Όλα όσα γράφετε μου φαίνονται πολύ ελαφριά σε σύγκριση με τα δικά μου. Ξεκινάει η απαρρθμιση (μήν με μαζέψετε μετά): 1. Όταν πήγα στην πρώτη δημοτικού ήξερα ήδη να διαβάζω και να γράφω κι έτσι είχα διαμορφώσει τον γραφικό μου χαρακτήρα. Η δασκάλα μου όμως ήθελε να κάνω τα γράμματα όπως αυτή (δηλαδή κακάσχημα, τα δικά μου ήταν και είναι όμορφα-ακόμα ίδια!). Μαλώσαμε για το Α, α, Β, β, Δ, δ, ε, Ζ, ζ, Η, η Θ, θ, ι, Κ, κ, λ, Μ, μ, Ν, Ξ, ξ, Ο, ο, Π, π, ρ, Σ, σ, τ, φ, Ω, ς, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9. Με έβαζε να τα γράφω τρείς σελίδες το καθε γράμμα τιμωρία, αλλά δεν τις έκανα ποτέ. Και η μαμά μου συμφωνούσε ότι η δασκάλα είχε το πρόβλημα.Το ίδιο έγινε και με τα λατινικά γράμματα. Με την δασκάλα μου μαλωσαμε για το b, D, d, f, G, g, h, I, J, K, k, L, l, M, p, q, R, r, s, W, w, x. Πολύ τσατιζόμουν δεν καταλάβαιναν τη σημασία του γραφικού χαρακτήρα. Και πάλι η μαμά μου συμφωνούσε ότι η δασκάλα είχε το πρόβλημα. 2. Γραφω με το τετράδιο στραβά-κι όταν λέω στραβά εννοώ κατακόρηφα. Επίσης δεν μπορώ να γράψω καθιστή. Πάντα ξαπλωμένη γράφω και στο σχολείο και την σχολή μου που πρέπει να είμαι καθιστή παιδεύομαι φοβερά! 3. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ στυλο ή μολύβι. Μόνο στυλό-πένες ή πένα. Με μαύρο μελάνι φυσικά. 4. Δεν σηκώνω ποτέ το στυλο όταν γράφω μια λέξη. 5. Δεν σημειώνω απολύτως τίποτα όταν διαβάζω. Δεν με βολεύει, κι έτσι κι αλλιως αν διαβάσω κατι δεν υπάρχει λόγος να το ξαναδιαβάσω γιατί το έχω μαθει πια. 6. Δεν μπορώ να διαβάσω κείμενο στο υπολογιστή. Το θέλω σε φυσική μορφή. Όταν είναι κάτι μεγάλο το εκτυπώνω. 7. Γράφω καί με το δεξί καί με το αριστερό χέρι. 8. Προτιμώ να διαβάζω γραπτά σε πολυτονικό σύστημα, επίσης συχνά γράφω στο πολυτονικό. 9. Στις σημειώσεις μου δεν χωρίζω θέματα τα γράφω όλα κουτουρού. Ας είναι και μαγειρική με ψυχολογία, τιπ από βιντεοπαιχνίδια, φιλοσοφία-όλα μαζί! 10. Μου αρέσει να μουτζουρώνω όλα τα κενά στα τετράδιά μου. Στην κυριολεξία ΌΛΑ. 11. Επίσης μου αρέσει να σκίζω κομμάτια από τις σελίδες των τετραδίων μου για να έχουν τρυπούλες. 12. Γεμίζω τις σελίδες των τετραδίων μου με αυτοκόλλητα. Αλλιώς τα βαριέμαι και δεν γράφω. 13. Greeklish και οποιοδήποτε κείμενο με άσχημη σύνταξη και ορθογραφία δεν το διαβάζω καθόλου. 14. Στα δικά μου γραπτά ακολουθώ διαφορετική ορθογραφία. Και για να καταλάβετε τί εννοώ: "11.[ηccίσκς μου uρ`ccv~ccι νu v~ιιιίζω ιιιομμ`u-(ιu u^`o τ`ις v~ccλλίδccς τww -(cc-(ρρuδίww μου γι`u vu `ccχοw -(ρυ^ούλλccς. 12.Γccμίζω -(ις v~ccλλίδccς -(`ww -(cc-(ρuδίww μου μcc uυ-(οιιιιιιόλλκ-(-(u.Aλυλιώς -(u βuρρ`ccμuι." Aυτά δεν είναι σύμβολα, είναι μια αναπαράσταση των γραμμάτων μου. Υπ' όψιν ότι δεν υπήρχαν αρκετά σύμβολα για την επαρκή απεικόνισή τους! Σ' επίσημο έγγραφο πάλι γράφω σε άπταιστη ορθογραφία και γράμματα!