Εργασίες Συντήρησης

Όσες φορές κι αν κάνω refresh, τα δείχνει πάλι μπλε! Εάν αυτή την στιγμή κάνω κλικ να μου ανοίξει την Βάσω Κυριακοπούλου σε άλλο tab, θα μου ανοίξει ένα προφίλ κενό κι επιστρέφοντας στο tab που είναι σειρά, θα δω πως έχει κοκκινίσει! Ουσιαστικά δηλαδή είναι ναι μεν κόκκινο, απλά σαν να μη γίνεται σωστά ο έλεγχος και πρέπει να του το πιστοποιήσεις κλικάροντας τον ηθοποιό που δεν έχει προφίλ, με την διαφορά ότι αρχικά δε μπορείς να ξέρεις ποιος είναι...
Αυτο ακριβως κανει και ο firefox 4 σε linux , οπως και ο Epiphany.
 
Aπ οτι βλεπω, το προβλημα πρεπει να εχει λυθει
 
Δυστυχως οχι

edit*

Ευτυχως ναι - Απλα πρεπει να μην ξεχναμε το F5, οπως εκανα εγω τωρα...
 
bernard.c είπε:
Όχι, έχω Internet Explorer 8. (επειδή είμαι παντελώς άσχετος με αυτά, ελπίζω να σου δίνω την σχετική απάντηση σε αυτό που με ρωτάς!!) #)
Ναι, μια χαρά απάντηση μου έδωσες! :) Για "Browser" (περιηγητή) που χρησιμοποιείς για το internet σε ρώτησα!

Λύθηκε το πρόβλημα! Μόλις μπήκα τυχαία σε μια εκπομπή που πέρασε ο Νάσος και όλα κομπλέ! Ξεκινάμε πάλι. ;)

Υ.Σ. Τελικά τι έφταιγε;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mετα την αναβαθμιση σε νεα εκδοση του MediaWiki, καποιο css καπακωνε το σωστο...τρεχαγυρευοπουλος :)
 
Καλά..κακώς ρώτησα μιας και δεν έχω δουλέψει πολύ πάνω σε html και css παρά μόνο σε php. Στην 1.18 έκδοση είμαστε τώρα; Κατάλαβα στο περίπου αλλά δεν ξέρω τι αλλαγές έγιναν, οπότε... Σημασία έχει ότι δουλεύει κανονικά πάλι. Μια άλλη λεπτομέρια που παρατήρησα είναι ότι όταν ανεβαίνει φωτογραφία την δίνει ως άνοιγμα νέας σελίδας. Προηγουμένως νομίζω πως δεν ήταν έτσι. Πως την αποθήκευε πριν; Όχι ότι έχει σημασία, απλή απορία. Και κάτι τελευταίο. Το box για "μικρές αλλαγές" πότε το χρησιμοποιούμε και για ποιο λόγο;
 
Ποιος έκανε την αλλαγή ως "Direct fixer" εδώ; Έσβησε τελείως μια θεατρική παράσταση. Είναι αυτόματος μηχανισμός somehow ή έγινε γκάφα;
 
Δεν έσβησα τίποτα οπότε δεν έπαιξε ανθρώπινη τέτοια παρέμβαση (σβήσιμο), για τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα τι έγινε