Εσκασε μυτη Demo απο το ακυκλοφορητο Castlevania Resurection του Dreamcast (Λιγα λογια + Playtrough)

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.814
ddddddd.jpg

To Castlevania Resurrection θα ηταν παιχνιδι της γνωστης σειρας Castlevania για την νεα τοτε κονσολα της SEGA το Dreamcast και μαλιστα την δημιουργια του παιχνιδιου την ειχε αναλαβει developer team απο την αμερικη και οχι η Konami ιαπωνιας η καποιο αντιστοιχο studio απο ιαπωνια που συνεργαζοταν με την Konami.To demo αυτο παρουσιαστηκε σε λιγους δημοσιογραφους και VIP ατομα στην Ε3 1999 ομως τελικα ποτε δεν τελειωσε η αναπτυξη του ωστε να κυκλοφορησει με τους λογους να ειναι πολλοι και διαφοροι αλλα στην τελικη ολοι σταθηκαν στην εμπορικη αποτυχια της κονσολας καθως υπηρξαν και αλλα παιχνιδια που γιαυτο τον λογο δεν κυκλοφορησαν ποτε αλλα και διαφοροι third party που ουτε καν ασχοληθηκαν με το Dreamcast.To παιχνιδι μοιαζει πολυ με το Castlevania 64 του Ν64 με καλυτερα ομως γραφικα και μοντελα χαρακτηρων οπως και την ομιχλη που ειχε το Castlevania του Ν64 λογο της μεγαλυτερης ισχυς του Dreamcast.Το demo Λοιπον αυτο περιεχει 5 πιστες που μπορουμε να παιξουμε και της επιλεγουμε πατωντας το start ενω με το που ξεκιναμε το παιχνιδι μετα το logo της Konami και το ονομα του παιχνιδιου ξεκιναμε απο την πιστα με το ονομα Courtyard και συνανταμε καποιους εχθρους οπως φαντασματα η μαγους η τους σκελετους απο ψηλα που μας πετανε κοκαλα.Μπορουμε να σκοτωσουμε οτι γουσταρουμε και μετα για να παιξουμε καποια αλλη πιστα καθως δεν μπορουμε να συνεχισουμε επιλεγουμε με το start.Στην πιστα stairs βλεπουμε εναν μεγαλο χωρο που μολις πλησιασουμε εμφανιζονται μαγοι που αιωρουνται και μας πετανε μπλε φλογες και στα δεξια μια μεγαλη σκαλα που στην πορεια μας θα πολεμησουμε και τους γνωστους σκελετους που μας πετανε κοκαλα οποτε μολις ανεβουμε πανω παταμε το start για την επομενη πιστα.Η επομενη πιστα ονομαζεται Hall και ξεκιναει απεξω οποτε μολις σκοτωσουμε εχθρους κλπ αν αγγιξουμε την πορτα περναμε στην επομενη πιστα ως συνεχεια αυτης που ονομαζεται Corridor και στην ουσια τρεχουμε για να ξεφυγουμε απο ενα τερας με τρια κεφαλια φιδιου αποφευγοντας τους λακους με την λαβα και τα χερια που υπαρχουν στο πατωμα και μας πιανουν και μας κθυστερουν ωστε να μας χτυπησει το τερας.Απο κει και μετα υπαρχει η τελικη πιστα με το ονομα Chapel η οποια εχει διαφορους εχθρους και λακους με λαβα και σκαλες πιου οδηγουν στο πανω πατωμα αλλα η ουσια ειναι κατω καθως αν σβησουμε ολες της φλογες στην πιστα ανοιγει η πορτα και μολις μπουμε εμφανιζεται ο αρχηγος του demo αυτου που ειναι η μεδουσα.Η μεδουσα εχει δυο μορφες οποτε μολις σκοτωσουμε την πρωτη μετα πρεπει να σκοτωσουμε το κεφαλι της και μολις γινει αυτο στη μεση του δωματιου εμφανιζεται η σφαιρα που γνωριζουμε απο παλιοτερα Castlevania παιχνιδια που μολις την περνουμε βγαινει η πιστα.Εδω μολις την περνουμε μας γυρναει στο λογο της Konami στην αρχη του παιχνιδιου και εχει ενα bug που φαινεται η ενεργεια του χαρακτηρα μας κλπ.Καποιες κινησεις του Castlevania 64 oπως να πιανομαστε απο ψηλοτερες επιφανειες δεν υπαρχουν σε αυτο το demo αλλα λογικα θα υπηρχαν στην τελικη εκδοση του παιχνιδιου και κλασσικα μεσα στο παιχνδιι μαζευουμε καρδιες για τα special οπλα που εχουμε οπως μπουμερανγκ,στιλετα,τον αγιασμο κ.α που μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αν και σε καποια φαση ενoς Playthrough την πατησα καθως ξεπερασα της 99 καρδιες και μετα αυτες μηδενισαν.Πραγματικα πιστευω πως θα ηταν ενα αξιολογο παιχνιδι του Dreamcast και της σειρας γενικοτερα ασχετα αν τα 3D Castlevania δεν εχουν κανει και καμια τρελη επιτυχια οποτε κριμα που δεν κυκλοφορησε.Μακαρι καποια στιγμη να το πιασουν καποιοι mods και με βαση το Demo η ακομα και με στοιχεια απο την original dev team να φτιαξουν ενα κανονικο παιχνιδι να γουσταρουμε.

To κατεβαζετε απο το παρακατω link.

To παρακατω playthrough ειναι απο μενα ετσι για την φαση ως τεραστιος οπαδος της σειρας Castlevania.

 
Eιχαν φτιαξει απιστευτες πιστες σε αυτο το castlevania.Δυστυχως δεν ειναι ολες στο demo.Παιχνιδαρα θα εφτιαχναν αν τελειωναν το παιχνιδι.
 
Eιχαν φτιαξει απιστευτες πιστες σε αυτο το castlevania.Δυστυχως δεν ειναι ολες στο demo.Παιχνιδαρα θα εφτιαχναν αν τελειωναν το παιχνιδι.
Koιτα οπως λεγεται το παιχνιδι ειχε ολοκληρωθει γυρω στο 25% οποτε θεωρητικα μπορει να υπαρχει καπου εκει εξω και κατι περισσοτερο απλα αυτο ειναι μονο θεωρια γιατι το demo αυτο ειναι το μονο επισημο στοιχειο του παιχνιδιου που υπαρχει.Τωρα αν ενοεις για της πιστες που υπαρχουν στο demo μονο αν παιξει καποιος το demo σε emulator θα εμφανιστει και η πεμπτη πιστα με το τρικεφαλο φιδι με την ονομασια corridor γιατι αυτη η πιστα δεν μπορει να παιχτει στην original Κονσολα οποτε εσυ που το επαιξες στο Dreamcast λογικα δεν μπορεσες να την παιξεις.
 
Nαι δυστυχως δεν παιζει η πιστα με το τρικεφαλο φιδι στο dreamcast.Καποιες περιοχες η πιστες που δεν υπαρχουν στο demo ειναι αυτη με τα δεντρα που εχει εξαιρετικα γραφικα και σχεδιασμο και εχει και αλλες περιοχες.

 
Εμένα άλλο μου κάνει εντύπωση: Υπήρχε GD-ROM Recordable; (άρα και recorder; )

Castlevania Resurrection dreamcast prototype.jpg
 
Δεν συλλεγω dev kits, beta εκδοσεις κλπ.

Εμενα μ' αρεσει περισσοτερο η standard κονσολα που μπορουσε να αγορασει ο οποιοσδηποτε τον καιρο εκεινο. Το νοσταλγικο μερος του θεματος εχει για μενα μια σημασια. Αυτα τα dev kits δεν τα ηξερε κανεις τοτε και πολλα απο αυτα ειναι πλεον μονο για το ραφι, γιατι αποκλειεται να ξαναλειτουργησουν. Και εκτος απο πραγματα για oric, δεν αγοραζω για να βαζω στο ραφι.

Εξαλλου αυτα αλλαζουν χερια για εξωφρενικα ποσα, πολυ περισσοτερα απ' οτι μου περισσευαν ποτε για τετοια πραγματα.
 
Παρολο που εληξαν οι αδειες και παλι η Sega σε απαγορευει να τα χρησιμοποιησεις ως Dev kit για δημιουργια παιχνιδιου η κατι καλο λογω οτι υπαρχουν τεχνολογιες απο τριτες εταιρειες και αυτο μπορει να φερει μπελαδες στην Sega. Για την ωρα υπαρχει ο KOS 2.0, Simulant και ο Dream Engine για homebrew.
 
Καλα αυτα τα παιχνιδια με τιποτα δεν ταιριαζουν σε 3D, πολυ λιγα επεζησαν της μεταφορας σε 3d οπως το Mario, Zelda που εβαλε ενα σωρο νεα στοιχεια η Nintendo εχοντας βεβαια τους καλυτερους δημιουργους παιχνιδιων στον κοσμο. Το βλεπεις και δεν σου καθεται, να ειναι ενας σκελετος ακινητος να σου πεταει κοκκαλα και να παλευεις σε 3d περιβαλλον να τον χτυπησεις. Λογικα η konami το παρατησε το 3d και η σειρα απο οτι ξερω ειναι σε χειμερια ναρκη εδω και πολλα χρονια.
 
Παντως δεν σημαινει οτι στο 3d δεν θα ειχε διασκεδαστικο gameplay και δεν θα ελεγε κανενας οχι σε ενα τετοιο ολοκληρωμενο castlevania για το dreamcast με αυτες τις 3d γραφικαρες.Ταιριαζει απολυτα στο dreamcast και δεν θα ειχε καποιο νοημα να εκαναν και στο dreamcast 2d castlevania.Aπο το nes μεχρι το ps1 εβγαλε τα 2d castlevania που ηθελε η konami και με το dreamcast ειχε φτασει η ωρα για ενα νεο 3d castlevania που θα εδειχνε τις δυνατοτητες της κονσολας και της νεας γενιας.
 
Πίσω
Μπλουζα