Nemo
RetroMuseum GateKeepeR
- Joined
- 9 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.694
- Αντιδράσεις
- 1.431
Porting Canabalt and Super Crate Box to the Commodore 64
Video-linkοπου ο Paul Koller/Paulko64 γνωστος στους C64 fans απο τα Super Bread Box , C64anabalt ,VVVVVV Demo
στα πλαισια της GDC Europe 2013 εδωσε μια διαλεξη/ομιλια - "Porting Contemporary Games to a Vintage Platform"- ,οπου εξηγει πως συγχρονα indie παιχνιδια , τα οποια δεν βασιζονται στην συγχρονη τεχνολογια μπορουν να μεταφερθουν σε παλιοτερες πλατφορμες ,οπως εκανε με την μεταφορα του Super Crate Box & Canabalt στον C64 ,συγχρονως δινοντας εμφαση στις προκλησεις και τις δυσκολιες ,που αντιμετωπισε για να υλοποιησει και να "χωρεσει" procedural levels, loads of bullets, και fast-scrolling parallax backgrounds σε ενα μηχανημα ,οπως ο C64 με μια Cpu με μολις ενα 1 MHz CPU και 64KB of RAM !!!!!!!!!!!!!
>>>>>>>>>
http://www.gdcvault.com/play/1019305/Porting-Contemporary-Games-to-a
Video-linkοπου ο Paul Koller/Paulko64 γνωστος στους C64 fans απο τα Super Bread Box , C64anabalt ,VVVVVV Demo
στα πλαισια της GDC Europe 2013 εδωσε μια διαλεξη/ομιλια - "Porting Contemporary Games to a Vintage Platform"- ,οπου εξηγει πως συγχρονα indie παιχνιδια , τα οποια δεν βασιζονται στην συγχρονη τεχνολογια μπορουν να μεταφερθουν σε παλιοτερες πλατφορμες ,οπως εκανε με την μεταφορα του Super Crate Box & Canabalt στον C64 ,συγχρονως δινοντας εμφαση στις προκλησεις και τις δυσκολιες ,που αντιμετωπισε για να υλοποιησει και να "χωρεσει" procedural levels, loads of bullets, και fast-scrolling parallax backgrounds σε ενα μηχανημα ,οπως ο C64 με μια Cpu με μολις ενα 1 MHz CPU και 64KB of RAM !!!!!!!!!!!!!
>>>>>>>>>
http://www.gdcvault.com/play/1019305/Porting-Contemporary-Games-to-a
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: