Ιστορία με "Εικόνες"

τεύχος 501 28/05/1965 Ύδρα

τεύχος 502 04/06/1965 Εύη Μαράντη

τεύχος 503 11/06/1965 Μοντέλο

τεύχος 504 18/06/1965 Ραφαέλλα Καρρά

τεύχος 505 25/06/1965 Ύδρα

τεύχος 506 02/07/1965 Μοντέλο

τεύχος 507 09/07/1965 Μοντέλο

τεύχος 508 16/07/1965 Ροσαλία Νέρι

τεύχος 509 23/07/1965 Βασιλιάς Κωνσταντίνος και Άννα Μαρία

τεύχος 510 30/07/1965 Θέατρο

ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 502 504 και 509


Προβολή συνημμένου 182101

Προβολή συνημμένου 182102

Προβολή συνημμένου 182103
ευη μαραντη θεα η ελληνιδα μπριζιτ μπαρντο με πολλες επιτυχιες στη ιταλια και γαλλια
 
H φωτό την αδικεί. Μοιάζει με μια όμορφη μεν αλλά συνηθισμένη γυναίκα.
 
H φωτό την αδικεί. Μοιάζει με μια όμορφη μεν αλλά συνηθισμένη γυναίκα.
Στην Αμαρτια της ομορφιας κατι τετοιο ειπε και η Τασω Καβαδια στη Μπετυ Λιβανου και ειδες μετα τι της εκανε. :D
 
ΕΙΚΌΝΕΣ - Αλέκα Μαβίλη - 15 Ιουλίου1966 (αν βλέπω καλά)

eikones560.jpg


5_mavili.jpeg
 
τεύχος 321 26/12/1990 Αθηνά Ωνάση

τεύχος 322 02/01/1991 Μοντέλο

τεύχος 323 09/01/1991 Μαντώ

τεύχος 324 16/01/1991 Μοντέλο

τεύχος 325 23/01/1991

τεύχος 326 30/01/1991

τεύχος 327 06/02/1991

τεύχος 328 13/02/1991

τεύχος 329 20/02/1991

τεύχος 330 27/02/1991

ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 321 323 και 324


Προβολή συνημμένου 183020

Προβολή συνημμένου 183021

Προβολή συνημμένου 183022
τεύχος 323 09/01/1991 Μαντώ
Η περιβόητη εκκεντρική της δήλωση σχετικά με τον Βύρωνα Πολύδωρα την ακολουθεί μέχρι σήμερα....
Αν και εκτός θέματος, αναζητείται η εκπομπή της Σεμίνας Διγενή όπου έγινε η σχετική δήλωση όπως αναφέρει η ίδια η Μαντώ στο δεύτερο απόσπασμα που ακολουθεί.
βλ. στην αρχή του αποσπάσματος ΜΑΝΤΩ - "Club Sandwich" (1991) με τη Ναταλία Γερμανού [3/3]
βλ. στο διάστημα 7:00-8:12 του αποσπάσματος ΜΑΝΤΩ - Συνέντευξη στο "ΑΠΟΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ" ΑΝΤ1 (καλοκαίρι 1994)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ήταν ήδη πριγκίπισσα πριν γίνει.... στην πραγματικότητα Πριγκίπισσα του Μονακό.
Μία ταινία στην οποία συμμετείχε ήταν Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (High Noon) του 1952 την οποία είχα γράψει σε βίντεοκασσέτα κάπου στην δεκαετία του '90 όταν είχε προβληθεί από κάποιο κανάλι.
Και μία απορία: Γιατί εδώ και πολλά πλέον χρόνια δεν προβάλλουν τα κανάλια τις παλιές ταινίες πλην ίσως κάποιων εξαιρέσεων από μικρά τοπικά;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ήταν ήδη πριγκίπισσα πριν γίνει.... στην πραγματικότητα Πριγκίπισσα του Μονακό.
Μία ταινία στην οποία συμμετείχε ήταν Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (High Noon) του 1952 την οποία είχα γράψει σε βίντεοκασσέτα κάπου στην δεκαετία του '90 όταν είχε προβληθεί από κάποιο κανάλι.
Και μία απορία: Γιατί εδώ και πολλά πλέον χρόνια δεν προβάλλουν τα κανάλια τις παλιές ταινίες πλην ίσως κάποιων εξαιρέσεων από μικρά τοπικά;;;
Δεν ημουν ποτε φιλη των γουεστερν. Τα βαριεμαι. Το High Noon ομως ειναι το μοναδικο φιλμ σε αυτο το ειδος που μου αρεσε και το εχω παρακολουθησει αρκετες φορες.
Οσον αφορα την απορια σου, ακριβως την ιδια εχω κι εγω εδω και χρονια. Παλαιοτερα υπηρχαν εκπομπες οπως η Κινηματογραφικη Λεσχη και ο Παγκοσμιος Κινηματογραφος που προβαλαν σχεδον αποκλειστικα παλιες ταινιες. Εγω που λατρευω τις παλιες και κυριως τις ασπρομαυρες ειχα βρει ακριβως ο,τι ηθελα στην τηλεοραση. Τωρα πανε αυτα.
Εικαζω πως οι παλιες ταινιες δεν ενδιαφερουν τον περισσοτερο κοσμο που προτιμα μονο τις νεες κυκλοφοριες. Και αφου δεν τον ενδιαφερουν, αρα δεν αποφερουν διαφημισεις και εσοδα στα καναλια, αρα δεν προβαλλονται.
 
Δεν ημουν ποτε φιλη των γουεστερν. Τα βαριεμαι. Το High Noon ομως ειναι το μοναδικο φιλμ σε αυτο το ειδος που μου αρεσε και το εχω παρακολουθησει αρκετες φορες.
Οσον αφορα την απορια σου, ακριβως την ιδια εχω κι εγω εδω και χρονια. Παλαιοτερα υπηρχαν εκπομπες οπως η Κινηματογραφικη Λεσχη και ο Παγκοσμιος Κινηματογραφος που προβαλαν σχεδον αποκλειστικα παλιες ταινιες. Εγω που λατρευω τις παλιες και κυριως τις ασπρομαυρες ειχα βρει ακριβως ο,τι ηθελα στην τηλεοραση. Τωρα πανε αυτα.
Εικαζω πως οι παλιες ταινιες δεν ενδιαφερουν τον περισσοτερο κοσμο που προτιμα μονο τις νεες κυκλοφοριες. Και αφου δεν τον ενδιαφερουν, αρα δεν αποφερουν διαφημισεις και εσοδα στα καναλια, αρα δεν προβαλλονται.
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου, απλά μας έφαγε η πρόοδος της τεχνολογίας και των οπτικοακουστικών εφέ. Το τραγικό είναι ότι η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας από ένα σημείο και μετά αντί να εξυπηρετεί, καταδυναστεύει τον άνθρωπο. Απλά τη δεκαετία του '90, η οποία κατά την προσωπική μου άποψη είναι ίσως η καλύτερη, τα τεχνολογικά μέσα δεν είχαν εξελιχθεί τόσο ώστε να είναι καλύτερη η ανάλυση των βίντεο και όχι μόνο. Για παράδειγμα δεν έχουμε πολλά αποσπάσματα από συναυλίες αλλά και προγράμματα νυχτερινών κέντρων όπου υπήρχαν εξαιρετικά προγράμματα. Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ της νυχτερινής διασκέδασης γιατί μεταξύ άλλων με ενοχλούσε και ενοχλεί ο καπνός των τσιγάρων. Υπήρχαν τότε πολύ αξιόλογοι τραγουδιστές όλων των ρεπερτορίων αλλά και αξιόλογη δισκογραφική παραγωγή και δυστυχώς δεν υπήρχε η τεχνολογία των κινητών με τις πολύ καλές αναλύσεις. Έτσι περιοριζόμαστε σε λίγα αποσπάσματα με την ανάλυση της τότε εποχής. Ακόμη και εξαιρετικά βίντεο κλιπ της τότε εποχής πόσο καλύτερα θα ήταν με τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες βλ. πχ τα βίντεοκλιπ της Μαντώς "Φυλάκισέ με"(1993) με εξωτερικά πλάνα στη Δυτική Πελοπόννησο καθώς και "Ερήμην" και "Θέλει άνεμο η αγάπη" (1994) που γυρίστηκαν στην Τυνησία.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα