ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

noobsaibot

RetroActive
Joined
7 Σεπ 2007
Μηνύματα
230
Αντιδράσεις
17
δειτε θυμηθητε και συγκρινετε!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=jNyLWB0je1Q]YouTube - Basic Programming Now and Then: Part 1, then.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eRCOtaaZJcA]YouTube - Basic Programming Now and Then: Part 2, now.
 
ΟΚ, τον προγραμματισμό μου τον έχω αφήσει στο τότε επίπεδο, αλλά πραγματικά του πήρε 7 λεπτά να κάνει αυτή την προγραμματάρα στον Σπέκτρουμ;;! Βαρέθηκα τη ζωή μου παρακολουθόντας!
 
Gryzor είπε:
ΟΚ, τον προγραμματισμό μου τον έχω αφήσει στο τότε επίπεδο, αλλά πραγματικά του πήρε 7 λεπτά να κάνει αυτή την προγραμματάρα στον Σπέκτρουμ;;! Βαρέθηκα τη ζωή μου παρακολουθόντας!
Ναι, χρησιμοποιούσε Spectrum kbd. Τι περιμένεις;
 
Μεγάλο θέμα ανοίξατε παιδιά...

Η βασική διαφορά φυσικά δεν είναι το τι visual interfaces χρησιμοποιούνται σήμερα, αλλά το γεγονός ότι πλέον εργαζόμαστε ουσιαστικά χωρίς περιορισμό σε RAM. Όταν είχαμε 48Κ σκεφτόμασταν και το byte που γλιτώναμε...

Φυσικά και τότε και τώρα Basic=αρχάριος... Αν δεν βάλεις τα pointers σου και τις δομούλες σου, δεν ευχαριστιέσαι κώδικα. :)
 
Locomotive FTW ρεεεεεεεεεεεεεεεε και να πάνε όλοι οι άλλοι να κρυφτούν.
 
θυμάμαι μια συνέντευξη του David Perry νομίζω, στο Αγγλικό Playstation magazine που έλεγε για ένα game που του είχαν δώσει για spectrum/amstrad γύρω στο 1988 και είχε πει πως έγραψε το κώδικα σε μια νύχτα.

Και μετά παραπονιέστε για το conversion του double dragon και shinobi στο spectrum :D
 
Οσο αφορα τον Perry,το RG ειχε αφιερωμα-συνεντευξη πριν καποιους μηνες και νομιζω οτι το μοιρασε σε 2 τευχη.

Θα τσεκαρω στη βιβλιοθηκη μου και θα σας πω σε ποια τευχη για οποιον ενδιαφερεται...
 
Πίσω
Μπλουζα