Diana, δεν υπαρχει προγραμμα προστασιας διαφθορας της νεολαιας, απο τα καναλια. Καρφακι δεν καιγεται των υπευθυνων γι' αυτο. Πετυχαινω συχνα τολμηροτατες τηλεοπτικες σκηνες, μερα μεσημερι και δε βλεπω το Ραδιοτηλεοπτικο να κανει τιποτα. Εννοειται οτι ο ρολος του ειναι καθαρα διακοσμητικος, οσον αφορα αυτο το ζητημα, τουλαχιστον.Ο Αστερισμος "χαθηκε" στα πλαισια ενος ευρυτερου εμπαργκο που κανουν τα καναλια στις παραγωγες του Φινου. Που ειναι οι ταινιες, Το παρελθον μιας γυναικας, Το ταξιδι, Οταν η πολις πεθαινει, Πανικος, Ιπποκρατης και δημοκρατια, Πολυ αργα για δακρυα, και τοσες ακομα, που εδω και μερικα χρονια εξαφανιστηκαν? Ολες τις προαναφερθεισες μπορουν ανετα να τις παρακολουθησουν παιδια, και τις χρησιμοποιησα εσκεμμενα για να καταστησω φανερο πως ο Αστερισμος δε χαθηκε για λογους ηθικης.
Συμφωνω johnalepou, πως οι καλυτερες δραματικες του Δαλιανιδη ηταν οι ασπρομαυρες του, αλλα θα προσθεσω και μια εξαιρετικη, κατ' εμε, εγχρωμη το Γυμνοι στο δρομο.
Η ποιοτητα και το επιπεδο των ταινιων, επεσε με την εναρξη του '70 και δε νομιζω οτι αυτο εχει να κανει με το τοτε καθεστως. Μαλλον η τηλεοραση εφταιγε που "εκοψε τα ποδια" πολλων δημιουργων. Ειχε αλλαξει σιγα σιγα και η εποχη και οι ρυθμοι ειχαν γινει πιο ταχεις παντου.
Για την εταιρια του Καραγιαννη εχω πολυ κακη γνωμη, και το χαμηλο της επιπεδο νομιζω πως εκανε ζημια οχι μονο στις ταινιες του Φινου, αλλα και στον κινηματογραφο μας γενικοτερα.
Οσο για τη Λασκαρη, κορμι και προσωπο σαν το δικο της λιγες φορες ειδαμε στο πανι, αλλα καλο θα ηταν να εκανε την εν λογω ταινια 6 - 7 χρονια νωριτερα οταν ηταν πολυ ωραιοτερη.