Παιχνίδια που ακυρώθηκαν στην πορεία του χρόνου

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας vagosgta3
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
σε μένα τα unreleased που με ενόχλησαν περιορίζονται στα χρυσά χρόνια του home computing...

κυρίως όταν περίμενα να βγει ένα coin op conversion...
 
To πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Raiden για την αμιγκα. Ενω υπηρχε σαν demo, ολοκληρες οι πιστες σε γραφικα και gameplay (δεν υπηρχε η μουσικη), τελικα δεν κυκλοφορησε για λογους δηκαιωματων νομιζω. Θα μπορουσε άνετα να κυκλοφορησει. Απο τα υπολοιπα θα ηθελα να ηξερα τι γραφικα θα ειχε το NBA JAM στην Α500, το παιχνιδι δεν κυκλοφορησε γιατι απαιτουσε 3 πληκτρα (shoot, pass, turbo) και στην Α500 δεν ειχαν καθιερωθει ουτε τα 2 ! Το Street fighter 2 για 6128 δεν ξερω πως θα ηταν.... τουλαχιστον καλυτερο απο αυτο το port που κυκλοφορει τα τελευταια χρονια και τα sprites μοιαζουν σαν του gameboy !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
JRPG για το Nintendo 64, έστω και ας μην ήταν τριδιάστατα, ας ήταν όπως του snes με βελτιωμένα γραφικά. Μεγάλο πλήγμα βέβαια που δεν έπαιξα ποτέ το Final Fantasy 64, ούτε και το Earthbound 64..... :(

Ήθελα τότε να ξοδέψω τις πολύτιμες δραχμές μου σε έναν τίτλο που θα ήξερα εξ αρχής ότι θα με απασχολούσε για 40-50 ώρες μίνιμουμ. Η ελλιπής ενημέρωση, η ατυχής παρουσίαση τίτλων εξ ελληνικών περιοδικών και η κακή διανομή της κονσόλας σε όλη τη χώρα, με έκαναν να διστάζω πάρα πολύ όταν ερχόταν η στιγμή της αγοράς του επόμενου τίτλου μου.

Πάμε και στα του Snes τώρα....γιατί δεν παίξαμε ποτέ το Starwing 2 και το Killer Instinct 2??

Όπως λέει ο φίλος gremlin, το θέμα αυτό πονάει καρδιές.
 
Ήταν έτοιμο να βγει το NBA JAM για Master System αλλά τίποτα... Επίσης έναStreet Fighter, NBA Live ή μια Monopoly δύσκολο ήταν για το Game Gear? Πως κυκλοφόρησαν στο Game Boy δηλαδή?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aμα κατσω και γραψω για ολα ωσα θελω θα γραφω καμια ωρα οποτε θα αναφερω μονο λιγα.Σαν τεραστιος οπαδος του Kid Ikarus στο NES που το εχω τερματισει πεντακοσιες φορες παντα σε καθε καινουργια κονσολα της N που εμφανιζοταν περιμενα,και περιμενα,και περιμενα να δω επιτελους την συνεχεια του Kid Ikarus αλλα παπαλα.Πραγματικα ειναι αποριας αξιο πως ειναι δυνατων να μην ηθελαν να εκμεταλευτουν το συγκεκριμενο ΙP.Με το που κυκλοφορησε το Kid Ikarus Uprising στο 3DS το πηρα μονο και μονο για το ονομα και για τιποτα αλλο πολυ απλα γιατι το παιχνιδι δεν εχει καμια σχεση με το παλιο κλασικο Kid Ikarus.Περιμενω μπας και φιλοτιμηθουν και το κυκλοφορησουν στο Wii U.Eνα αλλο παιχνιδι που παροτι κυκλοφορησε και δευτερο μερος παλι στο NES ειναι το StarTropics που ειναι επισης πολυ αγαπημενο μου.Δυστηχως δεν κυκλοφορησε σε καμια κονσολα της N απο το NES και μετα,αρεμηνε ενα ξεχασμενο ΙP και παρακαλω να ειναι αλειθηνη η φημη οτι το καινιυργιο παιχνιδι της Retro θα ειναι ενα νεο StarTropics.Kατι αλλο που θα ηθελα να δω και υπηρχε μονο σαν φημη καποτε ηταν οτι η Konami δουλευε στο 3D Remake του φανταστικου Castlevania II: Simon's Quest του NES και θα το κυκλοφουσε στο Game Cube.Ειχα τρελαθει μαυτη την φημη γιατι το Castlevania II ειναι απο τα αγαπημενα μου αλλα δυστηχως παρεμεινε φημη.
 
Και καπου εδω ξεκιναει μια μικρη σπιθα για το πως θα μπορουσε να ειναι το final fantasy vi-2 / vii. Η ιδια η square enix, μεσα απο την "βιβλο" πανω στα final fantasy, το Final Fantasy 25th Anniversary Memorial Ultimania, αποκαλυψε το πως θα μπορουσε να ειναι υποθετικα μια τετοια συνεχεια.

Απολαυστε την μια και μοναδικη (μεχρι στιγμης!) εικονα απο μια τετοια υλοποιηση.

oWeETq5.jpg


Διακρινουμε ξεκαθαρα τον Locke Cole αναμεσα σε καποιους npcs.

Επειτα, ενας υπεροχος ανθρωπος, καταφερε να εντοπισει αλλα και να αποκτησει τις τρεις χαμενες πλακετες του Primal Rage 2, και μπορουμε να δουμε μια πρωιμη εκδοση του ακυκλοφορητου παιχνιδιου στο youtube!

[video=youtube;PnZ9-GBz5M0]

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ εντυπωσιακά τα sprites και το claymation φαίνεται πολύ ομαλό αλλά που είναι οι δεινόσαυροι? Ποιο πολύ killer instinct μου θυμίζει.
 
Oπως έγραψε και ο Metal, με τέτοια θέματα μπορεί να ασχολείται κανείς για ώρες, οπότε θα αναφέρω εντελώς ενδεικτικά κάποιους τίτλους.

* Απο retro games που δεν κυκλοφόρησαν:

- Πρώτο μου έρχεται στο μυαλό το Tantalus (είχαμε μιλήσει γι' αυτό και παλιότερα).

- Εν συνεχεία, αξίζει μία αναφορά στο Eliteοειδές EPT (τα αρχικά παραπέμπουν στον... βλάσφημο τίτλο "Elite-piss-take" :P ). Δυστυχώς, η κυκλοφορία του τελικά ακυρώθηκε για πολλούς και διάφορυς λόγους, οπότε και μείναμε με μία playable "development version":



* Τίτλοι απο retro games που δεν κυκλοφόρησαν σε μηχανήματα που είχα.

Εδω και αν είναι πάμπολλες οι περιπτώσεις...

Kαι πάλι εντελώς ενδεικτικά, μερικές αναφορές - απλές "σταγόνες στον ωκεανό" των επιθυμητών τίτλων:

- Super Huey II (απο review του Pixel). Οταν είχα διαβάσει το σχόλιο του Λεκό για τα 48 όργανα και τα 24 κουμπιά, ήταν σαν να με διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα. Το παιχνίδι αυτό έπρεπε *οπωσδήποτε* να το δοκιμάσω (καθώς και το "prequel"). Δυστυχώς, ο Amstrad έμεινε στην "απ' έξω" (συνηθισμένη τακτική με πολλά εξ' Αμερικής παίγνια).

- Field of Fire. To παιχνίδι αυτό δεν παρουσιάστηκε σε review (ούτε καν σε preview), αλλά σε μία απλή διαφήμιση στο Pixel (...όσο "απλή" μπορεί να είναι μία διαφήμιση σε ένα τεράστιο φύλλο που "ξεδιπλώνει" !!)

Το artwork με τους στρατιώτες στο πεδίο της μάχης, με κέρδισε απο την πρώτη στιγμή. (...αλλά τελικά, και πάλι βγήκε "εκτός" o Αmstrad).

- Wasteland. Παρουσίαση είχε γίνει στο Sprite (πάνω στην έκδοση του CBM) και απο την περιγραφή στο review, δεν ήθελε και πολύ κάποιος για να καταλάβει πόσο ΑΜΑΣΗΤΟ ήταν αυτό το παιχνίδι. (φυσικά, Amstrad έκδοση... γιόκ !!)

- Pool of Radiance. Αλλη μία παρουσίαση απο το Sprite - όμως είχε γίνει αναφορά και στο Pixel. Ολα έδειχναν ότι είχαμε να κάνουμε με ένα χορταστικό AD&D rpg, ενώ η σημασία στην λεπτομέρεια φαινόταν απο την πρώτη κιόλας στιγμή, και συγκεκριμένα απο την δημιουργία των χαρακτήρων μας - όπου μπορούσαμε (εκτός τoυ ρολλαρίσματος των attributes) να ρυθμίσουμε ακόμα και το χρώμα της πανοπλίας τους.

Ενα παιχνίδι των τεσσάρων (!) δισκέττών (στον CBM) σίγουρα θα επωφελείτο απο μία μετατροπή σε CPC, λόγω του γρήγορου drive που θα "ανέβαζε" ακόμα περισσότερο την όλη εμπειρία (...πράγμα που δυστυχώς δεν συνέβει ποτέ).

- Where time stood still (special review στο Pixel). Απορίας άξιον γιατί δεν κυκλοφόρησε σε CPC - ειδικά αν σκεφτεί κάποιος την κυκλοφορία του The Great Escape.

- Project Stealth Fighter. (επίσης γνωστό με την αμέσως επόμενη κυκλοφορία του, ως "F-19 Stealth Fighter"). Η απουσία μίας CPC version με έκανε να τραβάω τα μαλλιά μου... (είχα και μπόλικα τότε, καθότι νέος :P )

- Starglider 2 (special review σε Pixel & Sprite). Εδώ ταιρίαζει η έκφραση "Πόσα θες να μας τρελλάνεις".

Ηθελα να το παίξω τόσο πολύ σε Amstrad, που δεν θα με πείραζε να υπήρχε και ως "ακατέργαστο" spectrum port (το ίδιο ισχύει και για τα δύο παραπάνω παίγνια).

Κάποια άλλα games -σαφώς κατώτερα & πιό απλοϊκά- που όμως μου είχαν κινήσει την περιέργεια, ήταν και τα Athena & Masters of the Universe (έγιναν review & special review αντίστοιχα). Δυστυχώς οι εκδόσεις για Amstrad φαίνεται πως αποτελούν μυστήριο (έχουμε ξαναμιλήσει σχετικά με αυτά τα δύο, άλλωστε).

- Star Trek - the Rebel Universe (special review στο Pixel). Είχα "φάει" τον κόσμο να βρω την αντίστοιχη Amiga version, που όμως δεν υπήρχε !! Τρελλή απογοήτευση...

- Sundog - Frozen Legacy (special review στο Pixel). Mα είναι ποτέ δυνατόν να μην το κυκλοφορήσουν και σε Amiga ?? "Why-oh-why" που λένε, και κλάμα με μαύρο δάκρυ...

- Chuck Yeager's Air Combat. Απο τα *κορυφαία* combat flight sims της γενιάς του, και personal favorite (το απόλαυσα όταν τελικά πηρα PC).

Θα ήθελα να έβλεπα μία Amiga version, αν και σίγουρα θα έπρεπε να γίνουν "παραχωρήσεις" στον τεχνικό τομέα για να τρέξει γρήγορα σε απλή 500άρα...

- Lightspeed. Eίχε γίνει αναφορά στο Pixel, για το game της Microprose που θα "ξεπερνούσε το Elite". Τελικά το παιχνίδι είχε στοιχεία που θύμιζαν (μεταξύ άλλων) και τίτλους όπως το θρυλικό Starflight (θα πούμε ιστορίες γι' αυτό κάποια άλλη φορά), αλλά *γιατί* μόνο σε pc ρε παιδιά; Με λίγη προσοχή στον προγραμματισμό θα μπορούσε να παίξει σε ικανοποιητική ταχύτητα και στις 500άρες μας.

- Sword of the Samurai. Eίχα τότε ρωτήσει έναν γνωστό μου pc user σχετικά με αυτό, και μου απαντάει πως είναι σαν το "Pirates", αλλά αντί για πειρατή, ζείς τη ζωή ενός Samurai !! Δεδομένης της *τρελλής* αγάπης μου για το Pirates και θέλοντας να ζήσω μία αντίστοιχη εμπειρία ως Samurai στην Ιαπωνία, έσπευσα να το αγοράσω αυθεντικό *πριν* καν ακόμα αποκτήσω PC !! (αυτό τα λέει όλα νομίζω :D ). Πάντως δεν υπήρχε καμία δικαιολογία για να μην κυκλοφορήσει και σε Amiga. (μιλάμε για 16χρωμα γραφικά EGA - έλεος !! Η Amiga θα τα έφερνε βόλτα μιά χαρά - and then some).

- Buck Rogers in the 25th (XXV) Century - The Matrix Cubed. Ξέρετε τι ζημιά μπορεί να πάθει ένας RPGάς όταν τελειώνει παιχνίδι με πρωταγωνιστή έναν απο τους πλέον αγαπημένους sci-fi ήρωες των παιδικών του χρόνων, και το sequel *δεν* κυκλοφορεί στον υπολογιστή του;

...και πάλι αδικαιολόγητη η απουσία μίας Amiga version. (το sequel δεν ήταν και *τόσο* μεγαλύτερο που να ξεφεύγει απο τα default specs μίας 500άρας και να απαιτεί ισχυρότερο επεξεργαστή ή σκληρό δίσκο. Εδώ βγαίνανε κάτι παιχνίδια με ένα σκασμό δισκέττες για Amiga, και στο Matrix Cubed βρήκαν να κολλησουν; )

Αντε, σταματάω εδώ, γιατί όπως είπαμε το θέμα είναι ανεξάντλητο. :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και το Thrill Kill Που το απαγορέψανε και το παίζαμε μόνο πειρατικά...Τι παιχνιδάρα μας εξίταρε το παράνομο χχαχαα
 
Μην ξεχάσουμε το Shenmue για το Saturn....


Πάντως για να πω την αλήθεια, πιστεύω ότι κάποια από από αυτά που βγήκαν αργότερα σε άλλα συστήματα, είχαν αρχίσει να σχεδιάζονται για τα επόμενα συστήματα από την πρώτη στιγμή, και έλεγαν ότι θα ήταν για τα PS1, Saturn, κλπ για λόγους εντυπωσιασμού..

Πχ ούτε το βίντεο του ICO μου έκανε για PS1 game (Εκτός και αν δεν είναι από το PS1.), ούτε το Shenmue για Saturn.
 
Dragon Slayer


Δείτε την εισαγωγή παιχνιδιού και gameplay!



"The game was in fact to be a title released by Linel (1990) on the Amiga [...] The game was mentioned in various magazines, and Games Machine had a Amiga shot..."

"We learn more of the story – which tells of a wicked dragon that terrorises a remote village – each year the villagers have to sacrifice a virgin to the beast in order to protect themselves. The only way to stop the dragon’s reign is for one particularly brave adventurer to locate the shattered segments of a medallion, access the dragon’s lair and wipe it out."


Τρομερό παιχνίδι! Κρίμα που δεν κυκλοφόρησε ολοκληρωμένο. Είχε γίνει μια προσπάθεια το 2020 ώστε να ολοκληρωθεί αλλά και πάλι δεν ολοκληρώθηκε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα