Δεν ξερω πσοι απο εσας το εχετε ψαξει για αυτο το θεμα αλλα εγω το εψαξα και πιστευω ειναι ωραιο θεμα για συζήτηση. Αυτο που κανει την Αγκαθα Κρίστι κορυφαια ειναι οι καταπληκτικες συλλήψεις, οι εξαιρετικες πλοκες το εξαίσιο υφος γραψιματος ο λεπτομεριακος σχεδιασμος υπεροχων προσώπων και η ψυχολογία αλλα φυσικα δεν μπορουμε να παραλειψουμε την υπεροχες τεχνικες της οι οποιες ειναι το ΚΥΡΙΟ συστατικο της επιτυχίας. Η Αγκαθα Κριστι δεν εχει μια συγκεκριμενη τεχνικη αλλα αρκετες και ετσι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τον δολοφονο χωρις να σημαινει οτι δεν μπορεις να τον βρεις. θα αναφερω μερικες που ξερω (οχι ολλες) και μου αρεσουν ιδιαίτερα.
Μου αρεσει ιδιαιτερα μια τεχνικη που συμβαινει οταν υπαρχουν τουλαχιστον δυο δολοφονιες. δηλαδη αφου γινει η πρωτη δολοφονια μας παρουσιαζει μια λιστα υποπτων και μας εστιαζει σε εναν ιδιαιτερα με αρκετα ενοχοποιητικα στοιχεια (δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν ενοχοποιητικα στοιχεια αλλα καποιες φορες συμβαινει) πολυ καλο κινητρο και την ευκαιρια για την δολοφονια. Σταδιακα ανεβαζει την ενοχη εναντιων του οσο παει και πιο πολυ μεχρι που φτανει στην τρομερη κορυφωση που ειναι σχεδον σιγουρη η ενοχη του οταν ξαφνικα δολοφονειται και το ιδιο πρωσοπο! ειναι μια παραγματικα ΤΡΟΜΕΡΗ τεχνικη γιατι με αυτην η Κριστι καταφερνει οχι μονο να κρατησει σε αφανταστη αγωνια αλλα και να κανει το βιβλιο ακρως ενδιαφερων και μυστηριο. μπορωνα σας πω παρα πολλα παραδειγματα με αυτην την τεχνικη αλλα δεν θελω γιατι οπιοι δεν τα εχουν διαβασει θα χασουν μια απο τις καλυτερες στιγμες των βιβλιων. Ομως για να μην ειμαστε σιγουροι για την αθοωτητα του υποπτου δημιουργησε και μια τεχνικη που δεν ειναι απαραιτητο να εχουν δολοφονηθει δυο ατομα και μας παρουσιαζει τον πραγματικο δολοφονο (!) και στην συνεχεια με εναν εξαισιο τροπο τον αθωωνει σιγα-σιγα χχωρις βιασστικα βηματα. Δηλαδη μας το παρουσιαζει σαν κλο στην συνεχεια μπορει να βγαλει και κανενα ψευτικο αλλοθι και γενικα μας τον παρουσιαζει ΣΙΓΙ-ΣΙΓΑ, το επαναλαμβανω ειναι σημαντικο, τον ενοχο για αθώο. Και ετσι μας την φερνει...
Μια ακομα τεχνικη ειναι αυτη που μας παρουσιαζει τους ενοχους ετσι ωστε να μας κανει να μην μπορουμε να αποφασισουμε πιος ειναι ο ενοχος. Αυτο μερικες φορες το συνδιαζει με διαφορα στοιχει που μπορει να ειναι ασχετα με την υποθεση οπως κλοπη... και διαφορα τετοια για να μην ξερουμε τι γίνετε.
Κατα την γνωμη μου ομως η ΚΑΛΥΤΕΡΗ τεχνικη ειναι αυτη που ο ενοχος ειναι υπεράνω πάσης υποψίας αλλα πριν μας εχει δωσει τα απαραιτητα στοιχεια για να τον βρουμε και ετσι δεν μπορουμε να την κατηγορησουμε. Ειναι χωρις αμφιβολια εξαιρετικη η τεχνικη με την οποια μας παρουσιαζει τον ενοχο για αθώο. Κατα την γνωμη μου ομως η Κριστι το πετυχαινει αυτο με δυο φασεις. Πρωτα κανει τον ενοχο να φιανεται υπερανω πασης υποψιας γιατι εχει ενα ΑΚΛΟΝΙΤΟ αλλοθι πραγματικα ακλονιτο αλλα τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζεται το αλλοθι γιατι με την θεση που εχει ουτε τον ρωταει κανεις. Αν και ελαχιστοι θα μπορουσαν να τον υποψιαστούν η Κριστι χρησιμοποιει και ενα δευτερο βημα για να το σιγουρεψει. Ενοχοποιεί παρα πολυ του υπολοίπους και ετσι με αυτην την τεχνικη την τελειότερη κατα την γνωμη μου γιατι το ξαναλεω μπορει να μην τον εμφανιζει πολυ στο εργο και ολλα αυτα που γραφω πιο πανω αλλα και παλι τα στοιχεια που δινει ειναι αρκετα για να το βρουμε.
Την παραπανω τεχνικη την χρησιμοποιει και με αλλον τροπο. Στην αρχημας παρουσιαζει ολους του υποπτους (μαζι με τον ενοχο) και μετα σιγα σιγα τον κρυβει αριστοτεχνικα και ετσι τον ξεχναμε και η προσοχη μας στρεφεται σε αλλους.
Εσεις τι πιστευετε για αυτες τις τεχνικες και ποιες ειναι οι δικες σας αγαπημενες.
Μου αρεσει ιδιαιτερα μια τεχνικη που συμβαινει οταν υπαρχουν τουλαχιστον δυο δολοφονιες. δηλαδη αφου γινει η πρωτη δολοφονια μας παρουσιαζει μια λιστα υποπτων και μας εστιαζει σε εναν ιδιαιτερα με αρκετα ενοχοποιητικα στοιχεια (δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχουν ενοχοποιητικα στοιχεια αλλα καποιες φορες συμβαινει) πολυ καλο κινητρο και την ευκαιρια για την δολοφονια. Σταδιακα ανεβαζει την ενοχη εναντιων του οσο παει και πιο πολυ μεχρι που φτανει στην τρομερη κορυφωση που ειναι σχεδον σιγουρη η ενοχη του οταν ξαφνικα δολοφονειται και το ιδιο πρωσοπο! ειναι μια παραγματικα ΤΡΟΜΕΡΗ τεχνικη γιατι με αυτην η Κριστι καταφερνει οχι μονο να κρατησει σε αφανταστη αγωνια αλλα και να κανει το βιβλιο ακρως ενδιαφερων και μυστηριο. μπορωνα σας πω παρα πολλα παραδειγματα με αυτην την τεχνικη αλλα δεν θελω γιατι οπιοι δεν τα εχουν διαβασει θα χασουν μια απο τις καλυτερες στιγμες των βιβλιων. Ομως για να μην ειμαστε σιγουροι για την αθοωτητα του υποπτου δημιουργησε και μια τεχνικη που δεν ειναι απαραιτητο να εχουν δολοφονηθει δυο ατομα και μας παρουσιαζει τον πραγματικο δολοφονο (!) και στην συνεχεια με εναν εξαισιο τροπο τον αθωωνει σιγα-σιγα χχωρις βιασστικα βηματα. Δηλαδη μας το παρουσιαζει σαν κλο στην συνεχεια μπορει να βγαλει και κανενα ψευτικο αλλοθι και γενικα μας τον παρουσιαζει ΣΙΓΙ-ΣΙΓΑ, το επαναλαμβανω ειναι σημαντικο, τον ενοχο για αθώο. Και ετσι μας την φερνει...
Μια ακομα τεχνικη ειναι αυτη που μας παρουσιαζει τους ενοχους ετσι ωστε να μας κανει να μην μπορουμε να αποφασισουμε πιος ειναι ο ενοχος. Αυτο μερικες φορες το συνδιαζει με διαφορα στοιχει που μπορει να ειναι ασχετα με την υποθεση οπως κλοπη... και διαφορα τετοια για να μην ξερουμε τι γίνετε.
Κατα την γνωμη μου ομως η ΚΑΛΥΤΕΡΗ τεχνικη ειναι αυτη που ο ενοχος ειναι υπεράνω πάσης υποψίας αλλα πριν μας εχει δωσει τα απαραιτητα στοιχεια για να τον βρουμε και ετσι δεν μπορουμε να την κατηγορησουμε. Ειναι χωρις αμφιβολια εξαιρετικη η τεχνικη με την οποια μας παρουσιαζει τον ενοχο για αθώο. Κατα την γνωμη μου ομως η Κριστι το πετυχαινει αυτο με δυο φασεις. Πρωτα κανει τον ενοχο να φιανεται υπερανω πασης υποψιας γιατι εχει ενα ΑΚΛΟΝΙΤΟ αλλοθι πραγματικα ακλονιτο αλλα τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζεται το αλλοθι γιατι με την θεση που εχει ουτε τον ρωταει κανεις. Αν και ελαχιστοι θα μπορουσαν να τον υποψιαστούν η Κριστι χρησιμοποιει και ενα δευτερο βημα για να το σιγουρεψει. Ενοχοποιεί παρα πολυ του υπολοίπους και ετσι με αυτην την τεχνικη την τελειότερη κατα την γνωμη μου γιατι το ξαναλεω μπορει να μην τον εμφανιζει πολυ στο εργο και ολλα αυτα που γραφω πιο πανω αλλα και παλι τα στοιχεια που δινει ειναι αρκετα για να το βρουμε.
Την παραπανω τεχνικη την χρησιμοποιει και με αλλον τροπο. Στην αρχημας παρουσιαζει ολους του υποπτους (μαζι με τον ενοχο) και μετα σιγα σιγα τον κρυβει αριστοτεχνικα και ετσι τον ξεχναμε και η προσοχη μας στρεφεται σε αλλους.
Εσεις τι πιστευετε για αυτες τις τεχνικες και ποιες ειναι οι δικες σας αγαπημενες.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: