Οι αδικημένοι

Θεία Λένα

RetroJunkie
Joined
21 Απρ 2017
Μηνύματα
2.009
Αντιδράσεις
4.305
Ποιοι κατά τη γνώμη σας είναι " αδικημένοι" στο ελληνικό σινεμά; 

Ποιους ηθοποιούς θα θέλατε να δείτε σε περισσότερους ή και σε καλύτερους ρόλους; 

Δύο περιπτώσεις από εμένα:

Κώστας Ρηγόπουλος:

Πολύ ταλαντούχος κατά τη γνώμη μου. Ο ίδιος είχε δηλώσει πως " δεν τον θέλανε" στις ταινίες. Είπε επίσης πως για χρόνια ο Φίνος τον αντιπαθούσε κ τον έλεγε " κ@@@παιδο και τσογλανι". Αργότερα βέβαια οι δύο τους τα βρήκαν κι ήρθαν κοντά. Δυστυχώς, δεν του δόθηκαν ρολόι ισάξιοι του ταλέντου του. Ωστόσο, κυριως με το θέατρο αλλά και με την τηλεόραση, ο Ρηγόπουλος κατάφερε και γνωστός να γίνει και καλές δουλειές να κάνει. Πάντως ο κινηματογράφος δεν τον αξιοποίησε. 

Μαίρη Λαλοπουλου:

Ιδιαίτερη περίπτωση. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα γιατί η γυναίκα αυτή δεν έπαιξε περισσότερο. Όμορφη, ταλαντούχα και με ιδιαίτερο στιλ, ξεχώρισε στους μικρούς ρόλους που της δόθηκαν. Ισάξια στάθηκε δίπλα στον Κωνσταντάρα στο Τζένη Τζένη, συμπαθεστατη δίπλα στον Ηλιόπουλο στις Κύριες της αυλής. Θα μπορούσε και περισσότερα. 
 
Μπισλανης. Επρεπε να ειχε παρει περισσοτερους ρολους. Οπου επαιξε, εκλεψε την παρασταση. Δυστχως εφυγε νωρις.

Ιντα Χριστινακη. Ειχε το "πακετο" αλλα εμφανιστηκε σε ελαχιστες ταινιες.

Τασος Γιαννοπουλος. Τυποποιηθηκε γρηγορα και το "ξεχειλωσε". Δυστυχως και αυτος εφυγε μικρος και δεν ξερουμε τι θα μπορουσε να κανει.

Κωστας Τσακωνας. Εμφυτο ταλεντο. Τον συνεδεσαν με τις βιντεοταινιες και ποτε δεν ελαβε την αναγνωριση που αξιζε.
 
Στάθής Ψάλτης : Αν δείτε τις ερμηνείες του στον συμβολαιογράφο, στο Τμήμα Ηθών και το Καλημέρα Ζωή και στην θεατρική Θεοδώρα θα καταλάβετε ότι μπορούσε να κάνει περισσότερα από όσα έκανε στις ταινίες που έπαιξε

Ανέστης Βλάχος : Τον ήθέλα σε μεγαλύτερους ρόλους. Θα μπορούσε είχε παίξει σε περισσότερες ταινίες αν τον αξιοποιούσε ο Φίνος

Έλλη Ξανθάκη : Αυτή την γυναίκα όπου την έχω δει την λάτρεψα. Στον πρόδότη, στο  ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη (η μάνα του Γιαννακά), στους Βοσκούς. Απορώ γιατί δεν έπαιξε μεγαλύτερους ρόλους.
 
Νόρα σαφώς...σε αρκετες ταινιες ηταν εντελως διακοσμητικη...οταν της δινοταν η καταλληλη ευκαιρια ηταν εξαιρετικη (Στεφανία,Πεθαινω καθε ξημερωμα κλπ). Αντιθετα υπηρξαν ταινιες οπως το Πολυ αργα για δακρυα,οπου ο ρολος της ηταν ανευ ουσιας.
 
Νόρα σαφώς...σε αρκετες ταινιες ηταν εντελως διακοσμητικη...οταν της δινοταν η καταλληλη ευκαιρια ηταν εξαιρετικη (Στεφανία,Πεθαινω καθε ξημερωμα κλπ). Αντιθετα υπηρξαν ταινιες οπως το Πολυ αργα για δακρυα,οπου ο ρολος της ηταν ανευ ουσιας.
Να προσθέσω και την ερμηνεία της στην ταινία "οι βάσεις και η Βασούλα". Παρα πολύ καλή !
 
Τον Ψάλτη και τον Τσάκωνα δεν ξέρω αν θα τους έβαζα. Όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχοι κι οι δύο... Ήταν και πολύ μάλιστα.. Απλά στα χρόνια τους όλοι ήταν λίγο πολύ αδικημένοι, από την άποψη ότι το σινεμά ήταν σε παρακμή έτσι κι αλλιώς.. Πάντως σίγουρα κι αυτοί θα μπορούσαν καλύτερους ρόλους σε καλύτερες ταινίες.. 

Μεγάλη αδυναμία και δική μου ο Δημήτρης Μπισλάνης, συμφωνώ απόλυτα. 

Άλλη περίπτωση ηθοποιού είναι της Άννας Βενέτη, που την είδαμε στο Αμόκ. Κι αυτή θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο. Έχω διαβάσει όμως πως ήταν βοηθός του συζύγου της, του καλού σκηνοθέτη Κώστα Μπακα, οπότε δεν ξέρω μήπως η ίδια δεν το θέλησε να ασχοληθεί περισσότερο με το σινεμά. 
 
Ελένη Ζαφειρίου για μένα.

ΗΘΟΠΟΙΟΣ με κεφαλαία γράμματα και με όλη τη σημασία της λέξης... και έκαναν καριέρα κάτι άλλα νούμερα , τέλος πάντων τώρα, λόγω άλλων κριτηρίων...

Θεωρώ ότι είναι από τους πολύ αδικημένους.
 
Ελένη Ζαφειρίου για μένα.

ΗΘΟΠΟΙΟΣ με κεφαλαία γράμματα και με όλη τη σημασία της λέξης... και έκαναν καριέρα κάτι άλλα νούμερα , τέλος πάντων τώρα, λόγω άλλων κριτηρίων...

Θεωρώ ότι είναι από τους πολύ αδικημένους.
Η Ελένη Ζαφειρίου έκανε πολύ καλή καριέρα τόσο στο θέατρο (μόνιμο στέλεχος του Εθνικού Θεάτρου για πολλά χρόνια) και στον κινηματογράφο (έπαιξε δεύτερους αλλά σημαντικούς ρόλους σε πολλές καλές ταινίες). Οι συνάδελφοί της και το κοινό τη λάτρεψαν.
 
Μαρω Κοντου. Οχι πως δεν εχει διασημο ονομα, οχι πως δεν εκανε μεγαλη καριερα. Δεν συγκαταλεγεται ομως στις μεγαλες ηθοποιους, οπως λεμε ας πουμε Παξινου και Λαμπετη. Την Παξινου την χω δει μονο στο Για ποιον χτυπαει η καμπανα και πουθενα αλλου, οποτε απο μια φορα δεν μπορω να κρινω. Μεγαλη την ανεβαζουν, τεραστια την κατεβαζουν, αλλα ετσι γινεται οταν σου βγει το ονομα, ειτε καλο, ειτε κακο. Οποτε πιστευω μονο αυτα που βλεπω και ακουω εγω.

Τα ιδια ισχυουν και για τη Λαμπετη. Ηταν οντως πολυ καλη ηθοποιος βεβαια, αλλα παντα την εβρισκα αντιπαθεστατη και με ενοχλουσε το ψευδισμα της αφανταστα.

Η Μαρω Κοντου ειναι καλυτερη της. Την εχω δει σε δραματα και κωμωδιες, εχω προσεξει καθε λεπτομερεια των ερμηνειων της και παντοτε ηταν καταπληκτικη.  Οι κινησεις, οι εκφρασεις του προσωπου της, ο τονος και τα γυρισματα της φωνης της, ολα τελεια, ολα φυσικα.

Δηλωνω λοιπον φανατικη της θαυμαστρια, η γυναικα εχει ασυλληπτο ταλεντο και ευχομαι να παρει καποτε τη θεση που πραγματικα της αξιζει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιωργος Δαμασιωτης και Χρηστος Δοξαρας.
Οταν οι δευτεραγωνιστες ειναι απειρως καλυτεροι απο τους πρωταγωνιστες. Εξαιρετικοι και οι δυο τους, απολυτα φυσικοι στους ρολους τους με ταλεντο στο να δινουν τη σωστη αποχρωση ακομα και στην πιο ανεπαισθητη εκφραση του προσωπου τους.
Ποσο υπεροχος ηταν ο Δαμασιωτης ως κυρ δημαρχος στην Κυρα μαμμη και ποσο εξισου υπεροχος ο Δοξαρας ως χωριατοπαιδο στο Υπαρχει και φιλοτιμο! Το Χρηστο ειχα τη χαρα να τον απολαυσω πολλες φορες σε τηλεοπτικες σειρες, αλλα κυριως σε θεατρικα της Δευτερας στα οποια εχω ξεχωριστη αδυναμια. Και ηταν παντα και παντου ανεπαναληπτος.
Δεν ξερω ακριβως με τι κριτηρια γινεται κανεις πρωταγωνιστης. Οπωσδηποτε παιζει ρολο και η τυχη, αναμεσα σε παρα πολλους παραγοντες, αλλα το σιγουρο ειναι οτι το ταλεντο ειναι απο τα τελευταια πραγματα που μετρανε.
 
Θεωρώ τη Μέμα Σταθοπούλου αδικημενη σε σχέση με την εμφάνισή της. Πιστεύω οτι είχε τον τύπο της ξανθιάς που προτιμούσε ο Χίτσκοκ για πρωταγωνίστριες. Ίσως τη Μέμα δε τη βοηθούσε και η φωνή της, στη σημερινή εποχή με αλεπάλληλα μαθήματα ορθοφωνίας να απέβαλε και τη βαριά προφορά της και να είχε πιο αισθησιακή χροιά.
 
Νασος Κεδρακας. Δευτερο-τριτορολιστας. Και τι εγινε; Δηλαδη ο Παπαμιχαηλ που τοτε ηταν πρωτο ονομα ηταν καλυτερος στην Αγαπη μας απο το Νασο σε ολες του τις ταινιες; Ο Νασος Κεδρακας επαιζε και το ζουσε. Χωρις πομπωδεις εκφρασεις στο προσωπο του, χωρις να φωναζει, χωρις να ωρυεται, καταφερνε σε καθε εναν απο ολους τους ρολους του να ειναι απολυτα φυσικος με μια γλυκια φατσουλα και ενα αδιορατο πονηρο χαμογελακι σαν τον αγαπημενο παππου ενος μικρου παιδιου.
Βαγγελης Ιωαννιδης. Ειναι ο μικροτερος αδελφος της Βαλσαμη στο Γαμπρο απο το Λονδινο και ο επισης μικροτερος γιος του Κωνστανταρα στο Στριγγλο που εγινε αρνακι. Να τον ακους να ρωταει αν εχει η Αγγλια Καλαματα και απο το σαστισμα της ερμηνειας του να λες Ναι. Να τον βλεπεις να μπουκαρει με τη μηχανη του στο σαλονι του Στριγγλου και να κανεις στην ακρη για να μη σε πατησει.
Αυτοι οι δυο ρολοι πρεπει να ειναι ο,τι πιο φυσικο εχω δει στη ζωη μου απο πλευρα ερμηνειας.
Δεν ξερω τι λενε για Λωρενς Ολιβιε και Κατινα Παξινου. Ξερω αυτο που βλεπω και που για μενα ειναι φαινομενο.
Μπορει να μην πηγε ποτε του σε σχολη ο Βαγγελης, αλλα σιγουρα δε χρειαστηκε. Ηταν Σχολη απο μονος του.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Γιώργος Γρηγορίου. Πάντα μου φαινόταν πολύ φυσικό το παίξιμο του. Δυστυχώς, ο μόνος (πιο) μεγάλος ρόλος που είχε ήταν στην Λόλα.

Στέφανος Στρατηγός. Δυστυχώς τυποποιήθηκε στις ταινίες του Ξανθόπουλου. Όποτε έκανε κάτι διαφορετικό πχ Παπαφλέσσας ή ο Ατσίδας, ήταν πολύ καλός.
 
Να προσθέσω από μεριάς μου και το βαρύ πυροβολικό, το Νίκο Φέρμα.
Ο Φέρμας έπαιξε και πολύ κιόλας αλλά σπαταλήθηκε. Η αμεσότητα κι η φυσικότητα αυτού του ανθρώπου είναι πραγματικά μαγικές.. Κάθε φορά που τον βλέπω να παίζει μου φαίνεται πως τον ξέρω, πως τον έχω κάπου συναντήσει.. Απόφοιτος του Εθνικού να σημειώσω, όχι πως έχει απαραίτητα σημασία, αλλά το λέω γιατί δεν είναι γνωστό σε πολλούς.

και μια ακόμη περίπτωση ο Χρόνης Εξαρχάκος που έλαμψε όπου κι αν έπαιξε. Άργησε νομίζω να ανακαλυφθεί ως ταλέντο, δυστυχώς και γι αυτόν και για μας.

και τέλος ο λατρεμένος Σταύρος Ξενίδης. Περιορίστηκε σε δεύτερους ρόλους πατέρα,φίλου, υπαλλήλου κλπ... αλλά ο Σταυρίδης μια χαρά θα μπορούσε να σταθεί ως πρωταγωνιστής. Το απέδειξαν οι τηλεοπτικοί του ρόλοι. Δείτε αν θέλετε και το θεατρικό "Η Γυναίκα μου Φάντασμα" να δείτε έναν Ξενίδη αγνώριστο που λάμπει χωρίς κιόλας να είναι στην πρώτη νιότη..
 
Δείτε αν θέλετε και το θεατρικό "Η Γυναίκα μου Φάντασμα" να δείτε έναν Ξενίδη αγνώριστο που λάμπει χωρίς κιόλας να είναι στην πρώτη νιότη.
Το εχω δει το θεατρικο οπως εχω δει τα περισσοτερα θεατρικα της Δευτερας μια που προκειται για εκπομπη λατρεμενη.
Το εν λογω εργο το θεωρω σαχλουτσικο, δε μου ταιριασε καθολου, αλλα οπως πολυ σωστα λες, η ερμηνεια του Ξενιδη ηταν υπεροχη.
Πολυ ωραια και η μουσικη των τιτλων, παρεμπιπτοντως! ;)
 
Καλησπέρα,είμαι καινούριος στην παρεα σας. Ωραίο το θέμα, που άνοιξες.Αδικημενους θεωρώ τον Γιώργο Κωνσταντινου, τον Χρόνη Εξαρχακο, τον Κώστα Κακκαβα, τον Βύρωνα Πάλλη, την Αλεξάνδρα Λαδικου, τη Λίλυ Παπαγιαννη και την Αθήνα Μιχαηλιδου.Ο Γιώργος Κωνσταντινου και ο Χρόνης Εξαρχάκος θεωρώ ότι ήταν πολύ καλύτεροι του Βουτσά, που προωθήθηκε από Φινο και Δαλιανίδη αλλά μάλλον με πολύ προχωρημένο παίξιμο για την εποχή. Ο Κακκαβας αναλώθηκε σε δεύτερες ταινίες, ενώ ως ζεν πρεμιέ θα μπορούσε να μεγαλουργήσει και ο Πάλλης κάλλιστα θα μπορούσε να έχει αντίστοιχη θέση με τον Αλεξανδράκη.Η Λαδικού και η Παπαγιάννη κατά τη γνώμη μου είχαν φοβερή φινέτσα και αριστοκρατικοτητα και δεν αξιοποιήθηκαν δεόντως από την κινηματογραφική βιομηχανία. Τελος η Μιχαηλίδου, ηθοποιός μεγάλων υποκριτικά δυνατοτήτων χαραμιστηκε σε μελό και δεν ανέδειξε στο έπακρο την υποκριτική της γκάμα, ούτε απέκτησε τη δημοφιλία που της άξιζε.
 
Θα έβαζα και τον Νικήτα Πλατή. Εξαιρετικός ηθοποιός που στο " Κάτω οι Κλέφτες " , έδειξε ότι ήταν για μεγαλύτερα πράγματα. Επίσης ο Γιώργος Γαβριηλίδης. Πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει ένας μεγάλος κωμικός πρωταγωνιστής.
 
Θα ηθελα να δω καποιους ηθοποιους σε μεγαλύτερους ρολους, ηθοποιους που κατα την γνωμη μου εφερναν ενα ειδικο βαρος σε καθε ταινια που συμμετείχαν και αυτοι ειναι ο Αγγελος Αντωνοπουλος, ο Ανδρεας Φιλιππιδης, ο Νοτης Περγιαλης, ο Βασος Ανδρονιδης, ο Γρηγορης Βαφιας και Γρηγορης Ευαγγελατος.
Επισης επειδη αναφερθηκε ο Χρονης Εξαρχακος που ειναι απο τους πιο αγαπημένους μου ηθοποιους θα συμφωνησω οτι θα τον ηθελα σε πολυ περισσοτερες ταινιες, δυστυχως ηταν λιγες οι ταινιες που συμμετειχε.
Οσον αφορα τον τιτλο του νηματος αδικημενη σιγουρα ειναι η Μαρθα Βουρτση η οποια ειναι εξαιρετικη κωμικος αλλα επαιξε ελαχιστους κωμικους ρολους και ταυτιστηκε με τις μελο ταινιες.
 
Θα ηθελα να δω καποιους ηθοποιους σε μεγαλύτερους ρολους, ηθοποιους που κατα την γνωμη μου εφερναν ενα ειδικο βαρος σε καθε ταινια που συμμετείχαν και αυτοι ειναι ο Αγγελος Αντωνοπουλος, ο Ανδρεας Φιλιππιδης, ο Νοτης Περγιαλης, ο Βασος Ανδρονιδης, ο Γρηγορης Βαφιας και Γρηγορης Ευαγγελατος.
Επισης επειδη αναφερθηκε ο Χρονης Εξαρχακος που ειναι απο τους πιο αγαπημένους μου ηθοποιους θα συμφωνησω οτι θα τον ηθελα σε πολυ περισσοτερες ταινιες, δυστυχως ηταν λιγες οι ταινιες που συμμετειχε.
Οσον αφορα τον τιτλο του νηματος αδικημενη σιγουρα ειναι η Μαρθα Βουρτση η οποια ειναι εξαιρετικη κωμικος αλλα επαιξε ελαχιστους κωμικους ρολους και ταυτιστηκε με τις μελο ταινιες.
Συμφωνώ απόλυτα για τη Μάρθα Βούρτση. όταν την είδα σε κωμικό ρόλο στην "Πολυκατοικία", εξεπλάγην πολύ ευχάριστα.
 
Συμφωνώ απόλυτα για τη Μάρθα Βούρτση. όταν την είδα σε κωμικό ρόλο στην "Πολυκατοικία", εξεπλάγην πολύ ευχάριστα.
Και στην κωμικη σειρα Η Ελιζα και οι αλλοι, ηταν καταπληκτικη οπου υποδυοταν τη μητερα της Μιρκας Παπακωνσταντινου.
 
Πίσω
Μπλουζα