ΠΑΛΑΙΑ "ΙΣΤΟΡΙΚΑ" ΥΠΕΡΩΚΕΆΝΙΑ

kmalfa75

RetroWannaBe
Joined
14 Αύγ 2008
Μηνύματα
85
Αντιδράσεις
9
Αν αναρωτηθήκατε ποτέ τι έγιναν τα πλοία εκείνα που μετέφεραν τους συμπατριώτες μας σε χώρες υποδοχής μεταναστών (κυρίως στις δεκαετίες του '50 και του '60) τότε μάλλον μπορείτε να έχετε έγκυρη πληροφόρηση.

Ένα από τα πιο γνωστά από αυτά τα ιστορικά πλοία το Βασίλισσα Φρειδερίκη:

Διαφημιστικό φυλλάδιο εποχής του πλοίου.

gallery_1833_231_226697.jpg


Το Βασίλισσα Φρειδερίκη στον Πειραιά, το 1957. Η φωτογραφία (λεπτομέρεια) προέρχεται από επετειακό λεύκωμα για τα 50 χρόνια του ΟΛΠ.

gallery_1833_305_284177.jpg


Φώτο και πληροφορίες από:

http://www.shipfriends.gr/forum/topic/4308-βασίλισσα-φρειδερίκη-queen-frederica/

http://www.shipfriends.gr/forum/topic/4308-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1-%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%B7-queen-frederica/

Η ιστορία του πλοίου από κατασκευής του: http://www.ssmaritime.com/malolo-matsonia.htm

Ναυπηγήθηκε το 1926 με όνομα SS Malolo .

" The Matson liner SS Malolo was built by W. Cramp & Sons, Philadelphia in 1926. She was the first of a number of ships designed by William Francis Gibbs for Matson Line. SS Malolo was launched on June 26, 1926. Completed in May 1927, she departed on the 24thfor her sea trails. However the next day, whilst experiencing thick fog, she was located near the Nantucket Lightship a Norwegian vessel, SS Jacob Christensen collided with Malolo causing her to suffer substantial damage, with some 7,000-tons of water flooding her engine room. However, due to her advanced design and a high standard of safety features, such as having a double bottom and watertight bulkheads, she was kept afloat and was towed to New York where she entered dry-dock and was repaired and completed.Finally she was completed and delivered to Matson Lines in October 1927, and on November 16, she departed San Francisco for her maiden voyage to Honolulu.

When built the Malolo was the largest, technically advanced for her time, and was considered the most luxurious cruise liner to have been built in the United States.

As the Malolo departed Honolulu during her maiden return voyage, Matson initiated the custom of passengers throwing their leis into the sea as the ship passed Diamond Head. The lei floating away would signify that the passenger would return again to the shores of Hawaii.


.....



.....


 


Malolo-logo.jpg


 

 

 

 


Για να καταλήξει στην Ελλάδα ως "Βασίλισσα Φρειδερίκη"



QFred-sailings.jpg


 

 

 


Το 1977 το πλοίο "κατέληξε" ύστερα από 50 χρόνια...


 


"
Finally fifty years after being delivered to Matson Line the superb ex SS Malolo, SS Matsonia, SS Atlantic, and RHMS Queen Frederica was sold to Greek breakers in July 1977 and because she had been shut down years earlier and had been a “dead ship” she had to be towed to the Eleusis breakers yards. During the breaking up process in February 1978, whilst her interiors were being demolished due to a spark she was totally gutted by fire and obviously work was halted. Three years later her ravaged hull could still be seen amongst the other ships at the breakers yard."

 


Αναλυτικά πληροφορίες και για άλλα "ιστορικά" πλοία:


 


http://www.shipfriends.gr/forum/forum/30-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC-%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BA%CE%B5%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1/page__prune_day__100__sort_by__Z-A__sort_key__last_post__topicfilter__all

 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παρα πολυ ωραιο το θεμα σου.

Θερμα συγχαρητηρια!
 
Πω πω, σχεδόν συνομήλικο με την Φρειδερίκη την ίδια ήταν. Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο παλιό.

Δύο ήταν παλιά τα υπερωκεάνεια που έκαναν τη συγκοινωνία Πειραιάς - Νέα Υόρκη, το "Ολυμπία" και το "Βασίλισσα Φρειδερίκη". Αργότερα προστέθηκε και το "Βασίλισσα Άννα-Μαρία" (με το οποίο ταξίδεψε και η μητέρα μου μια φορά :) )
 
Πραγματικά πολύ ωραίο θέμα. Ευχαριστούμε πολύ!
 
[video=youtube;l-MCy4siZzg]

ΠΑΛΙΑ ΣΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΜΑΣ

(Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα το δημοσιεύω εδώ)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το υπερωκεάνειο "Αυστραλίς" ναυπηγήθηκε το 1940 στην Αμερική, με το όνομα "American Star", ένα επιβλητικό πλοίο με μήκος 200 μέτρα περίπου. Από τα μέσα της δεκαετίας του '60 έως τα τέλη περίπου της δεκαετίας του ΄70 με το όνομα "Αυστραλίς" ανήκοντας στον όμιλο Χανδρής μετέφερε κυρίως μετανάστες από την Ευρώπη στην Αυστραλία.

http://en.wikipedia.org/wiki/SS_America_(1940)

http://symbangreekworldradioshowbiznea.files.wordpress.com/2011/07/cebaceb1cf81ceb1ceb2ceb9ceb1-cf84ceb7cf83-cebcceb5cf84ceb1cebdceb1cf85cf83cf84ceb5cf85cf83ceb7cf83.pdf

http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm'>http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm

http://www.ss-australis.com/americanstar.htm

Το πλοίο το 1967 ανακαινισμένο κάνει μεταξύ άλλων το δρομολόγιο Πειραιάς-Αυστραλία:

australis-1b.jpg

australis-2c.jpg

Φωτό από: http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm

Και η κατάληξη του πλέον από το 1994:

wrksandbar.jpg

wreck1991.JPG

grahamridley3.jpg

Σήμερα (2009)

american-star-the-end.jpg

Φωτό από: http://www.explorermagazin.de/amstar/amaut_e.htm
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα