Καλύτερη κινηματογραφική ηρωίδα του Γιάννη Μαρή

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Billious17
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Καλύτερη κινηματογραφική ηρωίδα του Γιάννη Μαρή

  • Άννα Συνοδινού - Μαντώ Κωνσταντοπούλου - Ο άνθρωπος του τραινου

    Ψηφοφορίες: 2 33,3%
  • Ξένια Καλογεροπούλου - Λίζα Παπαδεα - Η Λίζα το σκασε

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Άννα Φόνσου - Ιωάννα (Τζίνη) Καλομοίρη - Μωρό μου ( Ένας Δον Ζουάν για κλάματα)

    Ψηφοφορίες: 1 16,7%
  • Ελένη Χατζηαργύρη - Μαντάμ Ζουλιετ- Έγκλημα στο Κολωνάκι

    Ψηφοφορίες: 2 33,3%
  • Γκέλυ Μαυροπούλου - Μυρτώ Καψή - Έγκλημα στο Κολωνάκι

    Ψηφοφορίες: 2 33,3%
  • Ζωρζ Σαρρή - Ελένη Παπαδάτου - Το Έγκλημα του τραίνου

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Μάρω Κοντού - Ζανέτ Φλωρα - Έγκλημα στο Κολωνάκι

    Ψηφοφορίες: 3 50,0%
  • Έφη Μελά - Ρόζα Δελή - Έγκλημα στα παρασκήνια

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Αλίκη Γεωργούλη - Μαίρη Λαμπρινού - Εγκλήμα στα παρασκήνια

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Βάσω Μεταξά - κυρία Μαύρο λέοντος - Χωρίς Ταυτότητα

    Ψηφοφορίες: 1 16,7%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    6
Ψηφοφορία χωρίς μπαμπι δεν λέει. Αν και κάτι μου λέει πως θα ψηφίσει Άννα Συνοδινού

Πως με ξερεις! :)
Ευτυχως προλαβα και ψηφισα. Βρισκομουν εκτος πολεως σε μινι διακοπες και μολις τωρα μπηκα στο φορουμ να δω τι παιχτηκε οσο ελειπα. Ψηφισα λατρεμενη Αννα Συνοδινου οπως πολυ σωστα προεβλεψες, Αριαδνη, υστερα Μαρω Κοντου και τελος Αννα Φονσου.
Η τεκμηριωση και η αναλυση των ψηφων μου ερχεται αυριο γιατι αυτη την στιγμη μου λειπει το σθενος.
Πολυ καλη ολη η λιστα. Τοσο καλη, που ηθελα να ψηφισω ολες τις ηρωιδες!
 
Πως με ξερεις! :)
Ευτυχως προλαβα και ψηφισα. Βρισκομουν εκτος πολεως σε μινι διακοπες και μολις τωρα μπηκα στο φορουμ να δω τι παιχτηκε οσο ελειπα. Ψηφισα λατρεμενη Αννα Συνοδινου οπως πολυ σωστα προεβλεψες, Αριαδνη, υστερα Μαρω Κοντου και τελος Αννα Φονσου.
Η τεκμηριωση και η αναλυση των ψηφων μου ερχεται αυριο γιατι αυτη την στιγμη μου λειπει το σθενος.
Πολυ καλη ολη η λιστα. Τοσο καλη, που ηθελα να ψηφισω ολες τις ηρωιδες
Καλή επάνοδο!
 
Πως με ξερεις! :)
Ευτυχως προλαβα και ψηφισα. Βρισκομουν εκτος πολεως σε μινι διακοπες και μολις τωρα μπηκα στο φορουμ να δω τι παιχτηκε οσο ελειπα. Ψηφισα λατρεμενη Αννα Συνοδινου οπως πολυ σωστα προεβλεψες, Αριαδνη, υστερα Μαρω Κοντου και τελος Αννα Φονσου.
Η τεκμηριωση και η αναλυση των ψηφων μου ερχεται αυριο γιατι αυτη την στιγμη μου λειπει το σθενος.
Πολυ καλη ολη η λιστα. Τοσο καλη, που ηθελα να ψηφισω ολες τις ηρωιδες!
Την περιμένουμε την τεκμηρίωση σου πώς και πώς
 
Η Ζωρζ Σαρρη δεν επαιξε στο Εγκλημα του τραινου, αλλα στον Ανθρωπο του τραινου. Λογικα βεβαια, προκειται για λαθακι που εγινε εκ παραδρομης. Και παμε στις τρεις ηρωιδες που ψηφισα.
Πρωτη και καλυτερη ειναι η Αννα Συνοδινου απο τον Ανθρωπο του τραινου. Γενικα η Αννα, αν και δεν εκανε πολυ κινηματογραφο, σε οποια ταινια την ειδα, την λατρεψα. Και εδω ειναι εξαιρετικη σαν την μεγαλοαστη Μαντω που μετα απο εναν ακρως επιτυχημενο γαμο συνανταει ξανα την πρωτη της αγαπη θετοντας αυτον τον γαμο σε κινδυνο. Η Αννα ειχε αρχοντια (και λογω σωματοτυπου ως ψηλη και θεωρητικη γυναικα) και ο ρολος αυτος της ταιριασε γαντι. Νομιζω πως μια τετοια γυναικα σκεφτοταν και ο Γιαννης Μαρης οταν εγραφε το βιβλιο του. Δεν θα ηθελα λοιπον καμια αλλη στον συγκεκριμενο ρολο, οποτε δικαιως κερδιζει την πρωτη ψηφο μου.
Δευτερη στην προτιμηση μου ειναι η Μαρω Κοντου απο το Εγκλημα στο Κολωνακι. Εχω πει πολλες φορες μεσα στο φορουμ πως θεωρω την Κοντου ως μια απο τις καλυτερες ηθοποιους μας. Και εδω κανει ερμηνεια εξαιρετικη. Εχει την απαιτουμενη αριστοκρατικοτητα που απαιτει ο ρολος της Ζανετ και την απαιτουμενη απαθεια μια γυναικας μπλαζε και ταυτοχρονα ερωτικης. Πολυ κακως της αλλαξαν την φωνη με την φωνη της Αλικης Ανδρεου. Ξερετε ποια λεω. Την ηθοποιο που υποδυεται την συζυγο του Παπαγιαννοπουλου και συναμα την φιλεναδα του Χορν στο Μια του κλεφτη. Δεν χρειαζοταν! Η Ζανετ εδω ειναι η επιτομη της μοιραιας γυναικας και η Μαρω Κοντου την υποδυεται αψογα.
Η τριτη ψηφος μου παει στην Αννα Φονσου απο το Ενας Δον Ζουαν για κλαματα. Εδω η Φονσου ειναι ακομα πολυ μικρουλα. Παντα μου αρεσε η Αννα στις πρωτες της εμφανισεις. Αντιθετα, μετα που το γυρισε στις τολμηρες ταινιες εκει κατα το '70 δεν μου αρεσε καθολου. Οχι τοσο ερμηνευτικα, αλλα κυριως στην εμφανιση. Ειναι υπεροχη η Αννα στον ρολο της Τζινης. Ναζιαρα, χαριτωμενη, αθωα παιδουλα, αλλα και ωριμη ερωτευμενη γυναικα οταν πρεπει. Ξερει να κραταει θαυμασια την ισορροπια αναμεσα στο πρωτο και το δευτερο και κανει ωραια αντιθεση με τον μεσοκοπο και πολυ εμπειρο ερωτικα Λαμπρο Κωνστανταρα.
 
Η Ζωρζ Σαρρη δεν επαιξε στο Εγκλημα του τραινου, αλλα στον Ανθρωπο του τραινου. Λογικα βεβαια, προκειται για λαθακι που εγινε εκ παραδρομης. Και παμε στις τρεις ηρωιδες που ψηφισα.
Πρωτη και καλυτερη ειναι η Αννα Συνοδινου απο τον Ανθρωπο του τραινου. Γενικα η Αννα, αν και δεν εκανε πολυ κινηματογραφο, σε οποια ταινια την ειδα, την λατρεψα. Και εδω ειναι εξαιρετικη σαν την μεγαλοαστη Μαντω που μετα απο εναν ακρως επιτυχημενο γαμο συνανταει ξανα την πρωτη της αγαπη θετοντας αυτον τον γαμο σε κινδυνο. Η Αννα ειχε αρχοντια (και λογω σωματοτυπου ως ψηλη και θεωρητικη γυναικα) και ο ρολος αυτος της ταιριασε γαντι. Νομιζω πως μια τετοια γυναικα σκεφτοταν και ο Γιαννης Μαρης οταν εγραφε το βιβλιο του. Δεν θα ηθελα λοιπον καμια αλλη στον συγκεκριμενο ρολο, οποτε δικαιως κερδιζει την πρωτη ψηφο μου.
Δευτερη στην προτιμηση μου ειναι η Μαρω Κοντου απο το Εγκλημα στο Κολωνακι. Εχω πει πολλες φορες μεσα στο φορουμ πως θεωρω την Κοντου ως μια απο τις καλυτερες ηθοποιους μας. Και εδω κανει ερμηνεια εξαιρετικη. Εχει την απαιτουμενη αριστοκρατικοτητα που απαιτει ο ρολος της Ζανετ και την απαιτουμενη απαθεια μια γυναικας μπλαζε και ταυτοχρονα ερωτικης. Πολυ κακως της αλλαξαν την φωνη με την φωνη της Αλικης Ανδρεου. Ξερετε ποια λεω. Την ηθοποιο που υποδυεται την συζυγο του Παπαγιαννοπουλου και συναμα την φιλεναδα του Χορν στο Μια του κλεφτη. Δεν χρειαζοταν! Η Ζανετ εδω ειναι η επιτομη της μοιραιας γυναικας και η Μαρω Κοντου την υποδυεται αψογα.
Η τριτη ψηφος μου παει στην Αννα Φονσου απο το Ενας Δον Ζουαν για κλαματα. Εδω η Φονσου ειναι ακομα πολυ μικρουλα. Παντα μου αρεσε η Αννα στις πρωτες της εμφανισεις. Αντιθετα, μετα που το γυρισε στις τολμηρες ταινιες εκει κατα το '70 δεν μου αρεσε καθολου. Οχι τοσο ερμηνευτικα, αλλα κυριως στην εμφανιση. Ειναι υπεροχη η Αννα στον ρολο της Τζινης. Ναζιαρα, χαριτωμενη, αθωα παιδουλα, αλλα και ωριμη ερωτευμενη γυναικα οταν πρεπει. Ξερει να κραταει θαυμασια την ισορροπια αναμεσα στο πρωτο και το δευτερο και κανει ωραια αντιθεση με τον μεσοκοπο και πολυ εμπειρο ερωτικα Λαμπρο Κωνστανταρα.
To the point ο σχολιασμος
 
Η Ζωρζ Σαρρη δεν επαιξε στο Εγκλημα του τραινου, αλλα στον Ανθρωπο του τραινου. Λογικα βεβαια, προκειται για λαθακι που εγινε εκ παραδρομης. Και παμε στις τρεις ηρωιδες που ψηφισα.
Πρωτη και καλυτερη ειναι η Αννα Συνοδινου απο τον Ανθρωπο του τραινου. Γενικα η Αννα, αν και δεν εκανε πολυ κινηματογραφο, σε οποια ταινια την ειδα, την λατρεψα. Και εδω ειναι εξαιρετικη σαν την μεγαλοαστη Μαντω που μετα απο εναν ακρως επιτυχημενο γαμο συνανταει ξανα την πρωτη της αγαπη θετοντας αυτον τον γαμο σε κινδυνο. Η Αννα ειχε αρχοντια (και λογω σωματοτυπου ως ψηλη και θεωρητικη γυναικα) και ο ρολος αυτος της ταιριασε γαντι. Νομιζω πως μια τετοια γυναικα σκεφτοταν και ο Γιαννης Μαρης οταν εγραφε το βιβλιο του. Δεν θα ηθελα λοιπον καμια αλλη στον συγκεκριμενο ρολο, οποτε δικαιως κερδιζει την πρωτη ψηφο μου.
Δευτερη στην προτιμηση μου ειναι η Μαρω Κοντου απο το Εγκλημα στο Κολωνακι. Εχω πει πολλες φορες μεσα στο φορουμ πως θεωρω την Κοντου ως μια απο τις καλυτερες ηθοποιους μας. Και εδω κανει ερμηνεια εξαιρετικη. Εχει την απαιτουμενη αριστοκρατικοτητα που απαιτει ο ρολος της Ζανετ και την απαιτουμενη απαθεια μια γυναικας μπλαζε και ταυτοχρονα ερωτικης. Πολυ κακως της αλλαξαν την φωνη με την φωνη της Αλικης Ανδρεου. Ξερετε ποια λεω. Την ηθοποιο που υποδυεται την συζυγο του Παπαγιαννοπουλου και συναμα την φιλεναδα του Χορν στο Μια του κλεφτη. Δεν χρειαζοταν! Η Ζανετ εδω ειναι η επιτομη της μοιραιας γυναικας και η Μαρω Κοντου την υποδυεται αψογα.
Η τριτη ψηφος μου παει στην Αννα Φονσου απο το Ενας Δον Ζουαν για κλαματα. Εδω η Φονσου ειναι ακομα πολυ μικρουλα. Παντα μου αρεσε η Αννα στις πρωτες της εμφανισεις. Αντιθετα, μετα που το γυρισε στις τολμηρες ταινιες εκει κατα το '70 δεν μου αρεσε καθολου. Οχι τοσο ερμηνευτικα, αλλα κυριως στην εμφανιση. Ειναι υπεροχη η Αννα στον ρολο της Τζινης. Ναζιαρα, χαριτωμενη, αθωα παιδουλα, αλλα και ωριμη ερωτευμενη γυναικα οταν πρεπει. Ξερει να κραταει θαυμασια την ισορροπια αναμεσα στο πρωτο και το δευτερο και κανει ωραια αντιθεση με τον μεσοκοπο και πολυ εμπειρο ερωτικα Λαμπρο Κωνστανταρα.
Πάντως δεν πρέπει να είναι ντουμπλαρισμενη σε όλη την ταινία
 
Πάντως δεν πρέπει να είναι ντουμπλαρισμενη σε όλη την ταινία

Πραγματι, δεν ειναι σε ολη την ταινια. Στην σκηνη που η Μαρω βρισκεται στην κρεβατοκαμαρα και αλλαζει μετα την βραδινη εξοδο ομολογωντας στον Τσαγανεα την ερωτικη σχεση της με τον Νικολινακο, ακουμε την δικη της φωνη.
 
Σε περίπτωση που ψηφίσει κάποιος άλλος θα υπάρξει αναθεώρηση αλλά προς τό παρόν νικήτρια με 50% η Μάρω Κοντού για την ταινία Έγκλημα στο Κολωνάκι σε ρόλο femme fatale ως Ζανέτ Φλωρά.
1726082360292.png
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στην δεύτερη θέση σε ισοψηφία οι εξής με 33,3% οι εξής:

Άννα Συνοδινού - Μαντώ Κωνσταντοπούλου - Ο άνθρωπος του τραίνου
1726082531295.png
Ελένη Χατζηαργύρη - μαντάμ Ζουλιέτ -
Έγκλημα στο Κολωνάκι
1726082685667.png
Γκέλυ Μαυροπούλου - Μυρτώ Καψή - Έγκλημα στο Κολωνάκι
1726082900850.png
 
Στην τρίτη θέση με 16,7% από 1 ψήφο συγκέντρωσαν οι εξής:

Άννα Φόνσου - Ένας Δον Ζουάν για κλάματα/Μωρό μου - Ιωάννα (Τζίνη) Καλομοίρη
1726083129669.png
Βάσω Μεταξά - Χωρίς Ταυτότητα - κυρία Μαύρολέοντος
1726083304658.png
 
Οι υπόλοιπες:
Ξένια Καλογεροπούλου - Η Λίζα το σκασε - Λίζα Παπαδεα
1726083431998.png
Ζωρζ Σαρρή - ο άνθρωπος του τραίνου - Ελένη Παπαδάτου
1726083574198.png
Έφη Μελά - Έγκλημα στα παρασκήνια - Ρόζα Δελή
1726083716699.png
Αλίκη Γεωργούλη - Έγκλημα στα παρασκήνια - Μαίρη Λαμπρινού
1726083925866.png
 
Πραγματι, δεν ειναι σε ολη την ταινια. Στην σκηνη που η Μαρω βρισκεται στην κρεβατοκαμαρα και αλλαζει μετα την βραδινη εξοδο ομολογωντας στον Τσαγανεα την ερωτικη σχεση της με τον Νικολινακο, ακουμε την δικη της φωνη.
Όπως και στην σκηνή που κρύβει τον Στρατηγό και υποδέχεται τον Μπάρκουλη αν θυμάμαι καλά
 
Πίσω
Μπλουζα