Κακίες ...

akmakas είπε:
Ναι ασφαλως.....ομως η commodore ηταν η αιτια που εσβησε αυτο τοτερατουργημα.Τα στελεχη τους μαλλον δεν ειχαν καμια σχεση με τον χωρο

Ισως θα επρεπε να ασχοληθουν με κατι αλλο...Κεντημα σταυροβελονια κουμπι

κουμποτρυπα ειδη προικος και αλλα.....
H Commodore ήταν μια εταιρεία που πούλαγε φτηνές παιχνιδομηχανές (βλέπε C64).. Έτσι έβλεπε και την Amiga σαν μια φτηνή παιχνιδομηχανή ή ένα εξελιγμένο C64. Ποτέ δεν είδε την Amiga σαν ένα υπολογιστή και αυτό φαίνεται. Αν δεν υπήρχαν εταιρείες όπως η GVP ουτέ σκληρός δε θα υπήρχε για την Amiga! Βλέπε αποτυχημένα προιόντα: C64 GS (το 1990-91!!!), CD32 (χωρίς λόγο ύπαρξης), A600 (σταμάτησε την Α500+ για να βγάλει αυτό το μοντέλο στην ίδια τιμή!!), Α1200 (με 68020 έν έτει 1993 "κομμένο" και μόνη εξέλιξη το AGA-στην ουσία άλλη μια φτηνή παιχνιδομηχανή)..Τι άλλο να πούμε. Αυτά μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα.

Έπρεπε η Amiga 1200 του 1993 να είχε 030/25 mhz ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, και 4 mega μνήμη, ΚΑΙ εξελιγμένο sound chip. Και να έδινε δικαιώματα σε 3rd party να φτιάχνουν Amiga. Μόνο έτσι θα είχε σοβαρές πιθανότητες να γίνει mainstream μηχάνημα. Α και η commodore δεν είχε καμία σχέση με R&D της Amiga, πήρε ένα project έτοιμο από μια χρεωκοπημένη εταιρεία κ απλά το πούλαγε :)
 
Shinobi είπε:
H Commodore ήταν μια εταιρεία που πούλαγε φτηνές παιχνιδομηχανές (βλέπε C64).. Έτσι έβλεπε και την Amiga σαν μια φτηνή παιχνιδομηχανή ή ένα εξελιγμένο C64. Ποτέ δεν είδε την Amiga σαν ένα υπολογιστή και αυτό φαίνεται. Αν δεν υπήρχαν εταιρείες όπως η GVP ουτέ σκληρός δε θα υπήρχε για την Amiga! Βλέπε αποτυχημένα προιόντα: C64 GS (το 1990-91!!!), CD32 (χωρίς λόγο ύπαρξης), A600 (σταμάτησε την Α500+ για να βγάλει αυτό το μοντέλο στην ίδια τιμή!!), Α1200 (με 68020 έν έτει 1993 "κομμένο" και μόνη εξέλιξη το AGA-στην ουσία άλλη μια φτηνή παιχνιδομηχανή)..Τι άλλο να πούμε. Αυτά μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα.Έπρεπε η Amiga 1200 του 1993 να είχε 030/25 mhz ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, και 4 mega μνήμη, ΚΑΙ εξελιγμένο sound chip. Και να έδινε δικαιώματα σε 3rd party να φτιάχνουν Amiga. Μόνο έτσι θα είχε σοβαρές πιθανότητες να γίνει mainstream μηχάνημα. Α και η commodore δεν είχε καμία σχέση με R&D της Amiga, πήρε ένα project έτοιμο από μια χρεωκοπημένη εταιρεία κ απλά το πούλαγε :)
Συμφωνώ με όλα εκτός από την εκτίμηση για το CD32. Ηταν πολύ μπροστά για την εποχή του. Μpeg2 decoder, με κάποιες επεκτάσεις που είχε στα σχέδια της η C=, θα γινόταν το πρώτο Media Center. Το κακό είναι ότι άργησε. Μεγάλα πράγματα είναι δύσκολο να βγούν από μεγάλες εταιρείες. Όπως είπες και εσύ η επανάσταση της Amiga έγεινε από μια μκρή εταιρεία που σκοπός της εκτός από το να φτιάξει ότι καλύτερο κυκλοφορούσε τότε ήταν...να μοσχοπουληθεί σε μια μεγαλύτερη εταιρεία. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τα βρήκαν με την Atari. Η Atari ήθελε το μηχάνημα, η Hi-toro ή Amiga ήθελε να εξαγοραστεί και μάλιστα με όσο γίνεται καλύτερη τιμή ανά μετοχή.
 
Απο οτι νομιζω η commodore αγορασε την amiga δεν την εφτιαξε αυτη.

Αυτο το λεω απο ενα dvd που εχω που λεει την ιστορια της commodore..

Το κακο ειναι οτι ειναι στα γερμανικα και εχω βαλει τον πατερα μου να μου τα

μεταφραζει!!
 
akmakas είπε:
Απο οτι νομιζω η commodore αγορασε την amiga δεν την εφτιαξε αυτη.Αυτο το λεω απο ενα dvd που εχω που λεει την ιστορια της commodore..

Το κακο ειναι οτι ειναι στα γερμανικα και εχω βαλει τον πατερα μου να μου τα

μεταφραζει!!
Πράγματι έτσι έγεινε. Ο τύπος που βλέπεις στο avatar(1) μου δημιούργησε μια εταιρεία μαζί με έναν επιχειρηματία την οποία ονόμασε hi-toro. Λέγανε ότι έφτιαχναν joysticks για να μην πάρουν χαμπάρι οι ανταγωνιστές τι γίνεται μέσα στα εργαστήρια τους. Η εταιρεία αυτή μετονομάστηκε σε Amiga με διαφορετικό λογότυπο από αυτό που γνωρίζεις. Η γνωστή κόκκινη-άσπρη μπάλα που κάνει bounce δημιουργήθηκε σε μια έκθεση που είχαν πάει οι κατασκευαστές της Amiga και δύο τύποι ξενύχτησαν ένα βράδυ για να φτιάξοιυν ένα ωραίο demo. Η εταιρεία όπως έγραψα και στο προηγούμενο Post φτιάχτηκε για να μοσχοπουληθεί. Την αγόρασε η Commodore η οποία και χρησιμοποίησε το όνομα της στον υπολογιστή που δημιούργησε η εταιρεία Amiga.

Πρέπει να πάρετε το Amiga Forever Premium που τα έχει αυτά σε video να τα λένε οι ίδιοι οι θεοί που τα έζησαν.

(1) Είναι επείσης και ο σχεδιαστής του Agnus.
 
Όντως ήταν ο Jay Miner, ο μπαμπάς της AMIGA όπως λέγεται. Ο οποίος δε ζει πλεόν..Ήταν ο επικεφαλής του project που ξεκίνησαν κάπου στο 1981 (νομίζω!) μια ομάδα γιατρών για να φτιάξουν το απόλυτο home coin op. Γρήγορα όμως κατάλαβαν ότι το project είχε πάρα πολλά έξοδα κ δεν επρόκειτο να ολοκληρωθεί παρά μόνο αν το πούλαγαν..Έτσι συμφώνησαν με το Jack Tramiel (ιδρυτικό στέλεχος της Commodore) κ η Atari χρηματοδότησε το project (ειρωνία ε ;) ).Όταν κύρηξε πτώχευση η Amiga inc που έκανε το project η Atari έκανε μια προσφορά για κλάματα κ η Commodore άρπαξε στη κυριολεξία σε μια νύχτα την AMIGA...

Αυτά για την ιστορία κύριοι τα υπόλοιπα τα ξέρετε. :D

EDIT:γιαυτό κ η διαμάχη στα δικαστήρια μεταξύ C= και Atari για τα ολοκληρωμένα της Amiga. Βλέπετε η Atari χρηματοδότησε τη δημιουργία τους :) κ ήθελε να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Αααχχχ ωραίες εποχές ;)

EDIT 2:Μετά από αυτά η Atari για ρελάνς..πήρε το δημιουργό του C64 και μαντέψτε τι σχεδίασε αυτός σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα...τον Atari ST...ένα μηχάνημα βέβαια αρκετά κατώτερο της AMIGA... ;) Mε ένα πτωχό πλην τίμιο (μόνο κ έρημο) mc68k πως να συναγωνιστείς ένα μηχάνημα ανώτερο από coin-op?
 
Shinobi είπε:
EDIT 2:Μετά από αυτά η Atari για ρελάνς..πήρε το δημιουργό του C64 και μαντέψτε τι σχεδίασε αυτός σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα...τον Atari ST...ένα μηχάνημα βέβαια αρκετά κατώτερο της AMIGA... ;) Mε ένα πτωχό πλην τίμιο (μόνο κ έρημο) mc68k πως να συναγωνιστείς ένα μηχάνημα ανώτερο από coin-op?
Αργότερα πήρε και άλλο ένα άτομο από την ομάδα που σχεδίασε την Amiga και έφτιαξε το Lynx. Επείσης μη ξεχνάμε που ήταν ο Tramiel πριν :D

Οσον αφορά όμως για τον στόχο των σχεδιαστών της Amiga για το απόλυτο coinop θα διαφωνίσω, τουλάχιστον βλέποντας και διαβάζοντας τα interviews που δίνανε. Αυτή ήταν η βιτρίνα για την βιομηχανική κατασκοπεία. Το τι θα ήταν τελικά η Amiga άρχισε να ξεκαθαρίζει σχεδόν μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού των ολοκληρωμένων. Από την αρχή όμως είχε πληκτρολόγιο, επεκτάσεις, drives, λειτουργικό με ποντίκι, multitasking OS. Αν πήγαιναν για το απόλυτο coinop ΔΕΝ θα έρειχναν τόσα χρήματα για να φτιάξουν αυτά τα "περιτά" χαρακτηριστικά. Ηθελαν να κάνουν το ΜΠΑΜ. Ενας υπολογιστής που θα ξεχώριζε ανάμεσα σε όλους και θα ήταν μια 3ετία μπροστά στην αρχιτεκτονική. Ο Miner κυριολεκτικά έφαγε τα λεφτά από τους χρηματοδότες για να κάνει το όνειρο του.
 
Shinobi είπε:
Εγώ είχα Amstrad άλλα πρέπει να παραδεχτώ οτι τα περισσότερα games ήταν καλύτερα στο Spectrum. Tο 80 % των παιχνιδιών ήταν απλά ports από το Spectrum κάτι που όπως 8α 8υμούνται οι περισσότεροι σήμαινε 320x200 ανάλυση και χρησιμοποίηση ενός μέρους της οθόνης (256x192)..Ελάχιστα παιχνίδια θυμάμαι που ο Amstrad είχε τη καλύτερη έκδοση 8 bit...Afterburner, Shinobi, Double Dragon, Target renegade μου έρχονται στο μυαλό χωρίς να είναι βέβαια τίποτα το σπουδαίο εξαιρουμένου του TR
Γνωστή η περίπτωση των ports (ήταν μάλιστα ο λόγος που έτρεφα μία πολύ ελαφρά "αντιπάθεια" για τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο Spectrumάκο :D ), αλλά το ποσοστό του 80% μου φαίνεται υπερβολικό.

Βασισμένος πάντα σε προσωπική εκτίμηση, θα το υπολόγιζα (με πάσα επιφύλαξη) μεταξύ του 40 και του 50% (το πολύ), του συνολικού ψυχαγωγικού software...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα περισσότερα από τα μεγάλα hit ήταν απλά port στον Amstrad. Wec Le mans, Super Wonderboy, R-type, Back to the future 2, Badlands, Bionic Commando, Blasteroids, SWIV, flintstones, Cabal μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό.
 
Σύμφωνοι, αλλά...

...Batman the Movie, Robocop, Dragon Ninja, Sorcery, Renegade, Target Renegade, Tai-Pan, Commando, Ghosts 'n' Goblins, Space Harrier, Barbarian, Wizball, Nemesis, Raid over Moscow, Rainbow Islands, Bubble Bobble, Ace, Who Dares Wins 2, Arkanoid, Arkanoid 2, Antiriad, Rick Dangerous, Rick Dangerous 2, Bomb Jack, Ikari Warriors, Captain Blood, Purple Saturn Day, Dan Dare 1, 2, & 3, Savage, Trantor, Monty on the Run, D.T. Decathlon, Turrican, Skweek, Summer Games, Winter Games, World Games, Impossible Mission, και πολλά ακόμα hits δεν ήταν spectrum ports (όπως επίσης δεν ήταν port κανένα adventure της Level 9 ή της Μagnetic Scrolls)...
 
Shonobi Και billy αν τα θυμόσαστε όλα αυτά...respect:cool: :cool:

Εγώ δε θυμάμαι πιο βασικά πράγματα καθημερινότητας.
 
exetlaios ο αντμίν πρέπει να σε μετονομάσει σε προβοκάτορα.:eek:

Κακία έγραψες κακία θα λάβεις.

Μια πρόταση αρκεί για να σκεφτείς, να την κάνεις την προσωπική σου μάντρα πριν τολμήσεις να γράψεις κάτι ανάλογο στο μέλλον.

"ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΠΕΚΤΡΟΥΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΜΑΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΖΑΝ - ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ - ΤΗΝ ΑΜΙΓΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΝΤΟΡΕ :p ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΩΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΤΡΑΙΒ ΜΑΣ (ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ) ΚΛΠ ΚΛΠ... ΕΥΤΥΧΩΣ (ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ) ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΑΝ, ΣΥΝΔΕΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΑΘΑΝΕ ΠΩΣ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΛΠ ΚΛΠ":D

Ελπίζω να σε έφτιαξα :)

Χωρίς πλάκα έχω στήσει του άπερους commodore και amstrads σε φίλους που τα αγοράζαν κάποιοι φωτισμένοι συγγενείς τους μπας και γίνουν κομπιουτεραδες που θα είχε μέλλον. Ετσι εμείς δεν είχαμε καμία ανάγκη να "πουλήσουμε" τον σπεκτρουμάκο μας. Οποτε θέλαμε να παίξουμε, είχαμε έτοιμη εγκατεστημένη βάση που μας περίμενε με ανοιχτες αγκάλες μπας και μάθουν και τίποτα στην πορεία. :p

Και η κατάληξη γνωστή: Οι περισσότεροι από μας ακόμα παίζουμε πλήκτρα ενώ οι περισσότεροι από αυτούς έχουν γίνει νταλικέριδες, ταξιτζήδες, ναυτικοί, πυροσβέστες κλπ

Ουφ ξεχαρμάνιασα :p (είχα αρκετές μέρες για να μπω)
 
Πίσω
Μπλουζα