Είναι ο ανηψιός του Σωτήρη, ο Μιχάλης Μουστάκας.Ναι, αυτός πρέπει να είναι.
Είναι ο ανηψιός του Σωτήρη, ο Μιχάλης Μουστάκας.Ναι, αυτός πρέπει να είναι.
Η Αλίκη ήταν μία... Αν δεις το σπίτι του Άγγελου Αντωνόπουλου (υπέροχος ηθοποιός, συγκλονιστικός) είναι ένα απλό κανονικό σπίτι! Τώρα η καθεμιά influencer/ηθοποιός/παρουσιάστρια/τηλεπερσόνα, που δεν αξίζει ούτε να δέσει τα κορδόνια των παπουτσιών του Αντωνόπουλου, έχει σπίτι σαν τις βίλες που παρουσιάζει ο Παπακαλιάτης στις σειρές του!Να σε άκουγε η Βουγιούκλω να την λες κανονική άνθρωπο με κανονικό καθημερινό σπίτι, αυτοκίνητο και οικογένεια θα σε έβαζε να την ακούς να τραγουδάει χωρίς μουσικές και φτιασίδια μέχρι να ματώσουν τα αυτιά σου.
Πέρα από την πλάκα και τον χαβαλέ, συμφωνώ σ'αυτό που λες. Το είχα αναφέρει σε παλιότερη σελίδα, ότι τότε τα σπίτια των ηθοποιών που βλέπουμε σ'αυτές τις σελίδες είναι πολύ φυσιολογικά. Να θυμίσω το σπίτι της Κοντού, του Τσιβιλίκα, του Γαλανού. Από τη δεκαετία του 1990 και μετά και με την έκρηξη του λιφεστυλε (είπατε τίποτα; ) τα πολλά λεφτά τα είχαν οι τραγουδιστές και οι παρουσιστές και λοιπές κουλές "τηλεπερσόνες". Οι ηθοποιοί την ίδια περίοδο με την έκρηξη της ιδιωτικής τηλεόρασης και τον προ πολλού θάνατο το κινηματογράφου δεν ξέρω τι απολαβές είχαν. Αλλά οι ηθοποιοί είναι και λίγο σχιζοφρενείς και αχάριστοι: λατρεύουν την τηλεόραση που τους δίνει ψωμί και αναγνωρισιμότητα αλλά ζουν και αναπνέουν για το θέατρο, που σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Ξέφυγα λίγο ε; Καλά, σκάω...Η Αλίκη ήταν μία... Αν δεις το σπίτι του Άγγελου Αντωνόπουλου (υπέροχος ηθοποιός, συγκλονιστικός) είναι ένα απλό κανονικό σπίτι! Τώρα η καθεμιά influencer/ηθοποιός/παρουσιάστρια/τηλεπερσόνα, που δεν αξίζει ούτε να δέσει τα κορδόνια των παπουτσιών του Αντωνόπουλου, έχει σπίτι σαν τις βίλες που παρουσιάζει ο Παπακαλιάτης στις σειρές του!
Σε συνεντεύξεις που έχω δει, οι ηθοποιοί έλεγαν ότι στις σχολές δεν τους μάθαιναν τίποτα σχετικό με την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, αλλά ήταν αποκλειστικά θεατρικές σχολές. Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα, ούτε και έχω κάποια προσωπική εμπειρία. Οπότε είναι λογικό να έχουν σαν μόνο στόχο τους το θέατρο, γιατί αυτό έχουν επιλέξει να σπουδάσουν. Βέβαια, θυμάμαι μια συνέντευξη της Ξένιας Καλογεροπούλου, που αναφερόταν στον κινηματογράφο και συγκεκριμένα στην ταινία "Η κυρά μας η μαμή". 'Ελεγε ότι ο Σακελλάριος που ήταν ο σκηνοθέτης της ταινίας ήξερε τι ακριβώς ήθελε και τι ακριβώς έκανε και πώς καθοδηγούσε τους ηθοποιούς και όλο το συνεργείο και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια ταινία που βλέπουμε ευχάριστα ακόμα και σήμερα. Πάντως, για να επιστρέψω στο θέμα των σπιτιών, είμαι σίγουρη ότι ακόμα και σήμερα το σπίτι της Ξένιας Καλογεροπούλου είναι ένα κανονικό σπίτι!Πέρα από την πλάκα και τον χαβαλέ, συμφωνώ σ'αυτό που λες. Το είχα αναφέρει σε παλιότερη σελίδα, ότι τότε τα σπίτια των ηθοποιών που βλέπουμε σ'αυτές τις σελίδες είναι πολύ φυσιολογικά. Να θυμίσω το σπίτι της Κοντού, του Τσιβιλίκα, του Γαλανού. Από τη δεκαετία του 1990 και μετά και με την έκρηξη του λιφεστυλε (είπατε τίποτα; ) τα πολλά λεφτά τα είχαν οι τραγουδιστές και οι παρουσιστές και λοιπές κουλές "τηλεπερσόνες". Οι ηθοποιοί την ίδια περίοδο με την έκρηξη της ιδιωτικής τηλεόρασης και τον προ πολλού θάνατο το κινηματογράφου δεν ξέρω τι απολαβές είχαν. Αλλά οι ηθοποιοί είναι και λίγο σχιζοφρενείς και αχάριστοι: λατρεύουν την τηλεόραση που τους δίνει ψωμί και αναγνωρισιμότητα αλλά ζουν και αναπνέουν για το θέατρο, που σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Ξέφυγα λίγο ε; Καλά, σκάω...
Αφήνω όλο το τρίμπουρδο που περιγράφει τη μικρή και τα άλλα παιδιά και θα στα σταθώ στο "σαίν τροπέζ"(sic) που με τσάκισε.