sputnik
RetroWannaBe
- Joined
- 20 Mαϊ 2010
- Μηνύματα
- 63
- Αντιδράσεις
- 35
Κάπως έτσι όριζε το βιβλίο της πολιτικής οικονομίας το 1994 τις διαφημίσεις που γίνονται όχι από μια συγκεκριμένη εταιρεία για κάποιο προϊόν της, αλλά από έναν ολόκληρο κλάδο εταιρειών που παράγουν το ίδιο ή παρεμφερές προϊόν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τη δεκαετία του 1980 είναι αυτή των πορτοκαλοπαραγωγών με το αξέχαστο σποτ «εσείς πόσα πορτοκάλια φάγατε σήμερα;» όπως επίσης και αυτή με το «μαλλί, σου πάει πολύ» που προέτρεπε τους καταναλωτές να αγοράζουν και να φοράνε μάλλινα ρούχα.
Το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1990 (1992 ή 1993) είχε βγει κι ένα σποτ από τις εταιρείες που έφτιαχναν γαριδάκια και τσιπς το οποίο προσπαθούσε να μας πείσει ότι αυτά είναι υγιεινά χρησιμοποιώντας επιχειρήματα του στυλ «ξέρετε ότι ένα μήλο έχει τόσο αλάτι όσο ένα πακέτο γαριδάκια;» κτλ. Η τελευταία δεν κράτησε και πολύ, προφανώς λόγω της καταφανούς ανακρίβειας των λεγομένων της και των αντιδράσεων που δημιούργησε. Αυτός είναι και ο λόγος που την θυμάμαι. Εσείς θυμάστε κάποια άλλη παρόμοια ρετρό κλαδική/συλλογική διαφήμιση;
Το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1990 (1992 ή 1993) είχε βγει κι ένα σποτ από τις εταιρείες που έφτιαχναν γαριδάκια και τσιπς το οποίο προσπαθούσε να μας πείσει ότι αυτά είναι υγιεινά χρησιμοποιώντας επιχειρήματα του στυλ «ξέρετε ότι ένα μήλο έχει τόσο αλάτι όσο ένα πακέτο γαριδάκια;» κτλ. Η τελευταία δεν κράτησε και πολύ, προφανώς λόγω της καταφανούς ανακρίβειας των λεγομένων της και των αντιδράσεων που δημιούργησε. Αυτός είναι και ο λόγος που την θυμάμαι. Εσείς θυμάστε κάποια άλλη παρόμοια ρετρό κλαδική/συλλογική διαφήμιση;