Η ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΕΡΤ) τις μόνες σειρές που μπορεί να διαθέσει είναι τις σειρές παραγωγής δικής της. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, μόνο Ελληνικές σειρές, οι μεταγλωτισμένες είναι προφανώς ξένες. Από παιδικές, μόνο Φρουτοπία, Του κουτιού τα παραμύθια κτλ.thamonas είπε:όχι φίλε μου..αυτά ευτυχώς υπάρχουν στο site της ΕΡΤ και σε άλλα sites
Εγώ λέω για Βασιλια Αρθούρο, Παιδικά χρόνια του Ελ Σιντ, Παραμύθα του Χανς Κριστιαν Αντερσεν, Νταρντακάν, Παλιοι Γιαπωνέζικοι μύθοι κ.λπ.
Αν δεν κάνω λάθος μετά το πέρας 25ετίας παύουν να ισχύουν τα δικαιώματα για αυτού του είδους το υλικό...οπότε δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.telamonas.stokos είπε:Δεν θα μπορουσε...η ΕΡΤ (και καθε καναλι) παιρνει τα δικαιωματα της δικιας της μεταγλωτισσης (και μονο για τηλεοπτικη προβολη) για ενα διαστημα 6-7 ισως και 10 ετων. Μετα απο εκει για να χρησιμοποιησει το ιδιο της το μεταγλωτισμενο υλικο θελει ξανα αδεια απο τη δημιουργο εταιρεια.
Εχουμε γραψει πολλες φορες για τα "κολπα" των εταιρειων σχετικα με το copyright. Μια απλη (νομιμη και με καταβεβλημενα τα δικαιωματα) επαναπροβολη της οποιας ταινιας, επεκτεινει το copyright restriction για αλλα 30 ή 50 χρονια καθε φορα !Αν δεν κάνω λάθος μετά το πέρας 25ετίας παύουν να ισχύουν τα δικαιώματα για αυτού του είδους το υλικό...οπότε δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Mάλιστα..πολύ χρήσιμη η ενημέρωση αυτή.telamonas.stokos είπε:Εχουμε γραψει πολλες φορες για τα "κολπα" των εταιρειων σχετικα με το copyright. Μια απλη (νομιμη και με καταβεβλημενα τα δικαιωματα) επαναπροβολη της οποιας ταινιας, επεκτεινει το copyright restriction για αλλα 30 ή 50 χρονια καθε φορα !
Στο θεμα μας τωρα, πως το εννοεις οτι δεν θα επρεπε να υπαρχει τετοιο προβλημα ? Αν εχουν περασει τα οποια χρονια εχει copyright η ΕΡΤ για τη μεταγλωτισμενη εκδοση ενος cartoon - τοτε ενεργοποιειται το copyright της (αλλοδαπης) εταιρειας παραγωγης. Σε γενικες γραμμες το copyright restriction αναστελλεται μονο οταν το ανακοινωσει επισημα η εταιρεια παραγωγης και δεν εχει σχεση (πλεον) με καποιο χρονικο οριο.
Αυτα αποφασιστηκαν τα 2 τελευταια χρονια - απο ολες τις μεγαλες εταιρειες παραγωγης θεαματος - συμπαρασυροντας και ολες τις υπολοιπες κατηγοριες μαζι τους.
Οταν μιλαμε για copylefts και GPL τοτε ολοι γελανε με τους γραφικους - οταν ερθει η ωρα να "κατασκευασουν" ενα "αντιγραφο ασφαλειας" απο ενα οπτικοακουστικο υλικο του 1924 τοτε μαθαινουν με ακομψο τροπο την σκληρη αληθεια.