Μια που μιλαγαμε για τα αισθηματικα μυθιστορηματα θυμηθηκα αυτο το πολυ δημοφιλες καποτε εργο που υπηρχε σε καθε ρετρο μαμαδιστικη βιβλιοθηκη.
Επειδη δεν μπορεσα να βρω πληροφοριες ουτε για τον συγγραφεα ουτε για το εργο γραφω αυτα που θυμαμαι και καλω οσες κυριες (αλλα και κυριους) θυμουνται ή γνωριζουν κατι παραπανω να βοηθησουν. Αν καποιος εχει και το ρετρο βιβλιο με το σκληρο εξωφυλλο ας κανει τον κοπο να σκαναρει παρακαλω!
Η υποθεση εχει να κανει με την ανοδο της Γαλλικης αστικης ταξης και τον οικονομικο ξεπεσμο των κλασσικων αριστοκρατων. Η ανωτερης καταγωγης Κλαιρη παντρευεται απο πεισμα εναν καλο και πλουσιο αλλα μη αριστοκρατη συζηγο με στοχο να προκαλεσει τον πρωην προικοθηρα αρραβωνιαρη που παντρευτηκε την κοπελα που ολες κοροιδευαν στο σχολειο διοτι ηταν πλουσια αλλα ο μπαμπας της ηταν σοκολατοποιος και οχι κομης. Τωρα η Κλαιρη περιφρονει βαθυτατα τον συζηγο ο οποιος την εκδικειται με απανθρωπο σαδισμο μεχρι βεβαια να την δαμασει και να την κανει να υποτακτει στην πρωτογονη αρρενωποτητα του και στον φοβερο δυναμισμο του.
Εγω βεβαια συμπαθουσα την αντιζηλο η οποια οχι μονο ειναι Κατινα ολκης αλλα και εμφανισιακα το αντιθετο της πρωταγωνιστριας. (κλασσικα...). Η Κλαιρη ειναι ψηλη ξανθια κλασσικης καλλονης αλλα Γκρεις Κελι ενω η Αθηναιδα (η ᾽᾽κακια᾽᾽) ειναι απλως χαριτωμενη μελαχροινη με καμπυλες και τσαχπινιες. Η Κλαιρη ντυνεται κομψα και μινιμαλ ενω η αλλη κιτσατα και φανταχτερα. Ετσι για αλλαγη στο μοτιβο των παρομοιων αναγνωσματων η Κλαιρη ξερει να φερεται ενω η Αθηναιδα κανει γκαφες, μπερδευει τα μαχαιροπιρουνα και δεν εχει καθολου γουστο στην εσωτερικη διακοσμηση. Ασε που κανει απιθανες ιντριγκες και σατανικες δολοπλοκιες. Την συμπαθουσα ομως διοτι την λυπομουν για οσα ειχε περασει στα χερια της Κλαιρης και των φιλεναδων της που την φωναζαν κατι σαν ᾽᾽σοκολατου᾽᾽ επειδη και καλα το να τρως σοκολατες ηταν πολυ σικ αλλα το να τις φτιαχνεις ηταν φοβερα χαμηλου επιπεδου.
Ο προδοτης αρραβωνιαστικος παντως ηταν μεγαλο καθαρμα και αντιπαθεστατος λιμοκοντορος.
Το εργο με ειχε συγκλονισει οταν το διαβασα καπου στα δεκα αλλα απο τοτε δεν το ξαναπετυχα πουθενα.
Επειδη δεν μπορεσα να βρω πληροφοριες ουτε για τον συγγραφεα ουτε για το εργο γραφω αυτα που θυμαμαι και καλω οσες κυριες (αλλα και κυριους) θυμουνται ή γνωριζουν κατι παραπανω να βοηθησουν. Αν καποιος εχει και το ρετρο βιβλιο με το σκληρο εξωφυλλο ας κανει τον κοπο να σκαναρει παρακαλω!
Η υποθεση εχει να κανει με την ανοδο της Γαλλικης αστικης ταξης και τον οικονομικο ξεπεσμο των κλασσικων αριστοκρατων. Η ανωτερης καταγωγης Κλαιρη παντρευεται απο πεισμα εναν καλο και πλουσιο αλλα μη αριστοκρατη συζηγο με στοχο να προκαλεσει τον πρωην προικοθηρα αρραβωνιαρη που παντρευτηκε την κοπελα που ολες κοροιδευαν στο σχολειο διοτι ηταν πλουσια αλλα ο μπαμπας της ηταν σοκολατοποιος και οχι κομης. Τωρα η Κλαιρη περιφρονει βαθυτατα τον συζηγο ο οποιος την εκδικειται με απανθρωπο σαδισμο μεχρι βεβαια να την δαμασει και να την κανει να υποτακτει στην πρωτογονη αρρενωποτητα του και στον φοβερο δυναμισμο του.
Εγω βεβαια συμπαθουσα την αντιζηλο η οποια οχι μονο ειναι Κατινα ολκης αλλα και εμφανισιακα το αντιθετο της πρωταγωνιστριας. (κλασσικα...). Η Κλαιρη ειναι ψηλη ξανθια κλασσικης καλλονης αλλα Γκρεις Κελι ενω η Αθηναιδα (η ᾽᾽κακια᾽᾽) ειναι απλως χαριτωμενη μελαχροινη με καμπυλες και τσαχπινιες. Η Κλαιρη ντυνεται κομψα και μινιμαλ ενω η αλλη κιτσατα και φανταχτερα. Ετσι για αλλαγη στο μοτιβο των παρομοιων αναγνωσματων η Κλαιρη ξερει να φερεται ενω η Αθηναιδα κανει γκαφες, μπερδευει τα μαχαιροπιρουνα και δεν εχει καθολου γουστο στην εσωτερικη διακοσμηση. Ασε που κανει απιθανες ιντριγκες και σατανικες δολοπλοκιες. Την συμπαθουσα ομως διοτι την λυπομουν για οσα ειχε περασει στα χερια της Κλαιρης και των φιλεναδων της που την φωναζαν κατι σαν ᾽᾽σοκολατου᾽᾽ επειδη και καλα το να τρως σοκολατες ηταν πολυ σικ αλλα το να τις φτιαχνεις ηταν φοβερα χαμηλου επιπεδου.
Ο προδοτης αρραβωνιαστικος παντως ηταν μεγαλο καθαρμα και αντιπαθεστατος λιμοκοντορος.
Το εργο με ειχε συγκλονισει οταν το διαβασα καπου στα δεκα αλλα απο τοτε δεν το ξαναπετυχα πουθενα.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: