Κάτι Κουρασμένα Παλικάρια (1967)

Διαφημιστικό της ταινίας

 


158.jpg
158.jpg
 
για μενα εξαιρετικη ταινια ,καλογραμμενη με ρεσιταλ ερμηνειας απο παπαγιαννοπουλο και κυριως κωνστανταρα

επισης ειναι εξαιρετικος ο χρονης εξαρχακος ως κουνελος,ρολος που απογειωσε την καριερα του
 
Η καλύτερη κωμωδία του Λάμπρου με 2η καλύτερη "ο φαφλατας". Την έχω δει 50 φορές. Ατάκες ανεπανάληπτες και ο Λάμπρος είναι στο φουλ του εδώ σε τρελά κέφια. Για να βρεις τον 2ο μετά τον Λάμπρο πρέπει να ψάξεις πολύ ίσως μόνο ο Μουστάκας να τον πλησίαζε σε ταλέντο.
Στο έργο επίσης δίνει ρέστα ο Παπαγιαννόπουλος και ο Εξαρχάκος.
 
η καλυτερη ταινια του κωνστανταρα και μια απο τις καλυτερες κωμωδιες του ελληνικου κινηματογραφου
εξαιρετικοι οι κωνστανταρας,παπαγιαννοπουλος,εξαρχακος

ο κωνστανταρας σαυτες τις ταινιες διακωμωδουσε τον παλιο του εαυτο
ειναι προς τιμην του αυτο αλλα και ενας ακομη λογος που ηταν υπεροχος
 
Ταινια που χαρακτηριζεται απο ποιοτητα στο σεναριο και τη σκηνοθεσια.
Η αληθεια ειναι πως οπου εβαλε το χερακι του το συγγραφικο διδυμο Γιαλαμας - Πρετεντερης ειχαμε εξοχες κωμωδιες με εξυπνες ατακες και λεπτο χιουμορ. Οχι βεβαια πως το επιαναν ολοι αυτο το χιουμορ κατα τη δεκαετια του '60, αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Μιλαμε για ταινιες πολυ προσεγμενες στην πλειονοτητα τους.
Το Κατι κουρασμενα παλικαρια υπηρξε ο προαγγελος της τηλεοπτικης σειρας Εκεινες κι εγω, με τον Κωνστανταρα να ερμηνευει ξανα τον ερωτικα αστατο μεσοκοπο που κυνηγαει μικρουλες εχοντας παντα διπλα του την αιωνιως πιστη μνηστη του και γραμματεα του.
 
Τελευταία επεξεργασία:
ολος ο ελληνικος κινηματογραφος ,ιδιατερα η κωμωδια ηταν σε ιδιοτυπο διωγμο
λεγανε η δηθεν κουλτουριαρηδες οτι δεν θα αντεξει στο χρονο
η πραματικοτητα τους διεψευσε

στα υπολοιπα συμφωνω μαζι σας
ειναι ετσι
βεβαια ο λαμπρουκος δεν κυνηγουσε σε ζωη του ,απλα ειχε επιτυχια στο αλλο φυλλο
 
Αυτή η ωραία κωμωδία αν έβγαινε σήμερα θα είχε πολεμηθεί άγρια από πολιτικούς ορθολογιστές (ή πως αλλιώς τους λένε αυτούς με σημαία την πολιτική ορθότητα κτλ )
 
Μιά από τις απολαυστικότατες ταινίες της δεκαετίας του "60. Ταινία που πιστεύω αγγίζει την τελειότητα. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς? Πλοκή, σκηνοθεσία, ηθοποιία από ιερά τέρατα. ατάκες φωτιά, φωτογραφία ταινίας που πέρναγε τόσο γλυκά στον θεατή με την υπέροχη έγχρωμη κόπια, μαγευτικά τοπία της πανέμορφης Ρόδου και τόσα άλλα. Το σούπερ δίδυμο Λάμπρου και Νιόνιου σαρώνει. Ίσως και από κεκτημένη ταχύτητα από την "Βίλα των Οργίων" τρία χρόνια πρίν, ο ένας κυριολεκτικά συμπληρώνει τον άλλον σε ατάκες φωτιά που δεν θα ξαναυπάρξουν.
Θα σταθώ στις πολύ όμορφες, γοητευτικές και πολύ δροσερές παρουσίες των Μπονέλου και Βαλσάμη που πραγματικά φωταγώγησαν την ταινία με τα δροσερά νιάτα τους και κυρίως την αυθεντική ομορφιά τους. Εξ ου και τα χλιμιντρίσματα του Λάμπρου κρίνονται ως δικαιολογημένα. Είναι λίγο οξύμωρο αλλά το μάλλον άκομψο πέσιμο του Λάμπρου στην Μπονέλου μπορεί να ξενίζει λίγο, αλλά πριν τρία χρόνια το αταίριαστο ηλικιακά ζευγάρι ήταν πραγματικότητα στην "Βίλα". Και στις δύο ταινίες ο Δημόπουλος κέντησε σκηνοθετικά.
Εκπληκτικός και ο τόσο πρόωρα χαμένος χαρισματικός κωμικός μας Χρόνης Εξαρχάκος όπως και η πανέξυπνη και εξίσου λαμπερή Μπέτυ Αρβανίτη. Θα ξαναβρεθούν 14 χρόνια μετά στην "Γκαρσονιέρα για δέκα"
 
Πίσω
Μπλουζα