Κρυμμένες εικόνες, μηνύματα και Easter Eggs στα games...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας DINO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

DINO

Expert
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
8.340
Αντιδράσεις
1.301
Αφορμή για το thread αυτό, ήταν μια πιο προσεκτική ματιά που έριξα κάποια στιγμή στο εξώφυλλο του Hero's Quest : So You Want To Be A Hero!

Πρόσεξα κάποια "πρόσωπα" σχεδιασμένα στο κάτω μέρος της εικόνας, καθώς και την εικόνα του κεφαλιού ενός πλάσματος, πάνω αριστερά...

picture.php


Μπορείτε να διακρίνετε εσείς κάτι άλλο;

Ξέρετε άλλα παιχνίδια που περιέχουν κρυφά μηνύματα ή εικόνες, όχι μόνο στο εξώφυλλο, αλλά και μέσα στο παιχνίδι;

Αν θέλετε, μπορείτε να ποστάρετε και τα λεγόμενα Easter Eggs, δηλαδή κάποια στοιχεία που έχει βάλει ο προγραμματιστής μέσα στο παιχνίδι και γίνονται φανερά, μέσα από μια συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτό που μπορώ να θυμηθώ είναι διάφορα κρυμμένα μηνύματα στα αρχεία του παιχνιδιού UGH! Το είχε αναφέρει το περιοδικό PC-Master, αν δεν κάνω λάθος το 1995. Άνοιξα τα αρχεία του για να το διαπιστώσω και τα βρήκα! Πρόκειται για διάφορα σατανιστικά μηνύματα που ακόμη προσπαθώ να καταλάβω το λόγο που οι προγραμματιστές του τα συμπεριέλαβαν σε αυτό το απλό και αθώο παιχνίδι.
 
Ωπ! Ωραίος!!!

Δεν το θυμόμουν...

Παρακαλώ, ας μεταφερθεί... :)
 
Καποιες loading screens μας αποκαλυπτουν κρυφα δωματια. Τα πιο διασημα:

Saboteur 2

showscreen.cgi


Fairlight

fairlight.GIF
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τι εννοεις κρυφα δωματια; 8)

η πρωτη εικονα δε φαινεται :)
 
Δεν ειναι ακριβώς "μηνύματα", αλλά μου άρεσαν μικρές λεπτομέρειες και αλλαγές στους διαλόγους και στα γεγονότα σε κάποια παιχνίδια, αναλόγως με τη σειρά που λύνεις κάποιους γρίφους.

Για παράδειγμα στο Monkey Island, το σεναριο λεει οτι "κανονικα" πρωτα μιλας με τους πειρατες καπετανιους, σου λενε για τις 3 δοκιμασιες και μετα τις λυνεις (με οποια σειρα θες). Καθε φορα που λυνεις μια, τους πηγαινεις το "βραβειο" και σου λενε μπραβο.

Ολο αυτο ομως ειναι εντελως προαιρετικο. Μπορεις πχ πριν τους μιλησεις, να λυσεις πρωτα μια δοκιμασια, και αμα τους παρουσιασεις το βραβειο, θα πουν κατι σαν "Ah, we see that you already know about the Three Trials!" Φυσικα μπορεις να μη τους μιλησεις καθολου, και να γλυτωσεις τα πηγαιν'ελα. Το παιχνιδι δεν επηρεαζεται.

Επισης οταν πρωτοεπαιζα το παιχνιδι, με συμβουλες του Τσουρινακη, εκεινος πιστευε οτι η Elaine απαγαγεται μολις κλεψεις το ειδωλο απο το σπιτι της, το οποιο το θεωρουσε την τριτη απο τις δοκιμασιες. Καθε φορα που το επαιζα, αφηνα αυτη τη δοκιμασια για το τελος!! Τελικα καταλαβα οτι η Elaine απαγαγεται οχι απο αυτη τη δοκιμασια, αλλα οταν λυσεις και τις τρεις δοκιμασιες, με οποιαδηποτε σειρα. Μαλιστα, η δοκιμασια με το ειδωλο, αναφερεται 2η στη λιστα (οταν μιλας με τους πειρατες)

Μαλιστα μολις την περνας, υπαρχει μια cutscene με την Elaine. αν αφησεις τη δοκιμασια αυτη στο τελος, αυτη η cutscene δεν προβαλλεται ποτε, αφου εχει ηδη απαχθει :)

Επισης πλακα εχει οτι μπορεις να δεις εναλλακτικο τελος αναλογως με το αν καταστρεψεις το πλοιο σου :Ρ

Οταν τα ειδα αυτα, ενιωσα οτι ανακαλυπτω καποια μυστικα που δεν ηξερα πριν
 
Στην Pokemon Gold/Silver/Crystal μία από τις εκπαιδεύτριες στην Lake Of Rage λέει ότι έχει δεί ένα ρόζ Butterfree, αναφορά σ' ένα επεισόδιο του anime oπου το Butterfree του Αsh ερωτεύεται ένα ροζ μέσα από ολόκληρο κοπάδι (κανονικά είναι μώβ).


Στην Celadon City της
Pokemon Red/Blue/Υellow/Gold/Silver/Crystal και των remake τους στον τρίτο οροφο του κτηρίου δίπλα στο κέντρο πόκεμον ο παίκτης συναντά τους βασικούς συντελεστές του παιχνιδιού που του συστήνονται και λένε την εργασία που είχαν αναλάβει στη δημιουργία του παιχνιδιού.


Το δάσος Pattern Bush στις
Pokemon Fire Red/Leaf Green έχει το σχήμα της πλακέτας τυπωμένου κυκλώματος της πρώτης εκδοχής των παιχνιδιών Pokemon Red/Green. (είμαι Pokefan:P)


Ένα από τα τελευταία επίπεδα στο
Beat Ball έχει το σχήμα της σημαίας της Σουηδίας και ονομάζεται Sweeden.


Στο
Fate Axis ήταν 1/1000 πιθανότητα όταν διάλεγες τυχαίο παίκτη να σου τύχαινε η Arujusmow, o άγγελος και η τελική αντίπαλος του παιχνιδιού που ήταν η πιό δυνατή με διαφορά και δεν ήταν διαθέσιμη ώς επιλογή για τον παίκτη.


Η Νο.4 στο
Fate Axis είναι η Lucy απο το anime Elfen Lied.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διαβασα στη Wikipedia οτι οι κωδικοι του Ugh! ειναι παρμενοι απο δυο συγκεκριμενα συγκροτηματα που αν δεν κανω λαθος ειναι αποκρυφιστικης θεματολογιας, οποτε αυτο ισως να σχετιζεται με αυτο που λεει ο Amstrad1981. Τωρα αν προκειται απλα για καφριλα ή για πεποιθησεις των designers ποιος ξερει

Καπου ειχα διαβασει οτι στην εισαγωγη του Riven, εκει που γινεται ζουμ στο βιβλιο για να τηλεμεταφερθεις στην αλλη διασταση, μεσα το static σε κοιτουν στιγμιαια τα ματια ενος προσωπου, το οποιο φυσικα δε γινεται αντιληπτο.
 
Fun fact: Το πρώτο Easter Egg στην ιστορία των video games θεωρείται αυτό του Adventure στον Atari 2600. Ο προγραμματιστής είχε βάλει το όνομά του σε μια από τις κρυφές πίστες:

attachment.php


0.jpg
 
Άλκη σε έχει επηρεάσει πολύ το Ready Player One! :)

Ένα ηχητικό υποσυνείδητο μήνυμα στο κεντρικό θέμα του Lotus Turbo Challenge 2, ενάντια στην... πειρατεία λογισμικού:

(sorry, παλιότερα είχα βρει καλύτερο βιντεάκι που έδειχνε καλύτερα τα tracks, αλλά πρέπει να κατέβηκε)

Subliminal message found in old video game (Lotus Turbo Challenge 2)

 
Πίσω
Μπλουζα