Η Ρένα είναι οφ-σάιντ (1972)

BETTY BOOP

Official *GOD* of RetRo
Joined
25 Απρ 2010
Μηνύματα
9.269
Αντιδράσεις
6.070
Η Ρένα είναι οφ-σάιντ (1972)


Retrodb:
http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/%CE%97_%CE%A1%CE%AD%CE%BD%CE%B1_%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9_%CE%BF%CF%86%CF%83%CE%AC%CE%B9%CE%BD%CF%84

Κωμωδία σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου με τους Ρένα Βλαχοπούλου, Νίκο Γαλανό, Δημήτρη Νικολαίδη, Βασίλη Τσιβιλίκα, Σωτήρη Τζεβελέκο, Ελίζα Βόζεμπεργκ και άλλους.

Η Ρένα Καπλάνη (Ρένα Βλαχοπούλου), μοδίστρα σε ένα οίκο μόδας, αναλαμβάνει να παραδώσει την τουαλέτα μιας κυρίας, αλλά οι ρεσεψιονίστ του ξενοδοχείου δεν την αφήνουν να ανέβει στο δωμάτιο της πελάτισσας επειδή στον ίδιο όροφο μένει ο διάσημος ποδοσφαιριστής Χούλιο Μπάλμας (Νίκος Γαλανός). Η Ρένα εξοργίζεται και όταν εμφανίζεται ο Χούλιο, του αστράφτει ένα δυνατό χαστούκι. Οι άνθρωποι που είδαν το περιστατικό νομίζουν ότι ο Χούλιο είναι γιος της και της ζητούν να τον πείσει να μεταγραφεί στην ομάδα τους, προσφέροντας μεγάλα χρηματικά ποσά. Ο Χούλιο ερωτεύεται την κόρη της Ρένας, Βάνα (Ελίζα Βόζεμπεργκ) αλλά η Ρένα δεν θέλει να πάρει το παιδί της ένα ποδοσφαιριστή, σε αντίθεση με τον εν διαστάσει σύζυγό της Αντώνη (Δημήτρη Νικολαίδη). Στη συνέχει θα αλλάξει γνώμη και θα παραμελήσει τη δουλειά της για να γίνει αρχηγός ποδοσφαιρικής ομάδας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευχάριστη ταινία μου αρέσει αρκετά και την βλέπω συχνά στην οποία περνάει και το μύνημα ότι οι σπουδές και τα πτυχία καμιά φορά (ακόμα και για τότε) δεν συνεπάγονται και μιας οικονομικής άνεσης πράγμα που γίνεται το ποδόσφαιρο.

Ο Σωτήρης Τζεβελέκος απόφοιτος των πολιτικών και οικονομικών επιστημών (άσε των πολιτικών του λέγε η Βλαχοπούλου να δεις καμιά προκοπή) εργάζεται σε ένα οίκο μόδας και ουσιαστικά αν και πτυχιούχος ουσιαστικά εκτελεί θελήματα εκεί μέσα.

Στην ταινία σατιρίζεται η παρουσία ξένων ποδοσφαιριστών στις ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες και η μανία των ομάδων να αποκτήσουν ξένους παίκτες.

Είναι η τελευταία ταινία τόσο της Ρένας Βλαχοπούλου όσο και του Αλέκου Σακελλάροιυ στην Φίνος Φιλμ.
 
Λεπτομέρεια : ο Αλέκος Σακελλάριος εμφανίζεται και μέσα στην ταινία (σε ποιά άλλη γνωστή ταινία το έχει κάνει, και με το μπαρδόν δηλαδή ?), στη σκηνή που από το άγχος του ξηλώνει λίγο λίγο το πουλόβερ του κατά τη διάρκεια του ματς, κάνοντας τη Ρένα να σχολιάσει "Να δεις που αυτός θα το πάει μέχρι σώβρακο!".

Κανα-δυο πλάνα πριν ή μετά από αυτή τη σκηνή, ο Αλέκος Ζαρταλούδης αξιολογεί και επαναξιολογεί εναν παίχτη της ομάδας του κατά τη διάρκεια μιας "κατεβασιάς", που λέγαμε παλιά, , με τις γνωστές ατάκες "Έλα καμάρι μου, έλα Καραϊσκάκη μου, έλα Κολοκοτρώνη μου, ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΣ ΚΡΕΑΣ !"
 
panp είπε:
Λεπτομέρεια : ο Αλέκος Σακελλάριος εμφανίζεται και μέσα στην ταινία (σε ποιά άλλη γνωστή ταινία το έχει κάνει, και με το μπαρδόν δηλαδή ?), "
Ο Σακελλάριος κάνει "cameo" εμφανίσεις σε αρκετές ταινίες του, ως άλλος Χίτσκοκ. Από ταινίες της Ρένας μου 'ρχονται στο μυαλό η "Κόμησσα της Κέρκυρας", το "Ζητείται επειγόντως γαμπρός" και η "Θεία μου η χίπισσα". Εμφανίζεται και στο "Ρένα, τα ρέστα σου", αλλά εκεί πια έχει κανονικό ρόλο!
 
appoul είπε:
Ο Σακελλάριος κάνει "cameo" εμφανίσεις σε αρκετές ταινίες του, ως άλλος Χίτσκοκ. Από ταινίες της Ρένας μου 'ρχονται στο μυαλό η "Κόμησσα της Κέρκυρας", το "Ζητείται επειγόντως γαμπρός" και η "Θεία μου η χίπισσα". Εμφανίζεται και στο "Ρένα, τα ρέστα σου", αλλά εκεί πια έχει κανονικό ρόλο!
Εγώ αναφερόμουν στην ασπρόμαυρη "Η νύφη τό'σκασε" (αν δεν κάνω λάθος, αυτή δεν είναι με την Καρέζη και το φαντάρο που την ψάχνει με το ΚΤΕΛ; ) όπου εμφανίζεται στο γλέντι λέγοντας "με το μπαρδόν δηλαδή, δεν έρχεστε να πιούμε κανα κρασάκι, να πούμε κι ένα τραγουδάκι, με το συμπάθειο". Κάθε τρεις λέξεις, με το "μπαρδόν" και το "με το συμπάθειο", τρομερό "ρολάκι"...
 
appoul είπε:
Ο Σακελλάριος κάνει "cameo" εμφανίσεις σε αρκετές ταινίες του, ως άλλος Χίτσκοκ. Από ταινίες της Ρένας μου 'ρχονται στο μυαλό η "Κόμησσα της Κέρκυρας", το "Ζητείται επειγόντως γαμπρός" και η "Θεία μου η χίπισσα". Εμφανίζεται και στο "Ρένα, τα ρέστα σου", αλλά εκεί πια έχει κανονικό ρόλο!
Οι περισσοτερες εμφανισεις του Σακελλαριου ΔΕΝ ηταν "καμεο"... Επαιζε ρολακι κανονικο!

Ο Χιτσκοκ εκανε "καμεο" δλδ ενα φευγαλεο σιωπηλο περασμα που πολλες φορες δεν γινοταν αντιληπτο με την πρωτη
 
Έχω την εντύπωση ότι το cameo δεν είναι αποκλειστικά σιωπηλό πέρασμα. Και τα (πολύ) μικρά ρολάκια που παίζουν οι διάσημοι/ες σε ταινίες (συχνά υποδυόμενοι/ες τους εαυτούς τους) cameo λέγονται. Συνεπώς εγώ θα ονόμαζα cameo ας πούμε τη μία και μοναδική ατάκα που πετάει ο Σακελλάριος στους Δεμίρη-Αλεξανδράκη στην "Κόμησσα της Κέρκυρας" ("τα ΄πιασε τα λεφτά του" ή κάτι τέτοιο).

http://en.wikipedia.org/wiki/Cameo_appearance
 
panp είπε:
Λεπτομέρεια : ο Αλέκος Σακελλάριος εμφανίζεται και μέσα στην ταινία (σε ποιά άλλη γνωστή ταινία το έχει κάνει, και με το μπαρδόν δηλαδή ?), στη σκηνή που από το άγχος του ξηλώνει λίγο λίγο το πουλόβερ του κατά τη διάρκεια του ματς, κάνοντας τη Ρένα να σχολιάσει "Να δεις που αυτός θα το πάει μέχρι σώβρακο!".
Κανα-δυο πλάνα πριν ή μετά από αυτή τη σκηνή, ο Αλέκος Ζαρταλούδης αξιολογεί και επαναξιολογεί εναν παίχτη της ομάδας του κατά τη διάρκεια μιας "κατεβασιάς", που λέγαμε παλιά, , με τις γνωστές ατάκες "Έλα καμάρι μου, έλα Καραϊσκάκη μου, έλα Κολοκοτρώνη μου, ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΣ ΚΡΕΑΣ !"
Υπάρχει ακόμα μια ταινία που ο Α.Σακελλάριος κάνει τον περιπτερα της γειτονιάς! Η ταινία λέγεται "Καλως ήλθε το δολλάριο" παραγωγής 1967 με πρωταγωνιστές τον Γ.Κωνσταντίνου, Ν.Λινάρδου, Αλ.Τζανετάκο, Τ.Γαρμπή, Α.Καλουτά, Ν.Φέρμας, Μ.Δεμίρης, Σ.Μουστάκας, Σ.Ξενίδης!
 
η βοζεμπεργκ δεν εμφανιστηκε σε αλλη ταινια.αφοσιωθηκε στη νομικη,παντως μεγαλος προφητης ο κυρ Αλεκος.παει η βλαχοπουλου να δωσει τα σορτσακια και κανεις ποδοσφαιριστης δεν μιλουσε ελληνικα.οπως ειναι σημερα που οι ελληνες παιχτες μετρουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου.
 
Κορυφαία σκηνή οι επισκέψεις των παραγόντων (αλλά και οι συσκέψεις στα γραφεία τους) : "Τρεις κόκκινοι κύριοι", "Τρεις πράσινοι κύριοι", "Τρεις κίτρινοι κύριοι"... Και στις αντίστοιχες συσκέψεις, όλα στο πλάνο είναι στο αντίστοιχο χρώμα του "Κοκκιναϊκού", του "Πρασιναϊκού" και του "Κιτριναϊκού"...

Ε ρε αθάνατες τρισένδοξες εποχές του ΠΟΚ...Τώρα οι δύο από τους τρεις συνεταίρους μαζεύουν επειγόντως λεφτά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το ωραίο είναι επίσης οτι αλλάζει και ο αριθμός των κυπέλλων στο βάθος.
 
Πολύ καλή ταινία που δεν την προβάλλει και πολύ συχνά. Μια καλή ευκαιρία να βλέπουμε τα γήπεδα στης δεκαετίας του 70.
 
Ωραία ταινία με πολλές ατάκες και την Βλαχοπούλου με το γνωστό της νεύρο...
 
Ρενα Βλαχοπουλου

Η μπάλα

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ερώτηση 1η: Ο Γαλανός έφαγε κανονικό χαστούκι; Το ορίτζιναλ χαστούκι της Βλαχοπούλου;
Ερώτηση 2η: Ο Τσιβιλίκας πόσο υπέρτατος; 
 
υπαρχει μια σκηνη σχεδον αποκλειστικα αυτοσχεδιαστικη
οταν απει η βλαχοπουλου στο γαφειοτου δημητρη νικολαιδη
 
Δεν μπορώ να μην συγχαρώ τον διαχρονικά πετυχημένο σεναριογράφο Αλέκο Σακελάριο για την διακωμώδηση του αφελληνισμού των ομάδων του Ελληνικού (???) ποδοσφαίρου μέσω της ταινίας. Αλλά περισσότερο τον συγχαίρω πως ήταν τόσο μπροστά από την εποχή που διαδραματιζόταν η ταινία και συγκεριμένα την δεκαετία του '70 όπου οι ξένοι ήταν πολύ λίγοι σε σχέση με σήμερα στις ομάδες.
Επική στιγμή όταν η Ρένα πηγαίνει στα αποδυτήρια της ελληνικής (???) ομάδας που δεν υπάρχει Έλληνας για δείγμα. Τι μου θυμίζει? Τι μου θυμίζει? Το ποδόσφαιρο στις μέρες μας και τις απαξιωμένες ομάδες των μεγαλόσχημων παραγόντων.
Πολύ όμορφη η παρουσία της Ελίζας Βόζεμπεργκ που δίνει ένα πολύ όμορφο και δροσερό τόνο στην ταινία. Καταλυτική η εύθυμη παρουσία του Τσιβιλίκα που συναγωνίζεται επάξια την μεγάλη Ρένα μας σε ατάκες και εύθυμα περιστατικά που προκαλούν αβίαστα το γέλιο.
Απολαύστε τις τόσο όμορφες εξωτερικές εικόνες της ταινίας όχι μόνο των γηπέδων αλλά και γενικά που δείχνουν μια άλλη Ελλάδα του '70 πιο ήρεμη, πιο όμορφη, πιο χαλαρή καμμιά σχέση με την σημερινή παρακμιακή και απαισιόδοξη εικόνα της χώρας με κουρασμένους πολίτες.
 
συγνωμη αλλα θα διαφωνησω με την παρουσια της κυριας βοζενμπεργκ,αταλαντη εντελως,πρωταγωνιστρια ηταν απαραδεκτο κατα την
γνωμη μου
 
Συμφωνώ.Όμορφη η Βόζεμπεργκ , αλλά δεν είναι τυχαίο που δεν πρόκοψε στην υποκριτική.
 
Πού είναι η διαφωνία? (Δεν ξέρω την κυρία, δηλαδή την έχω ακουστά από τη μετέπειτα πορεία της αλλά δεν ξέρω πώς έμοιαζε). Ήταν μια εντελώς ατάλαντη αλλά όμορφη παρουσία που έδινε εναν πολύ όμορφο και δροσερό τόνο στην ταινία. Ορίστε, συνδύασα τα δύο ποστ χωρίς κανένα πρόβλημα ή αντίφαση.
 
Πίσω
Μπλουζα