Omenforever
RetroMasteR
- Joined
- 26 Mαϊ 2006
- Μηνύματα
- 2.030
- Αντιδράσεις
- 1.511
Στα 90s, στο Γυμνάσιο/Λύκειο, όταν ένα μαθητής έμενε μετεξεταστέος προσερχόταν στις αρχές Σεπτεμβρίου για να δώσει τα μαθήματα στα οποία είχε "κοπεί", είχε δηλαδή κάτω από τη βάση. Προσοχή όμως: Αν είχε μέσο όρο βαθμολογίας μαθημάτων πάνω από 12 (μπορεί να κάνω λάθος και να ήταν υψηλότερα), σε όσα μαθήματα κι αν είχε "πέσει" (κάτω από τη βάση) προχωρούσε κανονικά στην επόμενη τάξη χωρίς την ατιμωτική επανεξέταση του Σεπτεμβρίου.
Αν αποτύγχανε τον Σεπτέμβρη να περάσει έστω και ένα μάθημα από αυτά στα οποία είχε μείνει μετεξεταστέος, τότε επαναλάμβανε την τάξη. Έμενε "στον τόπο" δηλαδή όπως το λέγαμε τότε.
Ανακεφαλαιώνω:
1) Κάτω από 10 σε ένα μάθημα = "Έπεσε" στο τάδε μάθημα
2) Επανάληψη τάξης = "Έμεινε στον τόπο" (Οι μείναντες στον τόπο, συχνά άλλαζαν σχολείο με σκοπό ένα καλύτερο αύριο.)
Αυτό το "έμεινε στον τόπο" μού φαίνεται εξαιρετικά αστείο ακόμα και σήμερα και είναι ο λόγος ανοίγματος του παρόντος νηματίου. Εσείς το λέγατε;
Αν αποτύγχανε τον Σεπτέμβρη να περάσει έστω και ένα μάθημα από αυτά στα οποία είχε μείνει μετεξεταστέος, τότε επαναλάμβανε την τάξη. Έμενε "στον τόπο" δηλαδή όπως το λέγαμε τότε.
Ανακεφαλαιώνω:
1) Κάτω από 10 σε ένα μάθημα = "Έπεσε" στο τάδε μάθημα
2) Επανάληψη τάξης = "Έμεινε στον τόπο" (Οι μείναντες στον τόπο, συχνά άλλαζαν σχολείο με σκοπό ένα καλύτερο αύριο.)
Αυτό το "έμεινε στον τόπο" μού φαίνεται εξαιρετικά αστείο ακόμα και σήμερα και είναι ο λόγος ανοίγματος του παρόντος νηματίου. Εσείς το λέγατε;