retrofan
RetroMasteR
- Joined
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.228
- Αντιδράσεις
- 411
Ξαναβλέποντας τους "Τελευταίους Εγγονούς" έχω μια απορία. Πώς είναι δυνατό σε μια τόσο προσεγμένη και φιλόδοξη παραγωγή να υπάρχουν τρύπες στο σενάριο; Μικρές τρύπες βέβαια αλλά τρύπες.
Π.χ. η Έφη Μουρίκη παίζει την πρώην κοπέλα του Καφετζόπουλου που παντρεύτηκε και απέκτησε παιδί όσο καιρό αυτός ήταν στη φυλακή. Στην πρώτη συνάντηση που έχουν μετά την αποφυλάκισή του, τού αναφέρει τα προβλήματα με τον άντρα της και το πώς αυτά επηρρεάζουν την κόρη τους. Λέει μάλιστα και το όνομά της: Αλίκη. Αρκετά επεισόδια μετά, αφού έχει επιστρέψει για τα καλά στην οικογενειακή εστία, ξανασυναντιέται με τον Ανδριανό και του μιλάει για το πόσο έχουν στρώσει τα πράγματα και πώς ο γιος της την θέλει δίπλα του τα βράδια που κοιμάται. Σχολιάζει μάλιστα ότι έτσι κάνουν όλοι οι άντρες, κλαίνε μέχρι ν' αποκτήσουν αυτό που θέλουν.
Π.χ. 2 ο αδελφός της Λέγκως Αλέκος παρουσιάζεται ως ο αφοσιωμένος στην επιστήμη του. Από τα πρώτα επεισόδια όμως ακούγεται ένα όνομα: Σοφία. Μια κοπέλα που προφανώς συνδέονται ή, τέλος πάντων, κάτι υπάρχει μεταξύ τους. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του τον πιέζει να παντρευτεί. Το ίδιο και η αδελφή του που μάλιστα του λέει καθαρά "γιατί δεν παντρεύεσαι τη Σοφία;". Όντως, σε μια κουβέντα ο Αλέκος ανακοινώνει στη μητέρα του ότι έκανε πρόταση γάμου "σ' αυτήν που φαντάζεται" και εκείνη "πήδηξε από τη χαρά της". Λίγα επεισόδια μετά όμως ο Αλέκος φέρνει στο σπίτι να παρουσιάσει στη μητέρα του την συνάδελφό του Αλίκη.
Δεδομένου ότι ο σεναριογράφος είναι ένας (ο Καπώνης) πώς εξηγούνται αυτές οι σεναριακές αβλεψίες;
Έχοντας μια διεστραμμένη αίσθηση της λεπτομέρειας, κάτι τέτοια μικρά χαζοπραγματάκια τα παρατηρώ και, για να πω την αλήθεια μου, μού χαλάνε λίγο την αίσθηση της γενικότερης δουλειάς.
Π.χ. η Έφη Μουρίκη παίζει την πρώην κοπέλα του Καφετζόπουλου που παντρεύτηκε και απέκτησε παιδί όσο καιρό αυτός ήταν στη φυλακή. Στην πρώτη συνάντηση που έχουν μετά την αποφυλάκισή του, τού αναφέρει τα προβλήματα με τον άντρα της και το πώς αυτά επηρρεάζουν την κόρη τους. Λέει μάλιστα και το όνομά της: Αλίκη. Αρκετά επεισόδια μετά, αφού έχει επιστρέψει για τα καλά στην οικογενειακή εστία, ξανασυναντιέται με τον Ανδριανό και του μιλάει για το πόσο έχουν στρώσει τα πράγματα και πώς ο γιος της την θέλει δίπλα του τα βράδια που κοιμάται. Σχολιάζει μάλιστα ότι έτσι κάνουν όλοι οι άντρες, κλαίνε μέχρι ν' αποκτήσουν αυτό που θέλουν.
Π.χ. 2 ο αδελφός της Λέγκως Αλέκος παρουσιάζεται ως ο αφοσιωμένος στην επιστήμη του. Από τα πρώτα επεισόδια όμως ακούγεται ένα όνομα: Σοφία. Μια κοπέλα που προφανώς συνδέονται ή, τέλος πάντων, κάτι υπάρχει μεταξύ τους. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του τον πιέζει να παντρευτεί. Το ίδιο και η αδελφή του που μάλιστα του λέει καθαρά "γιατί δεν παντρεύεσαι τη Σοφία;". Όντως, σε μια κουβέντα ο Αλέκος ανακοινώνει στη μητέρα του ότι έκανε πρόταση γάμου "σ' αυτήν που φαντάζεται" και εκείνη "πήδηξε από τη χαρά της". Λίγα επεισόδια μετά όμως ο Αλέκος φέρνει στο σπίτι να παρουσιάσει στη μητέρα του την συνάδελφό του Αλίκη.
Δεδομένου ότι ο σεναριογράφος είναι ένας (ο Καπώνης) πώς εξηγούνται αυτές οι σεναριακές αβλεψίες;
Έχοντας μια διεστραμμένη αίσθηση της λεπτομέρειας, κάτι τέτοια μικρά χαζοπραγματάκια τα παρατηρώ και, για να πω την αλήθεια μου, μού χαλάνε λίγο την αίσθηση της γενικότερης δουλειάς.