Το rgv ειχε 45 αλογα (στα χαρτια), λογω των ιαπωνικων προδριαγραφων. Ακομα και αυτα που εισηγαγαν στην ευρωπη, ειχαν 45 αλογα.
Η νομοθεσια στην Ιαπωνια ηταν περιεργη, ελεγε αρχικα οτι τα 400αρια πρεπει να εχουν μεχρι 59 αλογα.
Ετσι gsxr, fzr, vfr, cbr, zxr ειχαν στην ιαπωνια ΟΛΑ 59 αλογα. Για μεχρι 250 κυβικα το οριο ηταν 45 αλογα (tzr, rgv, nsr κτλ).
Μετα αλλαξε η νομοθεσια και τα 400αρια επρεπε να ειναι 53 αλογα. Ετσι εβλεπες τα ιδια ακριβως μηχανακια την επομενη χρονια να λενε 53 αλογα.
Εχοντας ενα αγωνιστικο FZR 400 RR, εβλεπα το εξεις παραδοξο: ΤΟ ΙΔΙΟ μηχανακι ειχε
-53 αλογα τα τελευταια χρονια κυκλοφοριας του, στην Ιαπωνια
-59 αλογα πριν αλλαξει η νομοθεσια παλι στην Ιαπωνια
-65 αλογα οταν το εφερναν ευρωπαικες αντιπροσωπιες οπως η γαλλικη
Φυσικα δεν ειχαν διαφορα ουτε σε μια βιδα!
Το RGV στην Ελλαδα το δηλωναν 57 αλογα, το ιδιο στην ιαπωνια ηταν 45. Φυσικα στα χαρτια ολα αυτα, μπορουσες να φτασεις σε τρελα
νουμερα εαν ειχες ορεξη για πειραματα.
Τελικα πηρα και εγω ενα GSXR 750 και αφησα τα διχρονα SS στην ηρεμια τους (και την δικη μου). Αν και τα διχρονα τα πηγαινω ακομα, WR με τρελα!