τρεις διαφορετικες παραλαγες αμαξωματων αλλα οπως επισης βγαζει προς τα εξω η εταιρια η ζητηση ειναι πολυ μεγαλη και ξεπερνα τα 100 κομματια την μερα.

Πολυ καλα νεα αυτα για το θρυλικο Pony με την τιμη του να ειναι στα 7.000 ευρω για της παραπανω χωρες.

Προβολή συνημμένου 97696

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ καλο νεο Βασιλη!!!Η επισημη σελιδα εδω
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραιος γρηγορη καλα εκανες και εβαλες την επισημη σελιδα :thumb:
 
7000 για σχέδιο 40 ετών, μοτέρ τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω τεχνολογικά και σπαρτιάτικο εξοπλισμό είναι κατά την γνώμη μου πάρα πολλά! Ακόμα και η tata η ινδική εταιρεία έχει αντίστοιχης φιλοσοφίας μοντέλα σε φθηνότερη τιμή.

Χαίρομαι για την είδηση απλά δεν θεωρώ ότι δεν θα πουλήσει...για μένα θα έπρεπε να κοστολογηθεί στα 5κ!
 
Ωραια νεα!!! :)

Μακαρι να δουμε επανακυκλοφοριες και σε αλλα προιοντα.
 
7000 για σχέδιο 40 ετών, μοτέρ τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω τεχνολογικά και σπαρτιάτικο εξοπλισμό είναι κατά την γνώμη μου πάρα πολλά! Ακόμα και η tata η ινδική εταιρεία έχει αντίστοιχης φιλοσοφίας μοντέλα σε φθηνότερη τιμή.

Χαίρομαι για την είδηση απλά δεν θεωρώ ότι δεν θα πουλήσει...για μένα θα έπρεπε να κοστολογηθεί στα 5κ!

(Για Ελλάδα ξεχάστε το αφού μόλις περάσει euroncap και δουν ότι με το ζόρι θα πάρει 1-2 αστέρια θα το καταδικάσει η αγορά! Δυστυχώς δεν ζούμε στο 1977 αλλά στο 2014 και ο πελάτης έχει απαιτήσεις! Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήρθε το αυτοκίνητο των 3000 ευρώ της Τατα, Nano, στην Ευρώπη...)
 
spyros_s είπε:
Χαίρομαι για την είδηση απλά δεν θεωρώ ότι δεν θα πουλήσει...
δυο αρνήσεις = μια κατάφαση. Άρα θα πουλήσει; :P

Επί του θέματος εγώ θα πω απλώς να ευχηθούμε η συγκεκριμένη προσπάθεια να μην έχει την ίδια κατάληξη με άλλες παρόμοιες προγενέστερες...
 
Επειδή έγραψα 2 μηνύματα και στη συνέχεια έσβησα το ένα, περίσσεψε ένα "δεν" οπότε η παρατήρηση σου είναι σωστή. :)

Θεωρώ ότι δεν θα πουλήσει λόγω υψηλής τιμής κτίσης.
 
spyros_s είπε:
Επειδή έγραψα 2 μηνύματα και στη συνέχεια έσβησα το ένα, περίσσεψε ένα "δεν" οπότε η παρατήρηση σου είναι σωστή. :) Θεωρώ ότι δεν θα πουλήσει λόγω υψηλής τιμής κτίσης.
εγώ νομίζω ότι δεν θα «μοσχοπουλήσει». Σ' αυτήν την τιμή, ο ανταγωνισμός δεν είναι και τόσο δραματικός αφενός, κι αφετέρου θα παίξουν και άλλα πράγματα ρόλο, όπως η υποστήριξη μετά την αγορά, το κόστος ανταλλακτικών, η αξιοπιστία. Μόλις κυκλοφορήσουν τα πρώτα κομμάτια και ξέρουμε πλέον με τι έχουμε να κάνουμε, θα μπορέσουμε να βγάλουμε και συμπεράσματα. Εγώ πάντως τότε που είχε βγει το πρώτο Πόνυ θα ήθελα να είχα ένα, ξέροντας σήμερα πια, τι ήταν. Βέβαια αυτό ίσως να μην έχει σημασία πλέον, εφόσον σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα (και όχι μόνο) ήταν πολύ έως απείρως ποιοτικότερα και πιο αξιόπιστα από σημερινούς διαδόχους. Τότε φτιάχνονταν για μια ζωή που λέει ο λόγος.
 
δεν θα έλεγα ότι τα παλαιότερα αυτοκίνητα ήταν πιο αξιόπιστα λόγω καλύτερης κατασκευής και υλικών αλλά λόγω απλούστερης κατασκευής που επέτρεπε και στον πλέον αδαή να "βάλει χέρι" στο αμάξι και να επισκευάσει μόνος του κάποια απλά πράγματα!
 
spyros_s είπε:
δεν θα έλεγα ότι τα παλαιότερα αυτοκίνητα ήταν πιο αξιόπιστα λόγω καλύτερης κατασκευής και υλικών αλλά λόγω απλούστερης κατασκευής που επέτρεπε και στον πλέον αδαή να "βάλει χέρι" στο αμάξι και να επισκευάσει μόνος του κάποια απλά πράγματα!
είναι η λεγόμενη αρχή του «αν δεν υπάρχει, δεν μπορεί και να χαλάσει». Αυτή η αρχή από ό,τι αντιλαμβάνομαι θα ισχύσει και στο νέο πόνυ, από ανάγκη περισσότερο παρά από επιλογή.
 
Kατ'αρχήν τι προδιαγραφές θα έχει? Ρύποι? Διότι αν είναι να βγαίνει ένα ετήσιο έξοδο 500 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας, δεν θα το ακουμπήσει κανένας. Πλέον δεν έχει σημασία μόνο η τελική τιμή απόκτησης αλλά (κυρίως) τα πάγια έξοδα & η συντήρηση.

Ευχάριστα νέα βεβαίως αλλά οι συνθήκες στην αγορά έχουν αλλάξει από τη δεκαετία του '70. Καλό θα ήταν αυτό το αυτοκίνητο να μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς ως μια προσιτή εναλλακτική σε άλλα "δυτικά" προϊόντα, αλλά είμαι λίγο επιφυλακτικός.
 
Χαχαχα! Γελάω γιατί είδα το thread φευγαλέα (ούτε την κατηγορία που ήταν δεν πρόσεξα) και αρχικά νόμιζα ότι αναφερόταν στο Μικρό μου Πόνυ. Έτσι πηγαίνοντας στο τελευταίο ποστ που έλεγε για ρύπους τα'παιξα. Ε,μετά που είπατε για τέλη κυκλοφορίας πήρα μυρωδιά τι παίζει.

Στο θέμα μας τώρα, χαίρομαι που θα υπάρχει δουλειά σε ελληνικά (θέλω να πιστεύω) χέρια και γενικά ότι θα παράγονται αυτοκίνητα ξανά στη χώρα μας. Επίσης έχω να πω ότι οι αγορές όπως η Βόρεια Αφρική φαίνεται να είναι ότι πρέπει για τέτοια αμάξια αν σκεφτεί κανείς το ότι τα Lada ακόμη παράγονται στην Αίγυπτο. Ε, τώρα αν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα θα δείξει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
johnny19818 είπε:
Στο θέμα μας τώρα, χαίρομαι που θα υπάρχει δουλειά σε ελληνικά (θέλω να πιστεύω) χέρια και γενικά ότι θα παράγονται αυτοκίνητα ξανά στη χώρα μας.
Αυτο! Και λογικ αθα εχουν κανει την ερευνα τους για να προχωρησουν σε παραγωγη. Καλες πωλησεις να εχουν.
 
Το νέο PONYαποτελεί αποτέλεσμα της Έρευνας και Ανάπτυξης πολλών ετών. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μηχανικά μέρη τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσικό styling. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση προβλημάτων, την εύκολη και γρήγορη επισκευή με φθηνά ανταλλακτικά. Φτιαγμένο από νέας γενιάς φύλλα χάλυβα.
Είναι όλο και πιο ευρέως αποδεκτό ότι το styling των στρογγυλοποιημένων μερών γίνεται σταδιακά και αυτόματα παρωχημένο μέσα σε λίγα χρόνια. Η μείωση τιμής γίνεται κατά τουλάχιστον 15% ετησίως. Δηλαδή μόνο σε τέσσερα (4) χρόνια, ο αγοραστής χάνει περίπου το 60% επί της αρχικής τιμής αγοράς του αυτοκινήτου.
Aς προσέχουν λίγο τι γράφουν στο site... Θα εκτιμούσα περισσότερο την ξεπερασμένη σχεδίαση αν έλλειπαν αυτές οι "δικαιολογίες". Όμως αναλυτικά τις προδιαγραφές δεν τις γράφει ακόμα. Τώρα τα "μηχανικά τελευταίας τεχνολογίας" εναρμονίζονται άραγε με τις υπάρχουσες προδιαγραφές? Πάντως όταν με το καλό βγει στην αγορά το δημόσιο πρέπει να κάνει μαζικές παραγγελίες (bye bye Berlingo... :animlaugh: )
 
Μπα...στην Ελλάδα ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά με σαφείς αυτοκαταστροφικές τάσεις! Θυμηθείτε τι έκαναν στα μέσα της δεκαετίας του 90 με την Νισσάν στο Βόλο! Αν η αστυνομία και το δημόσιο προμηθευόταν τα sunny αντί των ρημαδοastra που επέλεξε με την γνωστή "τακτική" το εργοστάσιο θα επιβίωνε και θα έκανε μετά και τα αλμέρα! Γενικά η ιστορία ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι γεμάτη γεγονότα που μας πληγώνουν και μας γεμίζει ντροπή και θυμό για τις επιλογές του παρελθόντος.

@prisma: πολύ φοβάμαι ότι τα μοτέρ που θα χρησιμοποιούν είναι εκείνα που χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί της vw στα δικά τους minivan και μικρά επαγγελματικά 15 χρόνια πριν με την μέτρια αξιοπιστία και απόδοση αλλά και ρύπους άλλης εποχής. Ειλικρινά δεν ξέρω ποια μοτέρ θα είναι χειρότερα αυτά η τα tu του psa group των 90'ς που επίσης είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν! Όπως και να έχει καλή επιτυχία στην namco!
 
Πάντως το εργοστάσιο απ'ότι βλέπω είναι λίγο έξω από Θεσσαλονίκη. Μήπως να πώ να ρίξω κάνα βλέφαρο να δω τι παίζει. Είναι πλησίον του πρώην εργοστασίου της Κόκα Κόλα.

Ωραίο το site της εταιρίας, έχει και εικόνες από τα παλιά πολύ ρετρό!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα