Οι ωραίοι άσχημοι

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Χε χε...άκου Αλέκος ! Μάριος, βρε !
 
nα πω για την ταυγετη οτι ειναι απο το χωριο μου με πατερα δεξιο δικαστικος η εισαγγελεας αν δεν κανω λαθος η ιδια αριστερη με βασανηστηρια κ μακρονησο κ οχι μονο... ηταν πολυ ομορφη στα νιατα της οπωσ επισης κ στα γεραματα της (υπαρχει εκπομπη στην ετ1)ακομα τη χρυση εποχη του ελληνικου κινηματογραφου η ιδια ερχοταν στο χωριο κ δουλευε κ στα χωραφια..μεχρι κ ο βεγγος βρηκε καποτε τον μπελα του διοτι την επαιρνε σε ολες του τισ ταινιες...επειξε στην καλπικη λυρα οπου εκανε νομιζω την παρθενικη τησ εμμφανηση μεχρι κ σε βιντεοταινιες..(ο νιντζα με τη γκλιτσα)ειχε τελειωσει γαλικη ακαδημια κ ωδειο...θα βρω τη γυναικα που τη φροντιζε που ηταν κ ξαδελφη της να μαθω καποια πραγματα για τα τελευταια χρονια τησ ζωης τησ
 
Χρόνια πολλά σε όλους! Οι απόψεις που διάβασα στο συγκεκριμένο θέμα είναι άκρως ενδιαφέρουσες και υπενθυμίζουν, για πολλοστή φορά, πόσο υποκειμενικά θέματα είναι η ''ομορφιά'' και η ''ασχήμια''. Ποτέ δεν περίμενα ότι κάποιοι θα χαρακτήριζαν ωραίες άσχημες την καλλονή Μάρω Κοντού ή τη Μαίρη Χρονοπούλου -προσωπικά, θεωρώ και τις δύο ωραιότατες και πολύ πιο γοητευτικές από ''σύμβολα του σεξ'' σαν την Γκιζέλα Ντάλι- ή θα θεωρούσαν ωραίους άσχημους τον Γιάννη Βόγλη, τον Στέφανο Στρατηγό, τον Άγγελο Αντωνόπουλο -ήμουν παιδί την εποχή της σειράς ''Άγνωστος πόλεμος'' και θυμάμαι πάντα έντονα την υστερία που πρακαλούσε σε γυναίκες όλων των ηλικιών ο συγκεκριμένος πρωταγωνιστής- ή τον Γιώργο Φούντα. Επίσης, τιμώ την Ταυγέτη, σέβομαι το ταλέντο της και τους κοινωνικούς αγώνες της, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα την έλεγα όμορφη. Όπως και να 'χει, όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και αυτή είναι η ομορφιά του retromaniax.
 
η ομορφιαα ειναι υποκειμενικη...ο χρονος ειναι ο χειροτερος γιατροσ που λεει κ ο αγγελακας ...δεσ πως ειναι σημερα η χρονοπουλου κ δες πωσ ηταν η ταυγετη στα τελευταια χρονια της ζης τηςσ....οπωσ κ να εχει συμφωνουμε στο οτι ολοι αυτοι ειχαν ταλεντο κ προσεφεραν ολοι στον πολιτισμο κ στον κινηματογραφο ο καθενας με τον τροπο του
 
Πίσω
Μπλουζα