Οι Τελευταίοι Εγγονοί (MEGA)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tsalk
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ξαναβλέποντας τους "Τελευταίους Εγγονούς" έχω μια απορία. Πώς είναι δυνατό σε μια τόσο προσεγμένη και φιλόδοξη παραγωγή να υπάρχουν τρύπες στο σενάριο; Μικρές τρύπες βέβαια αλλά τρύπες.

Π.χ. η Έφη Μουρίκη παίζει την πρώην κοπέλα του Καφετζόπουλου που παντρεύτηκε και απέκτησε παιδί όσο καιρό αυτός ήταν στη φυλακή. Στην πρώτη συνάντηση που έχουν μετά την αποφυλάκισή του, τού αναφέρει τα προβλήματα με τον άντρα της και το πώς αυτά επηρρεάζουν την κόρη τους. Λέει μάλιστα και το όνομά της: Αλίκη. Αρκετά επεισόδια μετά, αφού έχει επιστρέψει για τα καλά στην οικογενειακή εστία, ξανασυναντιέται με τον Ανδριανό και του μιλάει για το πόσο έχουν στρώσει τα πράγματα και πώς ο γιος της την θέλει δίπλα του τα βράδια που κοιμάται. Σχολιάζει μάλιστα ότι έτσι κάνουν όλοι οι άντρες, κλαίνε μέχρι ν' αποκτήσουν αυτό που θέλουν.

Π.χ. 2 ο αδελφός της Λέγκως Αλέκος παρουσιάζεται ως ο αφοσιωμένος στην επιστήμη του. Από τα πρώτα επεισόδια όμως ακούγεται ένα όνομα: Σοφία. Μια κοπέλα που προφανώς συνδέονται ή, τέλος πάντων, κάτι υπάρχει μεταξύ τους. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του τον πιέζει να παντρευτεί. Το ίδιο και η αδελφή του που μάλιστα του λέει καθαρά "γιατί δεν παντρεύεσαι τη Σοφία;". Όντως, σε μια κουβέντα ο Αλέκος ανακοινώνει στη μητέρα του ότι έκανε πρόταση γάμου "σ' αυτήν που φαντάζεται" και εκείνη "πήδηξε από τη χαρά της". Λίγα επεισόδια μετά όμως ο Αλέκος φέρνει στο σπίτι να παρουσιάσει στη μητέρα του την συνάδελφό του Αλίκη.

Δεδομένου ότι ο σεναριογράφος είναι ένας (ο Καπώνης) πώς εξηγούνται αυτές οι σεναριακές αβλεψίες;

Έχοντας μια διεστραμμένη αίσθηση της λεπτομέρειας, κάτι τέτοια μικρά χαζοπραγματάκια τα παρατηρώ και, για να πω την αλήθεια μου, μού χαλάνε λίγο την αίσθηση της γενικότερης δουλειάς.
 
Μπράβο παρατηρητικότης!

Φαίνεται ότι ο κ.Καπώνης αφού "εξαφάνισε" πρώτα μία Αλίκη (την κόρη της Μουρίκη), είπε να βάλει μία άλλη Αλίκη στη σειρά (στη θέση της αρραβωνιαστικιάς Σοφίας)
 
Μετά από τόσα χρόνια, ξαναείδα τους "Τελευταίους Εγγονούς".

Το ίδιο πράγμα φαίνεται τόσο διαφορετικό στα μάτια μιας έφηβης και μιας γυναίκας ...

Πλέον, τον χαρακτήρα που "σέβομαι" περισσότερο είναι της Μαργαρίτας (Μαρία Φιλίππου) που τότε ούτε που του είχα δώσει σημασία. Τον Ανδριανό και την Λέγκω τους λυπάμαι. Το ίδιο όμως και τη Μαίρη (Ελισσάβετ Ναζλίδου). Τρεις αδύναμοι άνθρωποι. Μόνο που οι δύο πρώτοι, αν είχαν καταφέρει να μείνουν μαζί, θα λειτουργούσαν ως στήριγμα ο ένας για τον άλλον.

Και πια θεωρώ εξαιρετική σεναριογραφική παρέμβαση το ότι ο Ανδριανός κι η Λέγκω βρίσκονται ερωτικά, κάτι που ο Αθανασιάδης δεν τόλμησε στο βιβλίο του. Το 1991 μ' άρεσε απλά και μόνο γιατί ήθελα να δω τον Καφετζόπουλο και την Παναγοπούλου να φιλιούνται. Τώρα μου φαίνεται το πιο συνεπές με τους ήρωες και την εξέλιξή τους.
 
trailer της σειραςhttp://www.youtube.com/watch?v=qk37ruVutCo&context=C496c4feADvjVQa1PpcFPV HlMKxfMyi4f5Sx_0lgJ0dhzLaqFG3t8=
 
Από 9/6 στις 5:00 τα μεσάνυχτα από το Mega Cyprus σε επανάληψη
 
trailer της σειρας

www.youtube.com/watch?v=n8g1YpDvyNA
 
Πίσω
Μπλουζα