Oπως έγραψε και ο Metal, με τέτοια θέματα μπορεί να ασχολείται κανείς για ώρες, οπότε θα αναφέρω εντελώς ενδεικτικά κάποιους τίτλους.
* Απο retro games που δεν κυκλοφόρησαν:
- Πρώτο μου έρχεται στο μυαλό το Tantalus (είχαμε μιλήσει γι' αυτό και
παλιότερα).
- Εν συνεχεία, αξίζει μία αναφορά στο Eliteοειδές EPT (τα αρχικά παραπέμπουν στον... βλάσφημο τίτλο "Elite-piss-take"
). Δυστυχώς, η κυκλοφορία του τελικά ακυρώθηκε για πολλούς και διάφορυς λόγους, οπότε και μείναμε με μία playable "development version":
* Τίτλοι απο retro games που δεν κυκλοφόρησαν σε μηχανήματα που είχα.
Εδω και αν είναι πάμπολλες οι περιπτώσεις...
Kαι πάλι εντελώς ενδεικτικά, μερικές αναφορές - απλές "σταγόνες στον ωκεανό" των επιθυμητών τίτλων:
- Super Huey II (απο review του Pixel). Οταν είχα διαβάσει το σχόλιο του Λεκό για τα 48 όργανα και τα 24 κουμπιά, ήταν σαν να με διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα. Το παιχνίδι αυτό έπρεπε *οπωσδήποτε* να το δοκιμάσω (καθώς και το "prequel"). Δυστυχώς, ο Amstrad έμεινε στην "απ' έξω" (συνηθισμένη τακτική με πολλά εξ' Αμερικής παίγνια).
- Field of Fire. To παιχνίδι αυτό δεν παρουσιάστηκε σε review (ούτε καν σε preview), αλλά σε μία απλή διαφήμιση στο Pixel (...όσο "απλή" μπορεί να είναι μία διαφήμιση σε ένα τεράστιο φύλλο που "ξεδιπλώνει" !!)
Το artwork με τους στρατιώτες στο πεδίο της μάχης, με κέρδισε απο την πρώτη στιγμή. (...αλλά τελικά, και πάλι βγήκε "εκτός" o Αmstrad).
- Wasteland. Παρουσίαση είχε γίνει στο Sprite (πάνω στην έκδοση του CBM) και απο την περιγραφή στο review, δεν ήθελε και πολύ κάποιος για να καταλάβει πόσο
ΑΜΑΣΗΤΟ ήταν αυτό το παιχνίδι. (φυσικά, Amstrad έκδοση... γιόκ !!)
- Pool of Radiance. Αλλη μία παρουσίαση απο το Sprite - όμως είχε γίνει αναφορά και στο Pixel. Ολα έδειχναν ότι είχαμε να κάνουμε με ένα χορταστικό AD&D rpg, ενώ η σημασία στην λεπτομέρεια φαινόταν απο την πρώτη κιόλας στιγμή, και συγκεκριμένα απο την δημιουργία των χαρακτήρων μας - όπου μπορούσαμε (εκτός τoυ ρολλαρίσματος των attributes) να ρυθμίσουμε ακόμα και το χρώμα της πανοπλίας τους.
Ενα παιχνίδι των τεσσάρων (!) δισκέττών (στον CBM) σίγουρα θα επωφελείτο απο μία μετατροπή σε CPC, λόγω του γρήγορου drive που θα "ανέβαζε" ακόμα περισσότερο την όλη εμπειρία (...πράγμα που δυστυχώς δεν συνέβει ποτέ).
- Where time stood still (special review στο Pixel). Απορίας άξιον γιατί δεν κυκλοφόρησε σε CPC - ειδικά αν σκεφτεί κάποιος την κυκλοφορία του The Great Escape.
- Project Stealth Fighter. (επίσης γνωστό με την αμέσως επόμενη κυκλοφορία του, ως "F-19 Stealth Fighter"). Η απουσία μίας CPC version με έκανε να τραβάω τα μαλλιά μου... (είχα και μπόλικα τότε, καθότι νέος
)
- Starglider 2 (special review σε Pixel & Sprite). Εδώ ταιρίαζει η έκφραση "Πόσα θες να μας τρελλάνεις".
Ηθελα να το παίξω τόσο πολύ σε Amstrad, που δεν θα με πείραζε να υπήρχε και ως "ακατέργαστο" spectrum port (το ίδιο ισχύει και για τα δύο παραπάνω παίγνια).
Κάποια άλλα games -σαφώς κατώτερα & πιό απλοϊκά- που όμως μου είχαν κινήσει την περιέργεια, ήταν και τα Athena & Masters of the Universe (έγιναν review & special review αντίστοιχα). Δυστυχώς οι εκδόσεις για Amstrad φαίνεται πως αποτελούν μυστήριο (έχουμε ξαναμιλήσει σχετικά με αυτά τα δύο, άλλωστε).
- Star Trek - the Rebel Universe (special review στο Pixel). Είχα "φάει" τον κόσμο να βρω την αντίστοιχη Amiga version, που όμως δεν υπήρχε !! Τρελλή απογοήτευση...
- Sundog - Frozen Legacy (special review στο Pixel). Mα είναι ποτέ δυνατόν να μην το κυκλοφορήσουν και σε Amiga ?? "Why-oh-why" που λένε, και κλάμα με μαύρο δάκρυ...
- Chuck Yeager's Air Combat. Απο τα *κορυφαία* combat flight sims της γενιάς του, και personal favorite (το απόλαυσα όταν τελικά πηρα PC).
Θα ήθελα να έβλεπα μία Amiga version, αν και σίγουρα θα έπρεπε να γίνουν "παραχωρήσεις" στον τεχνικό τομέα για να τρέξει γρήγορα σε απλή 500άρα...
- Lightspeed. Eίχε γίνει αναφορά στο Pixel, για το game της Microprose που θα "ξεπερνούσε το Elite". Τελικά το παιχνίδι είχε στοιχεία που θύμιζαν (μεταξύ άλλων) και τίτλους όπως το θρυλικό Starflight (θα πούμε ιστορίες γι' αυτό κάποια άλλη φορά), αλλά *γιατί* μόνο σε pc ρε παιδιά; Με λίγη προσοχή στον προγραμματισμό θα μπορούσε να παίξει σε ικανοποιητική ταχύτητα και στις 500άρες μας.
- Sword of the Samurai. Eίχα τότε ρωτήσει έναν γνωστό μου pc user σχετικά με αυτό, και μου απαντάει πως είναι σαν το "Pirates", αλλά αντί για πειρατή, ζείς τη ζωή ενός Samurai !! Δεδομένης της *τρελλής* αγάπης μου για το Pirates και θέλοντας να ζήσω μία αντίστοιχη εμπειρία ως Samurai στην Ιαπωνία, έσπευσα να το αγοράσω αυθεντικό *πριν* καν ακόμα αποκτήσω PC !! (αυτό τα λέει όλα νομίζω
). Πάντως δεν υπήρχε καμία δικαιολογία για να μην κυκλοφορήσει και σε Amiga. (μιλάμε για 16χρωμα γραφικά EGA - έλεος !! Η Amiga θα τα έφερνε βόλτα μιά χαρά - and then some).
- Buck Rogers in the 25th (XXV) Century - The Matrix Cubed. Ξέρετε τι ζημιά μπορεί να πάθει ένας RPGάς όταν τελειώνει παιχνίδι με πρωταγωνιστή έναν απο τους πλέον αγαπημένους sci-fi ήρωες των παιδικών του χρόνων, και το sequel *δεν* κυκλοφορεί στον υπολογιστή του;
...και πάλι αδικαιολόγητη η απουσία μίας Amiga version. (το sequel δεν ήταν και *τόσο* μεγαλύτερο που να ξεφεύγει απο τα default specs μίας 500άρας και να απαιτεί ισχυρότερο επεξεργαστή ή σκληρό δίσκο. Εδώ βγαίνανε κάτι παιχνίδια με ένα σκασμό δισκέττες για Amiga, και στο Matrix Cubed βρήκαν να κολλησουν; )
Αντε, σταματάω εδώ, γιατί όπως είπαμε το θέμα είναι ανεξάντλητο.