Ο Έρωτας του Οδυσσέα

Όσο για τις επιχορηγήσεις του ΕΚΚ, μην τρελαίνεστε. Είναι πολύ καλύτερη ταινία από άλλες που έχουν επιχορηγηθεί ακόμα και πρόσφατα (βλ. "Show-bitch"...)
 
Χτες το βραδυ στην ΕΡΤ2 ειχε το Γυναικειες Συνωμοσιες του Βαφεα.

Ειχα δει μονο το Ρεπο και τον Ερωτα του Οδυσσεα απο τη φιλμογραφια του και επειδη μου αρεσαν εκατσα και την ειδα με ενδιαφερον.

Πολυ πολυ παραξενη ταινια με 2 πρωταγωνιστες που δεν τους ειχα ξαναδει.

Μου εκανε εντυπωση οτι στην ταινια εχει χρησιμοποιηθει το ανατολιτικο ινστρουμενταλ απο τον Ερωτα του Οδυσσεα με αλλη ενορχηστρωση. Mου αρεσε πολυ το κομματι στο πιανο στο τελος της ταινιας. Ξερει κανεις αν ειναι κλασικο ή γραφτηκε για την ταινια?

Ασχολειται επισης με παρεμφερες θεμα και παιζει και ο Βουτσας (ο Βαφεας φαινεται να του εχει αδυναμια).

Θα προσπαθήσω να δω και τις υπολοιπες ταινιες του.
 
Nemo είπε:
Αν και δεν έχω θεατρική παιδεία άλλων μελών του retromaniax

έχω την αίσθηση -ως απλός θεατής και μόνο - ότι ο Κ.Βουτσάς αλλά και ο Ν.Ρίζος είναι επιτομή του

όπου υπάρχει θέληση (και κοφτερότατο μυαλό στην περίπτωση του Ρίζου) υπάρχει δρόμος για να γίνεις πρωταγωνιστής και με ένα σχετικά μέτριο ταλέντο.

Παρόλα αυτά υπάρχουν ταινίες στην δεκαετία του 80 όπως π.χ. , "Κρουαζιέρα στον παράδεισο " που είναι πολύ καλός

(? ίσως γιατί δεν είναι κωμικός ο ρόλος ?) .
ανεξαρτητα με την θεατρικη παιδεια που σιγουρα παιζει το ρολο της ,οπως επισης αν εισαι και ο ιδιος ηθοποιος

για να μην υπαρχει καποια παρανοηση δεν λεω οτι δεν ειναι μεγαλος ηθοποιος ο βουτσας ,σαφως και ειναι πολυ

απλα ειναι μια σκαλα κατω απο τους μεγαλους της εποχης του και τους λιγο προγενεστερους δηλαδη λογοθετιδη,μακρη,αυλωνιτη,ηλιοπουλο,φωτοπουλο,κτλ μην τους αναφερω ολους
 
Στην συγκεκριμένη ταινία δεν έπιασα τη σκηνή που μπαίνει ο Βουτσάς σε ένα σκάφος και πιάνει κουβέντα με έναν παράξενο τύπο που του δείχνει κάτι σαν κράνος από μια συλλογή
 
Το 2000 είχα δει στον alpha την κινηματογραφική βερσιόν και όχι αυτή απ' την τηλεοπτική μίνι σειρά και πιστεύω ήταν πολύ καλύτερη η κινηματογραφική. Ομολογώ ότι σκιάχτηκα πολύ στο σκετς με τον παράξενο τύπο στο σκάφος που συνέλεγε παράξενα αντικείμενα (κράνος με καρφιά, ταινίες φρίκης,έπινε bloody Mary κτλ. ) είναι αυτό που λέμε μην τον πετύχεις στο διάβα σου. Βέβαια δεν κατάλαβα αν όλα αυτά τα έβλεπε ως παραισθήσεις ο Βουτσάς ή του συνέβησαν στην πραγματικότητα.
 
Πολύ καλή ταινία του Βασίλη Βαφέα, ο οποίος άλλωστε είχε δώσει τα διαπιστευτήρια του πριν δυο χρόνια με το εξίσου πολύ καλό και πετυχημένο ''Ρεπό'' του. Πολύ καλή, ρεαλιστική και άκρως πετυχημένη απεικόνιση της νεοελληνικής πραγματικότητας και στις δυο αναφερόμενες ταινίες, με τα καθημερινά προβλήματα, τις πολύπλευρες εκφάνσεις του χαρακτήρα των νεοελλήνων, την πολλές φορές φορές μίζερη και νοσηρή καθημερινότητα που καταπνίγει καταλυτικά τους ανθρώπους αναζητώντας εναγωνίως την παραμικρή διέξοδο και νότα αισιοδοξίας και αντιστροφής της αρνητικότητας που κυριαρχεί γύρω μας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα καταπιεσμένου από την μίζερη ρουτίνα ο Οδυσσέας που τον ενσαρκώνει περίφημα ο αγαπημένος μας Κώστας Βουτσάς. Νιώθοντας έντονη την αρνητικότητα και την ρουτίνα στην ζωή του αισθάνθηκε μια δροσιά αισιοδοξίας να τον διαχέει νιώθοντας αυτόματα έλξη για την άγνωστη μέχρι πριν λίγο σε αυτόν πανέμορφη Καριοφυλλιά Καραμπέτη, ένα συναίσθημα που τον αναζωογόννησε σε χρόνο μηδέν και ενεργοποίησε αισθήσεις ερωτισμού στον ίδιο που ήταν εν υπνώσει στην ισοπεδωτική καθημερινότητα του. Πόσοι από μας βρεθήκαμε σε ανάλογες περιπτώσεις και γοητευτήκαμε ερωτικά από μια φευγαλέα είσοδο στην ζωή μας μιας ανάλογης ερωτικής έλξης...Μόνο για αυτήν την ταύτιση η ταινία έχει πετύχει τον σκοπό της.
Υπέροχα τα εξωτερικά πλάνα της καλοκαιρινής Αθήνας του '80, όπως επίσης και οι περίφημες θαλασσινές εικόνες με τα ιπτάμενα δελφίνια. εικόνες που δημιουργούν νοσταλγικά συναισθήματα σε όλους μας.
 
Πίσω
Μπλουζα