Κουίζ 0127

johnalepou

Human RetroDatabase
Joined
28 Αύγ 2006
Μηνύματα
3.362
Αντιδράσεις
530
744. Σε ποια σειρα ο Νίκος Σεργιανόπουλος συνεργάστηκε με την Άντζελα Γκερέκου?

46169548rt3.png


745. Από ποια σειρά η φωτό?

35515700ik6.png


746. Ποιος ο σκηνοθέτης της Αστροφεγγιάς?

219zo5.jpg


747. Από ποια σειρά το εξώφυλλο?

exoeb0016tx5.jpg


748. Το θεατρικό έργο "THEATRE" του Σώμερσετ Μωμ διασκευάστηκε σε σήριαλ για την ελληνική τηλεόραση σε 33 επεισόδια το 1977 από τους συγγραφείς Γιώργο Ρούσσο και Σωτήρη Πατατζή. Με ποιο τίτλο?

1589790723jb8.jpg


749. Εκτός απο την ΛΑΜΨΗ, εμφανίστηκε και σε κάποια άλλο σήριαλ του Νίκου Φώσκολου η Τάνια Καψάλη?

45531222sz1.jpg


750. Σε ποια από τις σειρές του Κώστα Κουτσομύτη είδαμε τη Βέρα Κρούσκα?

1795ug8.jpg


751. Από ποιο ιστορικό μυθιστόρημα μεγάλου συγγραφέα μας που έγινε επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά στο ΕΙΡΤ είναι το παρακάτω απόσπασμα?

"Είχεν ,άρα ,φυσικόν τι ο έρως της Αυγούστης;


Aγνοώ.



Κατά τον χρόνον εκείνον ηδύνατο να νομισθή ως προερχόμενος εξ επωδών και ως έργον βασκανίας και μαγείας,ως και ενομίσθη.



Και θα ήτο ευτύχημα ,αν η ερμηνεία αύτη ήτο και εις ημάς δυνατή.Αλλά προφανώς διατάραξις τις ανεξήγητος είχεν συμβεί εν τη φαντασία αυτής.



Πρίν ή γνωρίσει τον Βενετόν έζη ειρηνικώς και ούτε καν ήρώτα έαυτήν άν ήτο ευτυχής. Είχε μόλις νυμφευθή προ δύο ετών.



Ό σύζυγος της ήτο άνήρ κατά πάντα λόγον άξιος συμπαθείας. ΄Ητο γενναίος και ενάρετος. Ήτο κατά πέντε έτη πρεσβύτερος αυτής, δεκαοκταετούς ούσης κατά τόν γάμον. Ώς άνήρ ήτο ωραίος· είχεν ουχί κανονικούς τους χαρακτήρας, τό βλέμμα άστράπτον και τήν επιδερμίδα μελαχροινήν.



Εδέσποζε του οίκου και έδεσπόζετο υπό της γυναικός. Τήν ήγάπα, ώς ήδύνατο νά τήν άγαπήση, μετ' ευσεβούς Έρωτος. Αυτή δε ήτο τιμία γυνή. ΄Ητο περιπαθής, τρυφερά, ,συνετή και φιλάνθρωπος. Ουδέποτε ήδύνατο νά παρεκτραπη. .



Κατά τους αρχαίους χρόνους ήθελε τήν νομίσει τις ώς τήν μόνην θυγατέρα της θεάς Εστίας, συνελθούσης μετ' ευτυχούς τίνος θνητού. Τίς ήδύνατο νά τήν αποπλανήση;



Νύκτα τινά, ο σύζυγός της είχεν εισαγάγει ξένον τινά εις τήν οίκίαν. Ό ξένος ,ούτος τήν είδε διαβαίνουσαν, και χωρίς νά ήξεύρη μετά βεβαιότητος τίς ήτο, τήν παρηκολούθησεν . Άνέβη κατόπιν αυτή ώς τόν "άρχαίον εκείνον πύργον, τόν έχοντα τοσούτον φανταστικήν φήμην.



'Ητο περί τά μεσάνυκτα, ήτο ή ώρα τών φασμάτων και των ερώτων· τήν είδε· τη έπροξένησε τρόμον, τω ένεποίησε συμπάθειαν. Ήράσθη αυτής. Συνέλαβε τό σχέδιον του νά τήν άπαγάγη. Έξετέλεσε τό σχέδιον τούτο. Τήν απήγαγε, χωρίς νά έχη βεβαιότητα ότι ήγαπάτο. Ήξευρε μόνον, ότι τήν ήγάπα έμμανώς. Τίς ήδύνατο νά πιστεύση ότι αυτή, καίπερ διά του δόλου άπαχθείσα υπ' αύτού, εμελλεν ουχί νά τόν άποστραφή, άλλά νά τόν άγαπήση;



Και όμως τόν ήγάπα ήδη. Δεν είναι μυ*στήρια. Είναι ή αιωνία τάσις της άνθρ’ωπίνης καρδίας εις τό να αγαπά παν τό μισητόν. Μή άνακράζητε κατά της βλασφημίας ταύτης· δεν είναι βλασφημία. Είναι αλήθεια.



Ερευνήσατε ύμας αυτούς. Ουδείς έχει πεποίθησιν προς πάντα, δσα λέγε*τε εκτός του στόματος. ΄Οσα λέγετε προς ύμας αυτούς, εκείνα είναι αληθή. Τίς άγαπα τήν άρετήν ; Ουδείς. Πάντες αγαπάτε τήν κακίαν. Ουχί μόνον τήν αγαπάτε, αλλά τήν θαυμάζετε. Ουχί μόνον τήν θαυμάζετε, αλλά τήν θυμιάτε.



Καλώς έχει ουδείς φθόνος. Ουδόλως μας ενδιαφέρει τούτο. 'Αλλως δε, αρκεί δτι πάντες, ώς προς τούτο, έχομεν άποχρώντας λόγους ίνα θαυμάζωμεν ημάς αυτούς. Επέστη ό καιρός της αυτολατρείας , και πάσαι αι άλλαι θρησκεία κατηργήθησαν.


 


Αρκεί να τρέφη τα πάθη του έκαστος, και προς τι χρησιμεύουσιν αι άλλαι λέξεις; Έν τούτοις ή ατυχής Αύγούστα δέν είχε πάθη, ουδ' έτρεφε τοι*αύτα. ΄Ητο αθώα. Αλλά ποία βάσκανος μοίρα παρέστησεν ενώ*πιον των οφθαλμών της τον Βενετόν εκείνον;



Ούτος τήν έκυρίευσεν ώς εξ εφόδου, τήν έλαβεν άνευ όρων.



Τήν ήχμαλώτισε χωρίς νά δέχηται λύτρα. Αυτή έθαψε πάσαν άνάμνησιν, επέβαλε σιγήν εις πάσαν τύψιν και ήτο ευτυχής να μένη παρ αυτώ. Άλλα έντός ολίγου έννόησεν ,ότι δέν ήδύνατο να πλήρωση το κενόν καρδίας πλεούσης έν τω αχανεί και ακούσης.



Έννόησεν δτι εκείνος ήτο άπιστος, ότι δέν ήγάπα, ότι έφέρετο πανταχόσε. Τότε δέν ήδύνατο να μένη παρ’ αύτω, δέν ήδύνατο ωσαύτως νά έπανέλθη προς τον σύζυγόν της. Που νά καταφυγή; Πασαι αί θύραι ήσαν κεκλεισμέναι πρός αυτήν. "



.....



"Και εγερθείσα την νύχτα ,διότι η νύξ είναι η σκοτεινή και απαίσια σύμβουλος των δυστυχών,κατά την νύχτα δε η φαντασία πολλαπλασιάζεται,τo δε λογικόν αποδημεί εις την χώραν των ονείρων –νύχτα καθ’ήν δεν ηδύνατο πλέον να υποφέρει εαυτήν,εγερθείσα ,λέγω,επορεύθη εις συνάντησιν εκείνου…"
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
745. Oi ιερόσυλοι μήπως? Πάντως ο Θάνος Λειβαδίτης στάνταρ είναι στο ρόλο του αστυνόμου Μαρτέλη! :)

746. Τάκης Γιαννόπουλος (τηλε-σκηνοθεσία)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
745 Οι Δίκαιοι (1974 ΥΕΝΕΔ)

746 Διαγόρας Χρονόπουλος
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
747.Στη σκια του πολέμου.Γυρισμένη στην ΚΑΣΤΟΡΙΑ!!
 
749. Ναι, στο Εις Θάνατον

750. Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά

751 Οι Έμποροι των Εθνών
 
ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

744. ENOXH AΓΑΠΗ

745. Οι Δίκαιοι

(μπράβο tsalk!)

746. Διαγόρας Χρονόπουλος

(μπράβο tsalk!)

747.Στη σκια του πολέμου

(μπράβο christos84!)

748. H ΘΕΑΤΡΙΝΑ

749. Ναι, στο Εις Θάνατον

(μπράβο Smike!)

750. Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά

(μπράβο Smike!)

751. Οι Έμποροι των Εθνών

(μπράβο Smike!)
 
Πίσω
Μπλουζα