Οταν η έλλειψη δεξιού καθρέφτη έκανε μαρτύριο το παρκάρισμα...

Χμ, ποτέ δεν χρησιμοποίησα τον δεξί καθρέφτη για παρκάρισμα σε κανένα αυτοκίνητο. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται 8). Αλλά για να πω τον πόνο μου, ποτέ δεν κατάφερα να τον χρησιμοποιήσω (και να ήθελα) δυστυχώς! Το citroen saxo μου, δεν έχει τη δυνατότητα να γυρίζει ο καθρέφτης του τόσο μέσα ώστε να μπορεί να βλέπει ένας.... κοντός οδηγός! #) :eek: :angry:Τι στο καλό, όλοι οι γάλλοι ψηλοί είναι? Ως εκ τούτου, έμαθα να μην τον χρησιμοποιώ! Οσο για το παρκάρισμα γενικώς, το ρετρό μη υδραυλικό τιμόνι του, μου προσφέρει γυμνασμένα μπράτσα και γαϊδουρινή υπομονή! :p :cool:
 
Ο δεξιός καθρέφτης εάν είναι ηλεκτρικός χρησιμεύει στο παρκάρισμα για να τον γυρίζεις προς τα κάτω, έτσι ώστε να μην βρουν οι ζάντες στο κράσπεδο.Αυτό φυσικά εαν έχει κανεις καλές ακριβές ζάντες και τον ενδιαφέρει να μη γεμίσουν γρατζουνιές και*χτυπήματα.

Επίσης χρησιμεύει και στο διπλοπαρκάρισμα έτσι ώστε με όπισθεν να φέρεις το αυτοκίνητο τσίμα-τσίμα στο δίπλανό.
 
Το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα Suzuki 550 cc, ΔΙΧΡΟΝΟ (απλη βενζινη + λαδι). Ηταν παρα πολυ μικρο + πολυ στενο.

Υπηρχε και μεγαλη άπλα στο παρκαρισμα στην περιοχη μου, οπως επισης και στην Παν/πολη τοτε (πρακτικα μηδενικος αριθμος αυτοκινητων φοιτητων) που ηταν οι κυριες σταθμευσεις μου.

Δεν χρειαστηκα ποτε δεξι καθρεφτη (στα παρκαρισματα τουλαχιστον) και ως εκ τουτου δεν ειχα συνδιασει ανακλαστικα στο μυαλο μου το "παρκαρω" με το "μπορω να συμβουλευτω ΚΑΙ τον δεξι καθρεφτη". Απο το επομενο αυτοκινητο πιεσα τον εαυτο μου να κοιταει οποτε θυμαται και προς τα δεξια. Μεχρι και σημερα δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι υπαρχει. Εχω μια θεωρια οτι τον βαζουν μονο και μονο για λογους συμμετριας, ωστε πχ αν το ιδιο σασι παει αγγλια που ο οδηγος καθεται στα δεξια να μην χρειαζεται εκ νεου μετατροπες το αμαξωμα. Αλλη χρηση του δεν εχω σκεφτει.

update: εχω δει κατι ημιτρελες που σκυβουν στα σταθμευμενα αυτοκινητα, στους ξενους δεξιους καθρεφτες, οπως περπατανε στο δρομο και κοιτανε τα τσινορα, αν εσταξαν οι μπογιες, ξεφλουδισαν οι κρεμες, ξεκολλησαν τα βλεφαρα, το ποστις, τα εξτενσιονς τους. Ισως να εχουν ΚΑΙ αυτο το σκοπο, του γρηγορου check οτι ολα τα φτιασιδια παραμενουν στη θεση τους σε μια ξαφνικη ριπη αερα που χτυπαει τις γυναικες στη μεση του δρομου. Αν και οντως εξηγει πολυ πειστικα την υπαρξη του δεν ξερω αν οντως αυτο σκεφτονταν οι αυτοκινητοβιομηχανιες αρχικως. Μη βρεθει λοιπον καποιος και με κοροιδεψει, το ειπα οτι και εγω ακομα διατηρω καποιες αμφιβολιες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mytinyworld είπε:
Χμ, ποτέ δεν χρησιμοποίησα τον δεξί καθρέφτη για παρκάρισμα σε κανένα αυτοκίνητο. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται 8). Αλλά για να πω τον πόνο μου, ποτέ δεν κατάφερα να τον χρησιμοποιήσω (και να ήθελα) δυστυχώς! Το citroen saxo μου, δεν έχει τη δυνατότητα να γυρίζει ο καθρέφτης του τόσο μέσα ώστε να μπορεί να βλέπει ένας.... κοντός οδηγός! #) :eek: :angry:Τι στο καλό, όλοι οι γάλλοι ψηλοί είναι? Ως εκ τούτου, έμαθα να μην τον χρησιμοποιώ! Οσο για το παρκάρισμα γενικώς, το ρετρό μη υδραυλικό τιμόνι του, μου προσφέρει γυμνασμένα μπράτσα και γαϊδουρινή υπομονή! :p :cool:
μια απ΄τα ίδια, στη ρόδο οδηγώ ένα toyota starlet του '82. μια χαρά χωρίς υποψία καθρέφτη δεξιά. ποτέ δεν είχα καμιά δυσάρεστη σχετική εμπειρία.
 
Clemence είπε:
μια απ΄τα ίδια, στη ρόδο οδηγώ ένα toyota starlet του '82. μια χαρά χωρίς υποψία καθρέφτη δεξιά. ποτέ δεν είχα καμιά δυσάρεστη σχετική εμπειρία.
Πω πω τι είπες τώρα!!!!!!!!!!!!

Πισωκίνητο και στρογγυλοφάναρο έτσι; ΑΘΑΝΑΤΟ!!!!!

Το 1984 πήραμε STARLET που αντικατέστησε το LADA μας. Κι αυτό δεν είχε δεξί καθρέφτη. Επικό αμάξι. Τι βόλτες έχω κάνει, τι μετατροπές, δεν λέγεται.

Αυτό το αυτοκίνητο είναι και η αφορμή για την ενασχόληση με το drifting σε βαθμό αρρώστιας. Παραδόξως δεν το είχα γρατζουνίσει ποτέ, αντίθετα με τη μητέρα μου που του είχε αλλάξει τα φώτα......
 
αξιος διαδοχος του κ35 κορόλα αυτο το σταρλετ...σκυλί μαυρο σε θεματα αξιοπιστίας...κυκλοφορούν πολλά ακόμα στις με΄ρες μας ενώ τα αντιστοιχα ευρωπαϊκα έχουν γίνει παλιοσίδερα εδώ και χρόνια
 
στρογγυλοφάναρο? δε νομίζω!

αλλά ειλικρινά, πάει τόσο στρωτά που είναι μια ευχαρίστηση στο οδήγημα :) τώρα για το θέμα του καθρέφτη παίζει να έχει μεγάλη σημασία ότι στη ρόδο και να θέλεις ν΄αλλάξεις λωρίδα δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες :D αλλά πιστεύω ότι με το συγκεκριμένο αμάξι δεν θα είχα πρόβλημα ν΄αλλάζω λωρίδα ούτε στην κηφησίας ... γιατί απλά θα μου έκαναν χώρο έγκαιρα όλοι όσοι έχουν μια κάποια εκτίμηση για τα ολοκαίνουρια, αστραφτερα, πολυέξοδα, αγαπημένα τους οχήματα :cool: θα ήμουν άνετη! ποιος καθρέφτης ...
 
amigabill είπε:
Ο δεξιός καθρέφτης εάν είναι ηλεκτρικός χρησιμεύει στο παρκάρισμα για να τον γυρίζεις προς τα κάτω, έτσι ώστε να μην βρουν οι ζάντες στο κράσπεδο.Αυτό φυσικά εαν έχει κανεις καλές ακριβές ζάντες και τον ενδιαφέρει να μη γεμίσουν γρατζουνιές και*χτυπήματα.
Επίσης χρησιμεύει και στο διπλοπαρκάρισμα έτσι ώστε με όπισθεν να φέρεις το αυτοκίνητο τσίμα-τσίμα στο δίπλανό.
και στο να αποφευγεις οδηγους διτροχων με deathwish εν μεσω μποτιλιαρισματος....
 
Μπα, εκεί πιό πιθανό είναι να στον σπάσουνε για να περάσουνε...
 
Clemence είπε:
στρογγυλοφάναρο? δε νομίζω!
αλλά ειλικρινά, πάει τόσο στρωτά που είναι μια ευχαρίστηση στο οδήγημα :) τώρα για το θέμα του καθρέφτη παίζει να έχει μεγάλη σημασία ότι στη ρόδο και να θέλεις ν΄αλλάξεις λωρίδα δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες :D αλλά πιστεύω ότι με το συγκεκριμένο αμάξι δεν θα είχα πρόβλημα ν΄αλλάζω λωρίδα ούτε στην κηφησίας ... γιατί απλά θα μου έκαναν χώρο έγκαιρα όλοι όσοι έχουν μια κάποια εκτίμηση για τα ολοκαίνουρια, αστραφτερα, πολυέξοδα, αγαπημένα τους οχήματα :cool: θα ήμουν άνετη! ποιος καθρέφτης ...
Οπότε έχεις το μοντέλο που είχα κι εγώ με τα ορθογώνια φώτα μπροστά.

Έχεις δίκιο. Κι εγώ με το Matiz τώρα τα ίδια κάνω. Έχω και κοτσαρισμένο το "Ν" της γυναίκας από πίσω, όταν βγάζω φλας για αλλαγή λωρίδας ακόμα και τα ταξί μου παραχωρούν!!!!!!!!!!!
 
Ακόμα και το Corolla του 88 βρε παιδιά δεν είχε δεξί καθρέφτη λεμε....

Μέχρι κι από κει να κόψουν...

Πάντως τις ζάντες τις έτρωγες άνετα στο πεζοδρόμιο....
 
Όταν ξεκίνησα να οδηγώ το 1993, είχαμε ήδη ένα Mazda 323 (ούτε F, ούτε hatchback, μην τρελλαθούμε) που μάλλον είχε πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1985, δεν είμαι σίγουρη. Δεν είχε δεξιό καθρέπτη "από τη μάνα του" έτσι λέγαμε τότε, δεν ξέρω αν τη χρησιμοποιούμε ακόμα αυτή τη φράση για τέτοια θέματα. Εννοείται βέβαια ότι δεν είχε και τίποτα υδραυλικό. Το ότι εγώ είχα μάθει και εξετάστηκα σε ένα ολοκαίνουργιο Seat Ibiza τότε, θα το αφήσω ασχολίαστο. Όσο καιρό είχα το Ν στο αυτοκίνητο, είχα και ένα μεγαλύτερο καθρέφτη στο κέντρο με την προοπτική να κάνω με το βλέμμα μου αυτό το τρίγωνο που μας έλεγαν στα μαθήματα (αριστερός καθρέπτης, μεσαίος, δεξιός). Μετά τον έβγαλα.

Σχετικά με το παρκάρισμα έβαζα τα σημάδια (την κολώνα του αυτοκινήτου σου φέρτην στο τέλος του μπροστινού για να παρκάρεις πουλάκι μου !!!) και μπορώ να πω ότι δεξιά παρκάρω πολύ πιο εύκολα απ' ότι αριστερά.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι ο δάσκαλός μου έλεγε επίσης (καλή του ώρα) ότι ο δεξιός καθρέτης έχει ένα "νεκρό σημείο" και καλύτερα να γυρίζω και το κεφάλι μου. Εκτοτε πορεύομαι αντίστοιχα και ευτυχώς όλα καλά.

Υ.Γ.

Αθάνατο Mazdaκι

νερό, λάδι, βενζίνη
 
Το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα (το είχαμε στην οικογένεια,αλλά το είχε και η σχολή οδηγών!!!) ήταν ένα Opel Kadett του 1978... σκυλί, με ασήκωτο τιμόνι, και χωρίς φυσικά δεξιό καθρέφτη! Εκείνα τα χρόνια βέβαια...δεν ήταν και τόσο χρήσιμος όσο σήμερα... ούτε ζάντες αλουμινίου είχαμε για να γδάρουμε, αλλά ούτε και τόσο στενές θέσεις θέσεις παρκαρίσματος... Τα "δικά" μου αυτοκίνητα, πάντα είχαν δεξί καθρέφτη... Το Fiat Uno του 1993, απλά δεν είχε ηλεκτρικούς καθρέφτες... έπρεπε να γίνεις τιραμόλας για να φτάσεις το μοχλάκι στην απέναντι πλευρά, για να του δώσεις την απαραίτητη κλίση... Άπό αυτό και μετά, όλα είχαν ηλεκτρικούς καθρέφτες... το Hyundai Coupe του 99, To Renault Megane CC του 2005, και φυσικά το σημερινό... το οποίο και λόγο όγκου, αν δεν είχε και αισθητήρες παρκαρίσματος, θα ήταν αδύνατον να το παρκάρεις στο δρόμο (Opel Insignia)...
 
κ εμείς (ο παππούς μου δλδ) είχαμε YUGO!!!!!!!!!!!!!!!!! το είχα οδηγήσει!! τέλειο ήταν κ δεν είχε δεξί καθρέφτη!!! χαχαχα!!!!!!! γενικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το παρκάρισμα (κ ας λένε για τις γυναίκες!) κ επίσης οι αισθητήρες είναι ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!! Ζαλίζει το κεφάλι. Άσε που χαλάνε συνέχεια κ κάνουν μπιπ όποτε το θυμηθούν :p Ευτυχώς δεν έχω!!
 
Πίσω
Μπλουζα