Μετεξεταστέοι - ορολογία

Omenforever

RetroMasteR
Joined
26 Mαϊ 2006
Μηνύματα
2.030
Αντιδράσεις
1.511
Στα 90s, στο Γυμνάσιο/Λύκειο, όταν ένα μαθητής έμενε μετεξεταστέος προσερχόταν στις αρχές Σεπτεμβρίου για να δώσει τα μαθήματα στα οποία είχε "κοπεί", είχε δηλαδή κάτω από τη βάση. Προσοχή όμως: Αν είχε μέσο όρο βαθμολογίας μαθημάτων πάνω από 12 (μπορεί να κάνω λάθος και να ήταν υψηλότερα), σε όσα μαθήματα κι αν είχε "πέσει" (κάτω από τη βάση) προχωρούσε κανονικά στην επόμενη τάξη χωρίς την ατιμωτική επανεξέταση του Σεπτεμβρίου.

Αν αποτύγχανε τον Σεπτέμβρη να περάσει έστω και ένα μάθημα από αυτά στα οποία είχε μείνει μετεξεταστέος, τότε επαναλάμβανε την τάξη. Έμενε "στον τόπο" δηλαδή όπως το λέγαμε τότε.

Ανακεφαλαιώνω:

1) Κάτω από 10 σε ένα μάθημα = "Έπεσε" στο τάδε μάθημα

2) Επανάληψη τάξης = "Έμεινε στον τόπο" (Οι μείναντες στον τόπο, συχνά άλλαζαν σχολείο με σκοπό ένα καλύτερο αύριο.)

Αυτό το "έμεινε στον τόπο" μού φαίνεται εξαιρετικά αστείο ακόμα και σήμερα και είναι ο λόγος ανοίγματος του παρόντος νηματίου. Εσείς το λέγατε;
 
Αν θυμάμαι καλά, αν ο μαθητής είχε κοπεί σε πάνω από 4 μαθήματα, έμενε στον τόπο και όχι μετεξεταστέος.

Επίσης η εξετάσεις του Σεπτεμβρίου ήταν προφορικά και γραπτά. Θυμάμαι ότι οι καθηγητές προσπαθούσαν να βοηθήσουν, και αν φαίνονταν οι μαθητές να ξέρουν κάποια θέματα στα προφορικά, παρόμοιες ερωτήσεις έπεφταν και στα γραπτά.
 
Όταν κάποιος στους τελικούς βαθμούς ενός μαθήματος έπαιρνε κάτω από 10, λέγαμε ότι «έμεινε» (εννοώντας μετεξεταστέος). Αυτός πήγαινε για επανεξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος τον Σεπτέμβριο.
 
Αν θυμάμαι καλά, αν ο μαθητής είχε κοπεί σε πάνω από 4 μαθήματα, έμενε στον τόπο και όχι μετεξεταστέος.

Επίσης η εξετάσεις του Σεπτεμβρίου ήταν προφορικά και γραπτά. Θυμάμαι ότι οι καθηγητές προσπαθούσαν να βοηθήσουν, και αν φαίνονταν οι μαθητές να ξέρουν κάποια θέματα στα προφορικά, παρόμοιες ερωτήσεις έπεφταν και στα γραπτά.

Ορθόν, 4 (ή 3) μαθήματα κάτω από 10 ισοδυναμούσε με ΤΟΠΟ.
 
Πίσω
Μπλουζα