Diomidis Spinellis
RetroN00b
- Joined
- 23 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 1
- Αντιδράσεις
- 4
Ήμουν 15-16 χρονών όταν δούλεψα στο λογισμικό για την εκπομπή αυτή. Βοηθούσα στην εταιρία «Πουλιάδης και Συνεργάτες», που έφερνε στην Ελλάδα τους ημιαγωγούς (και μετά) τους υπολογιστές Texas Instruments, για να έχω τη δυνατότητα να χρησιμοποιώ υπολογιστή, μια και τότε ήταν αρκετά ακριβό να έχει κάποιος δικό του υπολογιστή στο σπίτι του. Εκείνη την εποχή η εταιρία είχε δεν είχε έναν μόνιμο εργαζόμενο πέρα από τον ιδρυτή (μακαρίτη) Θανάση Πουλιάδη. Πολλά χρόνια αργότερα, έγινε μια από τις μεγαλύτερες σε τζίρο εμπορικές εταιρίες πληροφορικής στην Ελλάδα, μπήκε στο χρηματιστήριο και τελικά χρεοκόπησε.
Ήταν για μένα εντυπωσιακή εμπειρία: να γράψω κώδικα που να εμφανιστεί στην τηλεόραση, να πάμε στα αχανή στούντιο (στην Παιανία τότε) και να συζητάμε με τους τεχνικούς πώς να συνδέσουμε την έξοδο video με τα δικά τους μηχανήματα (χρειαζόταν sync lock που δεν υποστήριζε ο ΤΙ-99/4A), να γνωρίζω τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις πριν από τους παίκτες. Άλλα μέλη της ομάδας ήταν δυο μεγαλύτεροι κύριοι (Μαράκης και Πατεράκης) που προσέδιδαν κύρος και σοβαρότητα στο εγχείρημα, μια και ο τέταρτος της ομάδας, ο Γιώργος Κυριαζής, ήταν ένα χρόνο μικρότερός μου. Ο Γιώργος στη συνέχεια δούλεψε στις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου των γραφικών Η/Υ: Silicon Graphics, nVidia, Apple, AMD.
Παραθέτω σε ψηφιακή μορφή μια οθόνη του παιγνιδιού όπως παράγεται από τον υπολογιστή.
Μπορείτε να βρείτε μια έκδοση του πηγαίου κώδικα της εκπομπής στη θέση http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/KOKAS.BAS
Δοκιμαστικές εκδόσεις υπάρχουν στη θέση http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/DOK.BAS και http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/DOK2.BAS
Ο κώδικας είναι γραμμένος σε BASIC και τώρα που τον βλέπω που κάνει εντύπωση πόσο μοιάζει με FORTRAN. Η μεταφορά του κώδικα από δισκέτα 5 1/4" χωρητικότητας 90kB στον ιστό δεν ήταν απλή υπόθεση, αλλά σίγουρα είχε ενδιαφέρον.
Ήταν για μένα εντυπωσιακή εμπειρία: να γράψω κώδικα που να εμφανιστεί στην τηλεόραση, να πάμε στα αχανή στούντιο (στην Παιανία τότε) και να συζητάμε με τους τεχνικούς πώς να συνδέσουμε την έξοδο video με τα δικά τους μηχανήματα (χρειαζόταν sync lock που δεν υποστήριζε ο ΤΙ-99/4A), να γνωρίζω τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις πριν από τους παίκτες. Άλλα μέλη της ομάδας ήταν δυο μεγαλύτεροι κύριοι (Μαράκης και Πατεράκης) που προσέδιδαν κύρος και σοβαρότητα στο εγχείρημα, μια και ο τέταρτος της ομάδας, ο Γιώργος Κυριαζής, ήταν ένα χρόνο μικρότερός μου. Ο Γιώργος στη συνέχεια δούλεψε στις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου των γραφικών Η/Υ: Silicon Graphics, nVidia, Apple, AMD.
Παραθέτω σε ψηφιακή μορφή μια οθόνη του παιγνιδιού όπως παράγεται από τον υπολογιστή.
Μπορείτε να βρείτε μια έκδοση του πηγαίου κώδικα της εκπομπής στη θέση http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/KOKAS.BAS
Δοκιμαστικές εκδόσεις υπάρχουν στη θέση http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/DOK.BAS και http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/memory/ti/DOK2.BAS
Ο κώδικας είναι γραμμένος σε BASIC και τώρα που τον βλέπω που κάνει εντύπωση πόσο μοιάζει με FORTRAN. Η μεταφορά του κώδικα από δισκέτα 5 1/4" χωρητικότητας 90kB στον ιστό δεν ήταν απλή υπόθεση, αλλά σίγουρα είχε ενδιαφέρον.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: