Κατασκευή Arcade Controller

• Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας broxopios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

broxopios

RetroN00b
Αντιδράσεις
13
Καλησπέρα.

Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι έντονα να ασχοληθώ με την κατασκευή ενός arcade controller. Ήταν η κάψα μου από μικρό παιδί που έπαιζα στα ουφάδικα. Έχω δει πολλά βιντεάκια, έχω διαβάσει προτάσεις και μάλιστα ένα παλικάρι εδώ μέσα είχε ένα αντίστοιχο θέμα πριν κάποια χρόνια.

Έτσι είπα να ανοίξω κι εγώ ένα τόπικ, ώστε να αναφέρω την εξέλιξη και να προτείνετε κι εσείς με τη σειρά σας ιδέες.

Καταρχάς να αναφέρω ότι είμαι εντελώς ερασιτέχνης στο θέμα κατασκευής. Το ξεκινάω από το μηδέν, με μηδέν γνώσεις σε ξυλουργικές - ηλεκτρονικές κατασκευές και θέλω να δω αν μπορώ να τα καταφέρω. Κοινώς το αποτέλεσμα δεν εγγυώμαι ότι θα είναι πετυχημένο.

Αυτή τη στιγμή είμαι στην αναζήτηση ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Όλα τα έχω βρει από ebay. Μπορώ όμως να δώσω λινκ για να μου πείτε αν αξίζουν (εφόσον γνωρίζετε)?

Για παράδειγμα βρήκα έναν κλασσικό μοχλό μάρκας "Senza Marca"

Επίσης κουμπάκια Jamma & κύκλωμα που αναφέρει "zero delay" και περιέχει τη μητρική, τα καλώδια και το usb καλώδιο.

Τα παραπάνω επαρκούν για τη συνδεσμολογία και απ' ότι είδα είναι σχετικά εύκολο.

Εφόσον τα παραγγείλω και μου έρθουν (σε κανα μήνα λογικά), το επόμενο και δύσκολο κομμάτι θα είναι η ξυλουργική κατασκευή του μοχλού.

Εκεί θέλω βοήθεια!

Αρχικά θέλω να δω τι είδος ξύλου να χρησιμοποιήσω. Τα διαθέσιμα που έχω είναι πεύκο και έλατο (περισσότερο πεύκο όμως).

Από εργαλεία έχει ο γαμπρός μου ποτηροτρύπανο για τα κουμπιά και τον μοχλό, αλλά δεν ξέρω αν έχει ακριβώς στις διαστάσεις που θέλω. Θα το κοιτάξω όταν έρθει το εμπόρευμα.

Και τέλος να δω τι διαστάσεις θα έχει η κατασκευή και να φτιάξω στο corel πατρόν για το που θα μπουν κουμπιά και μοχλός. Αρχική μου σκέψη η επιφάνεια να είναι μέγεθος Α4 χαρτιού, ώστε να ακουμπάει και το χέρι καλά.