Ερωτήσεις για Daphne Emulator

Fred Madison

RetroMaNiaC
Joined
24 Mαϊ 2010
Μηνύματα
654
Αντιδράσεις
105
Γεια χαρά σε όλους! Σε λίγο καιρό τελειώνει η arcade καμπίνα μου. Εκτός από τα mame θα ήθελα να μπορώ να παίζω και κάποια άλλα παιχνίδια. Τα mame καθότι εύκολα στο σετάρισμα πάνω κάτω τα ψιλοκαταφέρνω. Στα υπόλοιπα είμαι παντελώς άσχετος. Θα ήθελα τη βοήθεια όποιου έχει τον χρόνο και την διάθεση να μου εξηγήσει κατ' αρχάς πως θα μπορέσω να τρέξω Daphne Emulator. Διαβάζω πως θέλει DVD. Άλλοι πάλι λένε πως δε θέλει. Έχω μπερδευτεί. Υπάρχει κανείς που να το έχει καταφέρει και να μπορεί να μου πει πως να το κάνω και γω; Θέλω να βάλω και άλλους emulators (Ν64, SNES κλπ) αλλά ένα βήμα τη φορά. Μετά το Daphne θα πάρουν σειρά και άλλα. Το frontend που θα τα τρέχω είναι το maximus arcade (δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι αυτό, απλά το αναφέρω). Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο που κάνετε να διαβάσετε το μεγάλο ποστ μου και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 
Δεν έχει πρόβλημα...

...ο Daphne, παίζει και με τους δύο τρόπους: είτε από DVD είτε από Mpeg2 αρχεία που διαβάζει από το σκληρό...

...συν μία ακόμη επιλογή που παρέχει, για ανάγνωση από το αυθεντικό Laser Disc, με το κατάλληλο player! :)
 
Ευχαριστώ Ace. Κάποιο tutorial για να δω πως μπορώ να το κάνω; Κάποια οδηγία; Κάποιος που το έχει κάνει και ξέρει τον τρόπο;
 
Αν και το στήσιμο του συγκεκριμένου emulator δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο...

...θα πρότεινα να ξεκινήσεις διαβάζοντας λίγα πράγματα εδώ.

Να συμπληρώσω σχετικά, ότι το υλικό που χρησιμοποιεί ο Daphne emulator, είναι το ROM set που χρησιμοποιεί και ο MAME για κάθε παιχνίδι, συν τα αντίστοιχα αρχεία βίντεο, μορφής MPEG2, που ζυγίζουν αρκετές εκατοντάδες MB.