Η Ζωρζ Σαρρη δεν επαιξε στο Εγκλημα του τραινου, αλλα στον Ανθρωπο του τραινου. Λογικα βεβαια, προκειται για λαθακι που εγινε εκ παραδρομης. Και παμε στις τρεις ηρωιδες που ψηφισα.
Πρωτη και καλυτερη ειναι η Αννα Συνοδινου απο τον Ανθρωπο του τραινου. Γενικα η Αννα, αν και δεν εκανε πολυ κινηματογραφο, σε οποια ταινια την ειδα, την λατρεψα. Και εδω ειναι εξαιρετικη σαν την μεγαλοαστη Μαντω που μετα απο εναν ακρως επιτυχημενο γαμο συνανταει ξανα την πρωτη της αγαπη θετοντας αυτον τον γαμο σε κινδυνο. Η Αννα ειχε αρχοντια (και λογω σωματοτυπου ως ψηλη και θεωρητικη γυναικα) και ο ρολος αυτος της ταιριασε γαντι. Νομιζω πως μια τετοια γυναικα σκεφτοταν και ο Γιαννης Μαρης οταν εγραφε το βιβλιο του. Δεν θα ηθελα λοιπον καμια αλλη στον συγκεκριμενο ρολο, οποτε δικαιως κερδιζει την πρωτη ψηφο μου.
Δευτερη στην προτιμηση μου ειναι η Μαρω Κοντου απο το Εγκλημα στο Κολωνακι. Εχω πει πολλες φορες μεσα στο φορουμ πως θεωρω την Κοντου ως μια απο τις καλυτερες ηθοποιους μας. Και εδω κανει ερμηνεια εξαιρετικη. Εχει την απαιτουμενη αριστοκρατικοτητα που απαιτει ο ρολος της Ζανετ και την απαιτουμενη απαθεια μια γυναικας μπλαζε και ταυτοχρονα ερωτικης. Πολυ κακως της αλλαξαν την φωνη με την φωνη της Αλικης Ανδρεου. Ξερετε ποια λεω. Την ηθοποιο που υποδυεται την συζυγο του Παπαγιαννοπουλου και συναμα την φιλεναδα του Χορν στο Μια του κλεφτη. Δεν χρειαζοταν! Η Ζανετ εδω ειναι η επιτομη της μοιραιας γυναικας και η Μαρω Κοντου την υποδυεται αψογα.
Η τριτη ψηφος μου παει στην Αννα Φονσου απο το Ενας Δον Ζουαν για κλαματα. Εδω η Φονσου ειναι ακομα πολυ μικρουλα. Παντα μου αρεσε η Αννα στις πρωτες της εμφανισεις. Αντιθετα, μετα που το γυρισε στις τολμηρες ταινιες εκει κατα το '70 δεν μου αρεσε καθολου. Οχι τοσο ερμηνευτικα, αλλα κυριως στην εμφανιση. Ειναι υπεροχη η Αννα στον ρολο της Τζινης. Ναζιαρα, χαριτωμενη, αθωα παιδουλα, αλλα και ωριμη ερωτευμενη γυναικα οταν πρεπει. Ξερει να κραταει θαυμασια την ισορροπια αναμεσα στο πρωτο και το δευτερο και κανει ωραια αντιθεση με τον μεσοκοπο και πολυ εμπειρο ερωτικα Λαμπρο Κωνστανταρα.